abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100967252
ze drinkt O+ gewoon rustig *O*
:)
pi_100967577
Oh wat fijn ^O^
You make me dizzy, Miss Lizzy,
The way you rock'n'roll
Ik heb je lief mijn hele leven
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 12:14:40 #153
170545 DaviniaHR
Mrs. PhysicsRules
pi_100968476
En handsfree kolven, je hebt toch ook zo'n extra BH-dinges die de schelpen vast kon houden? Stond in het vorige topic geloof ik?

Mignonne, fijn dat ze nu drinkt. Hopelijk blijft het nu goed gaan. :*
*O* Trotse mama van E l i en A v i v a *O*
Insanity is heritable. You get it from your children.
Ik ben wel gek, maar niet achterlijk.
If you can't beat them, confuse them.
pi_100968863
Mignonne wat fijn dat ze nu rustig drinkt!
pi_100968892
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 11:25 schreef mignonne het volgende:
ze drinkt O+ gewoon rustig *O*
*O*
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100969401
oooo Mignonne wat heerlijk voor je!!! :)
ik jompel ook ff mee *O*

en ik ben zo blij; (ondanks dat ik zooooo moe ben, door het slechte slapen...)
Liene doet het echt super aan de borst! mijn tepels doen niet pijn, geen kloven, ze hapt een goede grote hap; EN ze valt al niet meer af! (4e dag).
Teken dat de voeding dus goed op gang is *O* *O* *O*
goh ik ben helemaal verbaast dat het zo'n verschil maakt; die paar weekjes verschil; dit is echt een krachtig dametje hoor :D
(met flink wat pit haha)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
pi_100970355
Mignonne, wat fijn dat ze nu wel weer rustig ging drinken! Gelukkig merkte je gisteren dus ook al goed effect van de spray. Bah, wat een stress steeds door het weigeren ;( :* Heeft ze nog last gehad van het vlees denk je?

Wat fijn BJ!! Heerlijk dat de kraamtijd nu zo heerlijk gaat O+ *O* Die foto met Evie erbij is echt lief!
<a href="http://lb4m.lilypie.com/IMTfp1.png" rel="nofollow" target="_blank">Niels</a> en <a href="http://lb1m.lilypie.com/Aonnp2.png" rel="nofollow" target="_blank">Sam</a>
pi_100972962
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 12:14 schreef DaviniaHR het volgende:
En handsfree kolven, je hebt toch ook zo'n extra BH-dinges die de schelpen vast kon houden? Stond in het vorige topic geloof ik?
Jep, daar zou ik dan ook zeker naar gaan kijken als je van plan bent te kolven, Aventura.

Al moet ik zeggen dat ik kolven sowieso wel belastend vind, ookal kan ik ervoor in een aparte kamer zitten:

* ik zit voor een open raam en moet altijd opletten dat mensen niet zomaar naar binnen kunnen kijken
* ik ben nog best wel wat tijd kwijt vanwege alle voorbereidingen (sleutel halen, naar een aparte ruimte lopen, de boel daar opstarten, kolf uitpakken, flesjes klaarzetten, de boel opbergen)
* het kolven zelf gaat niet altijd even goed en ik kolf het beste als ik borstcompressie toepas, dus ik kan niet alleen maar werken
* ik moet vaak hetgeen ik mee bezig ben onderbreken om te gaan kolven (dan ben ik bijvoorbeeld net lekker bezig met schrijven aan een artikel)
* ik moet altijd maar nadenken waar en wanneer ik het beste kan kolven en moet dat bijvoorbeeld om vergaderingen heen plannen (en binnenkort ga ik op kraambezoek ver weg en ik heb geen flauw idee hoe dat moet)

Nou ja, al met al vind ik kolven dus vreselijk. Ik heb deze zomer veel thuisgewerkt en dat was gelukkig minimaal belastend.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100973025
MEt een gewone voedingsbh kun je ook prima hands free kolven, daar heb je geen speciale bh voor nodig...
pi_100973063
Met dat ding dat Poppedein liet zien lijkt het me veel eenvoudiger want 'steviger'.
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100973187
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:21 schreef p_iglet het volgende:
MEt een gewone voedingsbh kun je ook prima hands free kolven, daar heb je geen speciale bh voor nodig...
Bij mij werkt dat niet hoor. Het gewicht van kolf+flesje zijn te groot om dan nog vacuum te blijven zitten.
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  zaterdag 20 augustus 2011 @ 19:22:45 #162
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100978736
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 15:27 schreef Vanyel het volgende:

[..]

Bij mij werkt dat niet hoor. Het gewicht van kolf+flesje zijn te groot om dan nog vacuum te blijven zitten.
Ik drukte dan met mijn pols/onderarm de ene op zijn plek, terwijl ik bij de andere borst compressie toepaste...
Ik hou ook niet van 'niks' doen, maar ik kon nou eenmaal niks anders. Had het druk genoeg met kolven ;)

mignonne, wat rottig dat het zo wisselend gaat, maar wel fijn dat het vanmorgen weer beter ging.

BJ, wat klinkt dat heerlijk! O+
pi_100979097
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 13:31 schreef Twinkly het volgende:
Mignonne, wat fijn dat ze nu wel weer rustig ging drinken! Gelukkig merkte je gisteren dus ook al goed effect van de spray. Bah, wat een stress steeds door het weigeren ;( :* Heeft ze nog last gehad van het vlees denk je?

Wat fijn BJ!! Heerlijk dat de kraamtijd nu zo heerlijk gaat O+ *O* Die foto met Evie erbij is echt lief!
Ja dat weet ik wel zeker jammer genoeg. :{ ze heeft weer allemaal nieuwe eczeemplekjes en uitslag ineens. En huilen/krampen/diarree en zulks. Heel sneu weer. En weigeren dus, twee dagen eigenlijk met tussendoor een keer of 3 aanleggen wat noodgedwongen heel eventjes lukte.

Maar goed, het gaat weer! Sinds vanmorgen 11 uur heeft ze probleemloos gedronken *O* 3 keer tot nu toe, heel keurig in haar eigen voorspelbare ritme en ze was haar lieve rustige zelf weer.
Spray hebben we ook niet meer nodig gehad, heel fijn.

ik ben zo blij dat ik een bollo gebaard heb en dat ze ruim voldoende reserve heeft om zulke weigeracties een dag tot een week vol te houden zonder er echt dramatisch op af te vallen :X

BJ fijn dat het zo soepel gaat nu! *O*
pi_100979184
quote:
0s.gif Op zaterdag 20 augustus 2011 19:37 schreef mignonne het volgende:
ik ben zo blij dat ik een bollo gebaard heb en dat ze ruim voldoende reserve heeft om zulke weigeracties een dag tot een week vol te houden zonder er echt dramatisch op af te vallen :X
Kan ik me voorstellen. Als de mijne dit soort grappen zou uithalen werden we binnen de kortste keren aangeklaagd voor verwaarlozing.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 21 augustus 2011 @ 20:04:53 #165
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101012790
zijn er regeldagen met ca zes maanden?
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_101012987
Woei, mijn productie is echt weer goed op gang. Vanmorgen zou ik eigenlijk weg, en we hadden dus melk uit de vriezer gehaald. Maar het ging niet door, en ik kolfde zo 130 mL af! En toen we terugkwamen uit de dierentuin vanmiddag stond ik zo op knappen dat hij het niet eens helemaal weggedronken kreeg. Dus toen maar weer kolven...

Dit had ik echt niet verwacht, maar ben er zo blij mee!
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:14:04 #167
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_101013036
Ik heb t idee dat mn productie minder is. Mn kleine miept tegenwoordig als hij kaar is met drinken. Hoewel hij 20 seconden daarna weer lacht.
Wat kan ik doe om mn productie te verhogen? Hoe heet dat spul wat jullie wel eens gebruiken? Kan ffies niet op de naam komen.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:19:13 #168
128491 J-net
Prettig gestoord
pi_101013217
Domperidon, heb t al gevonden.
~~~~~~Dream as if you 'll live forever, live like you 'll die today~~~~~
pi_101014052
Zit hem dan geen boertje ofzo dwars J-net? En komt hij dan niet ook sneller voor de volgende voeding?
pi_101014310
quote:
18s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:04 schreef DJMO het volgende:
zijn er regeldagen met ca zes maanden?
Jup :Y
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 21 augustus 2011 @ 20:45:46 #171
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101014328
Is hij nu ook beter / sneller verzadigd l'tiekje? Laat hij al meer tijd tussen de voedingen inmiddels? En denk je de puckababy nog nodig te hebben in de toekomst? ;)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Frontpage Koningin/Leukste user IRL zondag 21 augustus 2011 @ 20:46:23 #172
147316 crew  DJMO
#trut
pi_101014353
quote:
0s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:45 schreef mignonne het volgende:

[..]

Jup :Y
dát verklaart dus mijn plakbaby en vollere tetten :)

pi_101014498
quote:
12s.gif Op zondag 21 augustus 2011 20:45 schreef DJMO het volgende:
Is hij nu ook beter / sneller verzadigd l'tiekje? Laat hij al meer tijd tussen de voedingen inmiddels? En denk je de puckababy nog nodig te hebben in de toekomst? ;)
Hij is meer verzadigd, en laat er nu ongeveer 3-3,5 uur tussen. Hij laat zich meer horen als het hem niet bevalt, en ook als hij blij is laat hij zich veel meer horen. Het slapen is nu ook helemaal geen probleem meer, of je moet hem net te laat wegleggen, dan is hij even over zijn toeren, maar valt daarna ook weer goed in slaap.
Het enige wat hij nu weer meer heeft is krampjes, maar ze duren niet zo lang gelukkig. Ik hoop ook stiekem dat hij nu ook weer meer poepluiers gaat krijgen.
pi_101014573
We gaan alleen nog even door met hem 's nachts wakkermaken, 5 uur na de vorige voeding. Denk niet dat het nog echt nodig is, maar voor ons eigen gevoel moet het nog wel even.
  zondag 21 augustus 2011 @ 20:51:53 #175
28677 Beessie-Jen
Meisjesmama!!!
pi_101014580
dat kan ik me ook nog herinneren die regeldagen idd DJMO ;) succes ermee ;)

hier gaat het nog steeds goed; vanmiddag ook een plakbaby die niet wilde slapen, maar alleen maar mamahonger had.. dus geen middagrust gehad vandaag.
MAAR; mijn meisje was vandaag alweer 70 gram aangekomen!!! jeujjj!!
en ik heb stuwing en net ff 1 keer tussendoor gekolfd; opbrengst 50 ml... best netjes voor de 1ste keer dacht ik zo :)
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')