quote:
Jep, daar zou ik dan ook zeker naar gaan kijken als je van plan bent te kolven, Aventura.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 12:14 schreef DaviniaHR het volgende:
En handsfree kolven, je hebt toch ook zo'n extra BH-dinges die de schelpen vast kon houden? Stond in het vorige topic geloof ik?
Bij mij werkt dat niet hoor. Het gewicht van kolf+flesje zijn te groot om dan nog vacuum te blijven zitten.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:21 schreef p_iglet het volgende:
MEt een gewone voedingsbh kun je ook prima hands free kolven, daar heb je geen speciale bh voor nodig...
Ik drukte dan met mijn pols/onderarm de ene op zijn plek, terwijl ik bij de andere borst compressie toepaste...quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 15:27 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Bij mij werkt dat niet hoor. Het gewicht van kolf+flesje zijn te groot om dan nog vacuum te blijven zitten.
Ja dat weet ik wel zeker jammer genoeg.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 13:31 schreef Twinkly het volgende:
Mignonne, wat fijn dat ze nu wel weer rustig ging drinken! Gelukkig merkte je gisteren dus ook al goed effect van de spray. Bah, wat een stress steeds door het weigeren![]()
Heeft ze nog last gehad van het vlees denk je?
Wat fijn BJ!! Heerlijk dat de kraamtijd nu zo heerlijk gaat![]()
Die foto met Evie erbij is echt lief!
Kan ik me voorstellen. Als de mijne dit soort grappen zou uithalen werden we binnen de kortste keren aangeklaagd voor verwaarlozing.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 19:37 schreef mignonne het volgende:
ik ben zo blij dat ik een bollo gebaard heb en dat ze ruim voldoende reserve heeft om zulke weigeracties een dag tot een week vol te houden zonder er echt dramatisch op af te vallen![]()
dát verklaart dus mijn plakbaby en vollere tettenquote:
Hij is meer verzadigd, en laat er nu ongeveer 3-3,5 uur tussen. Hij laat zich meer horen als het hem niet bevalt, en ook als hij blij is laat hij zich veel meer horen. Het slapen is nu ook helemaal geen probleem meer, of je moet hem net te laat wegleggen, dan is hij even over zijn toeren, maar valt daarna ook weer goed in slaap.quote:Op zondag 21 augustus 2011 20:45 schreef DJMO het volgende:
Is hij nu ook beter / sneller verzadigd l'tiekje? Laat hij al meer tijd tussen de voedingen inmiddels? En denk je de puckababy nog nodig te hebben in de toekomst?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |