abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
pi_101380544
Wat scoort Xenoblade Chronicles trouwens goed:
http://www.gamerankings.c(...)hronicles/index.html
Nintendo 3DS Vriendcode: 0259-0280-4485
pi_101380986
quote:
15s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 17:06 schreef Kriegel het volgende:
Ah, okay. Beetje achterlijk wel om dat ding eruit te locken want ik kon ze tot nu toe altijd gebruiken, maar dan zal ik er eindelijk aan moeten geloven en toch een Classic moeten kopen. En zoals ik het nu begrijp heb je daar dus inmiddels ook een 'draadloze' (moet aan je Wiimote geplugged ofzo?) van met twee moderne handvaten.
Je kan het spel ook met wiimote / nunchuck spelen, schijnen de camera controls alleen wat lastiger te zijn. Als je de classic controller wil hebben en je hebt het spel nog niet kan je het beste het pack kopen, scheelt een tientje.

quote:
11s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:10 schreef nomar83 het volgende:
Wat scoort Xenoblade Chronicles trouwens goed:
http://www.gamerankings.c(...)hronicles/index.html
Het spel is ook echt goed. Groot, mooi, enorm verslavend. Een van de beste spellen, misschien wel het beste, wat ik in de laatste jaren heb gespeeld.
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 19:49:22 #203
200994 Kriegel
Ik ben overrated
pi_101382481
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 19:18 schreef kipknots het volgende:

[..]

Je kan het spel ook met wiimote / nunchuck spelen, schijnen de camera controls alleen wat lastiger te zijn. Als je de classic controller wil hebben en je hebt het spel nog niet kan je het beste het pack kopen, scheelt een tientje.
Kan helaas niet, heb de standaardversie vandaag al voor m'n verjaardag gekregen. Maar goed, dan maar zo'n CC kopen.
Maximaal 4 regels
Maximaal 250 tekens
(te kort? neem een abonnement)
pi_101386511
kan een DIE-hard nintendo fan zich nog een tekenfilm herinneren dat vroeger op de nederlandse tv kwam in 1992 ofzo
over game figuren waaronder een pratende tomaat met een zonnebril genaamd quirk , een kerel die powerups kreeg voor zijn zwaar door hem in een geheim kistje te rammen , en nog een dude.

die altijd tegen de badguy vochten die andere games personages uit NES cartridges kon halen,
dat was een dikke kerel in een regenjas met een snor en een sigaar.

zoja hoe heet dat ookal weer XD
Opdonderdag 17 juni 2010 17:54 schreef Morthill het volgende
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_101387822
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef DJ_ het volgende:
kan een DIE-hard nintendo fan zich nog een tekenfilm herinneren dat vroeger op de nederlandse tv kwam in 1992 ofzo
over game figuren waaronder een pratende tomaat met een zonnebril genaamd quirk , een kerel die powerups kreeg voor zijn zwaar door hem in een geheim kistje te rammen , en nog een dude.

die altijd tegen de badguy vochten die andere games personages uit NES cartridges kon halen,

De enige Nintendo-cartoons die ik ken, en die de site http://www.retrojunk.com/details_articles/726/ bevestigd, zijn:

-Saturday Supercade
-The Super Mario Brothers Super Show
-The Legend of Zelda
-Captain N The Game Master
-The Adventures of Super Mario Bros 3
-Super Mario World
-Donkey Kong Country
-Pokemon
-Kirby: Right Back At Ya
-F-zero GP Legend
  dinsdag 30 augustus 2011 @ 21:49:28 #206
8369 speknek
Another day another slay
pi_101388793
Een pratende tomaat ken ik niet, bedoel je niet Q*bert uit Saturday Supercade? (volgens mij heeft Qbert ook een eigen cartoon gehad, maar dat was denk ik niet met andere nintendo karakters)

Of een pratende aubergine, dan is het Captain N.
They told me all of my cages were mental, so I got wasted like all my potential.
pi_101389365
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:49 schreef speknek het volgende:
Een pratende tomaat ken ik niet, bedoel je niet Q*bert uit Saturday Supercade? (volgens mij heeft Qbert ook een eigen cartoon gehad, maar dat was denk ik niet met andere nintendo karakters)

Of een pratende aubergine, dan is het Captain N.
nope zijn het ook niet, het kwam vroeger altijd op RTL4 tussen de middag om 12 uur , gevolgd door prince valiant om 12:30 :P
mijn tenen doen altijd pijn, krijg je als je regelmatig als vrouw door het leven gaat :X
pi_101404465
When the student is ready, the teacher will appear.
When the student is truly ready, the teacher will disappear.
  woensdag 31 augustus 2011 @ 12:12:48 #209
126783 pjats
The Pjatser
pi_101404991
quote:
7s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 12:00 schreef nomar83 het volgende:

[..]

Ik kan het nog nergens vinden, maar ik neem aan dat die vandaag in een persbericht wel bekend wordt gemaakt. Gisteren Amerika, vandaag Europa lijkt me.
Klopt. De LE-box is ook al bekend gemaakt voor Europa.
pi_101408190
quote:
0s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 12:12 schreef pjats het volgende:

[..]

Klopt. De LE-box is ook al bekend gemaakt voor Europa.
Nu nog de retailers :s)
Het is geel en staat in mijn ondertitel!
3DS friend code: 2191-7623-9035
  woensdag 31 augustus 2011 @ 14:00:28 #211
126783 pjats
The Pjatser
pi_101409065
quote:
7s.gif Op woensdag 31 augustus 2011 13:39 schreef Jesse_ het volgende:

[..]

Nu nog de retailers :s)
Klopt, ik wacht geduldig. Deze LE wil ik wel graag hebben. Zolang hij niet te duur is natuurlijk.
pi_101413510
pi_101455999
pi_101476906
xenoblade zo'n 40 uur in het spel, gok driekwart qua verhaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
pi_101477940
quote:
0s.gif Op vrijdag 2 september 2011 02:17 schreef DJ_ het volgende:
xenoblade zo'n 40 uur in het spel, gok driekwart qua verhaal:

SPOILER
Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Helaas wist ik dit al. ;(
Compleet mijn eigen fout ook, op een ander forum werd over de game gepraat, en ik moet zo nodig weer met m'n domme kop op de spoiler knop drukken, waardoor er meteen een plaatje voor mijn neus stond wat het meteen weggaf.

quote:
Tof, heb ook nog een 10% korting code liggen voor zavvi/thehut, dus denk dat ik hem daar haal :)
Doe eens niet.
  vrijdag 2 september 2011 @ 11:15:29 #216
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_101482152
Ik ben nu zo'n 7u onderweg in Xenoblade en de game is nu echt begonnen. Ik ben level 15 ofzo en denk dat het volledige battlesysteem nu wel uitgelegd is. Het is behoorlijk uitgebreid allemaal, echt heel gaaf.

Alle missies in Colony 9 heb ik volgens mij gedaan nu, en ik heb alle collectibles uit Colony 9 en de eerste cave ook gevonden.

Deze game is werkelijk een van de beste JRPG's aller tijden. Het enige dat ik wel een beetje jammer vind zijn toch de graphics tijdens de cutscenes :@ Wat dat betreft ben ik wel verwend met de HD-consoles en Square-Enix.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
Mr. Zurkon doesn't need bolts, his currency is pain
Roy-O-Rama | Backlog | Wish-list
pi_101483778
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik ben nu zo'n 7u onderweg in Xenoblade en de game is nu echt begonnen. Ik ben level 15 ofzo en denk dat het volledige battlesysteem nu wel uitgelegd is. Het is behoorlijk uitgebreid allemaal, echt heel gaaf.
Helaas nog niet veel tijd gehad. Vind wel dat je in het begin wordt overspoeld met uitleg. Het battlesysteem lijkt daarom moeilijker in het begin dan het is.
quote:
Deze game is werkelijk een van de beste JRPG's aller tijden. Het enige dat ik wel een beetje jammer vind zijn toch de graphics tijdens de cutscenes :@ Wat dat betreft ben ik wel verwend met de HD-consoles en Square-Enix.
Final Fantasy XII leek me ook gedetailleerder op dat punt.

[ Bericht 0% gewijzigd door Aether op 02-09-2011 12:56:59 ]
pi_101483868
pi_101484344
quote:
17s.gif Op vrijdag 2 september 2011 11:15 schreef Notorious_Roy het volgende:

Alle missies in Colony 9 heb ik volgens mij gedaan nu, en ik heb alle collectibles uit Colony 9 en de eerste cave ook gevonden.

nee hoor je krijg nog meer gameplay mogelijkheden in het battlesysteem :P
  Redactie Games zondag 4 september 2011 @ 23:56:56 #220
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_101578057
Dat met die affinity-levels tussen onderlinge personages, kun je ook blijkbaar je party-level omhoog boosten tijdens gevechten ben er alleen nog niet uit wat het beste is. En tevens met dat GEM-craften. Wie ik daar het beste kan gebruiken en in welke volgorde ben ik nog niet helemaal uit.
How do you get precisely 4 Gallons of water with a 3 Gallon and 5 Gallon Can...
  maandag 5 september 2011 @ 00:00:57 #221
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_101578231
quote:
0s.gif Op zondag 4 september 2011 23:56 schreef Mr.Noodle het volgende:
Dat met die affinity-levels tussen onderlinge personages, kun je ook blijkbaar je party-level omhoog boosten tijdens gevechten ben er alleen nog niet uit wat het beste is. En tevens met dat GEM-craften. Wie ik daar het beste kan gebruiken en in welke volgorde ben ik nog niet helemaal uit.
Ik denk dat die twee zaken voor de chte completionists zijn. Ik heb daar eventjes naar gekeken, maar besloten om daar (vrijwel) geen tijd in te steken. Ik loop nu over een grote grasvlakte en op een enkele level 81 vijand zijn ze allemaal gemakkelijk te verslaan. Ik ben ook zo'n 5 levels hoger gemiddeld.
The hardware is just a box you buy only because you want to play Mario games - Yamauchi
pi_101583867

- First internally developed DQ game at Square Enix
- Produced by Yosuke Saito (NIER) and directed by Jin Fujisawa (DQ8, DQ9)
- Online RPG for Wii and WiiU
- The Wii version will be released in 2012 in Japan, no date for WiiU version
- The WiiU version will have much better graphics, but the world will be the same
- The opening movie is by Square Visual Works

- The game takes place in a world with 5 continents, and 5 different races/tribes living in them
- Massive world and story that builds on the foundations of DQ9's ideas
- Visible equipment
- For those who play alone there will be NPCs who can be recruited into the party and driven by AI
- There are battle transitions, and the combat commands at menu based, but the player only controls his/her character

- The Wii game supports Wiimote+Nunchuck, Classic Controller, Classic Controller Pro, as well as USB Keyboards
- The Wii game will use both the game disc as well as USB memory storage
- There could be a feature where characters can be transferred onto the 3DS and shared with other players using Streetpass

- The website lists "Price / usage fee: TBD" (Thanks Jonnyram)
- 1UP has a detailed write-up here: http://www.1up.com/news/square-confi...n-quest-online
- One player can create three characters. i.e. You have three character slots if you want to switch between different race/class builds.

http://www.neogaf.com/forum/showthread.php?t=443626
pi_101583975
  maandag 5 september 2011 @ 10:04:11 #224
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_101584009
Ik weet nog niet helemaal wat ik er van vind.
pi_101584092
quote:
99s.gif Op maandag 5 september 2011 10:04 schreef Notorious_Roy het volgende:
Ik weet nog niet helemaal wat ik er van vind.
Zal 'm waarschijnlijk niet spelen door het on-line.
Wel interessant dat ze een on-line spel aan het eind van de Wii nog uitbrengen.
pi_101584376
Komt ook op de Wii U, maar begrijp SE op dit punt niet. Ze hadden al problemen met FFXI doordat ze op een bepaald moment enorm door de PS2 beperkt werden en nu met DQX zullen ze het zelfde hebben.
pi_101584500
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 10:20 schreef kipknots het volgende:
Komt ook op de Wii U, maar begrijp SE op dit punt niet. Ze hadden al problemen met FFXI doordat ze op een bepaald moment enorm door de PS2 beperkt werden en nu met DQX zullen ze het zelfde hebben.
Dat niet alleen. On-line en Wii lijken geen ideale combinatie n ze hebben nog steeds problemen met Final Fantasy XIV.
  maandag 5 september 2011 @ 10:32:14 #228
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_101584679
Ik ben vooral benieuwd wat die singleplayer-ervaring gaat opleveren :)
pi_101584941
*O* hype mode over 9000!
PSN: Cidolfas - FFXIV: Cidolfas Windu
pi_101588271
quote:
0s.gif Op dinsdag 30 augustus 2011 21:10 schreef DJ_ het volgende:

Klinkt als The Power Team
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Power_Team_%28TV_series%29
Kwirk was cool :7
pi_101589255
Audio CD zit bij alle spellen, niet alleen de LE.

Nintendo komt met ‘Limited Edition’ The Legend of Zelda™: Skyward Sword-bundel

30 augustus 2011 – In 2011 viert Nintendo dat het 25 jaar geleden is dat de veelgeprezen Zelda-serie begon. Een kwart eeuw geleden werd de allereerste The Legend of Zelda gelanceerd voor het Nintendo Entertainment System en om dat te vieren brengt Nintendo een ‘limited edition’-bundel uit voor mensen die het nieuwste deel in de Zelda-serie vooraf bestellen. The Legend of Zelda: Skyward Sword wordt in Europa gelanceerd op 18 november 2011.

De spellen in de The Legend of Zelda-serie nemen spelers mee naar fantasiewerelden vol prachtige gebieden, pittige puzzels en slinkse vijanden. The Legend of Zelda: Skyward Sword zet deze traditie voort, maar tilt de ervaring naar een hoger niveau met de Wii-afstandsbediening Plus die uiterst nauwkeurige besturingsmogelijkheden biedt.Een speciale ‘limited edition’-bundel is beschikbaar voor fans die hun spel vooraf bestellen. Deze bestaat uit een exemplaar van het spel en een cd met orkestuitvoeringen van de iconische muziek uit de hele geschiedenis van de franchise, zoals die wordt uitgevoerd tijdens de The Legend of Zelda 25th Anniversary Symphony-concerten. Naast het spel en cd, bevat de bundel ook een zeldzame goudkleurige Wii-afstandsbediening Plus die is versierd met de ‘Hylian Crest’, oftewel het wapen van Hyrule.

Fans die het spel kort na de release aanschaffen, ontvangen bij het spel ook een exemplaar van de muziek-cd uit de ‘limited edition’-bundel. Fans moeten er wel snel bij zijn, want deze ‘special edition’ met spel en cd is verkrijgbaar zolang de voorraad strekt.

"The Legend of Zelda: Skyward Sword stuurt spelers met Link op een avontuur waarin Link zoals gebruikelijk over land reist, maar ook plaatsen hoog in de wolken kan verkennen op de rug van
een majestueuze vogel. Voor het eerst kun je in een Zelda-spel gebruik maken van de Wii-afstandsbediening Plus-technologie om zo bijvoorbeeld nauwkeurige vliegmanoeuvres te maken. De gevechten introduceren een gloednieuw systeem waarin je de bewegingen van de vijand moet analyseren om op het juiste moment en onder de juiste hoek met je zwaard toe te slaan."

Hef je zwaard als een echte held, gebruik het met grote nauwkeurigheid en bereid je voor op een nieuwe vorm van strategisch zwaardvechten in een episch en gloednieuwe Zelda-avontuur: The Legend of Zelda Skyward Sword. Bestel je ‘limited edition’-bundel en ontvang je gouden, in beperkte oplage geleverde, Wii-afstandsbediening Plus met de Hylian Crest en muziek-cd als het spel wordt gelanceerd op 18 november 2011.

Ga voor meer informatie over The Legend of Zelda: Skyward Sword naar www.legendofzeldaskywardsword.nl

Ga voor meer informatie over The Legend of Zelda naar www.nintendo.nl/zelda

Ga voor meer informatie over de 25e verjaardag van The Legend of Zelda naar www.zelda25.nl
pi_101591841
quote:
0s.gif Op maandag 5 september 2011 12:53 schreef mikhorst het volgende:

[..]

Klinkt als The Power Team
http://en.wikipedia.org/wiki/The_Power_Team_%28TV_series%29
Kwirk was cool :7
YES !! , awesome :D

fuck yeah
pi_101615059
Online Connection Required to Play All of Dragon Quest X
Only first few hours can be played offline, according to Square Enix support page

During today's Dragon Quest X press conference, producer Yousuke Saito said that the game can be played 100% on your own, meaning you don't necessarily have to play with others. However, this doesn't appear to mean that the game can be played without going online.

Square Enix addressed the issue of the game's online system at its support page today. In a brief response to the question "Is it not possible to play without an internet connection," the support page says "It's possible to play offline for the first few hours after the start of the game. However, to play all elements of the game, an internet connection is required."

Precise details of the game's online and story components have yet to be shared, so we're going to have to wait for further clarification.

During the presentation, Saito and series creator Yuji Horii took the effort to assure fans that the game's online system will not be difficult to use, saying that you can easily log out, the commands are all familiar to past DQ games, and, as mentioned above, you can enjoy yourself fully without playing with others. They also mentioned that the game will have a huge story.
pi_101621609
quote:
1s.gif Op maandag 5 september 2011 22:52 schreef Aether het volgende:
Online Connection Required to Play All of Dragon Quest X
Only first few hours can be played offline, according to Square Enix support page

During today's Dragon Quest X press conference, producer Yousuke Saito said that the game can be played 100% on your own, meaning you don't necessarily have to play with others. However, this doesn't appear to mean that the game can be played without going online.

Square Enix addressed the issue of the game's online system at its support page today. In a brief response to the question "Is it not possible to play without an internet connection," the support page says "It's possible to play offline for the first few hours after the start of the game. However, to play all elements of the game, an internet connection is required."

Precise details of the game's online and story components have yet to be shared, so we're going to have to wait for further clarification.

During the presentation, Saito and series creator Yuji Horii took the effort to assure fans that the game's online system will not be difficult to use, saying that you can easily log out, the commands are all familiar to past DQ games, and, as mentioned above, you can enjoy yourself fully without playing with others. They also mentioned that the game will have a huge story.
boeiend, als je in 2011/2012 nog steeds geen internet hebt dan faal je gewoon HARD!. :X
pi_101625299
Aandelen Square Enix dalen 11%:

dinsdag 6 september 2011 @ 10:45:55 #236
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_101625323
Japan raakt wel snel in paniek de laatste tijd... Eerst Nintendo en nu Square. Puur omdat ze iets anders doen dan anders.
pi_101626341
NES Version of Dragon Quest X Also in Development
Dragon Quest X will be available for Wii and Wii U, and to a lesser extent 3DS. But these aren't the only platforms Square Enix is supporting. According to the Kyoko Shimbun (no relation to the Kyoto Shimbun), the game is also for release on the Famicom. This is the Japanese equivalent of the 8-bit Nintendo Entertainment System.

First screens of the Famicom version of Dragon Quest X. Square Enix released two screens of the Famicom version compared to the one screen of the Wii version, suggesting that Famicom may be the lead platform.
The image to the left show a battle party consisting of characters named Enix, Aerith, Cloud and Tifa. The image to the right shows players being prompted to connect to the internet and search for party members.

Kyoko's article did not address how Square Enix plans on making a Famicom hook up with the internet. Perhaps this has something to do with the "USB Memory" device that is included with the Wii version?

http://www.andriasang.com(...)gon_quest_x_famicom/
pi_101690509
Dragon Quest X in development for six years, says former Square Enix employee
The Wii version Dragon Quest X won't be released until some time next year. By then, the game will have been in development for close to seven years.

This is according to former Square Enix employee Takehko Hoashi. At his Twitter today, Hoashi wrote that the game has already been in development for six years. He wonders if Square Enix will actually release it fiscal term given the reaction the recent announcement has gotten.

According to his entry at the GameStaff Wiki, Hoashi has a long history in the game industry. He previously worked at as producer on a number of Banpresto games, before moving to then Square, where he worked on games like Front Mission Alternative, Final Fantasy IX, and Final Fantasy The Spirits Within. His most recent work at Square Enix included Final Fantasy XIV and The 3rd Birthday. He left the company in 2010.

Six years actually isn't too incomprehensible or the DQ franchise, whose main numbered games are known for lengthy development times. DQVIII was released on PS2 in November 2004, and Dragon Quest IX on DS nearly five years later in July 2009.

If Hoashi's statement is true, it would mean that development on DQX kicked off not too long after DQVIII and ran parallel with DQIX. Different from those two titles, which were developed externally at Level-5, DQX is being developed internally at Square Enix, so it's not too hard to imagine parallel development lines.
pi_101779321
pi_101878328
  maandag 12 september 2011 @ 22:44:20 #241
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_101880944
Hoe staat het met Xenoblade bij iedereen? Ik zit op 22u en ben aan het rondlopen in Satorl Marsh. Awesome game met soms extreme vijanden :D
pi_101881102
Heb weinig tijd gehad om te spelen helaas. Morgen eens een dagje vrij en een groot gedeelte zonder vriendinlief in huis. Morgen ff verder dus.

Heb er bijna vier uur opzitten en nu richting die grot bij Colony 9...
pi_101884012
quote:
99s.gif Op maandag 12 september 2011 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
Hoe staat het met Xenoblade bij iedereen? Ik zit op 22u en ben aan het rondlopen in Satorl Marsh. Awesome game met soms extreme vijanden :D
Heb er nu 72 uur op zitten en gok dat ik rond de 80% van het spel zit.
Ook al een aantal uur mijn laatste character in de party dus ik gok dat het nu aardig richting het einde gaat lopen.

Probeer trouwens zoveel mogelijk quests te voltooien, want voor voltooiing van een aantal quests krijg je niet alleen gems, wapens of andere uitrusting.

Mogen jullie zelf invullen wat je er dan wel voor krijgt. :P
pi_101884111
quote:
99s.gif Op maandag 12 september 2011 22:44 schreef Notorious_Roy het volgende:
zit op 62 uur, en zal mijn locatie wegens spoilers verborgen houden. maar ik denk dat ik dicht bij het einde zit :)
pi_101884409
Jammer dat veel mensen nog niet zo ver zijn.
Ik heb trouwens ook weinig zin om dit hele topic vol te gaan spammen met spoilertags. :P
  maandag 12 september 2011 @ 23:46:23 #246
38849 Notorious_Roy
Doomed since 1889
pi_101884454
quote:
0s.gif Op maandag 12 september 2011 23:45 schreef torn_Machina het volgende:
Jammer dat veel mensen nog niet zo ver zijn.
Ik heb trouwens ook weinig zin om dit hele topic vol te gaan spammen met spoilertags. :P
Daar heeft de rest ook niet veel zin in. :P Na afloop ga ik zeker meepraten! Duurt wel even trouwens, ik denk dat ik de 80u wel ga halen met dit tempo. Die quests werken verslavend!
pi_101884952
  Redactie Games dinsdag 13 september 2011 @ 00:26:18 #248
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_101886135
Makna Forest en Frontier Village zo ontzettend groot en mooi! _O_
SPOILER
pi_101886216
quote:
Jeej, lava. :P
  Redactie Games dinsdag 13 september 2011 @ 00:30:41 #250
52557 crew  Mr.Noodle
Offtopic in geleuter...
pi_101886276
Ik kan trouwens geen enkele Nopon meer op een fatsoenlijk manier terugvinden in Frontier Village als ik een sidequest voor ze moet doen en iets terug moet brengen.. :')
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')