quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:40 schreef Newbie114 het volgende:
Even playlistje maken voor dadelijk.
Iemand nog verzoeknummers van:
Reel big fish
Foo Fighters - Monkey Wrench
Metallica - master of puppets
Avenged Sevenfold - nightmare
Rammstein - zwitter
Shinedown -
Rage Against The Machine
Infected Mushroom
Het klinkt wel geil anders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:50 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]
Mezelf bedonderen lijkt me ook niet zo spannend
Mee eens op beide puntenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mensen zijn geen dieren, mensen zijn beesten.
En je eerste zin is een drogredenatie, en je weet het.
Mja de huisarts zei duidelijk dat ik de pijn moest zien te voorkomen, en dat ik het daarom 2x per dag moest nemen.quote:
Ik ben naar de assistente van de huisarts geweest. Die ging flink over de zeik, is naar de arts zelf gegaan en die heeft de apotheek meteen opgebeld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:50 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Ik spreek ze er altijd beiden op aan en laat ze naar elkaar opbellen
I know... zulke pijn heb ik ook nog nooit gehad.. krijg nog liever een kind dan nierstenenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:50 schreef ToT het volgende:
[..]
Ik hoop dat het bij mij dan maar een kleintje is, maar aangezien ik me echt de tering zweette en continu naar een emmer greep, denk ik toch wel dat hij vrij stevig is!
6 uur lang een tattoo laten zetten? Pijnlijk, maar uit te houden.
Afstervende voet? Zeer pijnlijk ja, maar vergeleken met een niersteen.....fucking hell zeg!
Ik zal dat kusje nooit vergetenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
douchen-lunchen-kijken hoelaat ik bij de fysio moet zijn en meer van die dingen
als er wat is.. een aantal mensen hebben mijn nr wel.
kusjes op je neus![]()
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
I know... zulke pijn heb ik ook nog nooit gehad.. krijg nog liever een kind dan nierstenen
Hihi dat was niet mijn neusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
douchen-lunchen-kijken hoelaat ik bij de fysio moet zijn en meer van die dingen
als er wat is.. een aantal mensen hebben mijn nr wel.
kusjes op je neus![]()
Ik kies dan toch voor de nierstenen, daar ben je na een tijdje wel vanafquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:52 schreef Carooltje79 het volgende:
[..]
I know... zulke pijn heb ik ook nog nooit gehad.. krijg nog liever een kind dan nierstenen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:53 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik kies dan toch voor de nierstenen, daar ben je na een tijdje wel vanaf.
Dadelijk met raad het geluid.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:52 schreef cablegunmaster het volgende:
Infected mushroom - Acid Killer
Infected mushroom - none of this is real.
[..]
[..]
Mja, ik heb er ook geen verstand van. Ik ga altijd van de apotheek uit. Vooral als ik ook andere medicatie zou slikken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:52 schreef ToT het volgende:
[..]
Mja de huisarts zei duidelijk dat ik de pijn moest zien te voorkomen, en dat ik het daarom 2x per dag moest nemen.
De apotheker had wel opgemerkt dat het medicijn slecht combineert met een antidepressivum van me.
[..]
Ik ben naar de assistente van de huisarts geweest. Die ging flink over de zeik, is naar de arts zelf gegaan en die heeft de apotheek meteen opgebeld.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |