Ho ho! Ik heb een iPhone en ik ga hier nu heel veel jeuk van krijgen. De niet te weerstane drang om mijn telefoon te verdedigen. Jij mag niks anders leuk vinden of kopen. Je moet de iPhone leuk vinden! Het moet!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:42 schreef Kreator het volgende:
Mooi ding, mijn nieuwe Galaxy S II. Veel mooier dan een iPhone.
Dus heb je gewoon een beetje afwijkende smaak. Kan je ook niks aan doen en is ook geen probleem.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:40 schreef Ang3l het volgende:
[..]
Vond je die echt goed ja?
Hij werd vorig jaar heel vaak genoemd in de top10 van filmrecensenten, en meestal wil ik die top 10's ook wel kijken en vaak vind ik het mooie films.. maar deze... ik vond hem niet slecht, maar ik snapte de enorm lovende recensies niet zo hoor. Op haar acteerwerk en het "leuke" kijkje in de achterkamers van smerig white trash Amerika na vond ik het niet een heeeeeel erg bijzondere film.
Terwijl ik normaal wel van de grauwe arthouse achtige films ben hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:45 schreef Godtje het volgende:
[..]
Dus heb je gewoon een beetje afwijkende smaak. Kan je ook niks aan doen en is ook geen probleem.
quote:
Moet jij niet vliegen?quote:
Ja zoquote:
Weet ik hoeveel maanden op een mooi eiland, geen probleem hoor, dat is geen reden om bang te zijn voor vliegenquote:
Altijd fijn, zo'n zelf aangeleerde fobiequote:
Ik ken iemand die durft niet naar de WC omdat hij als 3 jarige een uur lang vast heeft gezeten op de WC.quote:
Palmboompjes, mooie vrouwen, what not to like?quote:
Ja nouquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:22 schreef Nouk84 het volgende:
[..]
Altijd fijn, zo'n zelf aangeleerde fobie
Gewoon veel vodka drinken, gaat het vanzelf over!quote:
Ja. En dan zou je niet nerveus zijn?quote:
Stel je eens voor dat je het naar je zin zou hebben zegquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja. En dan zou je niet nerveus zijn?
Na jaren van kut baantjes, stalkende exen, Sedan, en dan nu eindelijk wel iets leuks?
Ik zou er ook nerveus van worden.
mijn zus heeft eens een bak thee over haar arm gekregen, helemaal verbrand...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:23 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik ken iemand die durft niet naar de WC omdat hij als 3 jarige een uur lang vast heeft gezeten op de WC.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:25 schreef Godtje het volgende:
[..]
Ja. En dan zou je niet nerveus zijn?
Na jaren van kut baantjes, stalkende exen, Sedan, en dan nu eindelijk wel iets leuks?
Ik zou er ook nerveus van worden.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
mijn zus heeft eens een bak thee over haar arm gekregen, helemaal verbrand...
wat denk je..... ze drinkt nog gewoon thee
Ik heb ooit een keer 8 uur vastgezeten in een buitenlift, in de winter, met mijn vriendin EN een homo....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
Ja hallo.quote:
Neequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:25 schreef rival het volgende:
[..]
MissVakantie!quote:
In de hoop nog een keer de homo tegen te komen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer 8 uur vastgezeten in een buitenlift, in de winter, met mijn vriendin EN een homo....
Ik ga nog steeds met de lift....
niks om je druk om te maken, de klap van het neerstorten voel je niet.... en al het andere dat mis kan gaan tijdens de vakantie is op te lossen, dat wat je vergeet kan je vervangen.... en met een beetje mazzel kan je je koter daar ergens achterlatenquote:
Ik heb eens zoveel bier gedronken dat ik er misselijk van werd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ik heb ooit een keer 8 uur vastgezeten in een buitenlift, in de winter, met mijn vriendin EN een homo....
Nee. Wel kleine man.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:29 schreef Kluts het volgende:
[..]
MissVakantie!
Tasergun bij je voor de enge egyptenaren?
Die kan ik ook wel gewoon opzoeken hoor, we zouden ff wat drinken bij hem om daarna door te gaan naar een feestje in de buurtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:29 schreef Godtje het volgende:
[..]
In de hoop nog een keer de homo tegen te komen?
stomme nuchtere denkwijzequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:28 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Echt nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:31 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Die verkoopt je waarschijnlijk voor een paar kamelen
wat een bikkels in dit topicquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:30 schreef Barbusse het volgende:
[..]
Ik heb eens zoveel bier gedronken dat ik er misselijk van werd.
Wat denk je? Ik drink nog steeds bier....
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:31 schreef Godtje het volgende:
Ik heb een keer mijn hand door mijn bilnaad gehaald en toen zat mijn hele hand onder.
En wat denk je......
Oh wachtVerkeerde voorbeeld
![]()
Daarom juist, die jongen wil zijn eigen zakcentje!quote:
Nee?quote:
toch minstens wel 3 denk ik....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:33 schreef Royco1 het volgende:
[..]
Vandaar dat ie je moet verkopen.
Ben benieuwd wat jij waard bent in kamelen.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |