Die staat er doorzichtig op ;Dquote:
Nee nog nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:55 schreef remlof het volgende:
Zit jullie vakantie er al weer bijna op?
Ik ga volgende week nog naar Italië en Griekenlandquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee nog nietGa weg viezerik
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga volgende week nog naar Italië en Griekenland
Is 1 land weer niet goed genoeg voor meneer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef Sasman het volgende:
[..]
Is 1 land weer niet goed genoeg voor meneer?
Ik ga met een Italiaanse en die pik ik eerst op in Milaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef Sasman het volgende:
[..]
Is 1 land weer niet goed genoeg voor meneer?
Neem je een souvenir mee voor me?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
omdat dat andere topic aids isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
Waarom werd ik hier naartoe gelinkt SaiSai?
Door mijn sig hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:35 schreef Saisai het volgende:
hey! ik mag vrijdag een huisje bekijken!
Ja en socios, en internetheld ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef Saisai het volgende:
waar is missvanity eigenlijk gebleven?
misschien zijn ze samen in de zee wezen zwemmenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ja en socios, en internetheld ?
Vrouwen zijn ook veel mooier om naar te kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:39 schreef Saisai het volgende:
zelfs als vrouw blijf ik er naar kijken
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:39 schreef coban het volgende:
[..]
Jij vind het maybe leuk maar ik moet ervan kotsen.
klopt. nolesboquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook veel mooier om naar te kijken.
Dit zoiezoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook veel mooier om naar te kijken.
En in elke man een homo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:40 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
doe nou maar niet zo shuw, in iedere vrouw schuilt een lesbo
een mooie gespierde torso is niet verkeerd hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
Wat is er nu mooi om naar een man te kijken, geen rondingen of iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eerlijk, die vrouw ziet er nog steeds beter uit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
een mooie gespierde torso is niet verkeerd hoor
niet té gespierd gaarne, ik hoef geen anabolenman
meestal wel, maar ik raak niet sexueel opgewonden van een vrouw.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar eerlijk, die vrouw ziet er nog steeds beter uit.
indd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Spinnen hebben een functie, die zijn handig dus die maak je indd niet dood
Jij hebt geen functie dus ik mag je vermoorden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Spinnen hebben een functie, die zijn handig dus die maak je indd niet dood
Interessant onderwerp wel, wat vind een vrouw eigenlijk opwindend aan een man ??quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
meestal wel, maar ik raak niet sexueel opgewonden van een vrouw.
Ik wel, ben ik nu raar?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
meestal wel, maar ik raak niet sexueel opgewonden van een vrouw.
Ik bezorg jou werkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:47 schreef coban het volgende:
[..]
Jij hebt geen functie dus ik mag je vermoorden?
dat verschilt per persoon lijkt mequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:47 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Interessant onderwerp wel, wat vind een vrouw eigenlijk opwindend aan een man ??
Je weet dat het mensenvleesch is he?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:49 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik koop altijd broodje donner
Oke we nemen jou even als voorbeeld, aangezien de doorsnee fokker niet eens weet wat een vrouw is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:49 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat verschilt per persoon lijkt me
Ja die laatste was beetje taai, was zeker een omatje of niet ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:49 schreef coban het volgende:
[..]
Je weet dat het mensenvleesch is he?
Klopt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat er sperma in de knoflooksaus zit bij de Turk.
Nee, het was een hondje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:50 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ja die laatste was beetje taai, was zeker een omatje of niet ?
ok, ik hou van lieve babyface jongetjes met ruggengraat waar ik met mn manipulatieskills niet zomaar overheen kan walsen. Verder moet hij me aan het lachen kunnen maken en mn sarcastische grappen kunnen waarderen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:50 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Oke we nemen jou even als voorbeeld, aangezien de doorsnee fokker niet eens weet wat een vrouw is.
Ja, ik heb geen zin om te baggeren met "zeroku" en "patje10982" en kornuiten dus ik ben nu hier.quote:
jeuhquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen zin om te baggeren met "zeroku" en "patje10982" en kornuiten dus ik ben nu hier.
Mag ik meedoenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:52 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, ik heb geen zin om te baggeren met "zeroku" en "patje10982" en kornuiten dus ik ben nu hier.
Waarom die babyface, dat is zo kut he, waarom verwachten vrouwen toch dat wij ons als mannen gaan verwijven (hihihaho wijf dit dat)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:52 schreef Saisai het volgende:
[..]
ok, ik hou van lieve babyface jongetjes met ruggengraat waar ik met mn manipulatieskills niet zomaar overheen kan walsen. Verder moet hij me aan het lachen kunnen maken en mn sarcastische grappen kunnen waarderen.
Hij hoeft niet perse knap te zijn,maar niet godslelijk want daar doe ik het niet op.
mja dat wel maar er is geen neuk aan die nbquote:
nee, dat is een metroman. die moet ik niet hebben..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:53 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Waarom die babyface, dat is zo kut he, waarom verwachten vrouwen toch dat wij ons als mannen gaan verwijven (hihihaho wijf dit dat)
Als ik Aight3 mag zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
mja dat wel maar er is geen neuk aan die nb
je bent welkomquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:54 schreef aight1 het volgende:
[..]
mja dat wel maar er is geen neuk aan die nb
Dus ook niet die Justin Bieberquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:54 schreef Saisai het volgende:
[..]
nee, dat is een metroman. die moet ik niet hebben..
primaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:55 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik heb nog een zak zoute dropjes ...
ik heb mn pedopas niet bij me. een babyface kan je ook hebben als je 40 jaar bent hoor..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:55 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Dus ook niet die Justin Bieber![]()
![]()
![]()
figuren ?
İk heb een paar kleverige lollies, die mag je ook wel geven.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:55 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik heb nog een zak zoute dropjes ...
Eh nou ja er zit wat meer in dan je denkt maar ik kan beter niet zeggen wat dat is want dan ga jequote:
Nee maar ik bedoel die JB figuren (die zich zo kleden en een JB kapsel hebben enzo).quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:56 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik heb mn pedopas niet bij me. een babyface kan je ook hebben als je 40 jaar bent hoor..
volgens mij weet je gewoon niet wat de term "babyface" inhoudt..
Het is en blijft lekker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:56 schreef coban het volgende:
[..]
Eh nou ja er zit wat meer in dan je denkt maar ik kan beter niet zeggen wat dat is want dan ga jedoen enzo
de binnenkant van mn wang is anders heerlijkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:56 schreef aight1 het volgende:
ik ging net m'n eigen lip opeten ma was niet zo lekker eigenlijk
ja wangbinnenkant is aanraderquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
de binnenkant van mn wang is anders heerlijk
iemand met een eigen persoonlijkheid heeft toch wel de voorkeur hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:57 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Nee maar ik bedoel die JB figuren (die zich zo kleden en een JB kapsel hebben enzo).
Ontwijk mij vraag nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:57 schreef Saisai het volgende:
[..]
iemand met een eigen persoonlijkheid heeft toch wel de voorkeur hoor
Ben je nu een Turk of een Nederlander?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:58 schreef coban het volgende:
[..]
Kanwelik als turk vind het niet zo supergeweldig
Vertelquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:58 schreef coban het volgende:
[..]
Kanwelik als turk vind het niet zo supergeweldig
Als je een eigen persoonlijkheid hebt hoef je naar mijn idee niet die van een ander aan te nemen. nee dus.quote:
ik ben jouw favoriete user. nu niet om gaan draaien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik (jullie favoriete user) ben er
Oke duidelijk, fok geeft mij altijd een psychologische hossel voorsprong, dankje dannyquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:58 schreef Saisai het volgende:
[..]
Als je een eigen persoonlijkheid hebt hoef je naar mijn idee niet die van een ander aan te nemen. nee dus.
Disco disco party time!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Waarom zo'n hoge pet van jezelf hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Codewoord?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:58 schreef Plastic_zak het volgende:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:59 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Oke duidelijk, fok geeft mij altijd een psychologische hossel voorsprong, dankje danny
Wat denk je nouu?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:58 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ben je nu een Turk of een Nederlander?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:59 schreef Saisai het volgende:
[..]
ik ben jouw favoriete user. nu niet om gaan draaien.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:59 schreef aight1 het volgende:
Als ik schrale lippen heb eet ik ze gwn helemaal op totdat m'n hele gezicht dezelfde kleur heeft en niemand ook nog wist dat ik lippen had
Hoe staat het met je anus na je peper-gepijp?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:58 schreef Plastic_zak het volgende:
Nu weten wij het dus wel he!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:59 schreef aight1 het volgende:
Als ik schrale lippen heb eet ik ze gwn helemaal op totdat m'n hele gezicht dezelfde kleur heeft en niemand ook nog wist dat ik lippen had
Coban is de grootste nepturk van nederlandquote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Weggebrandquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:00 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Hoe staat het met je anus na je peper-gepijp?
kut.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:00 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nu weten wij het dus wel he!
Nee ik dacht misschien lees danny die post nog wel, als ik een forum had zou ik elke dag alle posts scannen op me eigen naam.quote:
Hitmeeequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:00 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Nu weten wij het dus wel he!
Het licht van mijn scherm brandquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:01 schreef Saisai het volgende:
[..]
waarom had je een zonnebril op? moest je huilen?
Wat zou je liever willen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:00 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik weet het niet meer, ik hoor verhalen over je dus ik twijfel nog.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:01 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Nee ik dacht misschien lees danny die post nog wel, als ik een forum had zou ik elke dag alle posts scannen op me eigen naam.
je had hem wat zachter kunnen zetten?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:01 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Het licht van mijn scherm brand
Hij is geen turk geloof ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:02 schreef monkyyy het volgende:
Turken.![]()
Hondsbrutale Turken als Che_
Paupers als amenth en gulmez dusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:02 schreef aight1 het volgende:
Turken, prima volk.
Behalve de stommen.
amenth haat jou ook!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:02 schreef aight1 het volgende:
Ik haat het als mensen niet kunnen praten.
Hij moest om me lachen toen ik m uitschold in het turks denkikquote:
Ik ken je als Turk dus ik hoop dat je een Turk bent, anders is mijn beeld van je zo vertekend.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:02 schreef coban het volgende:
[..]
Wat zou je liever willen?
Kijk hoe lief, je mag kiezen.
Dat kan mijn autistenhart niet aanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:02 schreef Saisai het volgende:
[..]
je had hem wat zachter kunnen zetten?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Paupers als amenth en gulmez dus
Krijg je dan echt 7 maanden gratis stroom?quote:
Nee ben een ginger.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:03 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik ken je als Turk dus ik hoop dat je een Turk bent, anders is mijn beeld van je zo vertekend.
Is het waar dat je donker haar hebt en blauwe ogen?
Geen twitter shit hierquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:04 schreef Saisai het volgende:
[..]
mn hele scherm zit onder de niesspetters
#hooikoorts
mij foboquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:04 schreef vieze_freddie het volgende:
gulmez die mij fobo vol kladdert met :
WAT IS ER DAAN MATTIE![]()
![]()
![]()
![]()
![]()
[ afbeelding ]
ripquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:04 schreef Saisai het volgende:
[..]
mn hele scherm zit onder de niesspetters
#hooikoorts
Als ik ze mag geloven bestaat hun leven uit werken bij macdonalds, en chillen in holly.quote:
Niet goed?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:04 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maak het niet moeilijker dan het al is alsjeblieft.
wat is holly?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik ze mag geloven bestaat hun leven uit werken bij macdonalds, en chillen in holly.
Je vergeet de ritjes in hun m3quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Als ik ze mag geloven bestaat hun leven uit werken bij macdonalds, en chillen in holly.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Don't forget: chimeids regelen (ja chimeids en geen chimeiden)quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
ow. dat kunnen ze toch helemaal niet betalen van hun uitkeringquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:06 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 17 augustus 2011 01:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
club
Wij betalen meer belasting als je denkt hoorquote:
Woon je in Delft.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:06 schreef Plastic_zak het volgende:
Klacht : Mensen die Delft uitspreken als delleft![]()
ow. dat kunnen ze toch helemaal niet betalen van hun uitkeringquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:06 schreef Saisai het volgende:
[ afbeelding ] Op woensdag 17 augustus 2011 01:05 schreef aight1 het volgende:
[..]
club
Volgens amenth wel:quote:
Het is dan ook dellufquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:06 schreef Plastic_zak het volgende:
Delleft, ellef, mellek!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:06 schreef Plastic_zak het volgende:
Ik slaap bijnaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:07 schreef Saisai het volgende:
dan je denkt. je moet niet zoveel drinken freddy, je maakt vies veel typo's
Burka.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:07 schreef Dimens het volgende:
[..]
Nee, ik wil gewoon een beeld van je kunnen schetsen hoe je eruit ziet.
Jij hebt haar gezien, hoe ziet ze eruit?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:08 schreef Saisai het volgende:
coban is een slim meiske zonder foto's
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:08 schreef Saisai het volgende:
coban is een slim meiske zonder foto's
zeg ik nietquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:08 schreef Dimens het volgende:
[..]
Jij hebt haar gezien, hoe ziet ze eruit?
uroo ipv euroquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:08 schreef vieze_freddie het volgende:
Zelfde als zeuven in plaats van zeven en oto in plaats van auto
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:08 schreef Plastic_zak het volgende:
Draag je trouwens een boerka coban ?
ja.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Haters beweren dat Saisai dik is, klopt dit ?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:09 schreef coban het volgende:
[..]. Wel 2 over elkaar. Wel knalroze uiteraard.
Doe dan niksquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:09 schreef Dimens het volgende:
[..]
Ik heb foto's, maar nog steeds niet zichtbaar hoe ik er echt uit zie.
alleen als het van jou komtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:10 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Eigenlijk vind je die aandacht wel leuk
Saisai is lekker.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Ze heeft wel iets diksquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:09 schreef Plastic_zak het volgende:
Jij heb geen pics gezien mattiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:11 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik krijg ook iets diks van haar
/Care dat mensen weten hoe mij kapsel eruit ziet.quote:
Je legt het er wel dik boven op nuquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:11 schreef Saisai het volgende:
snel weer afspreken coban, was gezellig! [ afbeelding ]
Stuur ze dan naar mijn pm boxquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:11 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Jij heb geen pics gezien mattie
denken dat het gelul isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:11 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Je legt het er wel dik boven op nu
oh je hebt nu wel harde foto man wejoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
/Care dat mensen weten hoe mij kapsel eruit ziet.![]()
Sowieso denken de meesten dat ze helemaal privé zijn terwijl ze dat niet zijn.
Je wilt niet weten hoeveel info je over iemand kan verzamelen als je zn postgeschiednis doorleest...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:11 schreef Dimens het volgende:
[..]
/Care dat mensen weten hoe mij kapsel eruit ziet.![]()
Sowieso denken de meesten dat ze helemaal privé zijn terwijl ze dat niet zijn.
Mijn naam staat nog ergens in mijn post historiequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel info je over iemand kan verzamelen als je zn postgeschiednis doorleest...
Oh, dan bedoel ik overbuurmeisje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
Oei
Maar
ik heb geen buurmeisje jmr
Die foto van jou is ook wel hard.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:12 schreef aight1 het volgende:
[..]
oh je hebt nu wel harde foto man wejo
Van jou rouleren ook nog aardig wat foto'squote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:12 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Je wilt niet weten hoeveel info je over iemand kan verzamelen als je zn postgeschiednis doorleest...
stuur my pics ik stuur nie door hoor ha haquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:13 schreef coban het volgende:
Maar even serieus (ja ik ben serieus): dan heb je je pic in je fobo, iedereen kan het zien. Hoe fokking lelijk is het dan niet als een bekende je ziet en je kan confronteren met alles op dit forum?
oeh sexyquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:12 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Is het ook ik hou je al dagen in de gaten
Die is 8.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:13 schreef Hitmewithmusic_ het volgende:
[..]
Oh, dan bedoel ik overbuurmeisje.
dit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:13 schreef coban het volgende:
Maar even serieus (ja ik ben serieus): dan heb je je pic in je fobo, iedereen kan het zien. Hoe fokking lelijk is het dan niet als een bekende je ziet en je kan confronteren met alles op dit forum?
Kwam er laatst achter dat iemand niet eens een km verderop woont.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:13 schreef coban het volgende:
dat ben ikquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:13 schreef Dimens het volgende:
[..]
Die foto van jou is ook wel hard.
alsof je daar wijs uit kon wordenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:14 schreef Dimens het volgende:
Jammer dat ik foto van Saisai nooit opgeslagen heb.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:15 schreef Plastic_zak het volgende:
Pics van jezelf op internet plaatsen
je kunt hem nooit meer 'gewoon' aankijken nuquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kwam er laatst achter dat iemand niet eens een km verderop woont.
Ohja jij hebt foto hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Aspergeteler in de buurt ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Geheime truckjes niet kennenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:14 schreef Saisai het volgende:
[..]
alsof je daar wijs uit kon worden
HELPquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:16 schreef Dimens het volgende:
[..]
Niet die uit jouw Fobo.
Ik weet dat je mij een stalker vindt en nu waarschijnlijk nog meer.
same herequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:16 schreef coban het volgende:
[..]
Ohja jij hebt foto hemaar diegene kan jou gewoon hele tijd stalken en confronteren en alles
En moet je nagaan bij mijalhoewel ik irl ook gewoon een troll ben.
Homo. En dan zeik je dat je pics van ons wilt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:15 schreef Plastic_zak het volgende:
Pics van jezelf op internet plaatsen
Ik weet niet wie het is, alleen wel waar ie ongeveer woont. Daarna niets meer gehoord.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:15 schreef Saisai het volgende:
[..]
je kunt hem nooit meer 'gewoon' aankijken nu
Welke user?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:14 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
is het al gelukt?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:16 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Geheime truckjes niet kennen![]()
[ afbeelding ]
Ik zeg niet dat je pics moet posten. Alleen naar mij sturenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:17 schreef coban het volgende:
[..]
Homo. En dan zeik je dat je pics van ons wilt.
dat word zoeken binnenkortquote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:16 schreef monkyyy het volgende:
Ik heb ooit eens een interview gedaan voor een pokersite, die staat gewoon nog op youtube.![]()
![]()
Onbekende user, hij heeft heel weinig posts. Dat is het enge.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:17 schreef Dimens het volgende:
[..]
Welke user?
Krokante Krab zijn huis kan ik vanuit mijn kamer zien en Ensemble woont ook niet zo ver van mij vandaan.
Zomermeisje woont ook wel erg dicht bij mij trouwens.
whehequote:Op woensdag 17 augustus 2011 01:17 schreef coban het volgende:
[..]ik ga echt kapot als ik jou blijk te kennen haha
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |