+1quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:35 schreef RockabeIIa het volgende:
Een osteopaat ook... Ik zou daar eerder mijn geluk beproeven als bij een manueel therapeut.

Dat weet ik, ik zeg ook niet dat een osteo nooit goed doet. Bij mijn oudste hielp het ook allemaal goed, en ik ben nog steeds blij dat we gegaan zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:45 schreef RockabeIIa het volgende:
Dat ligt een beetje aan de oorzaak, Mignonne. Een babylijfje reageert veel heftiger op externe en interne prikkels als die logge lijven van ons. Zo gauw er eten in komt moet bijv. het oude er al bijna weer uit![]()
Ik heb toch echt enorme verbetering gezien toen mijn oudste met 6 weken behandeld werd door een osteopaat. Hij overstekte nogal en was echt heel erg veel aan het huilen. Ook gaf hij veel en vaak op en had (natuurlijk) veel krampjes. Hij heeft er echt baat bij gehad dat ik daar een aantal keren geweest ben.

Wat fijn dat je de kraamtijd hebt die je de vorige keer niet had!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:04 schreef Beessie-Jen het volgende:
haaaaaaaiik doe ook weer mee
en deze start is zoooo anders! Liene hapte direct de eerste keer goed aan en maakte direct al lekkere krachtige halen met dr kaakjes!ben zo blij dat het begin zo goed verloopt...
Ze is nog geen 48 uur oud en heb de eerste 20 voedingen er inmiddels al op zitten. De productie komt inmiddels mooi op gang dus, borsten voelen al wat vol aan. Hoop dat het zo voorspoedig blijft gaan...

Mijn meisje heeft wat allergieen en verborgen reflux.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 21:13 schreef Sannne het volgende:
Wat super BJ dat het zo lekker gaat!
Over osteo/huisarts, ik weet gewoon niet waar ik terecht moet omdat ik gewoon niet weet wat er mis is.. Ik snap het gewoon niet, heb haar net gevoed en dat ging goed, ze valt in slaap aan de borst, ik hou haar tegen me aan om een boertje te laten, ze slaapt verder. ik leg dr terug en mevrouw is ineens weer klaarwakker en begint te trappen..
Wat jij beschrijft Mignonne klinkt heel bekend, wat heeft je meisje nou precies? (Omdat ik over dat worstje las..)
En hoe heb je dat overleefd? Hihi...
Ik kan wel iemand vragen om een voeding over te nemen maar ik kan gewoon heel moeilijk hulp vragen. En als het al eens kan voel ik me schuldig, ik wil anderen niet met mijn baby opzadelen. Of ben ik veel te blij even mn handen vrij te hebben en ga ik in huis rommelen..
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.En zolang ik niets verkeerds eet, leven we nog lang en gelukkig
:)

Hier sluit ik me bij aan. Niet over nadenken en gewoon doen, Sannne! Eerst stap 1 en dan zie je de rest wel weer.quote:

Benevens de andere adviezen: dit! Echt waar, laat je schuldgevoelens varen en neem je rust. Je kunt deze eerste tijd maar één keer meemaken en je slaat jezelf als je terugkijkt waarschijnlijk voor je kop dat je niet meer hulpt hebt gevraagd of geaccepteerd. Heel veel sterkte! En bel die huisarts, inderdaad.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:39 schreef mignonne het volgende:
En ik denk dat jij er zelf verstandig aan doet om zoveel mogelijk als je kunt te rusten.
Accepteer hulp als die er is en ga eventjes liggen. Je moeder of vader ofzo vinden het vast heerlijk om met je meisje te tutten en het gevoel om juist dan van alles eventjes te gaan doen is heel herkenbaarmaar ga toch liggen dan. En vraag desnoods aan je moeder of ze je wat kan ontzien qua huishouden ofzoiets. (waar moeder/vader staat kan natuurlijk ook een ander die dichtbij je staat zijn.)

oh ja heb k geprobeerd, het werkte (uiteraard werkt het, duhquote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:43 schreef Claudia_x het volgende:
Goed advies, mignonne!
Zie je zelf alweer een beetje een lichtpuntje? Heb je al de syntocinon geprobeerd?

quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef Sannne het volgende:
Tnx meiden ik ga idd bellen... Mn familie vindt het ook heftig hoe Elise is..
Kan verder effe niet typen, meissie ligt weer aan de borst

Nou, dat zegt wel genoeg! Succes ermee.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef Sannne het volgende:

ja ik heb een herhaalrecept gekregen omdat de huisarts zelf al de conclusie trok dat het maar een klein flesje was. Ik wil het gebruik bij live-voeden zoveel mogelijk beperken om het op te sparen zeg maar.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:52 schreef Claudia_x het volgende:
Poeh, fijn! Mijn ervaring is trouwens dat de spray er snel doorheen gaat, dus het kan geen kwaad de hoeveelheid goed in de gaten te houden of eventueel alvast een reserveflesje aan te vragen!

Sterkte Sannne!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:47 schreef Sannne het volgende:

Ja muts, gewoon gebruiken waar nodig en nieuwe vragen als ze op zijn!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:04 schreef mignonne het volgende:
[..]
ja ik heb een herhaalrecept gekregen omdat de huisarts zelf al de conclusie trok dat het maar een klein flesje was. Ik wil het gebruik bij live-voeden zoveel mogelijk beperken om het op te sparen zeg maar.

Kijk/vraag of je evt achter de receptie/in verlaten kantoortje mag?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 22:50 schreef mignonne het volgende:
En dan is t extra fijn dat k die spray heb liggen voor het kolven strakjes want ik denk dat k maar gewoon op de wc ga zitten![]()
soms uitermate ontspannendmaar niet op een openbare plee

ik zit straks op een hogeschool, er is geen receptie of verlaten kantoortje. En voor werknemers zijn er wetten en regels maar voor studenten is er helemaal niets vastgelegd. ik weet inmiddels na mijn vorige studie/kind combinatie dat voor mijn ontspanning en tsr het veel belangrijker is dat de ruimte op slot kan dan wat die ruimte precies is. Het maakt voor mij echt niet uit of ik op het toilet kolf of in de bezemkast, als die deur maar op slot kan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 07:56 schreef Asyniur het volgende:
[..]
Kijk/vraag of je evt achter de receptie/in verlaten kantoortje mag?
Er zijn echt zoveel meer mogelijkheden dan een toilet

p_iglet studeerde toch ook nog ten tijde van pepijn? Die ging ook gewoon vragen voor een alternatief. Trust me, er is altijd wel ergens een kantoor leegquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:18 schreef mignonne het volgende:
[..]
ik zit straks op een hogeschool, er is geen receptie of verlaten kantoortje. En voor werknemers zijn er wetten en regels maar voor studenten is er helemaal niets vastgelegd. ik weet inmiddels na mijn vorige studie/kind combinatie dat voor mijn ontspanning en tsr het veel belangrijker is dat de ruimte op slot kan dan wat die ruimte precies is. Het maakt voor mij echt niet uit of ik op het toilet kolf of in de bezemkast, als die deur maar op slot kan.

voelen je borsten (voor een voeding) al voller aan dan voorheen? Voelen ze sneller vol? Dat is een teken dat je productie omhoog aan het gaan isquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 06:57 schreef laiveneertiekje het volgende:
Sannne, sterkte!
En mignonne, fijn dat de spray al wat helpt.
Wupwup, klopt dat wij zeer regelmatig spruw hebben, maar ik heb zelf niet echt het idee dat het daaraan ligt, maar ik vind het lastig om er de vinger op te leggen. Het inbakeren heeft het waarschijnlijk van de wal in de sloot geholpen.
Gisteravond wilde Bartje vaak drinken, tot een moment dat ik echt het idee had dat er helemaal niets meer uit mijn borsten kwam. Om 10 uur heeft hij voor het laatst gedronken, en we hebben hem om half 4 wakker gemaakt. Daarna om kwart over 6 weer wakker gemaakt, en toen heeft hij zichzelf weer in slaap gedronken. Ik heb nog gekeken of ik nog wat af kon kolven, maar dat was nog niet eens een bodempje. Ik heb nog niet echt het idee dat ik nu meer voor hem heb, maar ik heb wel het idee dat zijn gedrag veranderd in positieve zin.

ik vind t ook maf want ik heb er helemaal geen probleem mee dat iemand het zou kunnen zien dat ik kolf ofzo, lekker belangrijk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 08:33 schreef Vanyel het volgende:
Grappig, ik wil juist relatief goed kunnen zitten, geen probleem als er geen slot is, ga ik met mijn rug naar de deur zitten.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |