Die staat er doorzichtig op ;Dquote:
Nee nog nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:55 schreef remlof het volgende:
Zit jullie vakantie er al weer bijna op?
Ik ga volgende week nog naar Italië en Griekenlandquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:56 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Nee nog nietGa weg viezerik
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
Ik ga volgende week nog naar Italië en Griekenland
Is 1 land weer niet goed genoeg voor meneer?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef Sasman het volgende:
[..]
Is 1 land weer niet goed genoeg voor meneer?
Ik ga met een Italiaanse en die pik ik eerst op in Milaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef Sasman het volgende:
[..]
Is 1 land weer niet goed genoeg voor meneer?
Neem je een souvenir mee voor me?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef remlof het volgende:
[..]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Two guys and a Duck: #1 #2
#3 #4
Op vrijdag 26 augustus 2011 19:59 schreef ColaBlikje het volgende:
Deze eend moet een eigen stripboek krijgen :D Of een deel in de Donald Duck, of de krant ofzo.
omdat dat andere topic aids isquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:34 schreef Dimens het volgende:
Waarom werd ik hier naartoe gelinkt SaiSai?
Door mijn sig hequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:35 schreef Saisai het volgende:
hey! ik mag vrijdag een huisje bekijken!
Ja en socios, en internetheld ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:36 schreef Saisai het volgende:
waar is missvanity eigenlijk gebleven?
misschien zijn ze samen in de zee wezen zwemmenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:37 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ja en socios, en internetheld ?
Vrouwen zijn ook veel mooier om naar te kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:39 schreef Saisai het volgende:
zelfs als vrouw blijf ik er naar kijken
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:39 schreef coban het volgende:
[..]
Jij vind het maybe leuk maar ik moet ervan kotsen.
klopt. nolesboquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook veel mooier om naar te kijken.
Dit zoiezoquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:40 schreef Dimens het volgende:
[..]
Vrouwen zijn ook veel mooier om naar te kijken.
En in elke man een homo?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:40 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
doe nou maar niet zo shuw, in iedere vrouw schuilt een lesbo
een mooie gespierde torso is niet verkeerd hoorquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:41 schreef Dimens het volgende:
Wat is er nu mooi om naar een man te kijken, geen rondingen of iets.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar eerlijk, die vrouw ziet er nog steeds beter uit.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:42 schreef Saisai het volgende:
[..]
een mooie gespierde torso is niet verkeerd hoor
niet té gespierd gaarne, ik hoef geen anabolenman
meestal wel, maar ik raak niet sexueel opgewonden van een vrouw.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Dimens het volgende:
[..]
Maar eerlijk, die vrouw ziet er nog steeds beter uit.
indd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Spinnen hebben een functie, die zijn handig dus die maak je indd niet dood
Jij hebt geen functie dus ik mag je vermoorden?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Spinnen hebben een functie, die zijn handig dus die maak je indd niet dood
Interessant onderwerp wel, wat vind een vrouw eigenlijk opwindend aan een man ??quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
meestal wel, maar ik raak niet sexueel opgewonden van een vrouw.
Ik wel, ben ik nu raar?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:46 schreef Saisai het volgende:
[..]
meestal wel, maar ik raak niet sexueel opgewonden van een vrouw.
Ik bezorg jou werkquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:47 schreef coban het volgende:
[..]
Jij hebt geen functie dus ik mag je vermoorden?
dat verschilt per persoon lijkt mequote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:47 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Interessant onderwerp wel, wat vind een vrouw eigenlijk opwindend aan een man ??
Je weet dat het mensenvleesch is he?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:49 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ik koop altijd broodje donner
Oke we nemen jou even als voorbeeld, aangezien de doorsnee fokker niet eens weet wat een vrouw is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:49 schreef Saisai het volgende:
[..]
dat verschilt per persoon lijkt me
Ja die laatste was beetje taai, was zeker een omatje of niet ?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:49 schreef coban het volgende:
[..]
Je weet dat het mensenvleesch is he?
Klopt.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:50 schreef Dimens het volgende:
Ik heb wel eens gehoord dat er sperma in de knoflooksaus zit bij de Turk.
Nee, het was een hondje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:50 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Ja die laatste was beetje taai, was zeker een omatje of niet ?
ok, ik hou van lieve babyface jongetjes met ruggengraat waar ik met mn manipulatieskills niet zomaar overheen kan walsen. Verder moet hij me aan het lachen kunnen maken en mn sarcastische grappen kunnen waarderen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:50 schreef vieze_freddie het volgende:
[..]
Oke we nemen jou even als voorbeeld, aangezien de doorsnee fokker niet eens weet wat een vrouw is.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |