SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Openingspost
[ Bericht 12% gewijzigd door Jojoortje op 16-08-2011 19:30:22 ][b]Dingen doen met dingen, da's machtig mooi
Twitch: <a href="https://www.twitch.tv/drizzt_dourden" target="_blank" rel="nofollow norererer noopener" >https://www.twitch.tv/drizzt_dourden</a>[/b]
quote:FC Twente Overzicht Spelers Seizoen 2011 - 2012
01 | Sander Boschker (Ned) Doelman (c. 2012)
03 | Nicky Kuiper (Ned) Verdediger (c. 2014)
04 | Peter Wisgerhof (Ned) Verdediger (c. 2013)
05 | Rasmus Bengtsson (Zwe) Verdediger (c. 2013)
06 | Wout Brama (Ned) Middenvelder (c. 2014)
07 | Denny Landzaad (Ned) Middenvelder (c. 2012)
09 | Luuk de Jong (Ned) Aanvaller (c. 2014)
10 | Bryan Ruiz González (Cos) Aanvaller (c. 2013)
11 | Emir Bajrami (Zwe) Aanvaller (c. 2014)
13 | Nikolaj Michajlov (Bul) Doelman (c. 2013)
14 | Bernard Parker (ZAf) Aanvaller (c. 2013)
15 | Roberto Rosales (Ven) Aanvaller (c. 2013)
19 | Douglas Franco Teixeira (Bra) Verdediger (c. 2012)
21 | Marc Janko (Oos) Aanvaller (c. 2014)
22 | Nacer Chadli (Bel) Aanvaller (c. 2013)
23 | Bart Buysse (Bel) Verdediger (c. 2014)
25 | Alexander Bannink (Ned) Middenvelder (c. 2014)
27 | Dario Vujicevic (Kro) Middenvelder (c. 2012)
34 | Thilo Leugers (Dui) Middenvelder (c. 2012)
44 | Ola John (Ned) Aanvaller (c. 2014)
00 | Steven Berghuis (Ned) Middenvelder (c. 2014)
00 | Tim Cornelisse (Ned) Verdediger (c. 2013)
00 | John Guidetti (Zwe) Aanvaller (c. 2015)
00 | Willem Jansen (Ned) Middenvelder (c. 2015)
00 | Vagif Javadov (Aze) Aanvaller (c. 2013)
00 | Nick Marsman (Ned) Doelman (c. ?)
00 | Andrej Rendla (Slo) Aanvaller (c. 2013)
De rugnummers zijn nog die van seizoen 2010 - 2011. Deze kunnen nog veranderen.
Wie beticht Twentefans nou van Successupporterschap?quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
voetbalprimeur.nlquote:Spurs ziet duel met Benfica als examen Ruiz
Bryan Ruiz kan FC Twente én zichzelf dinsdag een dienst bewijzen met een goede wedstrijd tegen Benfica. Tottenham Hotspur-manager Harry Redknapp zit namelijk voor hem op de tribune.
Dat schrijft Voetbal International. Ruiz staat hoog op het lijstje van Redknapp, maar de manager wil de aanvaller van FC Twente eerst in een grote wedstrijd in actie zien voordat hij een bod uitbrengt. Redknapp wil tegen Benfica, dinsdagavond Twente's tegenstander in de voorronde van de Champions League, zien of Ruiz fysiek geschikt is voor voetbal in de Premier League.
Behalve Tottenham volgt ook Arsenal de ontwikkelingen rond Ruiz. De Costa Ricaan staat open voor een mooie transfer naar de Premier League en zet in op een grote club. Eerder wees hij een overstap naar middenmoter Fulham daarom af.
Ruiz is net begonnen aan zijn derde seizoen bij FC Twente. De club plukte hem in 2009 weg bij AA Gent.
voetbalprimeur.nlquote:'Sporting meldt zich bij FC Twente voor Douglas'
In navolging van Ricky van Wolfswinkel en Stijn Schaars trekt er mogelijk nog een speler uit de Eredivisie naar Sporting Portugal. De Portugese club heeft zich in Enschede gemeld voor Douglas, meldt De Telegraaf.
De Tukkers zitten dinsdag om tafel met een vertegenwoordiging van Sporting om te praten over een mogelijke transfer van Douglas. Afgelopen weekend maakte de club uit Portugal de interesse kenbaar, men ziet in de Braziliaanse centrale verdediger een leider van de defensie. Douglas heeft in Enschede een contract dat aan het einde van dit seizoen afloopt.
Sporting, waar Marco van Basten en Frank Rijkaard vorig seizoen inzet waren tijdens de presidentsverkiezingen, is deze zomer volop aan het kopen geslagen. Van Wolfswinkel werd overgenomen van FC Utrecht en Schaars verliet AZ voor een avontuur in Portugal. Zonder succes werd er ook getrokken aan Tim Matavz, Dries Mertens en Oussama Assaidi. Mocht Douglas de overstap maken, komt hij in Oguchi Onyewu een oude bekende tegen. De Amerikaan speelde vorig seizoen op huurbasis bij FC Twente.
De 23-jarige verdediger speelde inmiddels honderd reguliere competitiewedstrijden voor FC Twente, met bekerwedstrijden en Europees voetbal erbij staat de teller al boven de honderdvijftig. Douglas Franco Teixeira, zoals de defensieve kracht volledig heet, maakte in 2007 de overstap van Joinville Esporte Clube.
Guidetti is echt een aanwinst ja, Parker doet het dit seizoen ook al zo goed.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
Voor in de OP kunnen jullie hem gelijk copy paste
[..]
Hier stata hij ook trouwens (uiteraard)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:10 schreef Q. het volgende:
[..]
Guidetti is echt een aanwinst ja, Parker doet het dit seizoen ook al zo goed.
Maak er dan wel Landzaat vanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:26 schreef Godtje het volgende:
Voor in de OP kunnen jullie hem gelijk copy paste
[..]
Tuulk!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:20 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik kom vanavond bij jullie kijken he! Ben je er ook?
Dus in principe als ze willen praten over verkoop betekent dat ze hem niet meer hoeven, of trek ik nu te snel conclusies?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:44 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Twente heeft nog een optie van een jaar (clubkant). Dus dat is ook wel wat waard.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:41 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Wie beticht Twentefans nou van Successupporterschap?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Noot noot.
Selectie zou hij wel snel bij kunnen zitten, maar basis denk ik niet direct neequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
Als Douglas een Nederlander wordt, gaat hij dan bij de basis 11 horen van het Nederlands elftal?
Wat denken jullie?
Als hij linksbenig was geweest ja, maar dat is hij dus nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:50 schreef HuffTheTalbot het volgende:
O, ik lees net dat Twente een eenzijdige optie heeft voor nóg een jaar, tot 2013 dus. Da's beter.![]()
En over een jaar is Douglas beter dan Mathijssen. Hij komt dus zeker in aanmerking voor een basisplek.
Als Douglas slim is wacht hij een jaar, dan heeft hij de betere clubs voor het uitkiezen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:46 schreef Spatzmann het volgende:
[..]
Er wordt niet gepraat. Iig niet volgens munsterman, tubantia en douglas
Ik vind hem VEEL beter dan bijvoorbeeld Heitinga, dus hopelijk wel, maar goed, ik weet niet welke nieuwe jonge verdedigers er straks opstaan natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:47 schreef Jojoortje het volgende:
Als Douglas een Nederlander wordt, gaat hij dan bij de basis 11 horen van het Nederlands elftal?
Wat denken jullie?
Dat is geen gouden regel. Een goede centrale verdediger altijd welkom bij Bert.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:52 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als hij linksbenig was geweest ja, maar dat is hij dus niet
Ja maar om een bijna foutloze verdediger als Mathijssen eruit te spelen moet hij echt nog een stuk beter worden, ook het niveau van Heitinga haalt hij nog niet, hij heeft wel zijn fysiek meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat is geen gouden regel. Een goede centrale verdediger altijd welkom bij Bert.
Heitinga > Douglas, al is het alleen maar om de rust die hij brengt in het veld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:53 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Ik vind hem VEEL beter dan bijvoorbeeld Heitinga, dus hopelijk wel, maar goed, ik weet niet welke nieuwe jonge verdedigers er straks opstaan natuurlijk.
Ik vind Douglas in ieder geval goed genoeg voor Oranje, vooral als je hem naast een voetballende/opbouwende verdediger kunt zetten.
Hij zal er zeker niet slechter van worden, hij moet zich eerst maar richten op de plek van Boula in de selectie, ik weet niet of die weer basisspeler is bij Stuttgartquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:56 schreef Jojoortje het volgende:
Ik weet het eerlijk gezegd niet.
Douglas gaat misschien wel veel beter spelen met zulke 'sterren' om zich heen.
Ik zeg ook: over een jaar, m.a.w. na het EK en richting WK 2014. Matthijssen is 34 of 35 in 2014.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:55 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja maar om een bijna foutloze verdediger als Mathijssen eruit te spelen moet hij echt nog een stuk beter worden, ook het niveau van Heitinga haalt hij nog niet, hij heeft wel zijn fysiek mee
Samson?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:26 schreef Skv het volgende:
Er liep net al een handjevol Benfica-supporters op de Oude Markt. Waaronder een enorme baas met een baard en kapsel van minstens een halve meter.
Zag ik ook ja, hij had een soort Sinterklaas kostuum aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:26 schreef Skv het volgende:
Er liep net al een handjevol Benfica-supporters op de Oude Markt. Waaronder een enorme baas met een baard en kapsel van minstens een halve meter.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:26 schreef Skv het volgende:
Niemand past hem aan. Dat is precies het probleem.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:38 schreef Stienn het volgende:
Voor de persoon ie de op aanpast. De begroting van dit jaar gestegen naar 45,4 miljoen.
Whehe. Ik zat daar naast op het terras bij de Kater.quote:
Douglas is denk ik verdedigend en in de mandekking beter dan Heitinga. Qua opbouw en voetballend vermogen is Heitinga beter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:01 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Heitinga > Douglas, al is het alleen maar om de rust die hij brengt in het veld.
Je bedoelt die lange halen naar voren van Johnny die soms aankomen? Dan zie ik toch liever een inschuivende Douglas die bijsluit voorin en soms prima dribbels en combinaties aangaat op het middenveld...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:09 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Douglas is denk ik verdedigend en in de mandekking beter dan Heitinga. Qua opbouw en voetballend vermogen is Heitinga beter.
Heitinga is veel verder dan Douglas, in alle opzichten, Douglas is veel jonger en kan nog veel beter worden, maar is dat nog niet en dat dribbelen en inschuiven kan hij beter achterwege laten, als mandekker kan hij een topper worden maar een goede voetballer zal hij nooit wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:13 schreef Yi-Long het volgende:
[..]
Je bedoelt die lange halen naar voren van Johnny die soms aankomen? Dan zie ik toch liever een inschuivende Douglas die bijsluit voorin en soms prima dribbels en combinaties aangaat op het middenveld...
Ik heb hem een paar keer aangepast, zie nu iets te veel posts wat er precies moet gebeuren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:47 schreef Godtje het volgende:
[..]
Niemand past hem aan. Dat is precies het probleem.
Voor 15-16 miljoen mag ruiz van mij rustig vertrekkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:19 schreef Breekfast het volgende:
Laten we trouwens hopen dat Ruiz vanavond geen knikker raakt maar dat we alsnog winnen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:10 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ik zeg ook: over een jaar, m.a.w. na het EK en richting WK 2014. Matthijssen is 34 of 35 in 2014.
NOS en Sport1 ook neem ik aanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:26 schreef Lord Katundro het volgende:
Wordt de wedstrijd van vanavond nog ergens op tv uitgezonden?
NED 3quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:26 schreef Lord Katundro het volgende:
Wordt de wedstrijd van vanavond nog ergens op tv uitgezonden?
Deze, maar is engelsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef ramon83 het volgende:
Weet iemand nog een goeie stream? Mijn TV is kapot
Engels maakt niet uit, bij de NOS is het commentaar toch waardeloos, eigenlijk bij alle Nederlandse zenders die voetbal uitzenden...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:34 schreef Tarado het volgende:
[..]
Deze, maar is engels
http://www.vipbox.tv/watc(...)-benfica-lisbon.html
De selectie klopt nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:20 schreef bambino het volgende:
[..]
Ik heb hem een paar keer aangepast, zie nu iets te veel posts wat er precies moet gebeuren.
Als iemand een post maakt met alle nodige edits wil ik dat wel ff doen
@topic
Vanavond vak 106
SPOILER: Hele SelectieOm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op donderdag 1 december 2011 13:57 schreef mootie het volgende:
Het voelt toch vreemd, Bambino niet als ts.
Streamtopic?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:36 schreef Jojoortje het volgende:
Doe die streampjes nou in het streamtopic, wat doen jullie me altijd toch aan?
Totaal of vanavond alleen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:22 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik gok de kansen op 35 - 65 bij Twente - Benfica.
ik denk dat dat 'vorig topic' toch bijna niet gebruikt wordt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:53 schreef bambino het volgende:
Heb een TR gemaakt voor aanpassing van de OP naar wiki.
En willen jullie er zelf op letten dat wanneer je TS bent je "vorig topic" ook daadwerkelijk aanpast, is nu al 11 topics niet gebeurd.
Wil ik ook wel wetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:53 schreef haakon het volgende:
[..]
Streamtopic?
Waar staat ie tussen in de index?
Maar het is op de NOSquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:32 schreef Tarado het volgende:
[..]
Live wedstrijden via internet streams #42
gevonden
NOS.nl heeft ook een stream.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:36 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er was iemand met een kapotte tv, ik kijk het op Sport1
4 miljoen is echt genoeg voor Fer, helaas pindakaas, op naar de volgende...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:04 schreef tcr het volgende:
Feyenoord wijst bod op Fer opnieuw af
Ze zijn wel stug in Rotterdam.
Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:12 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
4 miljoen is echt genoeg voor Fer, helaas pindakaas, op naar de volgende...
Grote bluf, ze zullen uiteindelijk wel moeten, anders loopt 'ie volgende zomer gratis weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:12 schreef DaDude1987 het volgende:
[..]
4 miljoen is echt genoeg voor Fer, helaas pindakaas, op naar de volgende...
Iets met druk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:28 schreef ajacied4lf het volgende:
1-2 ...
Jammer dat Ruiz zo slecht speelt nu Harry er is.
Ja maar waren wel te voorkomen geweest...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:35 schreef Frutsel het volgende:
zwaar klote, maar ja...wist wel dat het een moeilijke avond ging worden
zo dodelijk die uitbraken
Idd zegquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:38 schreef ramon83 het volgende:
[..]
Ja maar waren wel te voorkomen geweest...
''gewoon"quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
Gewoon winnen daar en je bent door.
Piece of cake.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
Mja, Bajrami mag van mij verkocht worden, kerel heeft leuke acties maar 0 rendementquote:
ik heb vandaag weinig acties van hem gezien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Mja, Bajrami mag van mij verkocht worden, kerel heeft leuke acties maar 0 rendement
Dat moet kunnen ja. Ik zie het probleem niet, nog alle kans.quote:
Tsja, maar Twente is kwalitatief minder en Benfica kan thuis achterover leunen. ( mijn spelletje is het ook niet, maar de Portugezen kunnen dat verdomde goed )quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:39 schreef Jojoortje het volgende:
Idd. Ola John, die had pas leuke acties vandaag. Zit wel kwaliteit in die gozer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:58 schreef rulerofdeath het volgende:
[..]
ik heb vandaag weinig acties van hem gezien.
Twente - Benficaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:09 schreef Mama_Mia het volgende:
Ergens nog samenvattingen te zien van de wedstrijden?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Twente - Benfica
Arsenal - Udinese
Fc Kopenhagen - Victoria Plzen
( let op de 1-3, fabuleuze goal )
Lyon - Rubin Kazan
BATE Barisov - Sturm Graz
Alsjeblieft, oale wief, hoal 'em stief!quote:
stop m in oe eigen wiefquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:33 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Alsjeblieft, oale wief, hoal 'em stief!
Ik zou juist John laten invallen. Geeft hem net de juiste impuls waarschijnlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:56 schreef Breekfast het volgende:
Zwakke eerste helft, 2e helft was stukken beter.
Volgende keer ook gewoon Ola John ipv Bajrami laten starten, was echt wereld van verschil.
Al met al geef ik Twente een kleine kans om bij Benfica uit te winnen
Ik weet niet of dat slim is, want Benfica uit kan je beter met de beste spelers spelen. Twente zal moeten aanvallen en dat kunnen ze beter doen met Ola John, geweldig potentiëel heeft hij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:58 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ik zou juist John laten invallen. Geeft hem net de juiste impuls waarschijnlijk.
Ja maar Twente gaat hoe dan ook een moeilijke tweede helft daar krijgen. Zo'n speler als John kan net het zetje geven wat iedereen nodig heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:59 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik weet niet of dat slim is, want Benfica uit kan je beter met de beste spelers spelen. Twente zal moeten aanvallen en dat kunnen ze beter doen met Ola John, geweldig potentiëel heeft hij.
Dat is wel zo, maar Twente moet oppassen dat als ze met die Bajrami ( typ ik het goed? ) niet ondergelopen worden in Portugal. Met John kan je nog voor de spaarzame aanvallen gaan zorgen. Met Bajrami verwacht ik van niet. Aan écht aanvallen zal Twente vermoedelijk niet komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:00 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Ja maar Twente gaat hoe dan ook een moeilijke tweede helft daar krijgen. Zo'n speler als John kan net het zetje geven wat iedereen nodig heeft.
Ja dat kappen en draaien werden sommige verdedigers idd teveel.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:03 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dat is wel zo, maar Twente moet oppassen dat als ze met die Bajrami ( typ ik het goed? ) niet ondergelopen worden in Portugal. Met John kan je nog voor de spaarzame aanvallen gaan zorgen. Met Bajrami verwacht ik van niet. Aan écht aanvallen zal Twente vermoedelijk niet komen.
Maar ja, voor de verrassing zou het kunnen dat Ola John opnieuw invalt, maar wel liefst met een 0-0 stand ofzo, want dan hebben ze nog enige kans om naar de groepsfase van de CL te gaan.
Ik geloof daar trouwens niets van. Benfica heeft zoveel slimmere en kwalitatief betere spelers dan de meesten van Twente. Ongelofelijk dat tik-tak bij de uitbraken.
Hek nie meer.quote:
Heb het niet gemeld in ToFquote:
hoelang is het al over dan?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:35 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Heb het niet gemeld in ToF
Inmiddels iets van 3 maanden ofzo.quote:
damn, dan heb ik dat dus niet gemist door vakantie o.i.d. maar gewoon door het niet meldenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:41 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
[..]
Inmiddels iets van 3 maanden ofzo.
als hun eerste een lucky shot was, was die van Luuk dat al helemaal...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:49 schreef 3-voud het volgende:
Ik vond over de hele wedstrijd gemiddeld, Twente beter voetballen als Benfica. Die Portugezen kregen 2 kansen en 2 goals, waarvan de eerste wel een lucky shot was.
Wat ze volgende week moeten doen is onverwacht een totaal andere tactiek spelen. Zet je die Portugezen compleet mee op het verkeerde been. En de 2de helft de opstelling en speltype zoals vandaag.
De eerste goal van Twente viel op een gelukkig moment, daarvoor lagen ze redelijk onder vuur. De tweede helft kreeg ik de indruk dat de Portugezen ervoor kozen om Twente te laten komen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:49 schreef 3-voud het volgende:
Ik vond over de hele wedstrijd gemiddeld, Twente beter voetballen als Benfica. Die Portugezen kregen 2 kansen en 2 goals, waarvan de eerste wel een lucky shot was.
Wat ze volgende week moeten doen is onverwacht een totaal andere tactiek spelen. Zet je die Portugezen compleet mee op het verkeerde been. En de 2de helft de opstelling en speltype zoals vandaag.
dat is eigenlijk best een goed adviesquote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:54 schreef Breekfast het volgende:
Gewoon grote risico's nemen de volgende wedstrijd en lekker aanvallend gaan spelen.
Of je wordt met 5-0 naar huis gestuurd of je hebt het geluk dat je 2x scoort en dat ze hun moraal een beetje verliezen.
Zo rollen ze altijd daar. En dan in de laatste 3 minuten de leeggespeelde tegenstander wegtikken en nog een goaltje maken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:53 schreef Schanulleke het volgende:
De eerste goal van Twente viel op een gelukkig moment, daarvoor lagen ze redelijk onder vuur. De tweede helft kreeg ik de indruk dat de Portugezen ervoor kozen om Twente te laten komen.
Heb je de wedstrijd überhaupt gezien?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:58 schreef Stokstaart het volgende:
Gisteren ook weer slecht. Jammer joh.
Afgezien van het resultaat was het voor Twente waarschijnlijk beter geweest als Ruiz niet goed gespeeld had. Dit vergroot de kans op een vertrek.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 09:58 schreef Stokstaart het volgende:
Twente is er wel op achteruit gegaan zeg. Straks die Ruiz nog weg ook, kampioenschap naar die Amsterdammers.
Gisteren ook weer slecht. Jammer joh.
Die vond ik juist wel goed spelen. Zoals (bijna) altijd.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:04 schreef Schanulleke het volgende:
[..]
Afgezien van het resultaat was het voor Twente waarschijnlijk beter geweest als Ruiz niet goed gespeeld had. Dit vergroot de kans op een vertrek.
Dat zegt hij toch ook.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:05 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Die vond ik juist wel goed spelen. Zoals (bijna) altijd.
Ja, zonder Ruiz is het pure armoede.quote:
Dat klopt. Maar daar vergeet je bij dat ze in de eerste helft gewoon veruit de mindere partij waren. Benfica leunde in de 2e helft achteruit en vonden het wel goed. Dat zag je aan de verdedigende wissels en het counterspel. Iedereen zegt dat Twente domineerde in de tweede helft wat ook klopt, maar dat kwam omdat Benfica ze daar de kans voor gaf. Benfica gaat thuis gewoon aan de bak en dan kan het zomaar 3/4-0 worden.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:49 schreef 3-voud het volgende:
quote:Feyenoord heeft een derde bod, van vier miljoen euro, van FC Twente op Leroy Fer naast zich neergelegd. De Rotterdammers willen dat de 21-jarige middenvelder in De Kuip blijft.
'We hebben Twente medegedeeld dat we Fer niet gaan verkopen', is Martin van Geel, technisch directeur van Feyenoord, stellig in het AD. 'Als directie en raad van commissarissen zitten we wat dat betreft volledig op één lijn.'
Dat is opvallend, aangezien Fer nog een contract heeft tot medio 2012 en weigert bij te tekenen. De investeerdersgroep Vrienden van Feyenoord heeft recht op een deel van de transfersom en loopt deze dus mis als de enkelvoudig international aan het einde van het seizoen transfervrij De Kuip kan uitlopen.
'Alle partijen zien hoeveel waarde Leroy op het veld heeft voor Feyenoord', legt Van Geel uit. 'Bovendien, en dat speelt ook een grote rol, kunnen we de opbrengst niet herinvesteren. Het sportieve weegt daarom gewoon het zwaarst voor ons.'
Fer is zojuist begonnen aan zijn vijfde seizoen in de A-selectie van Feyenoord. De zelf opgeleide speler liet echter weten om de titel te willen spelen en zag daar meer kansen voor bij FC Twente. Dit werd hem niet in dank afgenomen door een deel van de achterban, die hem zijn eigen rouwkaart opstuurde en hem bedreigde.
Op het veld liet Fer zien zich niet eenvoudig van de wijs te laten brengen. In de eerste twee wedstrijden van het nog prille seizoen was hij de grote aanjager van Feyenoord, dat mede door diens inbreng momenteel gedeeld koploper in de Eredivisie is.
Zie je inderdaad altijd bij die ploegen dat ze gaan voor een gelijkspelletje als ze eerst uit spelen. daar waar Nederlandse ploegen vaak nog naief aanvallend voetbal willen spelen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:20 schreef Vjenne12345 het volgende:
Dat klopt. Maar daar vergeet je bij dat ze in de eerste helft gewoon veruit de mindere partij waren. Benfica leunde in de 2e helft achteruit en vonden het wel goed. Dat zag je aan de verdedigende wissels en het counterspel. Iedereen zegt dat Twente domineerde in de tweede helft wat ook klopt, maar dat kwam omdat Benfica ze daar de kans voor gaf. Benfica gaat thuis gewoon aan de bak en dan kan het zomaar 3/4-0 worden.
bronquote:'Constructie Grolsch Veste was niet veilig genoeg'
De basisconstructie van de overkapping van een nieuw deel van de Grolsch Veste in Enschede was nog niet gereed, toen er werd begonnen met de 'afbouw'.
Dat meldt de Onderzoeksraad voor de Veiligheid vandaag in een tussentijdse rapportage.
Begin juli kwamen twee bouwvakkers om, toen het dak van een nieuw deel van het voetbalstadion instortte. De Onderzoeksraad gaat nog uitzoeken hoe het mogelijk was dat er zoveel mensen aan het werk waren, terwijl de dakconstructie in een gevaarlijke fase was. De raad wil weten of tijdsdruk daarbij mogelijk een rol speelde.
Het definitieve rapport van de raad is naar verwachting in april volgend jaar klaar. De Onderzoeksraad doet een tussenrapportage, omdat de opdrachtgever en de bouwcombinatie zo snel mogelijk willen beginnen met de herbouw van het ingestorte dak. 'Er kan alleen onder, op of aan de overkapping worden gewerkt als sterkte en stabiliteit gegarandeerd zijn en blijven', staat in de aanbeveling.
Toen het dak op 7 juli instortte, ontbraken voor de stabiliteit essentiële onderdelen als koppelstaven en schoren. Bovendien waren de dakspanten aan de achterzijde van de tribune nog niet stabiel verankerd. Volgens de raad is het een gegeven dat een constructie pas volledig stabiel is, als de laatste daarvoor noodzakelijke onderdelen zijn bevestigd. Omdat sommige verbindingen niet af waren en de constructie toch is belast, is de grens tussen een stabiel bouwwerk en instabiliteit overschreden, aldus de raad. (ANP/Redactie)
welke wedstrijd heb jij zitten kijken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:49 schreef 3-voud het volgende:
Omdat de cl regels heel streng zijn. En de knvb blijkbaar niet.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:13 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom kunnen er wel Benfica-supporters toegelaten worden in het stadion maar geen supporters van Nederlandse clubs ?
Oh no! Not that shit again!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:13 schreef Paul-89 het volgende:
Waarom kunnen er wel Benfica-supporters toegelaten worden in het stadion maar geen supporters van Nederlandse clubs ?
Als je tijdens de rust al vertrekt, terwijl Ruiz een matige eerste helft speelde, zou je misschien kunnen concluderen dat hij van Ruiz af ziet..quote:Redknapp zou naast Adebayor ook nog interesse hebben in Bryan Ruiz van FC Twente. De coach zat dinsdag zelfs in De Grolsch Veste om de Costa Ricaan tegen Benfica te bekijken, maar TC/Tubantia zag de oefenmeester na het rustsignaal vertrekken. Redknapp miste zodoende een sterke tweede helft van Ruiz en hij liep bovendien zijn treffer mis.
Redknapp ging in de rust al weg, hij heeft het doelpunt van Ruiz helemaal niet gezien.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:51 schreef Skv het volgende:
Ruiz zijn we wel kwijt. Twee fijne doelpunten in de laatste twee wedstrijden.
Inderdaad. En als je echt nog van plan bent hem te kopen dan vertrek je niet in de rust lijkt me.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:23 schreef Adames het volgende:
En Ruiz was nergens in de eerste helft, toen Benfica nog voetbalde. Pas toen Benfica alle ruimte liet aan Twente kon Ruiz nog enigszins iets betekenen.
Zo'n aankoop beslis je sowieso niet op 1 wedstrijd, ik neem aan dat hij vorig seizoen ook gevolgd is, hoewel, in het huidige profvoetbal worden enorm veel van dat soort rare beslissingen genomenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:25 schreef Breekfast het volgende:
[..]
Inderdaad. En als je echt nog van plan bent hem te kopen dan vertrek je niet in de rust lijkt me.
Nee ik bedoel het niet in negatieve zin en zie het ook niet als competitievervalsing maar vroeg het me gewoon af. Maar blijkbaar is het dus een verplichting van de uefa.quote:
Ik vond hem redelijk tot goedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:27 schreef Breekfast het volgende:
Trouwens, Douglas speelde ook een zeer goede wedstrijd gister vond ik. Lijkt dit seizoen echt zijn oude vorm weer te herpakken
Ik verwacht dit weekend iig nog geen witte rook wbt Ruiz.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:33 schreef J2T het volgende:
Maar jullie hebben wel een probleem als Ruiz dit weekend wordt verkocht. Met Bryan zie ik jullie wel stunten.
Ik denk dat het bij de Spurs afhangt of Modric vertrekt of niet, als hij blijft zullen ze niet voor Ruiz gaan is mijn verwachtingquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Ik verwacht dit weekend iig nog geen witte rook wbt Ruiz.
Beetje vaag, waarom zat je er dan als je niet voor die positie zoekt?quote:Redknapp: Ik denk niet dat het doorgaat
LONDEN - Tottenham Hotspur-coach Harry Redknapp bekeek FC Twente-aanvaller Bryan Ruiz dinsdagavond in het Europese duel met Benfica. De Engelse oefenmeester zag goede dingen, maar zegt de Costa Ricaan niet nodig te hebben.
"Hij is een goede voetballer, maar we zoeken eigenlijk spelers voor een andere positie", zegt Redknapp tegen Sky Sports. "Ik denk niet dat het doorgaat."
Het Fulham van trainer Martin Jol zou interesse hebben in Ruiz.
Wtfquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Beetje vaag, waarom zat je er dan als je niet voor die positie zoekt?
V/d Vaart is blessure gevoelig huhquote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Slap excuus dus, hij ziet het niet in Ruiz zitten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:08 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Dan heeft ie wel een goede wedstrijd gezien.quote:
Lijkt me niet, dan hadden ze wel een bod gedaan.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:14 schreef debeterebob het volgende:
Gewoon van de prijs afpraten; hij is ook niet dom. Wachten wachten wachten, naar beneden praten en wachten en goedkoop binnenhalen. Dat gebeurd zo vaak. Zou me niet verbazen als hij daarom 1e helft al het stadion verliet
quote:Tottenham Hotspur lijkt af te haken voor Ruiz
Laatste update: 17 augustus 2011 16:34 info
AMSTERDAM - Harry Redknapp heeft laten weten dat Tottenham Hotspur waarschijnlijk geen bod zal doen op Bryan Ruiz. De Spurs-manager kwam de aanvaller dinsdagavond persoonlijk bekijken tijdens FC Twente - Benfica (2-2).
Foto: ProShots
Het optreden van Ruiz, die Twente met een doelpunt aan het gelijkspel hielp, kon hem bekoren. Redknapp zegt echter verder te zoeken.
''Hij is een goede speler, maar op andere posities zijn harder versterkingen nodig'', liet hij op een persconferentie weten.
''Ik denk niet dat er iets gaat gebeuren. Ik had al eerder gezien dat hij een goede speler is. Ik hou er gewoon van om voetbalwedstrijden te zien en dacht: laat ik dit duel eens gaan bekijken.''
Adebayor
Eerder op woensdag werd bekend dat Tottenham in onderhandeling is met Manchester City over de overname van spits Emmanuel Adebayor.
Ruiz zei onlangs tegen NUsport dat hij graag de overstap Tottenham wilde maken. Arsenal en Fulham zouden intussen ook in hem geïnteresseerd zijn.
Nee, want hij heeft thuis vast geen tv.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:22 schreef Q. het volgende:
[..]
Redknapp ging in de rust al weg, hij heeft het doelpunt van Ruiz helemaal niet gezien.
Straks meer geld beschikbaar voor Arsenal?quote:Manchester City close in on Samir Nasri from Arsenal
Page last updated at 15:36 GMT, Wednesday, 17 August 2011 16:36 UK
E-mail this to a friendPrintable version
By David Ornstein
BBC Sport
Nasri has scored 27 goals in 124 appearances for Arsenal
Manchester City are close to agreeing a deal to sign Samir Nasri from Arsenal.
The transfer could be finalised in the next 24 hours, with City paying Arsenal a reported £25m.
Nasri, who joined the Gunners from Marseille in 2008, is into the final 12 months of his contract and has rejected a new deal at the Emirates Stadium.
The France midfielder, 24, would become the second high-profile departure from Arsenal this week after Cesc Fabregas joined Barcelona on Monday.
Nasri used social networking site Twitter to congratulate Fabregas on his move and criticise Gunners fans who directed an abusive chant towards him during Saturdays 1-1 draw at Newcastle.
"I heard what the fans were singing about me on saturday and it is really disrespectful because i'm still a arsenal player", he wrote.
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 20:29 schreef ReMcOrE het volgende:
zou het niet erg vinden als Ruiz blijft
Fer lijkt op ramkoers met Feyenoord als dat zo doorgaatquote:'Leroys keuze ligt al duidelijk bij FC Twente
Leroy Fer is tijdens de eerste speeldagen van de Eredivisie een van de smaakmakers op het middenveld van Feyenoord. Hoewel de Kuipbewoners een droomstart beleven met twee overwinningen uit evenveel duels wil Fer de Rotterdammers nog steeds liever vandaag dan morgen verlaten. 'Leroy geeft duidelijk aan dat zijn sportieve keuze bij FC Twente ligt', aldus zaakwaarnemer Rob Jansen.
Technisch directeur Martin van Geel liet deze week nog maar eens weten dat hij Leroy Fer 'absoluut niet wil verkopen', maar daar lijkt het management van de middenvelder zich weinig van aan te trekken. De eenmalig international wil nog altijd naar FC Twente vertrekken en zit vandaag met zijn vader en zaakwaarnemer Rob Jansen om tafel om te praten over de ontstane situatie, zo weet TC/Tubantia.
Lastig verhaal
Feyenoord veegde dinsdag ook het derde bod van FC Twente rigoureus van tafel. De Tukkers boden vier miljoen euro, plus mogelijke bonussen en een percentage van een eventuele volgende transfer van Fer. Van Geel blijft echter stug vasthouden aan de vraagprijs van minimaal vijf miljoen euro. Zonder enige toenadering van Feyenoord lijkt de komst van Fer naar Enschede voorlopig een lastig verhaal te worden.
Vandaag gesprek
Zaakwaarnemer Jansen gaat vandaag om de tafel met Fer en diens vader. 'Dan gaan we bepraten wat we kunnen doen in deze situatie', legt de zaakwaarnemer uit. 'Daar wil ik verder niets over zeggen. Leroy geeft duidelijk aan dat zijn sportieve keuze ergens anders ligt dan bij Feyenoord. Hij wil nog steeds graag naar FC Twente.'
Brama: Kunnen Fer goed gebruiken
Middenvelder Wout Brama van FC Twente ziet Fer graag naar Enschede komen. 'Fer is een speler die wij goed kunnen gebruiken, hij kan ook nog in de verdediging uit de voeten.' De 24-jarige controleur van Twente is niet bang voor extra concurrentie. 'Het is goed voor de concurrentie als daar een kwaliteitspeler bij komt, zo werkt het bij elke topclub. Maar de keuze wie waar moet spelen, moet de trainer uiteindelijk maken.'
heeft Feyenoord aan zichzelf te danken, met zo'n houding...quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:34 schreef Frutsel het volgende:
[..]
Fer lijkt op ramkoers met Feyenoord als dat zo doorgaat
Die jongen wil gewoon weg, en hoe jammer het ook is voor Twente en voor het NL voetbal, kan ik het wel begrijpen, hij kan hier niets meer bijlerenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:29 schreef ReMcOrE het volgende:
de Spurs lijken af te haken voor Ruiz, maar nu vind hij Fulham ineens wel weer een serieuze optie
[..]
heeft Feyenoord aan zichzelf te danken, met zo'n houding...
Ja logisch, balen voor twente en de eredivisie, maar ik zou ook wel naar de Premier League willen, en als dat dan niet bij Tottenham kan, dan maar bij Fulham.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:29 schreef ReMcOrE het volgende:
de Spurs lijken af te haken voor Ruiz, maar nu vind hij Fulham ineens wel weer een serieuze optie
moet je niet eerst Fulham 'nee' verkopen (want hij ging liever naar de Spurs) en dan nu met hangende pootjes terugkomenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:32 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Ja logisch, balen voor twente en de eredivisie, maar ik zou ook wel naar de Premier League willen, en als dat dan niet bij Tottenham kan, dan maar bij Fulham.
Dat is wel matig inderdaadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:33 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
moet je niet eerst Fulham 'nee' verkopen (want hij ging liever naar de Spurs) en dan nu met hangende pootjes terugkomen
Laat hem nou eerst eens een heel seizoen boven het maaiveld uitsteken voor hij gaat roepen dat hij uitgeleerd is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Die jongen wil gewoon weg, en hoe jammer het ook is voor Twente en voor het NL voetbal, kan ik het wel begrijpen, hij kan hier niets meer bijleren
Ben ik niet met je eens, hij is de beste speler van de eredivisiequote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:37 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Laat hem nou eerst eens een heel seizoen boven het maaiveld uitsteken voor hij gaat roepen dat hij uitgeleerd is.
Hij neemt nu de houding aan alsof hij de absolute vedette is, terwijl hij vorig jaar gewoon echt geen knikker geraakt heeft.
Het komt er de laatste tijd slechts sporadisch uit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, hij is de beste speler van de eredivisie
Misschien niet meer zo gemotiveerd?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:41 schreef Q. het volgende:
[..]
Het komt er de laatste tijd slechts sporadisch uit.
Beter dan Vertonghen, beter dan Ruiz, beter dan Janssen? Tuuuuurlijk man.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:38 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ben ik niet met je eens, hij is de beste speler van de eredivisie
Ik had het over Ruizquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:45 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Beter dan Vertonghen, beter dan Ruiz, beter dan Janssen? Tuuuuurlijk man.
Moet nog maar zien of hij überhaupt Brama uit de basis speelt.
Lol , dacht al. Maar ook niet, Eriksen is beter.quote:
Eriksen wordt beter maar is het nog nietquote:Op donderdag 18 augustus 2011 11:50 schreef Stokstaart het volgende:
[..]
Lol , dacht al. Maar ook niet, Eriksen is beter.
Echt he, kansloos bod.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:23 schreef Spatzmann het volgende:
Lol fulham biedt < 5 miljoen voor Ruiz. Doe daar nog eens 10 bij zou ik zeggen
Waar/wanneer was dat?quote:
quote:Munsterman hoopt op transfer Tioté
Cheick Tioté wordt door enkele Britse tabloids aan Manchester United gelinkt. Een transfer van de Ivoriaan zou FC Twente heel goed uitkomen.
FC Twente verkocht Tioté in augustus 2010 aan Newcastle United. De Tukkers hebben bij die transfer geregeld dat een bepaald percentage van de volgende transfersom naar Enschede gaat. Voorzitter Joop Munsterman wil niet zeggen om hoeveel procent het gaat. "Maar daar word ik wel vrolijk van", zegt hij in TC Tubantia.
Tioté stond tussen 2005 en 2008 onder contract bij Anderlecht. In het laatste seizoen werd hij verhuurd aan Roda JC. In oktober 2008 betaalde Twente de Belgen 750.000 euro om de nu 25-jarige middenvelder over te nemen. De bekerwinnaar verkocht hem voor ongeveer vier miljoen euro.
In zijn eerste seizoen bij Newcastle United maakte Tioté al veel indruk. De 19-voudig international scoorde in februari de sensationele gelijkmaker tegen Arsenal, toen Newcastle terugkwam van een 0-4 achterstand. Als beloning voor zijn goede prestaties kreeg Tioté een nieuw contract tot medio 2017.
Je had een foutje gemaakt, heb ik even voor je verbeterd. Geen dank.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:41 schreef Contador_The_Best het volgende:
Benieuwd met hoeveel Benfica thuis gaat winnen verliezen van dat Twente.
Tsja, moet je zelf weten. Benfica kan 'lekker' achteroverleunen en in de counter een aantal keer scoren. Verdediging van Twente was een zeef in de heenwedstrijd. Ik verwacht geen noemenswaardige problemen voor Benfica.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:04 schreef NightDream het volgende:
[..]
Je had een foutje gemaakt, heb ik even voor je verbeterd. Geen dank.
Dat zal ze gerust stellen. Ze begonnen zich al een beetje zorgen te maken in Lissabon.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:13 schreef Contador_The_Best het volgende:
Ik verwacht geen noemenswaardige problemen voor Benfica.
Haha, idd, alsof Benfica zich ooit enige zorgen maakte om dit Twente.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:37 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat zal ze gerust stellen. Ze begonnen zich al een beetje zorgen te maken in Lissabon.
quote:
huldequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:42 schreef Frutsel het volgende:
wel dus...in Goor
RTV Oost: Twente supporters versieren Ajax bus
Ik hoop dat hij geen transfer heeft gevraagd voor zijn verjaardag.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 20:11 schreef NightDream het volgende:
Ruiz is vandaag jarig.![]()
Hopelijk niet zijn laatste verjaardag bij Twente.
Dan blijft Ruiz wel stil staan in zijn ontwikkeling, dus ik denk dat het het beste is ( en ook hoe hij er over denkt ) een transfer naar een leuke club in het buitenland te gaan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:08 schreef -AnneX- het volgende:
Ach, ik zie Ruiz nog wel een seizoentje blijvenDouglas is denk ik eerder weg...
Ja, maar niet portugal.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:50 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Dan blijft Ruiz wel stil staan in zijn ontwikkeling, dus ik denk dat het het beste is ( en ook hoe hij er over denkt ) een transfer naar een leuke club in het buitenland te gaan.
Waar zie jij Douglas heen gaan dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:08 schreef -AnneX- het volgende:
Ach, ik zie Ruiz nog wel een seizoentje blijvenDouglas is denk ik eerder weg...
Als ie gaat wordt het denk Engeland of Duitsland, in andere grote competities wordt minder fysiek gespeeld, meer gepield, en daar hoort 'ie niet thuisquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:04 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
Waar zie jij Douglas heen gaan dan?
quote:Fer draait om als blad aan boom: Ik wil naar Twente
Leroy Fer lijkt te zijn omgedraaid als een blad op een boom. Meldde de middenvelder van Feyenoord gisteren op de website van Sport Promotion nog monter dat hij zich volledig richt op Feyenoord, laat hij vandaag in de nota bene aangepaste verklaring weten 'verbaasd' te zijn over de houding van zijn club.
Fer wil, zo is ineens de lezing, nog steeds dolgraag naar FC Twente. Dat bewijst de kop van het artikel al. Was het gisteren: 'Ik focus me op Feyenoord'. Staat er vandaag plots boven 'hetzelfde' stuk: Leroy Fer verbaasd: 'Het is nu aan Feyenoord.' Beide verklaringen zijn in het bezit van deze site.
Fer snapt er 'ineens' niets van dat Feyenoord niet voor de Twentse miljoenen kiest. In de nieuwste verklaring op de website van het sportmanagementbureau Sport Promotion, dat de belangen dient van Fer, zijn in vergelijking met hetzelfde stuk van gisteren plots citaten toegevoegd alsmede enkele hardere bewoordingen gebruikt. Daarmee willen Sport Promotion en Fer de druk op Feyenoord opvoeren.
De reden van de opmerkelijke ommezwaai is mogelijk het nieuwe bod van FC Twente van vijf miljoen euro, zoals Sport Promotion vandaag in het artikel meldt. Naar verluidt is dat bedrag onververdeeld in drie delen: vier miljoen in termijnen en dan twee keer een half miljoen euro als de Tukkers zich komende week én in het seizoen 2012/2013 kwalificeren voor de groepsfase van de Champions League. Fer, in een toegvoegd citaat: 'Voor een speler die nog een contract heeft voor amper een jaar... Het is onvoorstelbaar hoog bedrag.'
Het is zonneklaar dat Fer en Sportpromotion de bal nadrukkelijk toch weer neerleggen in De Kuip, zeker gezien de zinnen in de verklaring die van de ene dag op de andere verbazingwekkend in toon zijn aangepast. De zin van gisteren 'De uitleg van technisch directeur Martin van Geel wekte aan de andere kant ook begrip bij Fer' is vandaag ineens veranderd in 'De uitleg van technisch directeur Martin van Geel wekte verbazing bij Fer.'
Ook zijn citaten veranderd. Zei Fer gisteren nog: 'Als ik vertrek kan er blijkbaar geen andere speler voor in de plaats worden gehaald. Tja, daar kan ik dan ook wel begrip voor opbrengen.' Vandaag is diezelfde zin veranderd in: 'Als ik vertrek kan er blijkbaar geen andere speler voor in de plaats worden gehaald. Tja, dat moet je dan maar geloven.'
Ook is toegevoegd: 'Zoals de zaken er nu voorstaan, loop ik volgend jaar transfervrij de deur uit. De club loopt mil;joenen aan inkomsten mis. Ik hoop en verwacht dat iedereen tegen die tijd beseft dat het niet aan mij heeft gelegen.'
Ikzelf denk dat het Fullham of Tottenham gaat worden, waar die laatste ( ondanks hetgeen Redknapp heeft gezegd ) denk ik de meeste kans maakt.quote:
Benfica of Porto had toch interesse. Maar de eredivisie is dan nog beter dan de competitie van Portugalquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:01 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ikzelf denk dat het Fullham of Tottenham gaat worden, waar die laatste ( ondanks hetgeen Redknapp heeft gezegd ) denk ik de meeste kans maakt.
Portugal zie ik hem ook niet heengaan.
Zou idd kunnen, maar dat ben ik vergeten.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:02 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Benfica of Porto had toch interesse. Maar de eredivisie is dan nog beter dan de competitie van Portugal
Grote probleem met Portugese competitie t.o.v. de Nederlandse competitie is dat het krachtsverschil tussen top en subtop+rest vele malen groter is dan in Nederland imoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 23:44 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zou idd kunnen, maar dat ben ik vergeten.
Tsja, Portugese competitie is natuurlijk wel aardig, maar of de Eredivisie zoveel verschilt ( wellicht is de top daar iets beter als hier ) weet ik zo net nog niet.
quote:Mihaylov stapte niet uit spelersbus en zal vanavond niet keepen. Reden nog onbekend
QFTquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:36 schreef NightDream het volgende:
Heerlijk dit. Even rechtzetten wat vorig jaar scheef ging.
dit dusquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 21:38 schreef NightDream het volgende:
Jammer van die ene tegen, verder leuke wedstrijd.
10?quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 22:10 schreef Spatzmann het volgende:
fulham biedt 5 miljoen voor Chadli....Ik zou zeggen onder de 10 niet weg.
Uhuquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 20:36 schreef Mama_Mia het volgende:
Drizzt en ik ontmoeten elkaar ook overal
Co = trainerquote:Op zondag 21 augustus 2011 03:18 schreef Ronaldsen het volgende:
Hey ik vroeg me af wat de hashtag #cote voor staat
Enige idee, Thanks
Ja zou best kunnen inderdaad, zag die hashtag veel op twitter tijdens Heerenveen - Twente gisteren, vandaarquote:Op zondag 21 augustus 2011 10:14 schreef muzas het volgende:
[..]
Co = trainer
Te = Twente Enschede
??? Pure gok
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Fc Twente: op eenzame hoogte na 3 wedstrijden.
Bizar om te zien, Heerenveen 18e op de ranglijstquote:Op zondag 21 augustus 2011 15:03 schreef Jojoortje het volgende:
Goeie wedstrijd
Toont ook aan hoe zwak Heerenveen wel niet is
Met alleen twee leuke vleugelspitsen win je geen wedstrijden..quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:55 schreef Ronaldsen het volgende:
[..]
Bizar om te zien, Heerenveen 18e op de ranglijst
Hier dacht je er anders over.quote:Op zondag 21 augustus 2011 17:04 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Met alleen twee leuke vleugelspitsen win je geen wedstrijden..
quote:Op zaterdag 13 augustus 2011 00:17 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Die Assaidi en Narsingh, die zijn ongelooflijk goed. Als Ruiz vertrekt bij Twente zijn zij samen de beste speler van de eredivisie. Als Heerenveen dit duo kan behouden eindigen ze in de top-3.
Jammer dat Assaidi voor Marokko gaat spelen. Dan is hij vaak kwijt, moe en in de vliegtuig. Dat zou een superspeler voor het Nederlands Elftal geweest zijn, nu Robben en Elia steeds vaker een vraagteken zijn.
Narsing is gelukkig nog wel een optie voor Oranje.
quote:
quote:Op zondag 21 augustus 2011 16:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Fc Twente: op eenzame hoogte na 3 wedstrijden.
Bron.: www.voetbalprimeur.nlquote:Boschker jaagt op wedstrijd 550
Sander Boschker heeft dit seizoen meer wedstrijden op zijn naam staan dan eerste keus Nikolay Mihaylov. Tegen sc Heerenveen verving hij de Bulgaar opnieuw, nu is het wachten op wedstrijd 550.
De veertigjarige Boschker stond tegen Heerenveen onder de lat door een nekblessure bij Mihaylov. "Hij kon niet naar links of rechts kijken. Dat is lastig bij het keepen. Woensdag tegen Benfica is hij wel weer fit. De osteopaat trekt wat aan zijn hoofd en dan zit het wel weer goed", aldus de ervaren doelman tegenover De Telegraaf.
In zijn hele loopbaan heeft Boschker zelf weinig blessures gehad. "En als het moet, speel ik ook met pijn. Ik vind het geweldig om te spelen. Nog eentje en dan zit ik op 550 eredivisieduels. Dat getal zit wel in mijn hoofd."
Vorig seizoen stond Boschker ook onder de lat in Friesland, toen moest hij verschillende keren een bal uit het net halen. Dit kaar was de doelman kwaad door die ene treffer van Luciano Narsingh. "Ik baalde enorm. Als het 4-0 staat, mag je niet zo'n goal weggeven."
iemand enig idee wat het record aantal wedstrijden is dat een speler ooit in de Eredivisie heeft gespeeld?quote:
quote:Op maandag 22 augustus 2011 19:18 schreef ReMcOrE het volgende:
[..]
iemand enig idee wat het record aantal wedstrijden is dat een speler ooit in de Eredivisie heeft gespeeld?
Bron (voor zover je daarvan mag spreken):quote:Meeste wedstrijden in de Eredivisie - 687 - Pim Doesburg (Sparta, PSV)
oei, dan mag Boschker nog wel evenquote:Op maandag 22 augustus 2011 19:24 schreef Q. het volgende:
[..]
[..]
Bron (voor zover je daarvan mag spreken):
http://nl.wikipedia.org/wiki/Records_aller_tijden_Eredivisie_(voetbal)
Hij gaf aan het begin van het seizoen aan te willen blijven om te leren en dat hij het naar zn zin had bij Twente.quote:Op maandag 22 augustus 2011 21:19 schreef Spatzmann het volgende:
http://www.vi.nl/Nieuws-i(...)rengen-op-Chadli.htm
Ik hoop toch wel dat Chadli blijft.
quote:Noodweer doet grote kraan bij Grolsch Veste kantelen
Door het noodweer dat dinsdagmiddag Twente trof zou er een gigantische kraan omgevallen zijn bij de Grolsch Veste, dit wordt door diverse ooggetuigen gemeld aan Soccernews. Of er opnieuw schade is aan het stadion van FC Twente is niet bekend.
De schrik bij het stadion zou er direct goed in hebben gezeten, nadat enkele maanden geleden het dak van het stadion naar beneden kwam. Daarbij raakten vele mensen gewond en kwamen twee bouwvakkers om het leven.
Aankomende zaterdag zullen de Tukkers voor het eerst met 30.000 supporters aantreden in het vernieuwde stadion. Tegen Benfica en AZ konden nog maar 24.000 supporters in het stadion, omdat de tweede ring nog niet was vrijgegeven.
Update 13:55: Er was inderdaad een grote kraan omgevallen door het noodweer boven Enschede. Hij zou zijn ingeklapt, maar er is geen schade aan het stadion. Ook was er op het moment van gebeuren niemand in de buurt, waardoor er geen gewonden zijn gevallen.
Jij bent dan ook gewoon doof.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 14:29 schreef Spatzmann het volgende:
Het zal wel meevallen. Ik heb niets gehoord. Ik werk ongeveer 100 meter van de Grolsch Veste.
Fer lijkt alsnog rond te komen. En dat kassameisje, zijn daar foto's van?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:30 schreef Stienn het volgende:
Douglas heeft vandaag aangegeven graag bij Twente te blijven. Nu maar hopen dat ruiz het kassa meisje nog steeds leuk vind...
Zal er nog versterking komen??
quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Fer lijkt alsnog rond te komen. En dat kassameisje, zijn daar foto's van?
IK HEB HAAR OP FACEBOOK OMG LOLLERCOPTER.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:31 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Fer lijkt alsnog rond te komen. En dat kassameisje, zijn daar foto's van?
Ah... Als ze heel mooi is, én ze heeft Bryan onder de duim, dan kan ze helpen bij het voorkomen van een transfer...quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:40 schreef Jojoortje het volgende:
[..]
IK HEB HAAR OP FACEBOOK OMG LOLLERCOPTER.
Denk je niet dat zo'n meisje graag met hem mee wil naar Londen om een echte WAG te worden?quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:43 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Ah... Als ze heel mooi is, én ze heeft Bryan onder de duim, dan kan ze helpen bij het voorkomen van een transfer...
Op dit moment nog nietquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 16:44 schreef Tarado het volgende:
[..]
Denk je niet dat zo'n meisje graag met hem mee wil naar Londen om een echte WAG te worden?
Laten we hopen dat het echte liefde is. Als Bryan nog een jaar blijft dan mogen ze daarna van mij samen naar Milaan of Rome. Toch een stukje romantischer dan Londen.quote:
Dat zeg jij... Er werken nogal wat vrouwen in die fanshop.quote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:02 schreef Stienn het volgende:
Als je op fctwente.nl kijkt, medewerkers fanshop heb je haar zo gevonden...
Neequote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:08 schreef HuffTheTalbot het volgende:
[..]
Dat zeg jij... Er werken nogal wat vrouwen in die fanshop.
[ afbeelding ]
Deze zal het wel niet zijn...
Jaquote:Op dinsdag 23 augustus 2011 17:21 schreef Mama_Mia het volgende:
Dan stond het vorig jaar ergens verkeerd in de krant
het zal wel Loïs zijn dan
quote:Terwijl ik vorige week zondag naast de Grolsch Veste op Bert van Oostveen en de kampioensschaal stond te wachten, liet een collega een foto van de nieuwe vriendin van Bryan Ruiz zien. Niet het mooiste meisje uit Enschede en omstreken, gok ik zo.
Ach ja.. Column he. Tis best een leuk deernke om te zienquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |