Fulham heeft zowel interesse in Mounir en in Ruiz, denk dat je het met een korreltje zout moet nemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:36 schreef Lindgren. het volgende:
Mounir misschien toch nog naar Fulham, zou mooi zijn. Jammer dat Matavz er dit weekend 3 maakte..
Ruiz niet in Fullhamquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Fulham heeft zowel interesse in Mounir en in Ruiz, denk dat je het met een korreltje zout moet nemen.
Dat neemt niet weg dat dergelijke berichten Ajax weer sterken aan de onderhandelingstafel. Als ze kunnen schermen met meerdere geïnteresseerde partijen dan zal de tegenpartij meer bieden of sneller beslissen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Fulham heeft zowel interesse in Mounir en in Ruiz, denk dat je het met een korreltje zout moet nemen.
Zou heel mooi zijn als hij gaat ja. Ook Aisatti en Silva mogen nog wel weg.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:36 schreef Lindgren. het volgende:
Mounir misschien toch nog naar Fulham, zou mooi zijn. Jammer dat Matavz er dit weekend 3 maakte..
Toch wel fijn dat ze ook een kampioenschap krijgen gesubsidieerd. Als het voetballend moet gaat het namelijk nooit lukkenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:40 schreef Ivotje het volgende:
Ik moet het toch even kwijt hier: PSV wordt kampioen!
Bedankt voor jullie aandacht....
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:40 schreef Ivotje het volgende:
Ik denk niet dat hij nu ineens zoveel goedkoper is geworden en ook zal hij zelf waarschijnlijk niet als wissel willen komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:39 schreef Catch22- het volgende:
Nee.
Maar wat moet Dost nu nog kosten? Van de winter was dat 4,5 toch? Als ze hem voor 3 oppikken heb je je spits toch gewoon?
Dat hoor ik nog steeds heel vaak. Het stadion is bijna volledig van PSV zelf. Als een van de weinige clubs in Nederland. PSV verkoopt een deel van het stadion en de grond aan de gemeente. Daartegenover staat geld. Dat geld wordt geinvesteerd in nieuwe aankopen. Dus niets subsidie, gewoon slim gedaan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:42 schreef marcb1974 het volgende:
[..]
Toch wel fijn dat ze ook een kampioenschap krijgen gesubsidieerd. Als het voetballend moet gaat het namelijk nooit lukken
PSV word wel een keer weer kampioen jaar, maar niet dit jaar en al helemaal niet met de huidige zooi aan spelers.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:40 schreef Ivotje het volgende:
Ach, was wellicht een troll.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:49 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
PSV word wel een keer weer kampioen jaar, maar niet dit jaar en al helemaal niet met de huidige zooi aan spelers.
Zal allemaal wel, dat geld had er gewoon niet mogen komen, ook niet als Ajax in dezelfde positie zit. PSV is een commercieel bedrijf, elke steun, in welke vorm dan ook is belachelijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:44 schreef Ivotje het volgende:
[..]
Dat hoor ik nog steeds heel vaak. Het stadion is bijna volledig van PSV zelf. Als een van de weinige clubs in Nederland. PSV verkoopt een deel van het stadion en de grond aan de gemeente. Daartegenover staat geld. Dat geld wordt geinvesteerd in nieuwe aankopen. Dus niets subsidie, gewoon slim gedaan.
Is een beetje afhankelijk van welke andere teams nog in dezelfde groep zitten en of ze al geplaatst zijn op het moment dan zullen ze in de Arena met een B team aantredenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:07 schreef Kremers het volgende:
Barca lijkt mij geweldig, maar dan worden we wel met 10-0 van het veld gespeeld ben ik bang...
En dat B-team gaan we keihard overheenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Is een beetje afhankelijk van welke andere teams nog in dezelfde groep zitten en of ze al geplaatst zijn op het moment dan zullen ze in de Arena met een B team aantreden
Zelfde Zapato als op bv. het Ajax-forum?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:15 schreef Zapato het volgende:
[..]
En dat B-team gaan we keihard overheen
Nee joh gewoon hun verdedigende linie onder druk zetten en ze dwingen tot het maken van foutenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:07 schreef Kremers het volgende:
Barca lijkt mij geweldig, maar dan worden we wel met 10-0 van het veld gespeeld ben ik bang...
Welk Ajax-forum? Ik denk het niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:19 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Zelfde Zapato als op bv. het Ajax-forum?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
Barca is een aanvallende ploeg dius doe laten een hoop ruimte. De achterste linie speelt ook ver naar voren dus een hoop ruimte in hun rug.
Met de snelheid van mickey moet je die zeker kunnen benutten.
Voor de rest heeft Barca wel een aardig spelertje in die kleine Argentijn. Ik ben even zijn naam kwijt.
Maar ook die is denk ik te hebben voor Jan. Dat knulletje doet namelijk steeds hetzelfde trucje. Hij gaat steeds enkele verdedigers voorbij en schiet hem er dan in. Dus het is logisch. Hem niet voorbij laten en je hebt hem redelijk klem staan.
Het middenveld van Barca is ook matig. Ze moesten ook versterking halen afgelopen week omdat het middenveld onder bezet was. Die nieuwe is dus nog helemaal niet ingespeeld.
Ja inderdaad, het is al maanden geleden dat ze de Champion's League voor het laatst gewonnen hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:52 schreef Catch22- het volgende:
en daarbij komt die coach ook pas net kijken. Ze teren vooral op resultaten uit het verleden dus dat zegt niets.
O.. wacht...
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
Barca is een aanvallende ploeg dius doe laten een hoop ruimte. De achterste linie speelt ook ver naar voren dus een hoop ruimte in hun rug.
Voor de rest heeft Barca wel een aardig spelertje in die kleine Argentijn. Ik ben even zijn naam kwijt.
Maar ook die is denk ik te hebben voor Jan. Dat knulletje doet namelijk steeds hetzelfde trucje. Hij gaat steeds enkele verdedigers voorbij en schiet hem er dan in. Dus het is logisch. Hem niet voorbij laten en je hebt hem redelijk klem staan.
Het middenveld van Barca is ook matig. Ze moesten ook versterking halen afgelopen week omdat het middenveld onder bezet was. Die nieuwe is dus nog helemaal niet ingespeeld.
In Barcelona zijn ze blij dat ze zich tegenwoordig in een rijtje met Ajax mogen noemen. Hoe leuk dat ook voor ze is, moet je in een onderlinge confrontatie zakelijk blijven en hun fouten afstraffen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:51 schreef Godtje het volgende:
Elk groepshoofd hoor je op dit moment als Ajax, twente, etc niet van te winnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:53 schreef HuffTheTalbot het volgende:
Barca- Ajax in de CL zou... leuk zijn. Voor Barca. Niet zozeer voor Ajax en/of het Nederlandse voetbal...
Real - Ajax leuk? Ja als je voor Feyenoord bent misschien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:56 schreef Godtje het volgende:
[..]
Elk groepshoofd hoor je op dit moment als Ajax, twente, etc niet van te winnen.
Dus kan je net zo goed een leuk team krijgen zoals Barcelona en dan goed presteren naar je kunnen.
Real was ook leuk. Alleen het spel niet.
quote:FC Twente kan Ajax helpen te overwinteren in Europa of wellicht zelfs in de Champions League!
De tukkers kunnen er namelijk voor zorgen dat Ajax in pot 2 terecht komt bij de loting van het miljoenenbal. Daarbij is echter ook nog de nodige hulp van minimaal één ander team nodig. Naast Twente kunnen onder andere Udinese en Rubin Kazan zorgen voor een betere loting voor de Amsterdammers. De loting wordt gehouden op vrijdag 26 augustus.
Het zit namelijk zo: Ajax heeft momenteel 56.025 punten op de coëfficiëntenranglijst. Hoe beter je prestaties in Europese competities in de afgelopen vijf seizoenen, hoe meer punten je hebt. Dankzij de prestaties van de afgelopen jaren (waaronder het verslaan van Fiorentina in de UEFA Cup onder Marco van Basten) komt Ajax op de tweede plaats in pot 3. Achter Zenit St. Petersburg, dat 60.441 punten heeft.
In de laatste voorrronde van de Champions League zitten onder andere Bayern München, Arsenal, Olympique Lyon, Benfica en Villareal. Deze vijf teams hebben allemaal hogere coëfficiënten en zitten in potten één of twee, áls ze zich plaatsen tenminste. Hun tegenstanders zijn stuk voor stuk teams met een lagere klassering dan Ajax. Zo speelt Bayern tegen het Zwitserse Zürich en Villareal neemt het op tegen het Deense OB. Waarschijnlijk hoeft Ajax niet te rekenen op een stunt van deze ploegen.
Er zijn echter nog drie overige teams die wél voor een eventuele stunt kunnen zorgen. Dat zijn Twente, Udinese en Rubin Kazan. Op 16 augustus spelen deze teams tegen Benfica, Arsenal en Lyon. Op papier, gekeken naar de coëfficiënten, moeten de laatste drie teams dit makkelijk winnen. Maar Udinese wist ook te stunten in de Italiaanse competitie vorig seizoen en zou het Arsenal moeilijk kunnen maken. Datzelfde geldt voor Rubin Kazan tegen Lyon. Maar ook onze landgenoten van FC Twente kunnen het Benfica (hopelijk) lastig gaan maken.
Wellicht vraag je je nu af; wat maakt het nou uit of Ajax in pot 2 of pot 3 zit? Dat kan weldegelijk een groot verschil maken. Zie bijvoorbeeld vorig jaar. Ajax lootte zeer zwaar met Real Madrid en AC Milan. Als Ajax een hogere coëfficiënt had gehad, zouden ze in pot 2 terecht zijn gekomen. Hierbij had het Real Madrid kunnen ontlopen. In plaats van Real waren dan tegenstanders als Braga, Basel of Kopenhagen opties geweest. Hierbij moet wel gezegd worden dat Madrid veruit de zwaarste was in die pot.
Als inderdaad de teams met de beste coëfficiënten doorgaan is dit de pottenindeling voor de loting. De teams met een sterretje moeten nog voorrondes spelen, tegen wie staat daaronder. Het is dus mogelijk dat Ajax uiteindelijk in pot 2 terecht komt. Als dit het geval is worden teams als Milan, Shakhtar, Valencia en Marseille gemeden en mag Ajax zich opmaken voor teams als Kopenhagen, Olympiakos, Lille of Fenerbahçe.
Leuk als in een leuk Affiche. Wat ik zeg dat spel was niet om aan te gluren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:03 schreef J2T het volgende:
[..]
Real - Ajax leuk? Ja als je voor Feyenoord bent misschien.
voetbalprimeur.nlquote:Ajax kan El Hamdaoui mogelijk slijten aan Fulham
Martin Jol sluit niet uit dat Mounir El Hamdaoui zijn selectie komt versterken. Voor de trainer van Fulham is het geen noodzaak om een extra spits te halen, toch staat hij open voor de komst van de Ajacied.
Bij Ajax hoeft El Hamdaoui niet te rekenen op speeltijd in de hoofdmacht, trainer Frank de Boer stelt geen prijs meer op zijn aanwezigheid. Jol is voor zowel Ajax als El Hamdaoui mogelijk de verlosser. "Het is niet ondenkbeeldig dat ik Mounir naar Fulham haal", zegt Jol in gesprek met NUsport.
Voor de voormalig trainer van Ajax is de komst van El Hamdaoui geen absolute noodzaak. "Ik heb Johnson, Dempsey, Zamora en Dembélé al. dus dan moet hij soms op de bank zitten en ik heb gelezen dat hij heeft gezegd dat hij dan vervelend wordt", verwijst Jol naar een uitspraak van Frank de Boer, zijn opvolger in Amsterdam.
"Ik heb daar nooit wat van gemerkt toen ik hem bij Spurs op de tribune zette", vervolgt Jol zijn verhaal. "Ik denk dat het wel meevalt allemaal met Mounir. Het is toch allemaal beeldvorming. Hij blijft onverstoorbaar als hij wordt uitgefloten. Sommigen roepen dan dat het ‘m niet interesseert. Nou, als er iemand gek is van voetbal..."
Jol ziet El Hamdaoui, die ook in de belangstelling staat van PSV, als 'ontzettend eerlijk en ongelooflijk direct'. "Als iemand een keer reageert dan kun je dat zien als een aanval op je autoriteit, maar dan houd je het niet lang vol. Je moet met verschillende karakters kunnen omgaan als trainer. Ik had geen problemen met Mounir. Van Gaal en Advocaat ook niet."
Jij zult wel balen dat ze CL gehaald hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:08 schreef J2T het volgende:
Nou ik zelf kan echt niet genieten van een Madrid of Barca dat een Ajax helemaal dronken tikt. Het liefst zie ik een Inter of Porto als groepshoofd.
Dat is ook weer onzin, maar als je als kleine club de CL ingaat (en dat is Ajax) is het logisch dat je niet meteen op de top 5 rekent in de eerste fase natuurlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij zult wel balen dat ze CL gehaald hebben.
Liever 2e worden achter barca,quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:29 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is ook weer onzin, maar als je als kleine club de CL ingaat (en dat is Ajax) is het logisch dat je niet meteen op de top 5 rekent in de eerste fase natuurlijk.
Mocht je de groepsfase overleven dan is een Barca-Ajax idd geweldig, maar om nou kansloos 4de te worden in de poule omdat je Real, Barca, ManU loot (kan niet, i know) is gewoon zonde.
Ik vind er wel wat inzitten wat J2T stelt, helemaal weggetikt worden is niet leuk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:24 schreef muzas het volgende:
[..]
Jij zult wel balen dat ze CL gehaald hebben.
Die wil je een vrij briefje geven?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:34 schreef Catch22- het volgende:
de grote clubs moeten imo ook in de latere rondes komen, anders is er geen zak aan.
als ik kleine kutclubs wil zien, kijk ik wel EL.
Ja, en PSV en Twente die finaal weg worden gespeeld door Benfica en Villareal. Real madrid is nog 3 klassen beter, maar de wedstrijd van Real - Ajax is natuurlijk voor ieder anti-Ajax persoon nog een grotere faal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:03 schreef J2T het volgende:
Nou elke club vind ik best, maar Barca en Real zou ik graag niet in een poule met Ajax willen zien.
Wat een reality check was dat tegen Madrid vorig jaar.
Al lang bekend, en inderdaad, Rubin Kazan, Udinese en Twente geef ik een kans op een stunt.quote:
Het is imo niet erg als die clubs wat verder komen in de CL.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:36 schreef Godtje het volgende:
[..]
Die wil je een vrij briefje geven?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:12 schreef ClapClapYourHands het volgende:
Hopelijk rot El Hamdaoui op naar Fulham en haalt Twente de CL niet.
Gewoon genoeg cash dan voor Ajax.
En verkoopt Twente Ruiz nog is het echt feest. Dan zijn we de komende 2-3 jaar kampioen
anti-Ajax persoon? Ik volg je niet. Wij hebben het hier over de CL en de ploegen die Ajax mogelijk treft in de poulefase. Ik zeg nergens dat het een faal is om weggetikt te worden door een Madrid dat een begroting heeft van 400 miljoen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:02 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Ja, en PSV en Twente die finaal weg worden gespeeld door Benfica en Villareal. Real madrid is nog 3 klassen beter, maar de wedstrijd van Real - Ajax is natuurlijk voor ieder anti-Ajax persoon nog een grotere faal.
Je hebt een hoop respect voor betreffende speler.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:36 schreef Tarado het volgende:
Ik denk toch dat hij nog wel oprot voor het einde van de maand
Dat is volledig wederzijds geblekenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:27 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Je hebt een hoop respect voor betreffende speler.²
Het is een belediging als een speler er ogenschijnlijk geen enkele last van heeft als het publiek hem uitjouwt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:27 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dat is volledig wederzijds gebleken.
Ik doelde op ajax.netwerk.to. Als jij het niet bent, dan mag je gelukkig zijn.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:49 schreef Zapato het volgende:
[..]
Welk Ajax-forum? Ik denk het niet.
Wat gaan we echter doen met Theo? Hij draait voor geen meter op verdedigend middenveld. Linkshalf zetten?
Kijk, dit is mannenpraat. Als jij een vrouw bent, eet ik een stuk uit de vloer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Liever 1e worden met Barca achter je
quote:Eigenlijk was het mij ook niet onmiddellijk opgevallen, maar ik werd er door mijn gewaardeerde collega Louis Bovée op gewezen. Hij raadde me afgelopen zaterdag aan nog eens goed naar de voorpagina van AD Sportwereld te kijken. Aanvankelijk ontging het me. De foto en tekst bij Kolbeinn Sigthórsson waren op zich krachtig en het plaatje van Foppe met een lid van de 'Addams Family' was amusant, maar niet meer dan dat. Wat restte was het fotootje rechtsboven van Johan Cruijff. Plots viel het kwartje. Op de foto stond Cruijff te bellen. Met een mobiele telefoon! De mythe was ontrafeld.
Al jaren gaat het verhaal dat Cruijff nagenoeg onbereikbaar is, omdat hij geen mobiele telefoon heeft. De foto van afgelopen zaterdag bewees het tegendeel. Het leek op het oog bovendien niet te gaan om een gedateerd Nokiaatje, maar om een moderne smartphone. Ook de belhouding van Cruijff verried een bepaalde routine. Dit had hij vaker gedaan. Cruijff-adepten zullen ongetwijfeld beweren dat het niet de mobiele telefoon van Johan zelf was, maar dat hij 'm even had geleend. Dat is niet geheel denkbeeldig. Cruijff leent graag. In het kader van de 50ste verjaardag van 'El Salvador' wilde Leo Driessen ooit het boekje 'De 1000 mensen waar Johan Cruijff een sigaretje van bietste' uitbrengen. Het kwam er nooit van. Het bleken er veel meer. Misschien betrof het hier ook wel een mobiele telefoon die exclusief beschikbaar is gesteld door De Telegraaf. Kent alleen Jaap de Groot het nummer. Dat gevoel bekruipt je wel eens als je de berichtgeving volgt. Van alle Cruijff-volgers predikt De Groot toch wel het felst zijn geloof. Voor enige twijfel lijkt geen ruimte.
Dat Cruijff de laatste weken zo weinig van zich laat horen, heeft een reden. 'In augustus gaat bij mij alles op slot, dan maak ik geen enkele afspraak', zei hij afgelopen zaterdag in deze krant. Dat valt te billijken. Ieder mens heeft recht op rust. Dat hij schitterde door afwezigheid bij de installatie van de raad van commissarissen op 25 juli en de wedstrijd om zijn eigen schaal op 30 juli is daarmee echter niet verklaard. Het Cruijff-kamp zal er vast een goede verklaring voor hebben: koffers pakken, de laatste administratie afhandelen, gas en licht afsluiten. Eigenlijk zou niemand zich er druk over moeten maken. Cruijff staat tochboven de partijen. Zolang hij leeft, is zijn wil wet. Vanaf zijn berg in Barcelona opereert hij als de oppergod Zeus vanaf de Olympus. Ook die kwam overal mee weg. Zo heel nu en dan daalt Cruijff even af om zijn nederige dienaars te woord te staan. Alleen op zijn voorwaarden. Die nederigheid droop er afgelopen zaterdag ook vanaf op de foto van een serviele Steven ten Have. De nieuwe voorzitter van de raad van commissarissen lijkt het volgende slachtoffer van ijdelheid en overmoed dat bij Ajax zijn waterloo zal vinden.
Eén van de vorige slachtoffers, Rik van den Boog, omschreef afgelopen zaterdag in het Financieele Dagblad zijn eigen hoogmoed als een vorm van naïviteit. Misschien wel de beste omschrijving, want de meeste mensen weten niet waar ze aan beginnen. Dat het na het vertrek van Coronel en Van den Boog nog even onrustig is, zegt eigenlijk alles. Het hoort onlosmakelijk bij Ajax. Toch wordt er weer van alles voorgesteld: een operationeel directeur, een voetbaldirecteur, een nieuwe verenigingsvoorzitter en het afschaffen van de ledenraad. Misschien is het verstandiger om alles af te schaffen. Zijn we eindelijk van al dat gezeur af. Geef Cruijff carte blanche en hoop dat hij zo nu en dan wat laat horen. Het elftal van De Boer lijkt er hoe dan ook geen last van te hebben.
Of probeer achter het nummer van zijn mobiele telefoon te komen. Dat zal niet gemakkelijk zijn. Cruijff kennende is het er vast eentje met een prepaidkaart. Die zijn erg moeilijk te traceren. Net als Johan zelf. (Wilfred Genee)
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:21 schreef ClapClapYourHands het volgende:
[..]
Liever 1e worden met Barca achter je
Heb ik uiteraard ook liever, alleen is dat anno 2011/2012 niet mogelijk, ik zie dit CL jaar gewoon als een leerschool voor die jonge jongens en dan heb ik liever een tegenstander zoals Inter waar je als die een slechte dag hebben nog een resultaat tegen kan halen dan Barca of Madrid die je alle hoeken van het veld laten zien, het enige wat je dan hebt bijgeleerd is dat het niveauverschil gigantisch is maar dat wisten we toch al?quote:
Er is wel een verschil tussen het horen en het meemaken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard ook liever, alleen is dat anno 2011/2012 niet mogelijk, ik zie dit CL jaar gewoon als een leerschool voor die jonge jongens en dan heb ik liever een tegenstander zoals Inter waar je als die een slechte dag hebben nog een resultaat tegen kan halen dan Barca of Madrid die je alle hoeken van het veld laten zien, het enige wat je dan hebt bijgeleerd is dat het niveauverschil gigantisch is maar dat wisten we toch al?
Heb je niet genoeg gezien vorig jaar tegen een nog niet ingespeeld Madrid?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:24 schreef Godtje het volgende:
[..]
Er is wel een verschil tussen het horen en het meemaken.
Het erge was dat Real compleet werd weggespeeld door Barcelona nadat een week eerder Real Ajax alle hoeken van het veld liet zien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:22 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb ik uiteraard ook liever, alleen is dat anno 2011/2012 niet mogelijk, ik zie dit CL jaar gewoon als een leerschool voor die jonge jongens en dan heb ik liever een tegenstander zoals Inter waar je als die een slechte dag hebben nog een resultaat tegen kan halen dan Barca of Madrid die je alle hoeken van het veld laten zien, het enige wat je dan hebt bijgeleerd is dat het niveauverschil gigantisch is maar dat wisten we toch al?
onzin.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:26 schreef Tarado het volgende:
[..]
Heb je niet genoeg gezien vorig jaar tegen een nog niet ingespeeld Madrid?
Real was toen lang niet zo goed als ze nu zijnquote:
Dit dus, Mourinho was net begonnen, het was na het WK dus meeste spelers laat bij de clubquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:30 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Real was toen lang niet zo goed als ze nu zijn
Geen onzin dus.
Nee, zeg ook niet dat jij dat zegt. Maar er waren zoveel mensen die het heerlijk vonden hoe Ajax weggespeeld werd tegen Real. Terwijl PSV en Twente nog erger faalden tegen mindere clubs.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:23 schreef J2T het volgende:
[..]
anti-Ajax persoon? Ik volg je niet. Wij hebben het hier over de CL en de ploegen die Ajax mogelijk treft in de poulefase. Ik zeg nergens dat het een faal is om weggetikt te worden door een Madrid dat een begroting heeft van 400 miljoen.
Onzin, Afhaalchinees heeft gelijk hier. Andere clubs hadden daar ook last van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:31 schreef Tarado het volgende:
[..]
Dit dus, Mourinho was net begonnen, het was na het WK dus meeste spelers laat bij de club
Niet met jullie eens, maar dat hoeft ook nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Onzin, Afhaalchinees heeft gelijk hier. Andere clubs hadden daar ook last van.
Als Real in huidige vorm volgende week tegen Ajax speelt, wordt het een nulletje of 6quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:32 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Onzin, Afhaalchinees heeft gelijk hier. Andere clubs hadden daar ook last van.
Dat zou het toen ook worden alleen misten ze enorme kansen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:33 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Als Real in huidige vorm volgende week tegen Ajax speelt, wordt het een nulletje of 6
dat kwam omdat ze nog niet ingespeeld warenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zou het toen ook worden alleen misten ze enorme kansen.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Het is maar net wat je gelijkwaardig noemt. Ajax tikt Napoli en Fenerbahçe naar een andere planeet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:28 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Het erge was dat Real compleet werd weggespeeld door Barcelona nadat een week eerder Real Ajax alle hoeken van het veld liet zien.
Dat zie ik Ajax liever tegen gelijkwaardige tegenstanders als Porto, Napoli of Fenerbahçe.
Tegen clubs als ManU of Inter wordt Ajax ook weggespeeld.
Is ook niet raar. Real geeft de totale begroting van Ajax uit aan 1 speler. Daar kan je gewoon niet tegen op.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:34 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Dat zou het toen ook worden alleen misten ze enorme kansen.
Doe je bril eens af!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:37 schreef msnk het volgende:
[..]
Het is maar net wat je gelijkwaardig noemt. Ajax tikt Napoli en Fenerbahçe naar een andere planeet.
Ja toen speelden we Real helemaal gek in het Bernabeu en ik was erbijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:37 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Ajax '95 had toen der tijd nog geen last van de commercie en totale gekte waar het voetbal van nu tegenwoordig mee te maken heeft.
Als ik mijn bril op had had ik wel gezegd dat Man Utd met trillende knietjes naar de Amsterdam ArenA af gaat reizenquote:
Kippenvel!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja toen speelden we Real helemaal gek in het Bernabeu en ik was erbij, ik hoop het nog een keer mee te maken
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:40 schreef msnk het volgende:
[..]
Als ik mijn bril op had had ik wel gezegd dat Man Utd met trillende knietjes naar de Amsterdam ArenA af gaat reizen
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja toen speelden we Real helemaal gek in het Bernabeu en ik was erbij, ik hoop het nog een keer mee te maken
bron?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:40 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Kippenvel!![]()
Krijgen we helaas niet meer te zien
Gast, zet beide selecties + begroting naast elkaar. Ben ik nou degene die zo slim is, of ben jij zo dom? aldus Von Gahlquote:
en in 2065?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:47 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Gast, zet beide selecties + begroting naast elkaar. Ben ik nou degene die zo slim is, of ben jij zo dom? aldus Von Gahl
Onvergetelijk idd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:39 schreef Tarado het volgende:
[..]
Zijn jij en ik deaud.quote:
Ajax - kampioenquote:
Volgend jaar alquote:
balen manquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vrees in ieder geval dat ik er dan niet meer bij ben
Hoezo? Ben je ongeneeslijk ziek?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:51 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik vrees in ieder geval dat ik er dan niet meer bij ben
ging over 2065, dan zou ik 102 zijn, de kans dat dat gaat gebeuren schat ik toch heel laag inquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:56 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Hoezo? Ben je ongeneeslijk ziek?²
Dus je bent nu rond de 60?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ging over 2065, dan zou ik 102 zijn, de kans dat dat gaat gebeuren schat ik toch heel laag in
Gewoon heel veel bidden en smeken tot Allah Subhanahu Wa Ta'alaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
ging over 2065, dan zou ik 102 zijn, de kans dat dat gaat gebeuren schat ik toch heel laag in
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Gewoon heel veel bidden en smeken tot Allah Subhanahu Wa Ta'ala²
rekenen kan je niet?quote:
bidden doe ik niet, dus jammer, bedankt voor de tipquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Ja helaas was hij ook sierlijk buiten het veld, liep veel langs het lijntje, maakte wel een wereldgoal toen tegen Atletico uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:03 schreef Contador_The_Best het volgende:
Wat mis ik een speler als Daniël da Cruz Carvalho bij Ajax. Wat een sierlijke voetballer was dat zeg. Serero kan het natuurlijk ook wel worden.
Dat is idd het jammere, want die gozer kon zo ontzettend goed voetballen en dan nog wel héél sierlijk. Tsja, dat hij het naast het veld heeft verkloot, is waar. Enorm jammer is dat toch eigenlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:05 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ja helaas was hij ook sierlijk buiten het veld, liep veel langs het lijntje, maakte wel een wereldgoal toen tegen Atletico uit
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:59 schreef msnk het volgende:
[..]
Aii aiiiiiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:06 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Trouwens, Van der Wiel heeft een nieuwe tatoeage op zijn borst gezet. Wat vinden jullie ervan?
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:11 schreef Tarado het volgende:
[..]
Ik zag niet eens dat jij het was, alleen die K smiley
Want bootneger.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:17 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik zag die 2010-2011 in latijnse cijfers niet staan.
Ik mag hopen dat je dat niet écht meent. Zet je jezelf redelijk voor schut mee. Als iemand mooie en vele sieraden om zijn of haar lichaam heeft dan vind jij die persoon ook dom?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat des te meer tatoes je hebt hoe dommer je bent. Dat is een soort van random stelregel van mij.²
Ik heb dat altijd met baardhaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Ik ben er van overtuigd dat des te meer tatoes je hebt hoe dommer je bent. Dat is een soort van random stelregel van mij.²
Dat is compensatie gedrag en of dat nou zo'n slimme eigenschap is....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dat niet écht meent. Zet je jezelf redelijk voor schut mee. Als iemand mooie en vele sieraden om zijn of haar lichaam heeft dan vind jij die persoon ook dom?
Ik ook. Banshee zal als marokkaan en devoted moslim waars veel baardhaar hebben...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:31 schreef Monolith het volgende:
[..]
Ik heb dat altijd met baardhaar.
Jij moet dan wel echt volledig vol zitten met tatoesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Tsja, volgens mij kan je een tatoe ook gewoon mooi vinden zonder daarbij beperkt te zijn in je hersens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:32 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Dat is compensatie gedrag en of dat nou zo'n slimme eigenschap is....²
Zou je denken? Ik betwijfel het. Het doet serieus afbreuk en intens hersengebruik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:42 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Tsja, volgens mij kan je een tatoe ook gewoon mooi vinden zonder daarbij beperkt te zijn in je hersens.
Minstens.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:50 schreef Smoofie het volgende:
Jantje a.s. weer terug. 0-8 tegen VVV?
Materialisme is wel een beetje voor de dommen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Ik mag hopen dat je dat niet écht meent. Zet je jezelf redelijk voor schut mee. Als iemand mooie en vele sieraden om zijn of haar lichaam heeft dan vind jij die persoon ook dom?
Hopelijk wel wat minder goals tegen. Nu al 2quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
100+ goals dit seizoen zeker weten man.
Elk Ajax moet dat kunnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:03 schreef Devv het volgende:
Dit Ajax moet VVV makkelijk op kunnen rollen.
Dit jaar heb ik er vertrouwen inquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:06 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vorig jaar ging het nog met moeite
Ik teken ervoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:07 schreef honkeytonk het volgende:
Ajax staat gewoon 34 speelrondes op eerste plaats!
Vrouwen met voetbalverstandquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:07 schreef honkeytonk het volgende:
Ajax staat gewoon 34 speelrondes op eerste plaats!
Reported.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik ben een man, ik heb een vals profiel
Ik was met vakantie, mijn geheugen reset danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat wel wistVorig jaar dacht iedereen dat ik AP was
Denk ik nog steeds.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat wel wistVorig jaar dacht iedereen dat ik AP was
Nee, gewoon 3/4 wedstrijden voor het einde kampioen. Dat gedoe op de laatste speeldag is slecht voor m'n jonge hart.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook en zoniet dan in ieder geval na de laatste speelronde
PSV kon RKC niet eens kapot machenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef Tarado het volgende:
[..]
ik ook en zoniet dan in ieder geval na de laatste speelronde
Dat dus, afgelopen jaar was veel te spannend voor mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, gewoon 3/4 wedstrijden voor het einde kampioen. Dat gedoe op de laatste speeldag is slecht voor m'n jonge hart.
Dat zou zeker met het oog op het niveau van de competitie beter zijn jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Nee, gewoon 3/4 wedstrijden voor het einde kampioen. Dat gedoe op de laatste speeldag is slecht voor m'n jonge hart.
Gewoon alles winnen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:10 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
quote:De liesblessure van Jan Vertonghen komt Ajax niet slecht uit. Barcelona zal na de aankoop van Cesc Fàbregas geen spelers meer halen, maar daar had verandering in kunnen komen wanneer Vertonghen de eerste wedstrijden van het seizoen had kunnen spelen. Barcelona wilde de Belgische verdediger graag nog een paar keer laten bekijken, maar nu is er te weinig tijd voordat de transfermarkt sluit.
Gingen al eerder geruchten rondom Barcelona en Verthongen. Ik sluit het niet volledig uit dat Verthongen na dit jaar gekocht word door Barca eigenlijk. Puyol begint een oude lul te worden en bij Barcelona houden ze wel van spelers als Verthongen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:16 schreef Tarado het volgende:
[..]
vreemd verhaal, ik geloof er weinig van
Ik heb je eerder in dit topic zien rekenen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 18:24 schreef BansheeBoy het volgende:
Als ze hem echt willen hebben hadden ze zich wel gemeld, dat hangt dan toch niet van 2 wedstrijdjes tegen Heerenveen en de Graafschap af?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:17 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Gingen al eerder geruchten rondom Barcelona en Verthongen. Ik sluit het niet volledig uit dat Verthongen na dit jaar gekocht word door Barca eigenlijk. Puyol begint een oude lul te worden en bij Barcelona houden ze wel van spelers als Verthongen.
Niet dat ik er mee loop hoor, maar te veel, ja het staat idd wel een beetje lomp.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:51 schreef 16meter het volgende:
[..]
Materialisme is wel een beetje voor de dommen.
Je blijft een schattig mannetje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:17 schreef Smoofie het volgende:
Zou wel raar zijn. Geen NL maar wel een Belg bij barca.
Ja, doelde ook niet direct op dat gerucht.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:20 schreef Tarado het volgende:
[..]
Als ze hem echt willen hebben hadden ze zich wel gemeld, dat hangt dan toch niet van 2 wedstrijdjes tegen Heerenveen en de Graafschap af?
Dat hij daar in de toekomst heen zou kunnen gaan, ik hoop het voor hem
Dat zou héél goed kunnen. De goals gepaard gaande met schitterend opgezette aanvallen. Meesterlijk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 19:58 schreef j0rdiiii het volgende:
100+ goals dit seizoen zeker weten man.
Weet ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:21 schreef Vjenne12345 het volgende:
[..]
Je blijft een schattig mannetje.
Idd. Ajax gewoon alles winnen. Wellicht ben ik te naïef, maar ik denk dat dit Ajax het écht moet kunnen dit seizoen.quote:
Een foutje komt altijd wel voorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:26 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Idd. Ajax gewoon alles winnen. Wellicht ben ik te naïef, maar ik denk dat dit Ajax het écht moet kunnen dit seizoen.
Ajax Amsterdam tot in lengte der dagen
Helaas wel idd, maar toch blijf ik er op hopen. Maar ja, als zélfs het Ajax van midden jaren '90 het niet voor elkaar krijgt, dan wordt het natuurlijk wel moeilijk met dit Ajax.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:26 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Een foutje komt altijd wel voor
Ik denk dat we dit seizoen ongeslagen kunnen blijven, maar gelijkspelen gaan we nog wel doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Helaas wel idd, maar toch blijf ik er op hopen. Maar ja, als zélfs het Ajax van midden jaren '90 het niet voor elkaar krijgt, dan wordt het natuurlijk wel moeilijk met dit Ajax.
Toch heb ik bijzonder veel vertrouwen in dit team. Straks nog met Lodeiro, Vertonghen en Ozbiliz erbij.
In een lastig uitwedstrijdje zou dat idd nog wel kunnen. Blijven dromen mag he.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit seizoen ongeslagen kunnen blijven, maar gelijkspelen gaan we nog wel doen.
Tuurlijk, ik zal je dromen ook niet de grond ik boren hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:29 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
In een lastig uitwedstrijdje zou dat idd nog wel kunnen. Blijven dromen mag he.
Twente uit kan lastig worden voor de rest zie ik geen probleem.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik denk dat we dit seizoen ongeslagen kunnen blijven, maar gelijkspelen gaan we nog wel doen.
Ik heb geen idee wie je bent.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:09 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ik dacht dat iedereen dat wel wist![]()
6/8 extra dacht ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:11 schreef Devz het volgende:
Hoeveel miljoen krijgen we ook alweer extra als Twente zich niet plaatst? Vast wel genoeg voor een leuke tweede spits toch?
Ruiz?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:26 schreef ajacied4lf het volgende:
Twente heeft het heel erg lastigIk verwacht een hele leuke transfer van de 10 mil
8 volgens mij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:28 schreef msnk het volgende:
Volgens mij is het echt aanzienlijk veel minder dan 10 miljoen
Voor 8 is Mataz wel op te halen toch?quote:
Ya. maar Matavz gaat niet op de bank zitten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:35 schreef peaceman het volgende:
[..]
Voor 8 is Mataz wel op te halen toch?
Lodeiro speelt toch nooit, fuck hem.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:27 schreef Contador_The_Best het volgende:
[..]
Helaas wel idd, maar toch blijf ik er op hopen. Maar ja, als zélfs het Ajax van midden jaren '90 het niet voor elkaar krijgt, dan wordt het natuurlijk wel moeilijk met dit Ajax.
Toch heb ik bijzonder veel vertrouwen in dit team. Straks nog met Lodeiro, Vertonghen en Ozbiliz erbij.
En hoeveel is dat eigenlijk?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef Devv het volgende:
FC Twente is ook klaar in de CL, dus alle televisie-inkomsten gaan naar de schatkist in Amsterdam.
Ik wel. Op een gegeven moment was hij pleite...toen werd het weer lekker rustig hier. Het is dan ook jammer dat hij terug is..quote:
Misschien is ie toch wel over te halen... Werken met Bergkamp en Frank de Boer trekt sommige spelers wel degelijk. En hij mag dan samen met onze IJslander wie in de basis komt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:43 schreef ajacied4lf het volgende:
[..]
Ya. maar Matavz gaat niet op de bank zitten.
Startgeld: 7.1 mquote:
Surequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:49 schreef Devv het volgende:
Vorig seizoen hadden Ajax en FC Twente samen 50 miljoen euro aan televisie-inkomsten uit de CL.
quote:Ajax verdiende vorig seizoen ruim 12 miljoen aan CL
De UEFA maakte vandaag de totale vergoedingen bekend welke de clubs overhielden aan de Champions League vorig seizoen. Ajax haalde in totaal 12,3 miljoen euro binnen voor het bereiken van de groepsfase van de Champions League (7,2 miljoen), de prestaties van Ajax in die groepsfase (2 miljoen) en het deel van de tv-gelden (3,1 miljoen).
In de Europa League haalde Ajax vervolgens nog 590.000 euro binnen, welke daar nog bij opgeteld kan worden.
Mede vanwege de lage bijdrage uit de tv-pot, vanwege de lagere televisie-opbrengsten in Nederland, bleef Ajax maar vijf ploegen voor in inkomsten.
Overigens, ter vergelijking, in de Europa League verdiende Villarreal het meest met 9 miljoen euro.
Nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:50 schreef ajacied4lf het volgende:
Denk dat we tussen de 18 - 25 miljoen gaan ontvangen ...
CL: Daarnaast wordt er nog een bedrag van 350 miljoen euro aan tv-rechten verdeeld.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:50 schreef FireFox1 het volgende:
[..]
Sure
55 miljoen wordt verdeeld over ALLE clubs in de CL. EL
Nederland krijgt daar maar een schijntje van.
en het lijkt me niet dat die 350 door 32 worden gedeeld? FC Barcelona krijgt natuurlijk meer dan FC Vaslui lijkt me?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:53 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
CL: Daarnaast wordt er nog een bedrag van 350 miljoen euro aan tv-rechten verdeeld.
EL: Daarnaast wordt er nog een bedrag van 55 miljoen euro aan tv-rechten verdeeld.
de engelse cubs krijgen t meest dacht ik,.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:56 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
en het lijkt me niet dat die 350 door 32 worden gedeeld? FC Barcelona krijgt natuurlijk meer dan FC Vaslui lijkt me?
Dit is dus ongeveer wat ik in gedachte had inderdaad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:55 schreef gomi het volgende:
ajax krijgt iets van 3.2 mln extra uit de tv gelden als twente t niet haalt
zie net in die quote hier ergens boven dat we vrorig jaar 3.1 kregen uit tv rechten. de nr 1 krijgt iets meer dan de nr 2. dit jaar krijgen wij dus iets meer \ en twente zou dus ws die 3.1 krijgen als ze t halen. als ze t niet halen krijgen wij dat. en dat was vorig jaar 3.1 en zal dit jaar ws weer zoiets zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:58 schreef msnk het volgende:
[..]
Dit is dus ongeveer wat ik in gedachte had inderdaad.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:01 schreef King_of_cubes het volgende:
De extra centen die wij zouden verdienen zijn mooi maar toch hoop ik voor Nederland dat Twente wint.
t zou ons 3.1 ofzo extra zijn, maar als twente t niet haalt scheelt t nl veel meer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:01 schreef King_of_cubes het volgende:
De extra centen die wij zouden verdienen zijn mooi maar toch hoop ik voor Nederland dat Twente wint.
Ja, en voor mij zelf omdat ik het wel leuke vind om oo dinsdag en woensdag nederlandse teams in de cl te zienquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:01 schreef King_of_cubes het volgende:
quote:- Afgelopen jaren was de marketing pool voor Nederland circa 20 miljoen euro. Dit wordt echter verdeeld over de NL clubs die CL spelen. Ajax is kampioen dus krijgt automatisch een groter aandeel, maar als Twente geen CL haalt is de pot volledig voor Ajax.
- Startgeld was in 2009/2010 4 miljoen euro
- Per wedstrijd in de groepsfase een bedrag van 550.000 euro --> 6 wedstrijden dus 3.3 miljoen euro
- Per overwinning 800.000 en per gelijkspel 400.000 euro.
- 3,3 miljoen euro premie voor de 1/16e finale
- nog eens 3,3 miljoen euro premie voor de kwartfinale
- 4 miljoen euro voor de halve finale. (finale is niet van belang, die haalt Ajax dit seizoen echt nog niet ;-) )
- Passe partouts kosten gemiddeld circa 100 euro --> Ajax zal er naar verwachting zeker 35.000 verkopen (en dan nog losse kaartverkoop die nog meer oplevert) = 3.500.000 (echter een deel hiervan, ik meen 25%, gaat naar de Arena)
- Losse kaartverkoop levert circa zo'n 1,5 miljoen euro op (circa 25% naar Arena)
Als Twente het dus niet haalt, krijgt Ajax de volle pool (circa 20 miljoen), als Twente het wel haalt krijgt Ajax +/- 60% (circa 12 miljoen euro)
Als Ajax net als afgelopen seizoen CL speelt (2 x gewonnen 1 x gelijk 3 x verloren) dan haalt Ajax zo'n 29 miljoen euro op uit de Champions League. Indien Twente ook meedoet in de CL dan haalt Ajax bij dezelfde resultaten minstens zo'n 21 miljoen euro op.
Netjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
Oud berichtje van ajax netwerk gejat;
[..]
'Als Ajax net als afgelopen seizoen CL speelt (2 x gewonnen 1 x gelijk 3 x verloren) dan haalt Ajax zo'n 29 miljoen euro op uit de Champions League. Indien Twente ook meedoet in de CL dan haalt Ajax bij dezelfde resultaten minstens zo'n 21 miljoen euro op.'quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het zó veel was!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:06 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Denk dat dat zonder kaartverkoop en zulks was.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:26 schreef gomi het volgende:
[..]
'Als Ajax net als afgelopen seizoen CL speelt (2 x gewonnen 1 x gelijk 3 x verloren) dan haalt Ajax zo'n 29 miljoen euro op uit de Champions League. Indien Twente ook meedoet in de CL dan haalt Ajax bij dezelfde resultaten minstens zo'n 21 miljoen euro op.'
en waaarom zouden ze ineens 9 mln meer ophalen dan vorig jaar bij zelfde resultaten?
klopt iook niet imo. vorig jaar haalde ajax in totaal 12, nu zou ajax met zelfde resultaten 21 ophalen als twente door gaat.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:28 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Nooit geweten dat het zó veel was!
er staat dat ajax de volle pool krijgt van 20 mln als twente t niet haalt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:29 schreef Gramulanion het volgende:
[..]
Denk dat dat zonder kaartverkoop en zulks was.
Hehe, dat weet ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:29 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tuurlijk, ik zal je dromen ook niet de grond ik boren hoor
Lodeiro gaat idd nooit spelen. Daarom heeft Frank de Boer zich ook héél lovend over diezelfde Lodeiro geuit. Lodeiro gaat zijn kansen echt nog wel krijgen. Evenals Serero, die al wel wat gespeeld heeft.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:44 schreef j0rdiiii het volgende:
[..]
Lodeiro speelt toch nooit, fuck hem.
quote:WAALWIJK - RKC Waalwijk heeft de selectie woensdag versterkt met Evander Sno. De 24-jarige middenvelder ondertekent bij de Brabantse eredivisionist een 1-jarig contract met een optie voor nog een seizoen.
Sno kwam eerder onder meer uit voor Celtic en Ajax. De voormalige jeugdinternational werd een jaar geleden tijdens een wedstrijd van Jong Ajax getroffen door een hartstilstand. Bij de voetballer, die het ziekenhuis ruim een week later mocht verlaten, is daarna een inwendige hartdefibrilator geplaatst.
25 augustusquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:25 schreef DrowningMan het volgende:
Weet iemand wanneer de CL loting is?
Hij was toch al van de loonlijst af?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Dat scheelt ook aardig op de salarisdruk lijkt me zo.
Hij was al einde contract bij Ajax.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:30 schreef HeatWave het volgende:
Dat scheelt ook aardig op de salarisdruk lijkt me zo.
Zeker. Dat het hem maar goed mag vergaan!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:29 schreef Afhaalchinees het volgende:
[..]
Toch mooi om te zien dat hij na zijn hartaanval toch nog aan de bak kan
quote:Eyong Enoh heeft aan de thuiswedstrijd tegen sc Heerenveen (5-1) een blessure aan de linkerhamstring overgehouden. De onfortuinlijke middenvelder was in de 69ste minuut de vervanger van Kolbein Sigthórsson. De Kameroener is naar verwachting twee tot vier weken uitgeschakeld.
De hamstringblessure kwam na de wedstrijd aan het licht na medisch onderzoek.
Tekst: Ajax.nl
Foto: Ajax.nl/Louis van de Vuurst
Ja, inderdaad altijdquote:
Dat is mijn standaard PIquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:47 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Ja, inderdaad altijdals er iemand uit je selectie geblesseerd raakt
.
Dan moet je daar gewoon eens mee nokken.quote:
Slechste uitvinding op FOK! ongeveer allertijdenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:50 schreef HeatWave het volgende:
[..]
Dan moet je daar gewoon eens mee nokken.
Dat kloptquote:Op woensdag 17 augustus 2011 10:57 schreef Tarado het volgende:
[..]
Er is met jouw account van alles mis
Inderdaad wie gaat Messi nu afstoppenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:12 schreef Contador_The_Best het volgende:
Enorm jammer dat Enoh geblesseerd is geraakt. Voetballend is hij zeker niet goed, maar qua ballen afpakken kan hij bv. in de CL nog wel van waarde zijn. Al heb ik op de CVM-positie liever Anita.
Maar ik denk dat Enoh nog wel zijn minuten gaat pakken in de CL.
Succes met het herstel Enoh.
Ach, met twee man Messi afstoppen. Daarbij hoop ik Barcelona pas in een later stadium dan de groepsfase te treffen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:14 schreef Littlerabbit het volgende:
[..]
Inderdaad wie gaat Messi nu afstoppen
Hehe. Ik verwacht, bij het tegenkomen van Barcelona, Messi meer centraal.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:44 schreef J2T het volgende:
Messi zal het te druk hebben met het verdedigen van Boilesen.
Idd!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:57 schreef HeatWave het volgende:
ik verwacht bij het tegenkomen gewoon een Messi op de bank om hem te sparen.
Hopelijk treffen we dan Barça de 2e en 6e wedstrijd. Bij de 6e wedstrijd is Barca toch wel door en gaan ze effekes sparenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:03 schreef Afhaalchinees het volgende:
Ach, mochten we Barca loten dan acht ik ons aardig kansloos, maar niet helemaal, elke club heeft een slechte dag enzo
Vertonghen? Alderweireld? Boilesen en Eriksen werden gevolgd door Barcelona? Sightorson zit in de talentenopstelling van de Fifa? Van der Wiel die vaste rechtsback in Oranje is? Genoeg namen volgens mij?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Messi lacht het hele elftal van Ajax keihard uit in die vochtige gelaatjes van ze. Er staat geen enkele naam op het veld. El Hamdaoui was zowat de enige die internationaal redelijk bekend is. Maar goed.
Ik kijk uit naar een eventuele match.²
Zouden ze Theo kennen van zijn wereldgoal?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Messi lacht het hele elftal van Ajax keihard uit in die vochtige gelaatjes van ze. Er staat geen enkele naam op het veld. El Hamdaoui was zowat de enige die internationaal redelijk bekend is. Maar goed.
Ik denk inderdaad dat Messi eerder iets heeft van "El hamdouwie?".quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vertonghen? Alderweireld? Boilesen en Eriksen werden gevolgd door Barcelona? Sightorson zit in de talentenopstelling van de Fifa? Van der Wiel die vaste rechtsback in Oranje is? Genoeg namen volgens mij?
Vergeet Jurgen Vermeer en Peter Boerrigter niet. Beide entiteiten.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:07 schreef BansheeBoy het volgende:
Als je het zo stelt, toch denk ik gevoelsmatig dat ze niet van deze namen zullen schrikken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:08 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Vertonghen? Alderweireld? Boilesen en Eriksen werden gevolgd door Barcelona? Sightorson zit in de talentenopstelling van de Fifa? Van der Wiel die vaste rechtsback in Oranje is? Genoeg namen volgens mij?
Tuurlijk doen ze dat niet, maar er zitten zeker namen in het elftalquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, toch denk ik gevoelsmatig dat ze niet van deze namen zullen schrikken.²
Vertonghen zie ik trouwens nog wel uitgroeien tot een wereldtopper.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:12 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Tuurlijk doen ze dat niet, maar er zitten zeker namen in het elftal
Vertonghen en van der Wiel schrikken ze wel vanquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:11 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Als je het zo stelt, toch denk ik gevoelsmatig dat ze niet van deze namen zullen schrikken.²
Dat zekerquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:13 schreef BansheeBoy het volgende:
[..]
Vertonghen zie ik trouwens nog wel uitgroeien tot een wereldtopper.²
Zo ziek als een AIDS patiënt met een loopneus.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:21 schreef J2T het volgende:
Barcelona
Ac Milan
Manchester City
Borussia Dortmund
Hoe ziek zou deze poule zijn.
12quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:21 schreef J2T het volgende:
Barcelona
Ac Milan
Manchester City
Borussia Dortmund
Hebben ze in ieder geval elke wedstrijd flink wat druk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:21 schreef J2T het volgende:
Barcelona
Ac Milan
Manchester City
Borussia Dortmund
Kun je beter die van J2T hebben denk ik. Shakthar is beter dan Kiev en denk dat je als Ajax zijnde beter Inter kan treffen dan Porto.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:24 schreef honkeytonk het volgende:
Ik hoop op:
FC Porto
Shakhtar Donjetsk
AJAX
Otelul Galati
Of je nou van Porto of Barcelona verliest maakt weinig uit. Ik zou zelfs nog liever Barcelona willen hebben, dan heeft die uit Poule 2 tenminste ook weinig kans op een puntje.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:24 schreef honkeytonk het volgende:
Ik hoop op:
FC Porto
Shakhtar Donjetsk
AJAX
Otelul Galati
Dat is trouwens heel logisch jaquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:26 schreef Adames het volgende:
[..]
Of je nou van Porto of Barcelona verliest maakt weinig uit. Ik zou zelfs nog liever Barcelona willen hebben, dan heeft die uit Poule 2 tenminste ook weinig kans op een puntje.
Ik weet niet hoe dit Ajax het gaat doen tegen betere tegenstanders. Misschien met Jantje erbij kunnen we Porto ook nog wel hebben.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:16 schreef Bananenman het volgende:
Ik wil Napoli, lekker reisje naar zuid-Italiëen ook wel een tegenstander die we kunnen hebben imo.
Betere tegenstanders???quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dit Ajax het gaat doen tegen betere tegenstanders. Misschien met Jantje erbij kunnen we Porto ook nog wel hebben.
Heerenveen en de Graafschap zijn niet echt wat je noemt graadmeters. JC schaal was niet met de sterkste opstelling.quote:
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Ik weet niet hoe dit Ajax het gaat doen tegen betere tegenstanders. Misschien met Jantje erbij kunnen we Porto ook nog wel hebben.
Voorselectie. Zat ie vorige keer ook.quote:
Falcao gaat nog vertrekken dus die pakken ze zelfs wel met Blind in het centrumquote:Op woensdag 17 augustus 2011 14:34 schreef Smoofie het volgende:
[..]
Vandaar dat ook AFCA.nl op zwart staat ?quote:Meerdere Ajacieden melden op Twitter dat de neergeschoten fan Sven Westendorp is overleden. Onder andere supportersclub AFCA wenst de familie en vrienden van Sven sterkte toe.
De toestand van tickethandelaar en Ajax-supporter Westendorp was volgens de laatste berichten kritiek. Hij zou nog zeker tot vandaag in coma gehouden worden.
De 41-jarige Sven werd vrijdagochtend rond 10:15 neergeschoten voor zijn woning in de Borgloonstraat in Amsterdam. De schutter vluchtte op een scooter na verschillende schoten te hebben gelost.
De politie wil de dood van Sven nog niet bevestigen.
Op basis van wat hij dit seizoen heeft laten zien vrees ik dat hij er weer niet bij zit, tenzij er afvallers zijnquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:35 schreef fathank het volgende:
[..]
Voorselectie. Zat ie vorige keer ook.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |