Ik ook en er wordt ook steeds vaker iets gepostquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:43 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kijk toch wel dagelijks op G+ hoor.
Ik gebruik het steeds meerquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:43 schreef PiRANiA het volgende:
Ik kijk toch wel dagelijks op G+ hoor.
het gaat harder dan Facebook hierzoquote:Op maandag 29 augustus 2011 20:14 schreef Isegrim het volgende:
Ik kijk er wel elke dag maar er gebeurt niet zo heel veel.
Waarom ben je gestopt?quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef picodealion het volgende:
Ik gebruik het inmiddels al niet meer. Mis er niks aan.
Ik wel hoor. Ik word gemaild als iemand ergens op comment en ik zie rechtsboven inderdaad dat knopje rood worden en het getal van het aantal notificaties aangevenquote:Op maandag 29 augustus 2011 22:44 schreef lekzzz het volgende:
Wat ik irritant vind is dat je geen medlingen krijgt. Vandaag comment er iemand op iets en je krijgt daar gewoon geen melding van. Zowel via gmail als de app nietOok niet als iemand iets post o.i.d.
Ik ook. FB kan meer, is logischer, ziet er beter uit. Ik vind G+ eigenlijk gewoon een slechte kopie. FB was een 100x betere versie van MySpace. G+ is een mindere versie van FB.quote:Op maandag 29 augustus 2011 21:07 schreef picodealion het volgende:
Ik gebruik het inmiddels al niet meer. Mis er niks aan.
Ik was een ruime week op vakantie geweest, heb Facebook 4x gemist en geen seconde aan G+ gedacht. Toen ik terugkwam interesseerde het me dan ook geen ene reet wat er allemaal stond en wat ik tijdens mijn afwezigheid gemist had.quote:
Nee inderdaad, het heeft ook geen zin om het te gaan forcerenquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 09:46 schreef picodealion het volgende:
[..]
Ik was een ruime week op vakantie geweest, heb Facebook 4x gemist en geen seconde aan G+ gedacht. Toen ik terugkwam interesseerde het me dan ook geen ene reet wat er allemaal stond en wat ik tijdens mijn afwezigheid gemist had.
Leek me genoeg reden om het voor nu maar weer even te laten liggen.
Gebruik het nog niet zoveel, heb de Like-functie van Facebook op pagina's zelf ook nooit zoveel gebruikt. Maar het zal me wel van pas komen, aangezien ik nu vooral links op G+ plaatsquote:Op dinsdag 30 augustus 2011 22:28 schreef iBenny het volgende:
https://chrome.google.com(...)nchmokaimcmlojpnlkhp
De oplossing voor website zonder +1-knop in Chrome
Ik heb gister een site ge+1'd maar ik zie het niet op m'n profiel terug. Dacht dat dat wel uiteindelijk de bedoeling was, dat je iets +1'd en dat je dan op je Profile ziet "X +1'd Y".quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat +1'en, dat komt in Google+ terecht? Heeft 't verder nog nut?
Op je profiel staat in de grijze balk onder je naam +1, als het goed is komt alles wat jij +1'd hieronder te staan.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:04 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Ik heb gister een site ge+1'd maar ik zie het niet op m'n profiel terug. Dacht dat dat wel uiteindelijk de bedoeling was, dat je iets +1'd en dat je dan op je Profile ziet "X +1'd Y".
Vind het nog steeds jammer dat je niet goed privéberichten kan sturen, maar aan de andere kant is het niet zo erg nodig omdat je ook gewoon +X kunt doen en dan alleen met die persoon delen. Maar toch, het voelt vreemd
Oh, daar inderdaad, thanksquote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:15 schreef Nyce het volgende:
[..]
Op je profiel staat in de grijze balk onder je naam +1, als het goed is komt alles wat jij +1'd hieronder te staan.
En dat laatste wat je zegt vind ik ook heel raar, maar hier dacht iedereen daar heel anders over toen ik erover begon
Ik begrijp het daarom juist niet. Het voelt ook niet meer privé, en je privé en openbare berichten staan allemaal door elkaar.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh, daar inderdaad, thanks
Maar ik begrijp waarom ze het weggelaten hebben, je kunt immers net zo makkelijk een bericht op je Wall posten waarin je die persoon tagged en/of het alleen met die persoon deelt. Maar toch voelt het vreemd, jarenlang op elke site waar je met anderen op zit kun je PM'en en nu opeens niet meer, of nouja, ze hebben het omgegooidVoelt vreemd
Ja, je kunt niet even makkelijk meer opzoeken wat je gezegd hebt.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:32 schreef Nyce het volgende:
[..]
Ik begrijp het daarom juist niet. Het voelt ook niet meer privé, en je privé en openbare berichten staan allemaal door elkaar.
Op sommige sites staat behalve de +1 ook een share-button. Dan komt het wel gewoon in je stream.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 10:30 schreef Bakakame het volgende:
[..]
Oh, daar inderdaad, thanks
Maar ik begrijp waarom ze het weggelaten hebben, je kunt immers net zo makkelijk een bericht op je Wall posten waarin je die persoon tagged en/of het alleen met die persoon deelt. Maar toch voelt het vreemd, jarenlang op elke site waar je met anderen op zit kun je PM'en en nu opeens niet meer, of nouja, ze hebben het omgegooidVoelt vreemd
Er staat een tab op je profiel met pagina's en websites die je hebt ge+1'd. Maar het schijnt dat ze daar nog flink mee aan het knutselen zijn en dat het niet alleen daar bij blijft. Je ziet tegenwoordig ook -als je over zo een knop hovert- wie van je vrienden heeft ge+1'd.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 09:44 schreef PietjePuk007 het volgende:
Dat +1'en, dat komt in Google+ terecht? Heeft 't verder nog nut?
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |