abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101339608
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:43 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kijk toch wel dagelijks op G+ hoor :).
Ik ook en er wordt ook steeds vaker iets gepost
Tante minthy!! O+
Achtbaan1 is voor mij te intens
pi_101343488
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 18:43 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kijk toch wel dagelijks op G+ hoor :).
Ik gebruik het steeds meer :Y . En games heeft ervoor gezorgd dat ik er nog een aantal nieuwe vrienden op G+ bij heb.
pi_101343508
Ik kijk er wel elke dag maar er gebeurt niet zo heel veel.
pi_101343568
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik kijk er wel elke dag maar er gebeurt niet zo heel veel.
het gaat harder dan Facebook hierzo :D
pi_101346746
Ik gebruik het inmiddels al niet meer. Mis er niks aan.
pi_101351589
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef picodealion het volgende:
Waarom ben je gestopt?
  maandag 29 augustus 2011 @ 22:44:51 #32
87334 lekzzz
It's not easy being green
pi_101352731
Wat ik irritant vind is dat je geen medlingen krijgt. Vandaag comment er iemand op iets en je krijgt daar gewoon geen melding van. Zowel via gmail als de app niet :( Ook niet als iemand iets post o.i.d.
Xiaomi Mi-2 16GB/JB 4.1.1
pi_101352932
Je krijgt toch een rood 1tje rechts bovenin?
pi_101353303
quote:
0s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:44 schreef lekzzz het volgende:
Wat ik irritant vind is dat je geen medlingen krijgt. Vandaag comment er iemand op iets en je krijgt daar gewoon geen melding van. Zowel via gmail als de app niet :( Ook niet als iemand iets post o.i.d.
Ik wel hoor. Ik word gemaild als iemand ergens op comment en ik zie rechtsboven inderdaad dat knopje rood worden en het getal van het aantal notificaties aangeven
pi_101361740
quote:
14s.gif Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef picodealion het volgende:
Ik ook. FB kan meer, is logischer, ziet er beter uit. Ik vind G+ eigenlijk gewoon een slechte kopie. FB was een 100x betere versie van MySpace. G+ is een mindere versie van FB.

Heel veel hiervan is natuurlijk mijn persoonlijke mening.
pi_101362304
quote:
5s.gif Op maandag 29 augustus 2011 22:25 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Waarom ben je gestopt?
Ik was een ruime week op vakantie geweest, heb Facebook 4x gemist en geen seconde aan G+ gedacht. Toen ik terugkwam interesseerde het me dan ook geen ene reet wat er allemaal stond en wat ik tijdens mijn afwezigheid gemist had.

Leek me genoeg reden om het voor nu maar weer even te laten liggen :P.
pi_101362717
quote:
14s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 09:46 schreef picodealion het volgende:

[..]

Ik was een ruime week op vakantie geweest, heb Facebook 4x gemist en geen seconde aan G+ gedacht. Toen ik terugkwam interesseerde het me dan ook geen ene reet wat er allemaal stond en wat ik tijdens mijn afwezigheid gemist had.

Leek me genoeg reden om het voor nu maar weer even te laten liggen :P.
Nee inderdaad, het heeft ook geen zin om het te gaan forceren :P
pi_101390998
https://chrome.google.com(...)nchmokaimcmlojpnlkhp

De oplossing voor website zonder +1-knop in Chrome *O*
pi_101392482
quote:
2s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
https://chrome.google.com(...)nchmokaimcmlojpnlkhp

De oplossing voor website zonder +1-knop in Chrome *O*
Gebruik het nog niet zoveel, heb de Like-functie van Facebook op pagina's zelf ook nooit zoveel gebruikt. Maar het zal me wel van pas komen, aangezien ik nu vooral links op G+ plaats :)
Bedankt!
pi_101393602
Ik zit net even te lezen....... maar google had toch al een social networking site?

*kan effe niet op de naam komen*

Edit:
Orkut, dat was het

[ Bericht 13% gewijzigd door Ordos20 op 30-08-2011 23:20:32 ]
MIO DIOS!!! ESTA CIENCIA ES DIABOLICO!!!
pi_101401450
Dat +1'en, dat komt in Google+ terecht? Heeft 't verder nog nut?
Op maandag 30 november 2009 19:30 schreef Ian_Nick het volgende:
Pietje's hobby is puzzelen en misschien ben jij wel het laatste stukje O+
pi_101401884
quote:
2s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Ik heb gister een site ge+1'd maar ik zie het niet op m'n profiel terug. Dacht dat dat wel uiteindelijk de bedoeling was, dat je iets +1'd en dat je dan op je Profile ziet "X +1'd Y".

Vind het nog steeds jammer dat je niet goed privéberichten kan sturen, maar aan de andere kant is het niet zo erg nodig omdat je ook gewoon +X kunt doen en dan alleen met die persoon delen. Maar toch, het voelt vreemd :P
pi_101402118
quote:
11s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:04 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Ik heb gister een site ge+1'd maar ik zie het niet op m'n profiel terug. Dacht dat dat wel uiteindelijk de bedoeling was, dat je iets +1'd en dat je dan op je Profile ziet "X +1'd Y".

Vind het nog steeds jammer dat je niet goed privéberichten kan sturen, maar aan de andere kant is het niet zo erg nodig omdat je ook gewoon +X kunt doen en dan alleen met die persoon delen. Maar toch, het voelt vreemd :P
Op je profiel staat in de grijze balk onder je naam +1, als het goed is komt alles wat jij +1'd hieronder te staan.

En dat laatste wat je zegt vind ik ook heel raar, maar hier dacht iedereen daar heel anders over toen ik erover begon :P
pi_101402378
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:15 schreef Nyce het volgende:

[..]

Op je profiel staat in de grijze balk onder je naam +1, als het goed is komt alles wat jij +1'd hieronder te staan.

En dat laatste wat je zegt vind ik ook heel raar, maar hier dacht iedereen daar heel anders over toen ik erover begon :P
Oh, daar inderdaad, thanks :D
Maar ik begrijp waarom ze het weggelaten hebben, je kunt immers net zo makkelijk een bericht op je Wall posten waarin je die persoon tagged en/of het alleen met die persoon deelt. Maar toch voelt het vreemd, jarenlang op elke site waar je met anderen op zit kun je PM'en en nu opeens niet meer, of nouja, ze hebben het omgegooid :P Voelt vreemd
pi_101402406
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:30 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Maar ik begrijp waarom ze het weggelaten hebben, je kunt immers net zo makkelijk een bericht op je Wall posten waarin je die persoon tagged en/of het alleen met die persoon deelt. Maar toch voelt het vreemd, jarenlang op elke site waar je met anderen op zit kun je PM'en en nu opeens niet meer, of nouja, ze hebben het omgegooid :P Voelt vreemd
Ik begrijp het daarom juist niet. Het voelt ook niet meer privé, en je privé en openbare berichten staan allemaal door elkaar.
pi_101402900
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:32 schreef Nyce het volgende:

[..]

Ik begrijp het daarom juist niet. Het voelt ook niet meer privé, en je privé en openbare berichten staan allemaal door elkaar.
Ja, je kunt niet even makkelijk meer opzoeken wat je gezegd hebt.
Aan de andere kant, ik neem aan dat ze er ook vanuit gaan dat op den duur iedereen die G+ gebruikt, ook Google Chat zal gaan gebruiken. Daar zijn het natuurlijk nog wel privéberichten.
pi_101403050
Voor de liefhebbers hier een link met nog 149 invites: https://plus.google.com/i/v2UbVPPoDic:IjSSyKd6tmk
  woensdag 31 augustus 2011 @ 11:24:04 #48
1055 Schanulleke
Een kop vol zaagsel!
pi_101403479
quote:
14s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 10:30 schreef Bakakame het volgende:

[..]

Op sommige sites staat behalve de +1 ook een share-button. Dan komt het wel gewoon in je stream.
Life is what you make it.
pi_101426256
quote:
2s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 09:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Er staat een tab op je profiel met pagina's en websites die je hebt ge+1'd. Maar het schijnt dat ze daar nog flink mee aan het knutselen zijn en dat het niet alleen daar bij blijft. Je ziet tegenwoordig ook -als je over zo een knop hovert- wie van je vrienden heeft ge+1'd.
pi_101470917
http://gplusinsider.com/

Hier staan wel interessante dingen over Google+
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')