Klopt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:06 schreef Lotusss het volgende:
Had als één van de eersten G+, alleen idd nog weinig vriendjes die hem gebruiken.... maar ik zie wel komen dat er meer mensen gebruik van maken uiteindelijk...
Facebook in NL duurde toch ook een tijdje voordat het aansloeg?
Ik zie de meerwaarde nog niet echt ten opzichte van Twitter en Facebook, dus ik ben bang dat het niet bij het brede publiek gaat aanslaan. Die zullen misschien denken.. "wéér iets om bij te houden"?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:06 schreef Lotusss het volgende:
Had als één van de eersten G+, alleen idd nog weinig vriendjes die hem gebruiken.... maar ik zie wel komen dat er meer mensen gebruik van maken uiteindelijk...
Facebook in NL duurde toch ook een tijdje voordat het aansloeg?
Interessantquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:17 schreef PiRANiA het volgende:
Sinds vandaag wordt facebook meer bezocht dan hyves volgens mij.
mobiel heb je die mogelijkheid wel, webversie volgens mij nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:24 schreef dockx het volgende:
Kan ie niet met suggesties komen zodat ik kan zien wie in mijn omgeving ook Google+ gebruikt?
Doet hij dat niet? Bij Circles kun je op Find People klikken en dan iedereen waarbij niet rechtsonder een e-mail icoontje staat, heeft hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:24 schreef dockx het volgende:
Kan ie niet met suggesties komen zodat ik kan zien wie in mijn omgeving ook Google+ gebruikt?
Ahh, akkoord.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:49 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Doet hij dat niet? Bij Circles kun je op Find People klikken en dan iedereen waarbij niet rechtsonder een e-mail icoontje staat, heeft het
Dat viel mij ook al op... En ik vond het al vreemd dat er helemaal niemand tussenzit die een account zou willen hebbenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:57 schreef iBenny het volgende:
Facebook laat invitelinks voor Google+ niet zien... Kinderachtig gedoe
Aanvankelijk wel, ik heb een aantal mensen zo uitgenodigd. Zou bit.ly etc. werken om het te omzeilen!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:57 schreef iBenny het volgende:
Facebook laat invitelinks voor Google+ niet zien... Kinderachtig gedoe
Zal even kijken maar heb het zelf niet opgemerkt..quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:15 schreef zarGon het volgende:
Ik merk vandaag plotseling dat een aantal mensen die ik een circle had gestopt, circleloos zijn (geworden). Ikzelf heb ze niet uit de circles verwijderd. Ik kan ze natuurlijk nogmaals in een circle stoppen, dat is niet het probleem. Wat ik me afvraag is of jullie hier ook last van hebben.
Moet eerlijk gezegd zeggen: Nee. Maar dat is ook omdat Facebook nu zelf aanpassingen heeft gemaakt. Dat zal voor een groot deel van de mensen genoeg reden zijn om niet over te stappen, omdat velen toch niet écht geïnteresseerd zijn in het deel dat jouw data van Facebook is en niet van jezelf, zoals bij G+ het geval is.quote:Op maandag 29 augustus 2011 17:19 schreef Nyce het volgende:
Zijn er nog mensen die serieus geloven dat G+ Facebook gaat verslaan?
Ik ook wel, alleen ben ik volgens mij de enige van mijn Circles die dat doetquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:43 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kijk toch wel dagelijks op G+ hoor.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |