Je kan het spel ook met wiimote / nunchuck spelen, schijnen de camera controls alleen wat lastiger te zijn. Als je de classic controller wil hebben en je hebt het spel nog niet kan je het beste het pack kopen, scheelt een tientje.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 17:06 schreef Kriegel het volgende:
Ah, okay. Beetje achterlijk wel om dat ding eruit te locken want ik kon ze tot nu toe altijd gebruiken, maar dan zal ik er eindelijk aan moeten geloven en toch een Classic moeten kopen. En zoals ik het nu begrijp heb je daar dus inmiddels ook een 'draadloze' (moet aan je Wiimote geplugged ofzo?) van met twee moderne handvaten.
Het spel is ook echt goed. Groot, mooi, enorm verslavend. Een van de beste spellen, misschien wel het beste, wat ik in de laatste jaren heb gespeeld.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:10 schreef nomar83 het volgende:
Wat scoort Xenoblade Chronicles trouwens goed:
http://www.gamerankings.c(...)hronicles/index.html
Kan helaas niet, heb de standaardversie vandaag al voor m'n verjaardag gekregen. Maar goed, dan maar zo'n CC kopen.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef kipknots het volgende:
[..]
Je kan het spel ook met wiimote / nunchuck spelen, schijnen de camera controls alleen wat lastiger te zijn. Als je de classic controller wil hebben en je hebt het spel nog niet kan je het beste het pack kopen, scheelt een tientje.
De enige Nintendo-cartoons die ik ken, en die de site http://www.retrojunk.com/details_articles/726/ bevestigd, zijn:quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef DJ_ het volgende:
kan een DIE-hard nintendo fan zich nog een tekenfilm herinneren dat vroeger op de nederlandse tv kwam in 1992 ofzo
over game figuren waaronder een pratende tomaat met een zonnebril genaamd quirk , een kerel die powerups kreeg voor zijn zwaar door hem in een geheim kistje te rammen , en nog een dude.
die altijd tegen de badguy vochten die andere games personages uit NES cartridges kon halen,
dat was een dikke kerel in een regenjas met een snor en een sigaar.
zoja hoe heet dat ookal weer XD
nope zijn het ook niet, het kwam vroeger altijd op RTL4 tussen de middag om 12 uur , gevolgd door prince valiant om 12:30quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 21:49 schreef speknek het volgende:
Een pratende tomaat ken ik niet, bedoel je niet Q*bert uit Saturday Supercade? (volgens mij heeft Qbert ook een eigen cartoon gehad, maar dat was denk ik niet met andere nintendo karakters)
Of een pratende aubergine, dan is het Captain N.
Klopt. De LE-box is ook al bekend gemaakt voor Europa.quote:Op dinsdag 30 augustus 2011 12:00 schreef nomar83 het volgende:
[..]
Ik kan het nog nergens vinden, maar ik neem aan dat die vandaag in een persbericht wel bekend wordt gemaakt. Gisteren Amerika, vandaag Europa lijkt me.
Nu nog de retailersquote:Op woensdag 31 augustus 2011 12:12 schreef pjats het volgende:
[..]
Klopt. De LE-box is ook al bekend gemaakt voor Europa.
Klopt, ik wacht geduldig. Deze LE wil ik wel graag hebben. Zolang hij niet te duur is natuurlijk.quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
quote:Op vrijdag 2 september 2011 02:17 schreef DJ_ het volgende:
xenoblade zo'n 40 uur in het spel, gok driekwart qua verhaal:Helaas wist ik dit al.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Compleet mijn eigen fout ook, op een ander forum werd over de game gepraat, en ik moet zo nodig weer met m'n domme kop op de spoiler knop drukken, waardoor er meteen een plaatje voor mijn neus stond wat het meteen weggaf.Tof, heb ook nog een 10% korting code liggen voor zavvi/thehut, dus denk dat ik hem daar haalquote:
Doe eens niet.
Helaas nog niet veel tijd gehad. Vind wel dat je in het begin wordt overspoeld met uitleg. Het battlesysteem lijkt daarom moeilijker in het begin dan het is.quote:Op vrijdag 2 september 2011 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu zo'n 7u onderweg in Xenoblade en de game is nu echt begonnen. Ik ben level 15 ofzo en denk dat het volledige battlesysteem nu wel uitgelegd is. Het is behoorlijk uitgebreid allemaal, echt heel gaaf.
Final Fantasy XII leek me ook gedetailleerder op dat punt.quote:Deze game is werkelijk een van de beste JRPG's aller tijden. Het enige dat ik wel een beetje jammer vind zijn toch de graphics tijdens de cutscenesWat dat betreft ben ik wel verwend met de HD-consoles en Square-Enix.
nee hoor je krijg nog meer gameplay mogelijkheden in het battlesysteemquote:Op vrijdag 2 september 2011 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu zo'n 7u onderweg in Xenoblade en de game is nu echt begonnen. Ik ben level 15 ofzo en denk dat het volledige battlesysteem nu wel uitgelegd is. Het is behoorlijk uitgebreid allemaal, echt heel gaaf.
Alle missies in Colony 9 heb ik volgens mij gedaan nu, en ik heb alle collectibles uit Colony 9 en de eerste cave ook gevonden.
Deze game is werkelijk een van de beste JRPG's aller tijden. Het enige dat ik wel een beetje jammer vind zijn toch de graphics tijdens de cutscenesWat dat betreft ben ik wel verwend met de HD-consoles en Square-Enix.
Ik denk dat die twee zaken voor de chte completionists zijn. Ik heb daar eventjes naar gekeken, maar besloten om daar (vrijwel) geen tijd in te steken. Ik loop nu over een grote grasvlakte en op een enkele level 81 vijand zijn ze allemaal gemakkelijk te verslaan. Ik ben ook zo'n 5 levels hoger gemiddeld.quote:Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat met die affinity-levels tussen onderlinge personages, kun je ook blijkbaar je party-level omhoog boosten tijdens gevechten ben er alleen nog niet uit wat het beste is. En tevens met dat GEM-craften. Wie ik daar het beste kan gebruiken en in welke volgorde ben ik nog niet helemaal uit.
Zal 'm waarschijnlijk niet spelen door het on-line.quote:Op maandag 5 september 2011 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet nog niet helemaal wat ik er van vind.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |