Als ik zo naar haar luister, moet ze ff naar een dokter. Ze lijkt ernstig buiten ademquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:22 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Ach, je mag best lelijk zijn. Dat je van de VVD bent is kwalijker.
[/burn]
De dokter is wegbezuinigd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:26 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Als ik zo naar haar luister, moet ze ff naar een dokter. Ze lijkt ernstig buiten adem
Sowieso, maar het gemak waarmee we er met geld naar smijten, doet me aan mijn hoofd krabben als ik het naast het huidige beleid in Nederland zelf zet; een beleid wat ik, ondanks het feit dat ik bezuinigingen verwelkom, niet anders kan omschrijven dan bezuinigen zonder visie, en in een enkel geval zelfs kan omschrijven als het moedwillig kapot maken van een sector.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:29 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Griekenland moet toch op een manier geholpen worden... Toch?
Ik ben het per definitie al niet met je eens, omdat jij er vanuit gaat dat Griekenland gered moet worden. Niet redden is wel degelijk een optie, kwestie van Griekenland uit de Euro gooien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:34 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
[..]
Sowieso, maar het gemak waarmee we er met geld naar smijten, doet me aan mijn hoofd krabben als ik het naast het huidige beleid in Nederland zelf zet; een beleid wat ik, ondanks het feit dat ik bezuinigingen verwelkom, niet anders kan omschrijven dan bezuinigen zonder visie, en in een enkel geval zelfs kan omschrijven als het moedwillig kapot maken van een sector.
Nouja, goed, dat kan ook, maar tot zover geef ik het kabinet het voordeel van de twijfel wat dat betreft. Misschien ben ik naïef..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:40 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Ik ben het per definitie al niet met je eens, omdat jij er vanuit gaat dat Griekenland gered moet worden. Niet redden is wel degelijk een optie, kwestie van Griekenland uit de Euro gooien.
Klinkt logisch.quote:Zo laat je internationaal zien dat de EU daadkrachtig optreedt tegen landen die zich niet aan de afspraken houden. Hiermee verklein je het risico van een mogelijke implosie van de euro door de schuldencrisis (dmv het uitgooien van de slechte landen). Hierdoor zullen de andere landen hun beleid aanpassen en zullen hun rentes dalen.
Dat zei ik een paar weken terug ook al, vreemd genoeg wou toen de Kamer nog niet terugkomen van reces (alleen de SP volgensmij). Mooi dat er nu alsnog een debat is, maar hier had al veel eerder een debat over gehouden moeten worden, inclusief duidelijkheid over wat de plannen exact zijn, wat de kosten zijn en wat de risico's zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:46 schreef remlof het volgende:
De manier waarop Rutte met bedragen heeft lopen schuiven doet mij wel heel erg denken aan hoe de Grieken de ECB jarenlang hebben voorgelogen...
Thieme die zinnige dingen zegt... Einde der tijden nabij?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:03 schreef ZoKanIkHetOok het volgende:
'We spreken als parlement van een land dat zichzelf een beetje opgeheven heeft'. - Marianne Thieme.
__
Dus de PvdD is niet bepaald voorstander van de euro.
Daar lijkt het wel opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:05 schreef RvLaak het volgende:
[..]
Thieme die zinnige dingen zegt... Einde der tijden nabij?
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |