Leuk pakje, alleen...ik heb ook een soortgelijk pakje en ik vind het helemaal niet handig! Een been moet in een pijpje, het andere pijpje moet dichtgeknoopt, dan moeten de armpjes er nog in...en met verschonen moet dat beentje weer door dat pijpje...quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:47 schreef Vlindur het volgende:
Leuk Spewey! Knap gemaakt Twinks!![]()
Voordeel van het te laat leveren bij de H&M betekend hier dat ik weer wat uit de mand heb gehaald. Ipv van 5 nu nog 3 artikelen. 1 bruin jumpsuitje voor B2, 1 fleecejas (die met sterren) voor Rienk en een (softcell) jas voor Thijs.
De schoenen heb ik er uit gehaald. De sandalen waren voor aankomend weekend en hij heeft al nieuwe schoenen voor normaal. Dus die zijn overbodig. Scheelt toch 20 euro![]()
Kan ik daar mooi deze voor halen toch?
[ afbeelding ]
Ik had voor Rienk ook van die pakjes, werd vanzelf een handigheidjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:53 schreef Aventura het volgende:
Lapo;
[..]
Leuk pakje, alleen...ik heb ook een soortgelijk pakje en ik vind het helemaal niet handig! Een been moet in een pijpje, het andere pijpje moet dichtgeknoopt, dan moeten de armpjes er nog in...en met verschonen moet dat beentje weer door dat pijpje...
lijkbaar met de zolen van die zwarte toch? alleen dan minder lompquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:35 schreef Bla_Bla_Bla het volgende:
hm, ik vindt de zolen niet zo...
maar kan natuurlijk ook eens bij red rag schoenen gaan kijken
euh combi?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:23 schreef Reilain het volgende:
Ik heb eigenlijk nog nooit jumpsuits gehad voor mijn meisje hier..
Maar vind ze wel erg leuk!
In welke combi gebruiken jullie ze?
Das gek want ik zweer dat ik ook SAAAAAAAAAA-HAAAAAAAAAARRRRRRR hoordequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:27 schreef Kleurdoos het volgende:
de derde jumpsuit schreeuwt POOOOOOOOOOOLLLLLLEEEEEEEEEE
Allemaal geweldigquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:19 schreef Juud79 het volgende:
Zomaar wat leuke wintercollectie jumpsuits.![]()
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
[ afbeelding ]
De jongensversie...
[ afbeelding ]
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |