abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_100907094
Hier een plakdag. Elise is niet blij, heeft krampen, groene poep en wil constant drinken, maar laat steeds los. Heb gekeken in haar mondje, maar zie geen uitslag, op haar witte melktong na dan..
Borsten weer heel soepel, alsof het is teruggelopen. Van de week flinke stuwing gehad.
Hoe lang gaat het duren voor we goed afgesteld zijn op elkaar?

Ik ga steeds meer denken dat er iets meer aan de hand is. Ze spuugt wel elke keer, maar mondjes, meer niet. Ze heeft gewoon de hele dag door, elke dag, lucht in dr buikje en laat veeeel scheten. Ik laat dr elke keer boeren maar het lijkt weinig effect te hebben.
Zou ze een allergie hebben? Zal ik eens dingen gaan laten staan? Ik weet niet zo goed waar ik dan moet beginnen..

Blijf maar denken wat het kan zijn. Kma, kiss (ze heeft ook een voorkeurshouding en overstrekt zich veel en al een scheef hoofdje) reflux, gewoon slechte melk, een ontwikkelingssprong?

Ik ben moe. Echt heel moe en het allerergst dat ik soms te weinig geduld heb als ze zo'n dag heeft. Heb vanmorgen een beetje op dr gemopperd en bah wat voel ik me een rotmoeder :(
Ze is zo boos en trekt mn tepel steeds heel hard uit dr mond als ze een krampje krijgt en dat doet pijn, en ik ben gewoon moe, had ik dat al gezegd?
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 augustus 2011 @ 19:36:30 #82
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100907568
Sannne: je bent géén rotmoeder. Je bent onzeker en dat straal je ook naar je kindje uit. Je borsten horen soepel aan te voelen, dat is juist een teken dat het aanbod goed is afgestemt op de behoefte van je kindje.

Over die voorkeurshouding: Jan heeft een onbehandelde KISS, (had sterke voorkeur naar links, afgeplat koppie) en bij de manueel therapeut is nu naar voren gekomen dat hij ook darmproblemen heeft. Ook z'n bekken en nek zaten vast. Ook Geert die volgens de manueel een "lichte KISS" had heeft last gehad van z'n darmpjes, en dat heeft hij nu nog als ik uien eet. die laat ik dus staan.

Als je aan een allergie denkt, zou ik contact zoeken met je huisarts voor een plan van aanpak. Sterkte lieve meid :*
Ik heb er één en ik ben er trots op
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

Terugblik op tachtig kilometer lopen - Westerborkpad
- My 5 minutes of fame - Heldin
DTS - Foto's en verslagen
pi_100907655
Joh, ik dacht altijd dat kiss en krampen los van elkaar stonden.. Ik ga sowieso eens aan het bellen, want ik vind het zo zielig voor haar.. Hier moet ik gewoon wat mee, dit is niet normaal...
Dankjewel!
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL donderdag 18 augustus 2011 @ 20:23:49 #84
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100909587
Ik zeg niet dat krampjes per definitie bij KISS horen, maar als het bekken vastzit, kan dat invloed hebben op de darmpjes. Waardoor die weer gaan (tegen)werken. Dat alles kan een manueel therapeut bekijken, beoordelen en evt. behandelen. Een osteopaat is trouwens ook mogelijk, maar een manueel kijkt ook naar andere delen van 't lichaam zoals bv de darmen :)
"Tussen droom en daad staan wetten in de weg, en praktische bezwaren" "The needs of the many outweigh the needs of the crew"

donderdag 18 augustus 2011 @ 20:35:18 #85
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_100910100
Een osteopaat ook... Ik zou daar eerder mijn geluk beproeven als bij een manueel therapeut.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_100910163
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Een osteopaat ook... Ik zou daar eerder mijn geluk beproeven als bij een manueel therapeut.
+1
pi_100910261
Een osteo doet dat ook ja.
En daarnaast kan ik je uit ervaring vertellen dat als er echt iets mankeert aan de darmpjes van je kind, hetzij door een (vermoedde) allergie, hetzij door iets anders. Dat de osteo daar echt niets aan kan veranderen, ondanks dat ie zelf graag anders beweerd. (althans, de mijne beweerde anders, en ik zie het er veel beweren ;) )

Sannne ik moet nu ff voeden maar ik kom er op terug. Hoe dan ook, volg je gevoel. En een dikke zoen en knuffel voor jullie. Je bent een sterke en jij kunt dit, komt goed, echt, durf te vertrouwen :*
:)
  donderdag 18 augustus 2011 @ 20:45:01 #88
190853 RockabeIIa
Embracing my inner trailerpark
pi_100910553
Dat ligt een beetje aan de oorzaak, Mignonne. Een babylijfje reageert veel heftiger op externe en interne prikkels als die logge lijven van ons. Zo gauw er eten in komt moet bijv. het oude er al bijna weer uit ;)
Ik heb toch echt enorme verbetering gezien toen mijn oudste met 6 weken behandeld werd door een osteopaat. Hij overstekte nogal en was echt heel erg veel aan het huilen. Ook gaf hij veel en vaak op en had (natuurlijk) veel krampjes. Hij heeft er echt baat bij gehad dat ik daar een aantal keren geweest ben.
I'm so glamourous I piss glitter!
pi_100911053
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 20:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat ligt een beetje aan de oorzaak, Mignonne. Een babylijfje reageert veel heftiger op externe en interne prikkels als die logge lijven van ons. Zo gauw er eten in komt moet bijv. het oude er al bijna weer uit ;)
Ik heb toch echt enorme verbetering gezien toen mijn oudste met 6 weken behandeld werd door een osteopaat. Hij overstekte nogal en was echt heel erg veel aan het huilen. Ook gaf hij veel en vaak op en had (natuurlijk) veel krampjes. Hij heeft er echt baat bij gehad dat ik daar een aantal keren geweest ben.
Dat weet ik, ik zeg ook niet dat een osteo nooit goed doet. Bij mijn oudste hielp het ook allemaal goed, en ik ben nog steeds blij dat we gegaan zijn.
Maar het hielp niet voor haar darmen. Ik bedoel meer te zeggen dat als er functioneel iets mankeert aan de darmen of als er sprake is van bijvoorbeeld KMA dat een osteo dat niet zomaar kan genezen met 3 of 4 behandelingen.
Sannne, bespreek je zorgen anders eens met je consultatiebureau als je daar vertrouwen in hebt, of anders de huisarts ofzo? Voor Kiss of andere toestanden of algehele onrust ofzo kun je best een osteo bellen en die kan echt wonderen doen. Maar voor voedsel-allergie en reflux kun je echt beter naar je huisarts/cb-arts gaan.

Mijn jongste wilde ook om de haverklap drinken, had groene poep en liet na twee slokken weer los om vervolgens weer aan te happen. De krampen waren gigantisch en het ging maar door en door. We hadden geen moment rust en zij ook niet.
Ik wil je zeker geen osteo afraden, ga gewoon, ze zijn de overweging echt waard. Maar voor de volledigheid zou ik ook de boel eens bespreken met de huisarts en/of cb-arts.

En het is ook slopend, maar het word beter, echt! Heb je overdag iemand om op terug te vallen? Is er een mogelijkheid dat je dan een middagdutje doet en dat iemand anders dan even op je meisje past?
pi_100911520
haaaaaaai ;) ik doe ook weer mee :D
en deze start is zoooo anders! Liene hapte direct de eerste keer goed aan en maakte direct al lekkere krachtige halen met dr kaakjes! :) ben zo blij dat het begin zo goed verloopt...
Ze is nog geen 48 uur oud en heb de eerste 20 voedingen er inmiddels al op zitten. De productie komt inmiddels mooi op gang dus, borsten voelen al wat vol aan. Hoop dat het zo voorspoedig blijft gaan...
05-12-2009 is ons lieve meisje geboren! Evie (L)
17-08-2011 Onze 2e prachtige meid maakt het gezinnetje compleet: Liene (L)
  donderdag 18 augustus 2011 @ 21:07:38 #91
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100911675
Wat heerlijk, BJ!
pi_100911847
Ben jij bevallen :o Gefeliciteeeeeeeerd!!!! *O* Mooie naam! En wat fijn, zo'n verse goede start. Hoe reageert Evie op jullie nieuwe aanwinst?
pi_100911989
Wat super BJ dat het zo lekker gaat!

Over osteo/huisarts, ik weet gewoon niet waar ik terecht moet omdat ik gewoon niet weet wat er mis is.. Ik snap het gewoon niet, heb haar net gevoed en dat ging goed, ze valt in slaap aan de borst, ik hou haar tegen me aan om een boertje te laten, ze slaapt verder. ik leg dr terug en mevrouw is ineens weer klaarwakker en begint te trappen..

Wat jij beschrijft Mignonne klinkt heel bekend, wat heeft je meisje nou precies? (Omdat ik over dat worstje las..)
En hoe heb je dat overleefd? Hihi...

Ik kan wel iemand vragen om een voeding over te nemen maar ik kan gewoon heel moeilijk hulp vragen. En als het al eens kan voel ik me schuldig, ik wil anderen niet met mijn baby opzadelen. Of ben ik veel te blij even mn handen vrij te hebben en ga ik in huis rommelen..
  donderdag 18 augustus 2011 @ 22:00:26 #94
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100914230
Ben je al bij het CB geweest Sannne? En gaat het altijd zo zoals je omschrijft, dus wordt ze na elke voeding zo onrustig? En wat doe jij dan vervolgens?
pi_100914670
Sannne, op basis waarvan denk je dat er meer aan de hand kan zijn? Wat je namelijk omschrijft klinkt mij niet heel uitzonderlijk in de oren. Veel baby's hebben krampen, veel baby's drinken bij vlagen onrustig en veel baby's worden wakker als je ze weglegt om vervolgens moeilijk in slaap te vallen.

Ik wil je zorgen niet wegredeneren, maar ik wil je wel op het hart drukken dat het tot op zekere hoogte allemaal heel normaal is. Heb je iemand die met je mee kan denken, een huisarts of lactatiekundige? Ik denk dat je er veel baat bij zou hebben, want als je er middenin zit valt het niet altijd mee. :*
I make it a thing, to glance in window panes and look pleased with myself.
pi_100914744
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
haaaaaaai ;) ik doe ook weer mee :D
en deze start is zoooo anders! Liene hapte direct de eerste keer goed aan en maakte direct al lekkere krachtige halen met dr kaakjes! :) ben zo blij dat het begin zo goed verloopt...
Ze is nog geen 48 uur oud en heb de eerste 20 voedingen er inmiddels al op zitten. De productie komt inmiddels mooi op gang dus, borsten voelen al wat vol aan. Hoop dat het zo voorspoedig blijft gaan...
Wat fijn dat je de kraamtijd hebt die je de vorige keer niet had! :* Het klinkt als een prima basis voor een lange en onbezorgde voedperiode!
pi_100915583
Ze is niet alleen maar onrustig, ze is ontroostbaar en haar darmen zijn ALTIJD aan het borrelen en rommelen. Haar gegil gaat echt door merg en been en het voelt gewoon niet goed.
Ze is niet altijd zo gelukkig, maar iets in mij zegt gewoon dat er meer aan de hand is..
pi_100915620
Dan bel je morgen de huisarts?
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
pi_100916154
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 21:13 schreef Sannne het volgende:
Wat super BJ dat het zo lekker gaat!

Over osteo/huisarts, ik weet gewoon niet waar ik terecht moet omdat ik gewoon niet weet wat er mis is.. Ik snap het gewoon niet, heb haar net gevoed en dat ging goed, ze valt in slaap aan de borst, ik hou haar tegen me aan om een boertje te laten, ze slaapt verder. ik leg dr terug en mevrouw is ineens weer klaarwakker en begint te trappen..

Wat jij beschrijft Mignonne klinkt heel bekend, wat heeft je meisje nou precies? (Omdat ik over dat worstje las..)
En hoe heb je dat overleefd? Hihi...

Ik kan wel iemand vragen om een voeding over te nemen maar ik kan gewoon heel moeilijk hulp vragen. En als het al eens kan voel ik me schuldig, ik wil anderen niet met mijn baby opzadelen. Of ben ik veel te blij even mn handen vrij te hebben en ga ik in huis rommelen..
Mijn meisje heeft wat allergieen en verborgen reflux.
SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
En zolang ik niets verkeerds eet, leven we nog lang en gelukkig ;)
pi_100916451
quote:
1s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:24 schreef Vanyel het volgende:
Dan bel je morgen de huisarts?
Hier sluit ik me bij aan. Niet over nadenken en gewoon doen, Sannne! Eerst stap 1 en dan zie je de rest wel weer.
pi_100916638
oh shit ik was nog niet klaar :')
enniewees, ik wilde dus zeggen dat je moet durven om op je gevoel te vertrouwen.
Ja alle baby's huilen en ja alle baby's hebben krampjes maar durf het ook toe te geven dat je het gewoon niet weet en dat je het gevoel hebt dat het niet normaal is.
De huisarts of cb-arts lacht je echt niet uit en hij vindt je ook geen overbezorgde moeder ;) hooguit is hij/zij in staat om je gerust te stellen, of misschien kunnen er tips gegeven worden waardoor het beter gaat.
Mijn gevoel zei ook dat het nog niet klopte, dat het nog niet 'af' was. Maar ik vond het moeilijk om dat toe te geven want we hadden toch medicijnen dus wat wilde ik nog meer dan? Dat idee.

Maak voor jezelf gewoon een lijstje met dingen die je niet normaal of gewoon vindt. Heel simpel, puntsgewijs, en leg dat voor bij je huisarts of cb-arts die kan dan vast heel concreet zien wat er iig is waar jij je zorgen om maakt.

En ik denk dat jij er zelf verstandig aan doet om zoveel mogelijk als je kunt te rusten.
Accepteer hulp als die er is en ga eventjes liggen. Je moeder of vader ofzo vinden het vast heerlijk om met je meisje te tutten en het gevoel om juist dan van alles eventjes te gaan doen is heel herkenbaar :D maar ga toch liggen dan. En vraag desnoods aan je moeder of ze je wat kan ontzien qua huishouden ofzoiets. (waar moeder/vader staat kan natuurlijk ook een ander die dichtbij je staat zijn.)
pi_100916750
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:39 schreef mignonne het volgende:

En ik denk dat jij er zelf verstandig aan doet om zoveel mogelijk als je kunt te rusten.
Accepteer hulp als die er is en ga eventjes liggen. Je moeder of vader ofzo vinden het vast heerlijk om met je meisje te tutten en het gevoel om juist dan van alles eventjes te gaan doen is heel herkenbaar :D maar ga toch liggen dan. En vraag desnoods aan je moeder of ze je wat kan ontzien qua huishouden ofzoiets. (waar moeder/vader staat kan natuurlijk ook een ander die dichtbij je staat zijn.)
Benevens de andere adviezen: dit! Echt waar, laat je schuldgevoelens varen en neem je rust. Je kunt deze eerste tijd maar één keer meemaken en je slaat jezelf als je terugkijkt waarschijnlijk voor je kop dat je niet meer hulpt hebt gevraagd of geaccepteerd. Heel veel sterkte! En bel die huisarts, inderdaad.
pi_100916804
Goed advies, mignonne!

Zie je zelf alweer een beetje een lichtpuntje? Heb je al de syntocinon geprobeerd?
pi_100917046
Tnx meiden ik ga idd bellen... Mn familie vindt het ook heftig hoe Elise is..
Kan verder effe niet typen, meissie ligt weer aan de borst ;)
pi_100917206
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Goed advies, mignonne!

Zie je zelf alweer een beetje een lichtpuntje? Heb je al de syntocinon geprobeerd?
oh ja heb k geprobeerd, het werkte (uiteraard werkt het, duh :D) en de eerste twee rustige, relaxte voedingen zitten er al in. Gelukkig, ik voelde haar lijfje gewoon gelijk ontspannen en daardoor ontspande ik zelf ook weer. Ik denk zomaar dat een dag of 2 met die spray voldoende is voor ons om in een positief ritme te komen. Of je weet wel.

En dan is t extra fijn dat k die spray heb liggen voor het kolven strakjes want ik denk dat k maar gewoon op de wc ga zitten :D
soms uitermate ontspannend :Y) maar niet op een openbare plee :P
pi_100917318
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef Sannne het volgende:
:* succes, sterkte ermee. En hopelijk tref je begrip en adequaat en snel handelen/doorverwijzen als dat nodig is. Tot die tijd. Hang in there, het komt echt goed!
pi_100917336
Poeh, fijn! Mijn ervaring is trouwens dat de spray er snel doorheen gaat, dus het kan geen kwaad de hoeveelheid goed in de gaten te houden of eventueel alvast een reserveflesje aan te vragen!
pi_100917480
quote:
Nou, dat zegt wel genoeg! Succes ermee. :* Ik hoop dat je huisarts je de goede richting op helpt. Je hebt dat nu gewoon nodig. Ik zag het met Lena laatst even ook allemaal niet meer, ondanks mijn ervaring en kennis. De lactatiekundige heeft me meteen uit die dip geholpen.
pi_100918001
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
Poeh, fijn! Mijn ervaring is trouwens dat de spray er snel doorheen gaat, dus het kan geen kwaad de hoeveelheid goed in de gaten te houden of eventueel alvast een reserveflesje aan te vragen!
ja ik heb een herhaalrecept gekregen omdat de huisarts zelf al de conclusie trok dat het maar een klein flesje was. Ik wil het gebruik bij live-voeden zoveel mogelijk beperken om het op te sparen zeg maar.
  donderdag 18 augustus 2011 @ 23:15:15 #110
39145 Aventura
Relax, het is maar Fok
pi_100918546
quote:
Sterkte Sannne!
pi_100926753
Sannne, sterkte!
En mignonne, fijn dat de spray al wat helpt.

Wupwup, klopt dat wij zeer regelmatig spruw hebben, maar ik heb zelf niet echt het idee dat het daaraan ligt, maar ik vind het lastig om er de vinger op te leggen. Het inbakeren heeft het waarschijnlijk van de wal in de sloot geholpen.

Gisteravond wilde Bartje vaak drinken, tot een moment dat ik echt het idee had dat er helemaal niets meer uit mijn borsten kwam. Om 10 uur heeft hij voor het laatst gedronken, en we hebben hem om half 4 wakker gemaakt. Daarna om kwart over 6 weer wakker gemaakt, en toen heeft hij zichzelf weer in slaap gedronken. Ik heb nog gekeken of ik nog wat af kon kolven, maar dat was nog niet eens een bodempje. Ik heb nog niet echt het idee dat ik nu meer voor hem heb, maar ik heb wel het idee dat zijn gedrag veranderd in positieve zin.
pi_100926806
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 23:04 schreef mignonne het volgende:

[..]

ja ik heb een herhaalrecept gekregen omdat de huisarts zelf al de conclusie trok dat het maar een klein flesje was. Ik wil het gebruik bij live-voeden zoveel mogelijk beperken om het op te sparen zeg maar.
Ja muts, gewoon gebruiken waar nodig en nieuwe vragen als ze op zijn!

Wij gooien de avondvoeding er weer in. Kind moet meer eten vinden we (hoewel de voedingsschema's 4 voedingen genoeg vinden ;)).
Op 28 februari 2012 19:20 schreef lezzer en op 31 augustus 2013 21:27 schreef DancingPhoebe:Jezus, Vanyel, wat een fantastische tips geef jij toch altijd!
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 07:56:05 #113
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100926962
quote:
0s.gif Op donderdag 18 augustus 2011 22:50 schreef mignonne het volgende:

En dan is t extra fijn dat k die spray heb liggen voor het kolven strakjes want ik denk dat k maar gewoon op de wc ga zitten :D
soms uitermate ontspannend :Y) maar niet op een openbare plee :P
Kijk/vraag of je evt achter de receptie/in verlaten kantoortje mag?
Er zijn echt zoveel meer mogelijkheden dan een toilet ;)
pi_100927076
quote:
2s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 07:56 schreef Asyniur het volgende:

[..]

Kijk/vraag of je evt achter de receptie/in verlaten kantoortje mag?
Er zijn echt zoveel meer mogelijkheden dan een toilet ;)
ik zit straks op een hogeschool, er is geen receptie of verlaten kantoortje. En voor werknemers zijn er wetten en regels maar voor studenten is er helemaal niets vastgelegd. ik weet inmiddels na mijn vorige studie/kind combinatie dat voor mijn ontspanning en tsr het veel belangrijker is dat de ruimte op slot kan dan wat die ruimte precies is. Het maakt voor mij echt niet uit of ik op het toilet kolf of in de bezemkast, als die deur maar op slot kan.
  vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:33:00 #115
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100927225
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 08:18 schreef mignonne het volgende:

[..]

ik zit straks op een hogeschool, er is geen receptie of verlaten kantoortje. En voor werknemers zijn er wetten en regels maar voor studenten is er helemaal niets vastgelegd. ik weet inmiddels na mijn vorige studie/kind combinatie dat voor mijn ontspanning en tsr het veel belangrijker is dat de ruimte op slot kan dan wat die ruimte precies is. Het maakt voor mij echt niet uit of ik op het toilet kolf of in de bezemkast, als die deur maar op slot kan.
p_iglet studeerde toch ook nog ten tijde van pepijn? Die ging ook gewoon vragen voor een alternatief. Trust me, er is altijd wel ergens een kantoor leeg :Y
Dat je student bent, wil niet zeggen dat je niks anders kan regelen dan een wc...

Ow en Sannne, wat de rest zegt: als je het niet vertrouwd, huisarts bellen :Y
pi_100927230
Grappig, ik wil juist relatief goed kunnen zitten, geen probleem als er geen slot is, ga ik met mijn rug naar de deur zitten.
  Frontpage Koningin/Leukste user IRL vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:34:20 #117
147316 crew  DJMO
#trut
pi_100927241
quote:
0s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 06:57 schreef laiveneertiekje het volgende:
Sannne, sterkte!
En mignonne, fijn dat de spray al wat helpt.

Wupwup, klopt dat wij zeer regelmatig spruw hebben, maar ik heb zelf niet echt het idee dat het daaraan ligt, maar ik vind het lastig om er de vinger op te leggen. Het inbakeren heeft het waarschijnlijk van de wal in de sloot geholpen.

Gisteravond wilde Bartje vaak drinken, tot een moment dat ik echt het idee had dat er helemaal niets meer uit mijn borsten kwam. Om 10 uur heeft hij voor het laatst gedronken, en we hebben hem om half 4 wakker gemaakt. Daarna om kwart over 6 weer wakker gemaakt, en toen heeft hij zichzelf weer in slaap gedronken. Ik heb nog gekeken of ik nog wat af kon kolven, maar dat was nog niet eens een bodempje. Ik heb nog niet echt het idee dat ik nu meer voor hem heb, maar ik heb wel het idee dat zijn gedrag veranderd in positieve zin.
voelen je borsten (voor een voeding) al voller aan dan voorheen? Voelen ze sneller vol? Dat is een teken dat je productie omhoog aan het gaan is ;)

vrijdag 19 augustus 2011 @ 08:35:13 #118
14811 Asyniur
Nu met 2 jommetjes <3
pi_100927253
Ik hing altijd een kaartje aan de deur dat ik zat te kolven. Zo'n ding voor aan de deurklink te hangen :D
Er stond ook groot op iets van recht op borstvoeding etc. Ik geloof dat ik het van het CB heb gekregen indertijd :D
pi_100927266
Mijn borsten voelen wel wat voller lijkt het, maar lang niet zo vol als in de eerste weken. En of ze echt sneller vol voelen vind ik lastig om in te schatten..

Bah, ik word hier zo echt een labiel persoontje van. Blijf me maar zorgen maken zo.. -O-
pi_100927290
quote:
1s.gif Op vrijdag 19 augustus 2011 08:33 schreef Vanyel het volgende:
Grappig, ik wil juist relatief goed kunnen zitten, geen probleem als er geen slot is, ga ik met mijn rug naar de deur zitten.
ik vind t ook maf want ik heb er helemaal geen probleem mee dat iemand het zou kunnen zien dat ik kolf ofzo, lekker belangrijk. :D maar het idee dat er onverwacht ineens die deur open kan zwaaien is voldoende om geen tsr van te krijgen.

Maar Asy, als ik er geen probleem mee heb om op het toilet te zitten waarom zou ik dan ingewikkeld gaan doen? :D
er zijn gewoon niet altijd kantoren vrij en nog belangrijker dan dat, ik heb lang niet altijd de tijd om een alternatief te zoeken, soms zijn er een tien minuutjes of een kwartier vrij om even te kolven, dan besteed ik die tijd liever aan het daadwerkelijk kolven dan een alternatief zoeken.

Mijn ervaring met lege kantoortjes of lokalen is overigens juist dat je ze niet op slot mag doen of dat ze simpelweg niet op slot kunnen van binnenuit. Mijn eigen kantoor bij de universiteit kon ook niet op slot van binnenuit, daarom zat ik ook daar gewoon op de wc, ondanks mn eigen ruimte, omdat ik gemerkt had dat zo'n slot gewoon invloed op mijn kolven had.
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')