Ho ho! Ik heb een iPhone en ik ga hier nu heel veel jeuk van krijgen. De niet te weerstane drang om mijn telefoon te verdedigen. Jij mag niks anders leuk vinden of kopen. Je moet de iPhone leuk vinden! Het moet!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:42 schreef Kreator het volgende:
Mooi ding, mijn nieuwe Galaxy S II. Veel mooier dan een iPhone.
Dus heb je gewoon een beetje afwijkende smaak. Kan je ook niks aan doen en is ook geen probleem.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vond je die echt goed ja?
Hij werd vorig jaar heel vaak genoemd in de top10 van filmrecensenten, en meestal wil ik die top 10's ook wel kijken en vaak vind ik het mooie films.. maar deze... ik vond hem niet slecht, maar ik snapte de enorm lovende recensies niet zo hoor. Op haar acteerwerk en het "leuke" kijkje in de achterkamers van smerig white trash Amerika na vond ik het niet een heeeeeel erg bijzondere film.
Terwijl ik normaal wel van de grauwe arthouse achtige films ben hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus heb je gewoon een beetje afwijkende smaak. Kan je ook niks aan doen en is ook geen probleem.
quote:
Moet jij niet vliegen?quote:
Ja zoquote:
Weet ik hoeveel maanden op een mooi eiland, geen probleem hoor, dat is geen reden om bang te zijn voor vliegenquote:
Altijd fijn, zo'n zelf aangeleerde fobiequote:
Ik ken iemand die durft niet naar de WC omdat hij als 3 jarige een uur lang vast heeft gezeten op de WC.quote:
Palmboompjes, mooie vrouwen, what not to like?quote:
Ja nouquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Altijd fijn, zo'n zelf aangeleerde fobie
Gewoon veel vodka drinken, gaat het vanzelf over!quote:
Ja. En dan zou je niet nerveus zijn?quote:
Stel je eens voor dat je het naar je zin zou hebben zegquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja. En dan zou je niet nerveus zijn?
Na jaren van kut baantjes, stalkende exen, Sedan, en dan nu eindelijk wel iets leuks?
Ik zou er ook nerveus van worden.
mijn zus heeft eens een bak thee over haar arm gekregen, helemaal verbrand...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken iemand die durft niet naar de WC omdat hij als 3 jarige een uur lang vast heeft gezeten op de WC.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja. En dan zou je niet nerveus zijn?
Na jaren van kut baantjes, stalkende exen, Sedan, en dan nu eindelijk wel iets leuks?
Ik zou er ook nerveus van worden.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
mijn zus heeft eens een bak thee over haar arm gekregen, helemaal verbrand...
wat denk je..... ze drinkt nog gewoon thee
Ik heb ooit een keer 8 uur vastgezeten in een buitenlift, in de winter, met mijn vriendin EN een homo....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ja hallo.quote:
Neequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
MissVakantie!quote:
In de hoop nog een keer de homo tegen te komen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer 8 uur vastgezeten in een buitenlift, in de winter, met mijn vriendin EN een homo....
Ik ga nog steeds met de lift....
niks om je druk om te maken, de klap van het neerstorten voel je niet.... en al het andere dat mis kan gaan tijdens de vakantie is op te lossen, dat wat je vergeet kan je vervangen.... en met een beetje mazzel kan je je koter daar ergens achterlatenquote:
Ik heb eens zoveel bier gedronken dat ik er misselijk van werd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer 8 uur vastgezeten in een buitenlift, in de winter, met mijn vriendin EN een homo....
Nee. Wel kleine man.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
MissVakantie!
Tasergun bij je voor de enge egyptenaren?
Die kan ik ook wel gewoon opzoeken hoor, we zouden ff wat drinken bij hem om daarna door te gaan naar een feestje in de buurtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de hoop nog een keer de homo tegen te komen?
stomme nuchtere denkwijzequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die verkoopt je waarschijnlijk voor een paar kamelen
wat een bikkels in dit topicquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb eens zoveel bier gedronken dat ik er misselijk van werd.
Wat denk je? Ik drink nog steeds bier....
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
Ik heb een keer mijn hand door mijn bilnaad gehaald en toen zat mijn hele hand onder.
En wat denk je......
Oh wachtVerkeerde voorbeeld
![]()
Daarom juist, die jongen wil zijn eigen zakcentje!quote:
Nee?quote:
toch minstens wel 3 denk ik....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaar dat ie je moet verkopen.
Ben benieuwd wat jij waard bent in kamelen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaar dat ie je moet verkopen.
Ben benieuwd wat jij waard bent in kamelen.
Ik lust, op warme chocolademelk na, geen warme drankenquote:
quote:
Kamelensteak?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:35 schreef Godtje het volgende:
[..]
2,5
Die half is alleen zo lastig meeslepen
Jij bent echt een raar vogeltje he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust, op warme chocolademelk na, geen warme dranken.
Oud modelletje hequote:
Mjaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent echt een raar vogeltje he?.
wel ijsthee?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:35 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik lust, op warme chocolademelk na, geen warme dranken.
Jij zegt het. Ik denk het.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:37 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Jij bent echt een raar vogeltje he?.
Stuur maar op voor als ik terug benquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:40 schreef rival het volgende:
[..]
wel goede timing dat je op vakantie gaat, vrijdag krijg ik de honingwodka binnen
Ja, ik houd er gewoon niet van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook...
heb je weleens thee met een smaakje geprobeerd?
Thee zonder smaak ik warm/heet water.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:42 schreef rival het volgende:
[..]
ik ook...
heb je weleens thee met een smaakje geprobeerd?
doen we maar ff niet hequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:42 schreef missbehavin het volgende:
[..]
Stuur maar op voor als ik terug ben
Kleine man kan een stroomstoot van 25.000 volt afgeven? Hij is een kleine X-man?quote:
Iets aan die laatste zin klopt nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:44 schreef Kluts het volgende:
Thee is lekker. Mijn moeder zette dat vroeger altijd in het koffiezetapparaat waardoor er altijd zo'n zweem koffiesmaak in zat.
's Ochtends voor ik naar werk ga maakt beetman altijd een kopje thee voor me als ik uit werk kom.
zeg snotneus....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:43 schreef vencodark het volgende:
[..]
Thee zonder smaak ik warm/heet water.
quote:
Dat lust ik dan weer nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:39 schreef Samzz het volgende:
[..]
Mja. Oh gluhwein, dat lust ik wel
.
Veranderd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:44 schreef Samzz het volgende:
[..]
Iets aan die laatste zin klopt niet. Maar, wel lief van hem
.
Jij bent ook wel een raar vogeltje, hequote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Veranderd.
Maar idd. Ik ben 's ochtends ook echt een zombie.
Gluhwein niet lusten is niet raar, dat is gewoon smaakquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..]
Jij bent ook wel een raar vogeltje, he.
[..]
Thee niet lusten is ook gewoon smaakquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Gluhwein niet lusten is niet raar, dat is gewoon smaak.
Ik heb ook niets met kruidenbitters oid.
Wie voert er eigenlijk wel diepe gesprekken als men net wakker is?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
Ik ben 's ochtends geen zombie, maar ik moet dat ook geen diepe gesprekken gaan voeren of zo. Ik wil stilte als ik net wakker ben.
Steenkolen!quote:
Als ik er 's ochtends uit kom, dan sleep ik mezelf naar de woonkamer, plof op de bank, pers er nog net uit tegen beetman "lekker geslapen?" en dan steek ik een peuk op. En er moet 's ochtends echt NIETS misgaan, want dan word ik strontchaggerijnig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:47 schreef Samzz het volgende:
[..].
Ik ben 's ochtends geen zombie, maar ik moet dat ook geen diepe gesprekken gaan voeren of zo. Ik wil stilte als ik net wakker ben.
ok, maar "warme dranken" niet meer hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:48 schreef Samzz het volgende:
[..]
Thee niet lusten is ook gewoon smaak.
Nou ja, ik hou bijvoorbeeld niet van warm fruit. Of is dat anders? Ik vind van wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok, maar "warme dranken" niet meer hoor.
Zoveel mensen die daar niet van houden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, ik hou bijvoorbeeld niet van warm fruit. Of is dat anders? Ik vind van wel.
warm fruitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, ik hou bijvoorbeeld niet van warm fruit. Of is dat anders? Ik vind van wel.
Hij schrikt vast mannen af.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:44 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Kleine man kan een stroomstoot van 25.000 volt afgeven? Hij is een kleine X-man?
Ja, dat klinkt wel herkenbaar, op de peuk naquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:48 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als ik er 's ochtends uit kom, dan sleep ik mezelf naar de woonkamer, plof op de bank, pers er nog net uit tegen beetman "lekker geslapen?" en dan steek ik een peuk op. En er moet 's ochtends echt NIETS misgaan, want dan word ik strontchaggerijnig.
Ja, it's just wrong! Het klopt niet en is goor.quote:
Ja, das andersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:49 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niet alle warme dranken, maar de meeste vind ik gewoon niet lekker. Het warme klopt nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:48 schreef HeatWave het volgende:
[..]
ok, maar "warme dranken" niet meer hoor.
Kluts, beetmen gaat kennelijk vreemd!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:51 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ja, dat klinkt wel herkenbaar, op de peuk na.
Heb je wel eens koude koffie of thee gedronken?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alle warme dranken, maar de meeste vind ik gewoon niet lekker. Het warme klopt niet. Behalve bij chocolademelk en gluhwein
.
Warm fruit krijg ik ook rillingen van.
Inderdaad, en nog met een tukker ook!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kluts, beetmen gaat kennelijk vreemd!
Ja, en dat dus ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:53 schreef Ripley het volgende:
[..]
Kluts, beetmen gaat kennelijk vreemd!
Nou, de mannen die hij niet afschrikt wil je in ieder geval niet in zijn buurtquote:
Goorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Heb je wel eens koude koffie of thee gedronken?
frappuccino?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Koffie is ook smerig, maar thee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:54 schreef Samzz het volgende:
[..]
Goor. Maar ik lust sowieso geen koffie
. En thee dus ook niet.
Zie je het voor je ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Inderdaad, en nog met een tukker ook!
Wij kregen vroeger thuis in het weekend kinderkoffie. Oftewel, een beker vol koude melk met een scheutje koffie en heel veel suiker. Maar als kleuter heb je nu eenmaal een aparte smaak.quote:
Quelle horreurquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Inderdaad, en nog met een tukker ook!
Sowieso heeft Samz veel te grote tieten natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:54 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Zie je het voor je ?
Nee he ?
Daarom !
Het maakt mij ook allemaal niet uit hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:52 schreef Samzz het volgende:
[..]
Niet alle warme dranken, maar de meeste vind ik gewoon niet lekker. Het warme klopt niet. Behalve bij chocolademelk en gluhwein
.
Warm fruit krijg ik ook rillingen van.
Ze hebben toch koude koffie op de markt gebracht? Zat in een flesje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Niks mis met grote tieten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:55 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso heeft Samz veel te grote tieten natuurlijk.
Ja, maar dat heeft meer te maken met de ohzohippe starbucksmanie waardoor koffie ook nog koffie is als het voor 1/3 uit caramel en slagroom en dat soort meuk bestaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ze hebben toch koude koffie op de markt gebracht? Zat in een flesje.
Don't even get me started!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niks mis met grote tieten.
Maar met Tukkers....
Heb je even ?
En ik zie het gewoon als ietwat vreemd complimentquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:55 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Het maakt mij ook allemaal niet uit hoor.
Je bent gewoon een leuk iemand om raar te noemen.
Het is niet dat het een keuze wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:57 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
Niks mis met grote tieten.
Maar met Tukkers....
Heb je even ?
Een vreemd compliment voor een vreemd meisjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:58 schreef Samzz het volgende:
[..]
En ik zie het gewoon als ietwat vreemd compliment.
Dat laatste is wel een keuze!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:59 schreef Samzz het volgende:
[..]
Het is niet dat het een keuze was. Maar ik houd van Twente
.
Hahahaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:06 schreef vencodark het volgende:
Er zijn mensen op het werk van mijn vriend en mij die denken dat ik zwanger ben. Hij heeft die vraag iig al enkele keren gehad. Daarbij komt nog dat ik laatst later op het werk was omdat ik 's ochtends ziek was geworden (overgegeven) van te pittig eten de avond ervoor. Dat wist ook gelijk 'iedereen' op het werk. Die week kocht ik ook voor de baby van mijn schoonzusje kleertjes, dus ik liep met een tas van de babyzaak. Die heb ik maar gauw in een andere draagtas gestoken.
Nou ja, het is altijd nog beter dan dat ze denken dat je zwanger bent omdat je er zwanger uitziet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:06 schreef vencodark het volgende:
Er zijn mensen op het werk van mijn vriend en mij die denken dat ik zwanger ben. Hij heeft die vraag iig al enkele keren gehad. Daarbij komt nog dat ik laatst later op het werk was omdat ik 's ochtends ziek was geworden (overgegeven) van te pittig eten de avond ervoor. Dat wist ook gelijk 'iedereen' op het werk. Die week kocht ik ook voor de baby van mijn schoonzusje kleertjes, dus ik liep met een tas van de babyzaak. Die heb ik maar gauw in een andere draagtas gestoken.
Dat is idd absoluut geen complimentquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, het is altijd nog beter dan dat ze denken dat je zwanger bent omdat je er zwanger uitziet.
Waar denk je dat het mee begon?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:09 schreef Kluts het volgende:
[..]
Nou ja, het is altijd nog beter dan dat ze denken dat je zwanger bent omdat je er zwanger uitziet.
Djezus, jij een buikje? Ik kan me niet herinneren dat ik gelijk aan kleine dropjes dacht toen ik jou zag hoor Venco!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:11 schreef vencodark het volgende:
[..]
Waar denk je dat het mee begon?Ik heb al jaren een buikje maar dat gaat mensen op werk pas opvallen sinds ik met mijn vriend ben.
Ik kan hm redelijk inhouden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:12 schreef Kluts het volgende:
[..]
Djezus, jij een buikje? Ik kan me niet herinneren dat ik gelijk aan kleine dropjes dacht toen ik jou zag hoor Venco!
Wel 4 kilo!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:13 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan hm redelijk inhouden.Daarbij, sinds jij mij gezien hebt (2 jaar terug?) zit er zo'n 4 kilo bij.
Buikjesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wel 4 kilo!![]()
Mwah, ik vond je toen gewoon slank hoor. Maar ik ken dat wel, ik ben ook niet dik, maar heb ook een buikje.
Tja, die 4 zitten wel op mijn kont, middel en buik. En die 4 is er tussen sep. en januari aangekomen. En sinds 3 mnd. ofzo schijnen er geruchten te zijn dat ik zwanger ben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wel 4 kilo!![]()
Mwah, ik vond je toen gewoon slank hoor. Maar ik ken dat wel, ik ben ook niet dik, maar heb ook een buikje.
Die zijn altijd leuk ja!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik vroeg vorig jaar tijdens een bedrijfsfeestje (redelijk beschonken) aan een 'grote' vrouwelijke collega wanneer ze zou bevallen. Bleek dat ze een paar maanden geleden al was bevallen.
Hihihiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Ik vroeg vorig jaar tijdens een bedrijfsfeestje (redelijk beschonken) aan een 'grote' vrouwelijke collega wanneer ze zou bevallen. Bleek dat ze een paar maanden geleden al was bevallen.
Kind heeft het huis nu al vuil achtergelatenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Toen ik een paar jaar geleden wat dikker was vroeg een meisje bij de ah wanneer ik uitgerekend was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:19 schreef 100% Tukker het volgende:
Gadverdamme!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:14 schreef Kluts het volgende:
[..]
Wel 4 kilo!![]()
Hihi je zei Cue!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:24 schreef Kluts het volgende:
[..]
Toen ik een paar jaar geleden wat dikker was vroeg een meisje bij de ah wanneer ik uitgerekend was.
Dat was mijn cue om af te gaan vallen toen.
Het ergste, dat wijf was zelf nog veel dikker!
quote:'Dik betekent niet per se ongezond' AMSTERDAM - Het is een inburgerd idee: ben je dik of heb je overgewicht dan ben je per definitie ongezond. Niets is minder waar, blijkt uit nieuw onderzoek.
Mensen die kampen met overgewicht, maar wel gezond eten en bewegen, leven net zo lang als slanke mensen. Een gezonde levensstijl zou cruciaal zijn, aldus Canadese wetenschappers. Zij ontwikkelden een nieuwe meetmethode (Edmonton Obesity Staging System) waarmee nauwkeurig werd bijgehouden hoe het lichaam van de obese deelnemers zich ontwikkelde.
De zware mensen die er een gezonde levensstijl op nahielden, scoorden lager op het spectrum. Uit het onderzoek bleek dat deze deelnemers minder kans hadden op hart- en vaatziekten dan de slanke groep.
Het onderzoek werd uitgevoerd onder 6000 obese mensen en 23000 niet-obese deelnemers
Have funquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:01 schreef missbehavin het volgende:
Nou lieverds, wij gaan bijna vliegen.
En als je toch 4 uur niet kan roken kan je net zo goed gelijk stoppenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:01 schreef missbehavin het volgende:
Veel plezierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:01 schreef missbehavin het volgende:
bewust.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:01 schreef Godtje het volgende:
[..]
En de logische maak je niet dik gewoon niet gebruiken.
Veel plezier!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:01 schreef missbehavin het volgende:
het begin van het eindequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:02 schreef vencodark het volgende:
Cute, mijn vriend belt net op of ik het goed vind dat hij met 2 vrouwen van werk en een oom van hem, morgen naar de kermis gaat.
Het ging om de vrouwen. Trouwens, ik heb niet opgelegd dat hij dat eerst moet vragen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:06 schreef Cue_ het volgende:
Ze zijn al zover dat hij moet vragen of ie naar de kermis mag
dat 2e.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:07 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Ben ik spuit 11 nu, of bedoelde jij hem toch anders?
Ik heb je sowieso nooit met bril gezien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:09 schreef Cue_ het volgende:
Ik heb sinds tijden m'n bril eens op.. echt vaag dat je half niet eens je toetsenbord goed kan zien als je naar beneden kijkt
Dat ie met andere vrouwen wil omgaan?quote:
Alleen maar goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:12 schreef vencodark het volgende:
Ik heb je sowieso nooit met bril gezien.
met zijn oom naar de kermis. nou daar begint de ellende.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:13 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat ie met andere vrouwen wil omgaan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:14 schreef rival het volgende:
Met zijn oom naar de kermis. nou daar begint de ellende.Sorry.. ik blijf beetje haken aan het 'of ze het goed vindt dat' verhaal.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Maar dat zal vast wel meevallen![]()
Je kent het verhaal toch van die collega die bepaalde opmerkingen naar hem strooide? Waarschijnlijk n.a.v. dat. Zij gaat namelijk ook mee. En hij heeft de neiging mij te pleasen, wat ik wil zeg maar. En dat hoeft helemaal niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:14 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Sorry.. ik blijf beetje haken aan het 'of ze het goed vindt dat' verhaal.
Maar dat zal vast wel meevallen
Tuurlijk ken het verhaal, snap het ook welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:16 schreef vencodark het volgende:
Je kent het verhaal toch van die collega die bepaalde opmerkingen naar hem strooide? Waarschijnlijk n.a.v. dat. Zij gaat namelijk ook mee. En hij heeft de neiging mij te pleasen, wat ik wil zeg maar. En dat hoeft helemaal niet.
Ik dacht misschien van niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:16 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Tuurlijk ken het verhaal, snap het ook wel
Geloof me, ik hoor het ook regelmatig via iemand. En die ene vrouw die weleens met hem flirt (overigens mijn collega), heeft er ook niet echt omheen gedraaid dat ze 'mag doen wat ze wilt' en heeft mijn vriend zelfs gevraagd of hij er 1 bij wilt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:21 schreef Godtje het volgende:
Niet om angst te zaaien, verre van zelfs. Maar ben de afgelopen weken echt weer geschokt hoeveel mensen op welke basis ze vreemd gaan.
Ach, ook mensen zijn tegenwoordig een consumptieartikel toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:21 schreef Godtje het volgende:
Niet om angst te zaaien, verre van zelfs. Maar ben de afgelopen weken echt weer geschokt hoeveel mensen op welke basis ze vreemd gaan.
Gohquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:23 schreef vencodark het volgende:
Geloof me, ik hoor het ook regelmatig via iemand.
Als je hem vertrouwt heb je met die meiden helemaal geen flikker meer te maken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof me, ik hoor het ook regelmatig via iemand. En die ene vrouw die weleens met hem flirt (overigens mijn collega), heeft er ook niet echt omheen gedraaid dat ze 'mag doen wat ze wilt' en heeft mijn vriend zelfs gevraagd of hij er 1 bij wilt.
Maar dat kunnen slechts 'opmerkingen' zijn. Ik weet alleen zeker dat mijn vriend niet vreemd zal gaan. Hij was al stik verlegen bij mij, ik verwacht niet dat hij bij een ander zoveel meer durft. Ik vertrouw hem echt. Ik vertrouw die vrouwen alleen niet.
Wat voel ik mij verschrikkelijk ouderwets als ik dit leesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:23 schreef vencodark het volgende:
[..]
Geloof me, ik hoor het ook regelmatig via iemand. En die ene vrouw die weleens met hem flirt (overigens mijn collega), heeft er ook niet echt omheen gedraaid dat ze 'mag doen wat ze wilt' en heeft mijn vriend zelfs gevraagd of hij er 1 bij wilt.
Maar dat kunnen slechts 'opmerkingen' zijn. Ik weet alleen zeker dat mijn vriend niet vreemd zal gaan. Hij was al stik verlegen bij mij, ik verwacht niet dat hij bij een ander zoveel meer durft. Ik vertrouw hem echt. Ik vertrouw die vrouwen alleen niet.
Dat idd. Die vrouwen kunnen van alles proberen, zolang hij er niet op ingaat, is er niks aan de handquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je hem vertrouwt heb je met die meiden helemaal geen flikker meer te maken.
Wat ik zeg, als ze maar van hem afblijven en niet denken dat ze kans maken (al klinkt dat misschien heel stom/kinderlijk/whatever).quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:27 schreef Kluts het volgende:
[..]
Als je hem vertrouwt heb je met die meiden helemaal geen flikker meer te maken.
Dan is er dus helemaal niets om je druk om te maken. Hij gaat er toch niet op in als ik het zo lees, dus laat die wijven lekker in hun sop gaar koken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:28 schreef vencodark het volgende:
[..]
Wat ik zeg, als ze maar van hem afblijven en niet denken dat ze kans maken (al klinkt dat misschien heel stom/kinderlijk/whatever).
Hem vertrouw ik sowieso.
Vertel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voel ik mij verschrikkelijk ouderwets als ik dit lees
Dat weet ik ook wel. Ik ga niet voor niets 'akkoord'.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:28 schreef Cue_ het volgende:
[..]
Dat idd. Die vrouwen kunnen van alles proberen, zolang hij er niet op ingaat, is er niks aan de hand
Nee, hij gaat er ook niet op in indd. Je hebt gelijk!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dan is er dus helemaal niets om je druk om te maken. Hij gaat er toch niet op in als ik het zo lees, dus laat die wijven lekker in hun sop gaar koken.
Dat heb ik ook regelmatig als ik weer eens topics in R&P lees over open relaties en vreemdgaan ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:28 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Wat voel ik mij verschrikkelijk ouderwets als ik dit lees
+1quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:30 schreef Kluts het volgende:
[..]
Dat heb ik ook regelmatig als ik weer eens topics in R&P lees over open relaties en vreemdgaan ja.
Ik kan zulke lui ook niet uitstaan. Valt ook totaal niet goed te praten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:33 schreef PBateman1978 het volgende:
[..]
+1
Open relaties zijn prima, niets voor mij, maar prima.
Volwassen mensen die stiekem buiten de deur neuken in een volwassen serieuze monogame relatie, tsjaaaa, heel erg laag die mensen imo...
Inderdaad. Wil je af en toe gewoon buiten de deur neuken, dan moet je dat bespreken met je partner. Misschien kom je daar samen wel uit. Als je gewoon buiten de deur neukt om de "spanning" en dat soort genuil, dan vind ik dat echt zwaar kansloos idd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:34 schreef vencodark het volgende:
[..]
Ik kan zulke lui ook niet uitstaan. Valt ook totaal niet goed te praten.
het loopt de spuigaten uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:21 schreef Godtje het volgende:
Zulke relaties duren dan ook nooit lang.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:37 schreef vencodark het volgende:
Overigens is een vriendin van mij een stuk extremer. Zij heeft zoiets van: als mijn vriend graag met andere meisjes praat, dan gaat ie maar lekker met haar.![]()
Die vriend mag dus niets en schijnt daar niet eens moeite te hebben. Spreekt ook niet meer af met vrienden om uit te gaan enzo. Terwijl zij dat niet van hem gevraagd heeft, zegt ze.
Zulke dingen gaan mij echt weer te ver.
Spanning zoek je maar buiten seksueel gebied. Ga bungeejumpen zonder elastiek ofzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:36 schreef Kluts het volgende:
[..]
Inderdaad. Wil je af en toe gewoon buiten de deur neuken, dan moet je dat bespreken met je partner. Misschien kom je daar samen wel uit. Als je gewoon buiten de deur neukt om de "spanning" en dat soort genuil, dan vind ik dat echt zwaar kansloos idd.
Och. Ze zijn onlangs verloofd en trouwen volgend jaar. Misschien een cultureel iets. Ze zijn beide Hindoestaans en als je eenmaal voor iemand kiest, blijf je bij diegene. Die vriendin heeft ook nooit met een jongen vriendschap kunnen sluiten want zij willen altijd meer. Jongens en meiden kunnen niet onschuldig bevriend zijn. Dat is in onze Nederlandse cultuur heel anders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:37 schreef Kluts het volgende:
[..]
Zulke relaties duren dan ook nooit lang.
Nou, dat hele open relatie gedoe is niks voor mij. Maar het lijkt wel of het normaal is soms. Daarnaast ben ik 1 keertje vreemd gegaan, en daar voelde ik me echt enorm schuldig over.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:29 schreef vencodark het volgende:
[..]
Vertel?
[..]
Dat weet ik ook wel. Ik ga niet voor niets 'akkoord'.
Dan duurt je relatie ook niet langquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:37 schreef vencodark het volgende:
[..]
Spanning zoek je maar buiten seksueel gebied. Ga bungeejumpen zonder elastiek ofzo.
jullie zijn daar sowieso wat ouderwets!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dat hele open relatie gedoe is niks voor mij. Maar het lijkt wel of het normaal is soms. Daarnaast ben ik 1 keertje vreemd gegaan, en daar voelde ik me echt enorm schuldig over.Denk ook niet dat ik het nog een keer zou kunnen, hoe leuk de dame in kwestie ook is.
Misschien hoor je meer over open relaties dan vroeger, taboe is iets meer doorbroken, denk ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Nou, dat hele open relatie gedoe is niks voor mij. Maar het lijkt wel of het normaal is soms. Daarnaast ben ik 1 keertje vreemd gegaan, en daar voelde ik me echt enorm schuldig over.Denk ook niet dat ik het nog een keer zou kunnen, hoe leuk de dame in kwestie ook is.
Nah ja, ik bedoel natuurlijk dat je spanning niet moet zoeken door een ander te neuken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:40 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan duurt je relatie ook niet lang
Precies dat. Tegenwoordig lijkt het wel hip om een niet standaard monogame relatie te hebben. Of als je bi bent, dan mag je ineens wél buiten de deur neuken, dat soort kul.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:39 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Een collega van mij was 25 jaar getrouwd toen haar man al een aantal maanden een verhouding bleek te hebben. Haar man was echt verliefd geworden. Haar uiteindelijk verteld, uit elkaar gegaan. Nu 12 jaar verder is hij nog steeds samen met die vrouw van toen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:42 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies dat. Tegenwoordig lijkt het wel hip om een niet standaard monogame relatie te hebben. Of als je bi bent, dan mag je ineens wél buiten de deur neuken, dat soort kul.
Als je al lang samen bent, komt er ongetwijfeld een keer een moment dat je iemand tegenkomt waarvan je denkt, zo, die is leuk! Maar dan moet je de keuze maken, is diegene leuker dan je partner of niet? Als dat niet het geval is moet je zo'n persoon dan gewoon uit de weg gaan, dan "overkomen"dingen als vreemdgaan je niet.
Precies. Dan nog was het netter geweest als hij geen affaire had gehad, maar ik kan me daar wel iets bij voorstellen dat het dan minder erg is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:44 schreef vencodark het volgende:
[..]
Een collega van mij was 25 jaar getrouwd toen haar man al een aantal maanden een verhouding bleek te hebben. Haar man was echt verliefd geworden. Haar uiteindelijk verteld, uit elkaar gegaan. Nu 12 jaar verder is hij nog steeds samen met die vrouw van toen.Dat vind zij (mijn collega) dan ergens weer een troost. Het is niet zomaar iets geweest.
Zeker, ze heeft er ook ontzettend veel verdriet van gehad. Ook in therapie gegaan en die andere vrouw ook geconfronteerd. Met ondanks alles is dit het 'beste' scenario wat je na een dergelijke gebeurtenis misschien kan hebben. Zij is inmiddels ook weer hertrouwd en beide echtparen gaan nu best goed met elkaar om. Ze zien elkaar zonder problemen op verjaardagen etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:46 schreef Kluts het volgende:
[..]
Precies. Dan nog was het netter geweest als hij geen affaire had gehad, maar ik kan me daar wel iets bij voorstellen dat het dan minder erg is.
Jarenlang....wow. Dan ben je nog erger!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:47 schreef rival het volgende:
ik ken een getrouwd stel waarvan de vrouw al jaren elke week 1 avond met haar collega's gaat stappen....
sinds kort blijkt dat ze nooit is wezen stappen met haar collega's.....
Euhm....jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:41 schreef rival het volgende:
[..]
jullie zijn daar sowieso wat ouderwets!
Ik ken een stel waarvan de man er na 8 jaar achter kwam dat zijn middelste zoon niet van hem was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jarenlang....wow. Dan ben je nog erger!
ze gaat nu niet meer "stappen" hij heeft haar vergeven en alles lijkt koek en ei.......quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:49 schreef vencodark het volgende:
[..]
Jarenlang....wow. Dan ben je nog erger!
Dat is nóg erger!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:50 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik ken een stel waarvan de man er na 8 jaar achter kwam dat zijn middelste zoon niet van hem was.
DAT lijkt me pas erg.
Knap als ze dat kunt vergeven zeg. Ik zou mijn vriend nooit meer willen zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:51 schreef rival het volgende:
[..]
ze gaat nu niet meer "stappen" hij heeft haar vergeven en alles lijkt koek en ei.......
laat ik het zo zeggen, ze gaan nu beter met elkaar om dan de afgelopen jaren....
Sowieso, al die tijd heb jij het opgevoed, dus is het gevoelsmatig gewoon jouw kind. Lijkt me echt klote idd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is nóg erger!
Het is duidelijk: er zijn gradaties in belazeren van je partner.![]()
Je zal als man toch nooit over bovenstaande situatie heenkomen?
Ik denk inderdaad niet dat je er nog overheen mag .quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Dat is nóg erger!
Het is duidelijk: er zijn gradaties in belazeren van je partner.![]()
Je zal als man toch nooit over bovenstaande situatie heenkomen?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Ja, ik heb het meegemaaktquote:
hij kon dat blijkbaar....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:52 schreef vencodark het volgende:
[..]
Knap als ze dat kunt vergeven zeg. Ik zou mijn vriend nooit meer willen zien.
Dan is je halve huwelijk toch bedrog.
Zulke vrouwen zijn toch gewoon naïef? Als hij vreemd zou gaan, wil ik het absoluut weten. En met wie dat dan is, hoe vaak, welke periode en hoelang. Daarna zijn beide personen dood voor mij. Vergeven? Nooit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:53 schreef Kluts het volgende:
[..]
Sowieso, al die tijd heb jij het opgevoed, dus is het gevoelsmatig gewoon jouw kind. Lijkt me echt klote idd.
Maar vreemdgaan zie je echt heel veel, ik ken ook meiden die ronduit zeggen "zolang ik het niet weet, vind ik het best". Kan ik niet begrijpen.
Jaquote:
Ja, dat heb ik ook wel eens gezegd, maar dat bleek niet waar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zulke vrouwen zijn toch gewoon naïef? Als hij vreemd zou gaan, wil ik het absoluut weten. En met wie dat dan is, hoe vaak, welke periode en hoelang. Daarna zijn beide personen dood voor mij. Vergeven? Nooit.
Nou ja, dood.....ja, doodquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Zulke vrouwen zijn toch gewoon naïef? Als hij vreemd zou gaan, wil ik het absoluut weten. En met wie dat dan is, hoe vaak, welke periode en hoelang. Daarna zijn beide personen dood voor mij. Vergeven? Nooit.
Tja, uiteindelijk weet ik ook niet 100 % zeker wat er gebeurt als de situatie zich zou voordoen. Dat merk ik pas als het zou gebeuren. Ik ben ook koppig indd. en zou iemand prima kunnen negeren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:56 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ja, dat heb ik ook wel eens gezegd, maar dat bleek niet waar.
Tot mijn eigen verbazing, want ik ben tamelijk koppig en haatdragend.
Tja, ik zou ook dood voor mijn vriend zijn als ik het zou wagen vreemd te gaan. Dus dan weet je wat je aan elkaar hebt.quote:
Vergeten zou ik ook niet kunnen. Ik zou constant aan die ander denken. Ik zou de relatie niet kunnen voortzetten iig want het vertrouwen is weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:59 schreef Godtje het volgende:
Ik kan slecht tegen ruzie.
Zou het soms wel willen maar ik kan het niet. Vergeven? Wie weet. Vergeten nooit.
Negeren zou de betere optie zijn voor mij. De persoon niet de situatie
maar je weet het dan wel...... elke keer als ze alleen de deur uit gaat zal je er vast ff aan denkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:59 schreef Godtje het volgende:
Ik kan slecht tegen ruzie.
Zou het soms wel willen maar ik kan het niet. Vergeven? Wie weet. Vergeten nooit.
Negeren zou de betere optie zijn voor mij. De persoon niet de situatie
Ik heb het 1 keer aan de hand gehad en ik ben geloof ik nog nooit zo kwaad geweest. IJzig kalm heb ik hem verteld wat ik ervan vond ( achteraf hoorde ik dat hij seriously een beetje bang werd van die kalmte, normaal ben ik gewoon een temperamentvolle blèrerd). Maar wilde hem ook niet kwijt toen, we hebben heel veel gepraat, ik heb hem alles gevraagd wat ik wilde weten, hij is door het stof gegaan, en uiteindelijk kwam dat nog gewoon goed. Die relatie liep later stuk vanwege andere redenen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:57 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, uiteindelijk weet ik ook niet 100 % zeker wat er gebeurt als de situatie zich zou voordoen. Dat merk ik pas als het zou gebeuren. Ik ben ook koppig indd. en zou iemand prima kunnen negeren.
Daarom werkt een relatie volgens mij niet als het vertrouwen weg is. Als je daarin niet vertrouwd dan kan je beter stoppen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:00 schreef rival het volgende:
[..]
maar je weet het dan wel...... elke keer als ze alleen de deur uit gaat zal je er vast ff aan denken
Te kleine piemel is ook te verhelpen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:00 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik heb het 1 keer aan de hand gehad en ik ben geloof ik nog nooit zo kwaad geweest. IJzig kalm heb ik hem verteld wat ik ervan vond ( achteraf hoorde ik dat hij seriously een beetje bang werd van die kalmte, normaal ben ik gewoon een temperamentvolle blèrerd). Maar wilde hem ook niet kwijt toen, we hebben heel veel gepraat, ik heb hem alles gevraagd wat ik wilde weten, hij is door het stof gegaan, en uiteindelijk kwam dat nog gewoon goed. Die relatie liep later stuk vanwege andere redenen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:02 schreef Godtje het volgende:
[..]
Te kleine piemel is ook te verhelpen.Hoe wist je dat?SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
Oh, mijn ex had er geen problemen mee om te vragen of we vrienden konden blijven nadat ze vreemd was gegaan met hem. Hij ook niet btw.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:58 schreef vencodark het volgende:
[..]
Tja, ik zou ook dood voor mijn vriend zijn als ik het zou wagen vreemd te gaan. Dus dan weet je wat je aan elkaar hebt.
Eens!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:54 schreef vencodark het volgende:
[..]
Echt he...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:13 schreef Kluts het volgende:
Of dan die voetballer, Ryan Giggs ofzo? Die jarenlang de vrouw van zijn bloedeigen broer neukte?
ik vraag me meer af hoe dat nu gaat nu iedereen het weet......quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:15 schreef PBateman1978 het volgende:
Ik kan me er ook echt niets bij voorstellen verder, hoe kan zo iemand op een verjaardag of een familiebezoekje nog de schijn ophouden ? Ik zou dat echt niet kunnen...
Ik denk dat het puur entertainment is om nu op zo'n verjaardag te zitten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:16 schreef rival het volgende:
[..]
ik vraag me meer af hoe dat nu gaat nu iedereen het weet......
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.[b] Unstable. Volatile. Dangerous. [/b]
YES! The rhythm, the rebel.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:18 schreef Kluts het volgende:
[..]
Ik denk dat het puur entertainment is om nu op zo'n verjaardag te zitten.is dat steve van jerry? zo ja dan...SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.![]()
Ja. ik kon geen plaatje van hem in actie vinden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:19 schreef rival het volgende:
[..]
is dat steve van jerry? zo ja dan...
Niet? Ik ook niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:30 schreef Godtje het volgende:
Ik zou ook niet met Giggs neuken. Of zijn broer.
Nee mijn voorkeur ligt meer bij personen met enige vorm van melkklieren.quote:
Ook niets mis mee!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Nee mijn voorkeur ligt meer bij personen met enige vorm van melkklieren.
Een beetje saai en totaal niet hip maar ik kan niks aan mijn smaak doen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:39 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ook?
Met engelse voetballers is anders van alles mis!
Gezellig zo met zn tweetjes zo Tal!quote:
Ja heerlijk Godtjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:41 schreef Godtje het volgende:
[..]
Gezellig zo met zn tweetjes zo Tal!![]()
Hoe is het thuis? Hoe is het met de kleine? Hoe is het met de hechtingen? Kan je alweer neuken?
Mooiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:43 schreef Tally het volgende:
[..]
Ja heerlijk GodtjeIk heb je zo gemist
Thuis gaat het super! Echt heerlijk. De kleine goed het onwijs goed en is helemaal geweldig.
De hechtingen zijn dr al maanden uit en daar is het ook goed mee.
En ik neuk ondertussen al weer zo 3 en halve maandDus ook daar gaat het goed mee!
quote:
Ze brabbelt een end weg. Vooral leuk om 5 uur 's morgens!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Mooi
Mooi
Mooi
Mooi
Op alles mooi. Als ze straks gaat praten en lopen zal je wel spijt krijgen maar tot die tijd![]()
Ik was zaterdag even bij mijn broer en ik was doodop. Rond 23.30. Geen idee waarom maar ik storte in.
Ik kon alleen nog niet weg want mevrouw van bijna 2 zat nog op schoot en die was verre van moe.
Michiel!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:46 schreef MichielW het volgende:
Hahahaha, ik denk ff op FOK kijken of ze nog actief zijn, meteen bingo!! Hoest is dan 100% Tukker?
Uiteraard kom je dan in Singles uit!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:46 schreef MichielW het volgende:
Hahahaha, ik denk ff op FOK kijken of ze nog actief zijn, meteen bingo!! Hoest is dan 100% Tukker?
Uiteraard.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:50 schreef Tally het volgende:
[..]
Uiteraard kom je dan in Singles uit!
Je moet altijd pussy achter de hand houden, just in case. Vandaar dat ik hier vertoef. Willy staat nu ergens op een 1-ster camping met een pallet Schültenbrau...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:53 schreef MichielW het volgende:
Dat had ik van Kreator wel verwacht maar van 100% Tukker :p! Haha iedereen met vakantie? Is Willy niet aanwezig om je lastig te vallen?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moet altijd pussy achter de hand houden, just in case. Vandaar dat ik hier vertoef. Willy staat nu ergens op een 1-ster camping met een pallet Schültenbrau...
Was al op zoek in m'n archief naar die foto van dat Schültenbrau-wijf... monumentje...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:57 schreef MichielW het volgende:
Waarschijnlijk is ie druk bezig met tokkie wijven hosselen daar ja haha.. Werkt die Bossche bol er ook nog steeds dan?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:02 schreef Godtje het volgende:
Ja, waar is techno eigenlijk?
Is die ook met zijn wijf naar de camping?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:55 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Je moet altijd pussy achter de hand houden, just in case. Vandaar dat ik hier vertoef. Willy staat nu ergens op een 1-ster camping met een pallet Schültenbrau...
Uiteraard. Wie wat bewaart, heeft wat...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:11 schreef MichielW het volgende:
Haha die foto is episch man, de lekkerste verovering van Willy ooit :p! Ik heb hem mss ook nog wel ergens, al gevonden?
of een bouwjaar < 1980 toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:44 schreef dawg het volgende:
oldbie ben je toch alleen met een id < 10.000?
Hahaha EPIC!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:30 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Uiteraard. Wie wat bewaart, heeft wat...
[ afbeelding ]
quote:
Je wond is wel direct mooi schoonquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:20 schreef Samzz het volgende:
Omg. Ik heb zojuist m'n duim opengehaald aan een fles douchegel
.
Ik drukte de opening omhoog en gleed met m'n duim langs die rand. Zodoendequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:25 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Je wond is wel direct mooi schoonMaarre...hoe krijg je dat voor elkaar?
Voortaan maar zo door het leven gaan dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:27 schreef Samzz het volgende:
[..]
Ik drukte de opening omhoog en gleed met m'n duim langs die rand. Zodoende.
Stomme Bourjois.
Een keer wat anders dan z'n eigen dochter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:38 schreef MichielW het volgende:
[..]
Voor Willy z'n doen is het best goed.. :p
ja gaat me toch niet vertellen dat je iemand kent die daar daadwerkelijk overheen is gegaan he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:38 schreef MichielW het volgende:
[..]
Voor Willy z'n doen is het best goed.. :p
Een vrachtwagen zo te zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:42 schreef rival het volgende:
[..]
ja gaat me toch niet vertellen dat je iemand kent die daar daadwerkelijk overheen is gegaan he?
Euh...dude, what?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:42 schreef 100% Tukker het volgende:
[..]
Een keer wat anders dan z'n eigen dochter.
Misschien wel een goed idee, jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:32 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Voortaan maar zo door het leven gaan dan?![]()
[ afbeelding ]
Dan maak je wel allemaal leuke *plut* geluidjes als je gaat zitten of ergens tegenaan looptquote:
Wat zal ik sexy zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:11 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Dan maak je wel allemaal leuke *plut* geluidjes als je gaat zitten of ergens tegenaan loopt
Was je dat nog niet dan?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:42 schreef Samzz het volgende:
[..]
Wat moet ik daar nu op antwoorden.
Graag gedaanquote:
bij de meeste andere mensen geeft zo'n uitspraak een vreemde MIquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:02 schreef Samzz het volgende:
Ik ga eens bij m'n oom langs, de veulens bekijken en z'n camera lenen.
Bij jou is het een normale mental image?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:21 schreef clevy het volgende:
[..]
bij de meeste andere mensen geeft zo'n uitspraak een vreemde MI
Scherpquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:34 schreef Godtje het volgende:
[..]
Bij jou is het een normale mental image?
Je kan ook overal bij doordenken jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:21 schreef clevy het volgende:
[..]
bij de meeste andere mensen geeft zo'n uitspraak een vreemde MI
Veulens zijn in dit geval kinderen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook overal bij doordenken ja.
.
Nee, letterlijk veulens. Babypaardjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:58 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Veulens zijn in dit geval kinderen?
Wat ga je fotograferen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:01 schreef Samzz het volgende:
[..]
Nee, letterlijk veulens. Babypaardjes.
Oh leuk, voor je tekeningen als inspiratie?quote:
dat kan ja.. moet nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:57 schreef Samzz het volgende:
[..]
Je kan ook overal bij doordenken ja.
.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |