wat een ongelofelijke faalhaas is datquote:
Nee, heb het ook later gedaan en bij mij waren de poorten ook nog een tijdje dicht. Weet niet precies waardoor de poorten open gaan, maar ik zou er nu niet bang voor zijn.quote:Op maandag 29 augustus 2011 00:40 schreef Mr.Noodle het volgende:
Hmmm, kak. Ik zit nu bij Satorl Marsh en ik heb volgens mij heel de Side-quest van Colony 6 gemist. Alle poorten van die stad blijven dicht...
Tijdsgebonden quests klopt, maar ik ben een stuk verder en heb nog maar een punt gehad waarop een stel quests verloopt en daar wordt je voor gewaarschuwd. Je hoeft niet bang te zijn dat je per ongeluk een stel quests mist.quote:Op maandag 29 augustus 2011 01:05 schreef Mr.Noodle het volgende:
Oké, nou ja. Ik moet sowieso nog wat Side-quests van Bionis Leg en nog een paar van Colony 9 doen aangezien die niet op level 30 te doen zijn. Maar het zou een beetje zonde zijn om helemaal Colony 6 te missen. Dacht dat ik al te ver was. Sommige quests zijn tijdgebonden en verdwijnen als je in een nieuwe wereld beland.
die ene japanse stem is mijn schuldquote:Op maandag 29 augustus 2011 10:29 schreef Aether het volgende:
Had Japans lager verwacht..!
Wat heeft iedereen gekozen?
Poll: Xenoblade Chronicles stemmen
• Engels
• Japans
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Poll: Xenoblade Chronicles controller
• Classic Controller
• Classic Controller Pro
• Wii Remote + Nunchuk
Tussenstand:
[ afbeelding ]
Ook een poll maken? Klik hier
Heb ik eigenlijk niet zo'n last van.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:33 schreef Mr.Noodle het volgende:
Zo'n Classic Controller Pro ligt natuurlijk wel fijn in de hand, al lijkt het wat veel op een Xbox-controller. En natuurlijk is dat lusje naar de Wii-mote wel utterly crap. Het liefst wil je dat ding natuurlijk helemaal draadloos.
Ik heb helemaal geen problemen met Japanse audio, maar als de Engelse voice over niet al te storend is dan zie ik geen reden om te switchen.quote:
Dat ziet er ook lelijk uit. Maar goed, de Wii was toch zo goed omdat ze draadloze motion-controllers hadden? Die Classic Controller Pro had gewoon precies hetzelfde kunnen werken als een Xbox-controller, zonder dat navelstrengetje naar je Wii-mote. Ik bedoel je moet toch een extra accessoire kopen, dan koppel dat kabeltje ook maar los. Net zoals een Nintendo zelf een draadloze Nunchuk had moeten uitbrengen.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:39 schreef Aether het volgende:
[..]
Heb ik eigenlijk niet zo'n last van.
Nintendo heeft nog wel een prototype gehad waar de Wiimote in kon, maar was waarschijnlijk te zwaar.
[ afbeelding ]
Maar dan moesten er weer batterijen in en had je 'm moeten synchroniseren met de Wii.quote:Op maandag 29 augustus 2011 12:44 schreef Mr.Noodle het volgende:
[..]
Dat ziet er ook lelijk uit. Maar goed, de Wii was toch zo goed omdat ze draadloze motion-controllers hadden? Die Classic Controller Pro had gewoon precies hetzelfde kunnen werken als een Xbox-controller, zonder dat navelstrengetje naar je Wii-mote. Ik bedoel je moet toch een extra accessoire kopen, dan koppel dat kabeltje ook maar los. Net zoals een Nintendo zelf een draadloze Nunchuk had moeten uitbrengen.
Typisch Amerikaanse verpakking.quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:34 schreef nomar83 het volgende:
De Amerikaanse boxart voor Skyward Sword:
[ afbeelding ]
Nice! Als die in Europa voor 70 over de toonbank ga koop ik 'm ookquote:
Da's niet duur. Een Wiimote kost toch ook 35+ euro?quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:37 schreef nomar83 het volgende:
[..]
$69.99
Complete persbericht: http://gonintendo.com/?mode=viewstory&id=160076
Zeker met M+quote:Op maandag 29 augustus 2011 18:40 schreef Aether het volgende:
[..]
Da's niet duur. Een Wiimote kost toch ook 35+ euro?
do wantquote:Op maandag 29 augustus 2011 18:34 schreef nomar83 het volgende:
De Amerikaanse boxart voor Skyward Sword:
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |