Klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:06 schreef Lotusss het volgende:
Had als één van de eersten G+, alleen idd nog weinig vriendjes die hem gebruiken.... maar ik zie wel komen dat er meer mensen gebruik van maken uiteindelijk...
Facebook in NL duurde toch ook een tijdje voordat het aansloeg?
Ik zie de meerwaarde nog niet echt ten opzichte van Twitter en Facebook, dus ik ben bang dat het niet bij het brede publiek gaat aanslaan. Die zullen misschien denken.. "wéér iets om bij te houden"?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:06 schreef Lotusss het volgende:
Had als één van de eersten G+, alleen idd nog weinig vriendjes die hem gebruiken.... maar ik zie wel komen dat er meer mensen gebruik van maken uiteindelijk...
Facebook in NL duurde toch ook een tijdje voordat het aansloeg?
Interessantquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:17 schreef PiRANiA het volgende:
Sinds vandaag wordt facebook meer bezocht dan hyves volgens mij.
mobiel heb je die mogelijkheid wel, webversie volgens mij nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:24 schreef dockx het volgende:
Kan ie niet met suggesties komen zodat ik kan zien wie in mijn omgeving ook Google+ gebruikt?
Doet hij dat niet? Bij Circles kun je op Find People klikken en dan iedereen waarbij niet rechtsonder een e-mail icoontje staat, heeft hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:24 schreef dockx het volgende:
Kan ie niet met suggesties komen zodat ik kan zien wie in mijn omgeving ook Google+ gebruikt?
Ahh, akkoord.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Doet hij dat niet? Bij Circles kun je op Find People klikken en dan iedereen waarbij niet rechtsonder een e-mail icoontje staat, heeft het
Dat viel mij ook al op... En ik vond het al vreemd dat er helemaal niemand tussenzit die een account zou willen hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:57 schreef iBenny het volgende:
Facebook laat invitelinks voor Google+ niet zien... Kinderachtig gedoe
Aanvankelijk wel, ik heb een aantal mensen zo uitgenodigd. Zou bit.ly etc. werken om het te omzeilen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:57 schreef iBenny het volgende:
Facebook laat invitelinks voor Google+ niet zien... Kinderachtig gedoe
Zal even kijken maar heb het zelf niet opgemerkt..quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:15 schreef zarGon het volgende:
Ik merk vandaag plotseling dat een aantal mensen die ik een circle had gestopt, circleloos zijn (geworden). Ikzelf heb ze niet uit de circles verwijderd. Ik kan ze natuurlijk nogmaals in een circle stoppen, dat is niet het probleem. Wat ik me afvraag is of jullie hier ook last van hebben.
Moet eerlijk gezegd zeggen: Nee. Maar dat is ook omdat Facebook nu zelf aanpassingen heeft gemaakt. Dat zal voor een groot deel van de mensen genoeg reden zijn om niet over te stappen, omdat velen toch niet écht geïnteresseerd zijn in het deel dat jouw data van Facebook is en niet van jezelf, zoals bij G+ het geval is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:19 schreef Nyce het volgende:
Zijn er nog mensen die serieus geloven dat G+ Facebook gaat verslaan?
Ik ook wel, alleen ben ik volgens mij de enige van mijn Circles die dat doetquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:43 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kijk toch wel dagelijks op G+ hoor.
Ik ook en er wordt ook steeds vaker iets gepostquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:43 schreef PiRANiA het volgende:
Ik gebruik het steeds meerquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:43 schreef PiRANiA het volgende:
het gaat harder dan Facebook hierzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik kijk er wel elke dag maar er gebeurt niet zo heel veel.
Waarom ben je gestopt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef picodealion het volgende:
Ik gebruik het inmiddels al niet meer. Mis er niks aan.
Ik wel hoor. Ik word gemaild als iemand ergens op comment en ik zie rechtsboven inderdaad dat knopje rood worden en het getal van het aantal notificaties aangevenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:44 schreef lekzzz het volgende:
Wat ik irritant vind is dat je geen medlingen krijgt. Vandaag comment er iemand op iets en je krijgt daar gewoon geen melding van. Zowel via gmail als de app nietOok niet als iemand iets post o.i.d.
Ik ook. FB kan meer, is logischer, ziet er beter uit. Ik vind G+ eigenlijk gewoon een slechte kopie. FB was een 100x betere versie van MySpace. G+ is een mindere versie van FB.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef picodealion het volgende:
Ik gebruik het inmiddels al niet meer. Mis er niks aan.
Ik was een ruime week op vakantie geweest, heb Facebook 4x gemist en geen seconde aan G+ gedacht. Toen ik terugkwam interesseerde het me dan ook geen ene reet wat er allemaal stond en wat ik tijdens mijn afwezigheid gemist had.quote:
Nee inderdaad, het heeft ook geen zin om het te gaan forcerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik was een ruime week op vakantie geweest, heb Facebook 4x gemist en geen seconde aan G+ gedacht. Toen ik terugkwam interesseerde het me dan ook geen ene reet wat er allemaal stond en wat ik tijdens mijn afwezigheid gemist had.
Leek me genoeg reden om het voor nu maar weer even te laten liggen.
Gebruik het nog niet zoveel, heb de Like-functie van Facebook op pagina's zelf ook nooit zoveel gebruikt. Maar het zal me wel van pas komen, aangezien ik nu vooral links op G+ plaatsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
https://chrome.google.com(...)nchmokaimcmlojpnlkhp
De oplossing voor website zonder +1-knop in Chrome
Ik heb gister een site ge+1'd maar ik zie het niet op m'n profiel terug. Dacht dat dat wel uiteindelijk de bedoeling was, dat je iets +1'd en dat je dan op je Profile ziet "X +1'd Y".quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat +1'en, dat komt in Google+ terecht? Heeft 't verder nog nut?
Op je profiel staat in de grijze balk onder je naam +1, als het goed is komt alles wat jij +1'd hieronder te staan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb gister een site ge+1'd maar ik zie het niet op m'n profiel terug. Dacht dat dat wel uiteindelijk de bedoeling was, dat je iets +1'd en dat je dan op je Profile ziet "X +1'd Y".
Vind het nog steeds jammer dat je niet goed privéberichten kan sturen, maar aan de andere kant is het niet zo erg nodig omdat je ook gewoon +X kunt doen en dan alleen met die persoon delen. Maar toch, het voelt vreemd
Oh, daar inderdaad, thanksquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:15 schreef Nyce het volgende:
[..]
Op je profiel staat in de grijze balk onder je naam +1, als het goed is komt alles wat jij +1'd hieronder te staan.
En dat laatste wat je zegt vind ik ook heel raar, maar hier dacht iedereen daar heel anders over toen ik erover begon
Ik begrijp het daarom juist niet. Het voelt ook niet meer privé, en je privé en openbare berichten staan allemaal door elkaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh, daar inderdaad, thanks
Maar ik begrijp waarom ze het weggelaten hebben, je kunt immers net zo makkelijk een bericht op je Wall posten waarin je die persoon tagged en/of het alleen met die persoon deelt. Maar toch voelt het vreemd, jarenlang op elke site waar je met anderen op zit kun je PM'en en nu opeens niet meer, of nouja, ze hebben het omgegooidVoelt vreemd
Ja, je kunt niet even makkelijk meer opzoeken wat je gezegd hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:32 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik begrijp het daarom juist niet. Het voelt ook niet meer privé, en je privé en openbare berichten staan allemaal door elkaar.
Op sommige sites staat behalve de +1 ook een share-button. Dan komt het wel gewoon in je stream.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh, daar inderdaad, thanks
Maar ik begrijp waarom ze het weggelaten hebben, je kunt immers net zo makkelijk een bericht op je Wall posten waarin je die persoon tagged en/of het alleen met die persoon deelt. Maar toch voelt het vreemd, jarenlang op elke site waar je met anderen op zit kun je PM'en en nu opeens niet meer, of nouja, ze hebben het omgegooidVoelt vreemd
Er staat een tab op je profiel met pagina's en websites die je hebt ge+1'd. Maar het schijnt dat ze daar nog flink mee aan het knutselen zijn en dat het niet alleen daar bij blijft. Je ziet tegenwoordig ook -als je over zo een knop hovert- wie van je vrienden heeft ge+1'd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat +1'en, dat komt in Google+ terecht? Heeft 't verder nog nut?
Ik vermaak me wel hoorquote:Op vrijdag 16 september 2011 15:18 schreef Nyce het volgende:
Is het gezellig op G+ iBenny? Wel handig trouwens hoor die FB lijsten
Ah, oke.quote:Op zaterdag 17 september 2011 16:41 schreef iBenny het volgende:
Google Realtime? Die is al een tijdje uit de lucht vanwege het aflopen van het contract met Twitter.
http://www.techzine.nl/ni(...)realtime-search.html
search.twitter.comquote:Op zaterdag 17 september 2011 16:47 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Ah, oke.
Dat is dan totaal langs mij heen gegaan.
Jammer, maakte soms wel eens gebruik van realtime.
Misschien heeft iemand een tip voor iets wat lijkt op Google Realtime?
Is like pas uit april 2010?quote:Op dinsdag 20 september 2011 20:43 schreef iBenny het volgende:
Leuk die veranderingen in Hangout... maar daar gaan ze het niet mee redden.
Zeker niet met dit nieuwsbericht in het achterhoofd: http://www.nu.nl/internet(...)-facebook-komst.html
...of het is andersom en Facebook voelt de hete adem van G+
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 20 september 2011 21:00 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Is like pas uit april 2010?
Maar ik zie de toegevoegde waarde van een Read-, Watched- of etc. knop niet zo in. Ik ga heus niet bij alles dat ik lees op "Read" klikken. Een Like is genoeg om aan te geven dat ik iets leuk vond en gelezen heb.Dat dus... ik snap daar ook de toegevoegde waarde niet zo van in. Maar ik doelde ook deels op de groepen die Facebook sinds kort heeftSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Dat denk ik zeker, al is Facebook er iets verder in gegaan dan Google+ wat betreft voorsorteren (zo heb ik een groep die voorgesorteerd is waar ik nu woon, eentje met mensen met wie ik naar de universiteit ga, etc), waarschijnlijk heeft Google 't met opzet minder ver doorgevoerd om zelfde debacles à la groepen die al voorgesorteerd zijn door Google in Buzz te voorkomenquote:Op dinsdag 20 september 2011 23:02 schreef iBenny het volgende:
[..]
Dat dus... ik snap daar ook de toegevoegde waarde niet zo van in. Maar ik doelde ook deels op de groepen die Facebook sinds kort heeft.
Het is niet mogelijk om te zien wat je op G+ zelf ge+'t hebt, maar je kunt wel zien welke andere website je een + hebt gegeven.quote:Op woensdag 21 september 2011 00:17 schreef Slickk het volgende:
Ik had dit ook verwacht van Google+, dat het voor mij ook zichtbaar is wat ik ge+'t had maar helaas.
Wist ik niet, dankquote:Op woensdag 21 september 2011 01:33 schreef Jegorex het volgende:
[..]
Het is niet mogelijk om te zien wat je op G+ zelf ge+'t hebt, maar je kunt wel zien welke andere website je een + hebt gegeven.
Al die websites staan in je profiel onder je +1's tab/pagina.
Facebook. is generaler, Hyves is toch kinderachtiger met krabbels prokjes prakjes en plakjes, terwijl G+ toch meer voor de " die hard " mensen is die niet bij de hotmail generatie horen maar bij de Gmail... u dig?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:16 schreef iBenny het volgende:
Het probleem is dat Facebook ertussen zit. Hyves is het meest gebruikte social media platform van Nederland en we waren net op het punt dat er wordt overschakeld naar Facebook toen Google+ kwam.
Ik ben benieuwd welke van de 3 het zal winnen qua aantal Nederlanders..
Dit is echt geweldig idee. Please doen facebook, i beg you please please i love you longtime!quote:Op woensdag 21 september 2011 00:17 schreef Slickk het volgende:
Als Facebook een mooie database bijhoudt van alle posts die ik op internet tegenkom van bijvoorbeeld Mashable of andere nieuwssites en ik kan daar op 'Read' klikken in plaats van 'Like', dan krijg je een mooie database en stel je denkt er later weer eens aan dan kun je hem zo terugvinden. Ik had dit ook verwacht van Google+, dat het voor mij ook zichtbaar is wat ik ge+'t had maar helaas.
En dat is slechts één voorbeeld. Bovendien kun je dan ook weer apart instellen dat je alles wat je "Liked" wel publiceert voor je vrienden maar alles waar je "Read" niet (dit is een aanname)
Moet zeggen dat ik niet zo heel vaak iets heb van "dat wil ik teruglezen maar kan het niet vinden," simpelweg omdat ik het meestal wel weet te Googlen of anders als favoriet heb opgeslagenquote:Op woensdag 21 september 2011 00:17 schreef Slickk het volgende:
Als Facebook een mooie database bijhoudt van alle posts die ik op internet tegenkom van bijvoorbeeld Mashable of andere nieuwssites en ik kan daar op 'Read' klikken in plaats van 'Like', dan krijg je een mooie database en stel je denkt er later weer eens aan dan kun je hem zo terugvinden. Ik had dit ook verwacht van Google+, dat het voor mij ook zichtbaar is wat ik ge+'t had maar helaas.
En dat is slechts één voorbeeld. Bovendien kun je dan ook weer apart instellen dat je alles wat je "Liked" wel publiceert voor je vrienden maar alles waar je "Read" niet (dit is een aanname)
Klopt, je hebt ook wel andere websites die hetzelfde doen (delicious ofzo) maar ging om het ideequote:Op woensdag 21 september 2011 08:25 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Moet zeggen dat ik niet zo heel vaak iets heb van "dat wil ik teruglezen maar kan het niet vinden," simpelweg omdat ik het meestal wel weet te Googlen of anders als favoriet heb opgeslagen
Het bestaat pas 3 maandenquote:Op woensdag 21 september 2011 11:58 schreef Moeraskat het volgende:
ik heb het nu 4-5 maanden.. en ik kijk er nooit op. Dr is ook niks te beleven. Ik zit al jaren op facebook en daar blijf ik voorlopig ook.
Wat een kennis heb jij zeg....quote:Op woensdag 21 september 2011 11:53 schreef MacorgaZ het volgende:
Google probeert Google+ nog te redden door de site open te stellen voor iedereen, maar dood is dood. Nu krijg je alleen van die social media-wannabe's die nu pas lid zijn geworden en nog steeds denken dat het wat kan worden
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |