jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:01 schreef monkyyy het volgende:
Bestaan huurmoordenaars nog eigenlijk?
in de hele maffia onderwereld bestaan ze zeer zeker nog welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:01 schreef monkyyy het volgende:
Jawel, in de vorm van Voormalig Joegoslaven. Nog steeds achter die mod aan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:01 schreef monkyyy het volgende:
Wat is het verschil tussen full en pimp ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat je goed man.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:01 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Dalando, gruwelijke baas[ afbeelding ]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen full en pimp ?
Over 24 uur denk ik dat ik er een hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat je goed man.
de ene is duurderquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen full en pimp ?
Niet de mod, de user die zich schuldig heeft gemaakt aan smaad jegens mijn persoon. Beledigingen aan gewone medeburgers zijn in uitzonderlijke gevallen strafbaar als laster en eerroof.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jawel, in de vorm van Voormalig Joegoslaven. Nog steeds achter die mod aan?
wiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet de mod, de user die zich schuldig heeft gemaakt aan smaad jegens mijn persoon. Beledigingen aan gewone medeburgers zijn in uitzonderlijke gevallen strafbaar als laster en eerroof.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Over 24 uur denk ik dat ik er een heb
Mpjquote:
Dan neem ik wel een fullquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Dat
Hoe meer abo's, des te beterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Over 24 uur denk ik dat ik er een heb
PM details, dan constateer ik dat het een mongool is en meld ik dat hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet de mod, de user die zich schuldig heeft gemaakt aan smaad jegens mijn persoon. Beledigingen aan gewone medeburgers zijn in uitzonderlijke gevallen strafbaar als laster en eerroof.
Aanklacht indienen tegen die user.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Yepquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hoe meer abo's, des te beter
Het ging mij niet alleen om de mogelijkheden, dus ik dacht, ach, waarom niet.quote:
Tja, ik had die maand wat geld overquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:03 schreef Zolder het volgende:
Hahaha dat iemand echt die tim dingen heeft besteld
Je zit zijn piemel
quote:
Ik reageer erop, 3 minuten later haalt de mod mijn reactie weg maar laat deze staan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:21 schreef Mpj het volgende:
Dat is hetzelfde als op FOK! Meisjes (hoe lelijk ook) zetten hier foto's neer en krijgen de volle aandacht van alle kneuzen hier en gaan dan denken yeah ik lig goed in de markt, maar nee dat lig je niet. Op FOK! ja maar daar is dan ook alles mee gezegd. Kijk alleen maar naar die monkyyy, meid ziet er in real life niet uit en maakt foto's met handen voor haar gezicht/helft van haar gezicht etc. maar fans heeft ze hier wel.
Onafhankelijkheid van Googlequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hoe meer abo's, des te beter
Ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:05 schreef sciter het volgende:
FOK! verdient het ook wel om gesteund te worden.
Even kijken in je fobo of dat ook echt zo is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Ik reageer erop, 3 minuten later haalt de mod mijn reactie weg maar laat deze staan.
Tedteller omlaag! Huidige stand:quote:
En de ads legaal blokkeren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:06 schreef monkyyy het volgende:
Ik mis alleen een negeerstatus, misschien dat ik ook wel een abo neem daarvoor.
Op mijn vorige pc blokkeerde ik de ads aan de zijkanten legaal maar nu ik nieuwe laptop heb zie ik ze weerquote:
Ach, ik ben misschien wel lelijk, maar ik ben tenminste aardig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Even kijken in je fobo of dat ook echt zo is.
Juist, dat is bij mij de hoofdreden geweest, ik gebruik amper functies, heb nu pas 2 mensen geblokkeerd, en gebruik pas sinds een aantal dagen customcss.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:05 schreef sciter het volgende:
FOK! verdient het ook wel om gesteund te worden.
Monky, wat doe je, dat zeggen lelijke mensen en dat ben jij niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach, ik ben misschien wel lelijk, maar ik ben tenminste aardig.
Het was dan ook een grapje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach, ik ben misschien wel lelijk, maar ik ben tenminste aardig.
legaal, zonder abo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op mijn vorige pc blokkeerde ik de ads aan de zijkanten legaal maar nu ik nieuwe laptop heb zie ik ze weer
Een soort Faux. 1.0 dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:08 schreef sciter het volgende:
[..]
Iemand die zich voordeed als een 12 jarige.
Dat was een leuke troll.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:08 schreef sciter het volgende:
[..]
Iemand die zich voordeed als een 12 jarige.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:09 schreef Dalando het volgende:
Dit is niet zoiets als hyves of facebook ofzo. Bijvoorbeeld Myspace, wie gebruikt het nou nog en zit er iedere dag op? Niemand. Heul niemand. En Hyves, dat gaat een beetje op myspace lijken, gaat ook veel voller zitten met pedo's enzo. En hyves en facebook verschillen niet zo veel, dus ik zou ook geen aandelen meer kopen in facebook. Maar FOK! Daarintegen is een succesformule. Altijd iets nieuws, met (op een paar na dan) alleen maar vriendelijke mods. Altijd iets nieuws, zonder het slechte. En het leukste is nog allemaal dat dat wordt gedaan door mensjes op zolderkamertjes. En ik vind, dat FOK wel wat extra centjes verdient.
* Dalando buigt
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:08 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Monky, wat doe je, dat zeggen lelijke mensen en dat ben jij niet.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:09 schreef Dalando het volgende:
Dit is niet zoiets als hyves of facebook ofzo. Bijvoorbeeld Myspace, wie gebruikt het nou nog en zit er iedere dag op? Niemand. Heul niemand. En Hyves, dat gaat een beetje op myspace lijken, gaat ook veel voller zitten met pedo's enzo. En hyves en facebook verschillen niet zo veel, dus ik zou ook geen aandelen meer kopen in facebook. Maar FOK! Daarintegen is een succesformule. Altijd iets nieuws, met (op een paar na dan) alleen maar vriendelijke mods. Altijd iets nieuws, zonder het slechte. En het leukste is nog allemaal dat dat wordt gedaan door mensjes op zolderkamertjes. En ik vind, dat FOK wel wat extra centjes verdient.
* Dalando buigt
Niet 3.20 per maand overhebben voor FOK!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:10 schreef Beach het volgende:
Ik neem geen abo want ik wil Ted niet steunen.
Door een abo te nemen steun je Danny meer dan Ted, en door Ted te steunen steun je Danny ook weer, dus het is sowieso win-win.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:10 schreef Beach het volgende:
Ik neem geen abo want ik wil Ted niet steunen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:11 schreef Dalando het volgende:
En met die onvriendelijke mods bedoel ik natuurlijk murp he
Zit Ted nogsteeds in Thailand?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:11 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Door een abo te nemen steun je Danny meer dan Ted, en door Ted te steunen steun je Danny ook weer, dus het is sowieso win-win.
Wie zit er nu weer aan je ballen te likken dan?quote:
Onderandere.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:13 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wie zit er nu weer aan je ballen te likken dan?
Wat nee, niet een mod, maar een user. Alhoewel die mod ook hoog scoort op de sadness schaal.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:10 schreef LudoSanders het volgende:
Waarom zou jij achter een mod aanzitten Monkyyy en welke?
Oh, ken ik niet.quote:
Wie, wat, waar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:13 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Wat nee, niet een mod, maar een user. Alhoewel die mod ook hoog scoort op de sadness schaal.
... En die mod Monkeyyys weerwoord verwijderen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:14 schreef sciter het volgende:
[..]
MJP, R&P, zeggen dat Monkyyy lelijk is.
quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:21 schreef Mpj het volgende:
Dat is hetzelfde als op FOK! Meisjes (hoe lelijk ook) zetten hier foto's neer en krijgen de volle aandacht van alle kneuzen hier en gaan dan denken yeah ik lig goed in de markt, maar nee dat lig je niet. Op FOK! ja maar daar is dan ook alles mee gezegd. Kijk alleen maar naar die monkyyy, meid ziet er in real life niet uit en maakt foto's met handen voor haar gezicht/helft van haar gezicht etc. maar fans heeft ze hier wel.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:34 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ik reageer hier op, in die thread en mijn posts worden meteen weggehaald door zo'n scum-mod. wtf is dit. Ik mag er niet eens op reageren als iemand mij lelijk noemt als ik niet "regular" ben in dat kansloze R&P gehuil-kutreeks?
echt, ik ben zwaar aan het tilten hiero
Zout?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, ben aan het meelezen met popcorn enzo.
Ah okeequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Zoet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Wie is dat? En nee, zo zou ik Monkyyy niet classificeren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:14 schreef sciter het volgende:
[..]
MJP,zeggen dat Monkyyy lelijk is, R&P
Hopelijk wel zout popcorn ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:15 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet eens zo erg, als ik maar iets terug mag zeggen zonder dat hij meteen in bescherming wordt genomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:14 schreef sciter het volgende:
[..]
MJP,zeggen dat Monkyyy lelijk is, R&P
Een of andere falende user die ook post in ''als versieren niet zo makkelijk gaat''-topic.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie is dat? En nee, zo zou ik Monkyyy niet classificeren.
Mpjquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:16 schreef LudoSanders het volgende:
[..]
Wie is dat? En nee, zo zou ik Monkyyy niet classificeren.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:16 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Mpj
Als versieren niet zo makkelijk gaat #234 wederom last van vliegen
Sociaal achtergestelde mensen moet je beschermen, hoewel dit wel belachelijk is natuurlijk omdat dit op een forum gebeurd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:16 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Oh dat vind ik niet eens zo erg, als ik maar iets terug mag zeggen zonder dat hij meteen in bescherming wordt genomen.
quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:18 schreef Beach het volgende:
[..]Nee als die playboy baas het kan doen kan jij het ookSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Spel-, taal- en grammaticafouten voorbehouden.
994a040db3f025e25771e045468fc121
Oké dan, neuken?quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:18 schreef Beach het volgende:
[..]Valt best mee.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Hij wordt denk ik ook nooit serieus genomen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:18 schreef LudoSanders het volgende:
Ah, ok. Gast is niet serieus te nemen.
Dude, really?quote:Op maandag 15 augustus 2011 04:43 schreef Mpj het volgende:
Ik heb morgen weer een ''date'' (meid van mijn werk). Ze komt me ophalen met de auto. Hoort eigenlijk andersom te zijn maar oké.![]()
Ik ben op dit moment bezig met drie vrouwen.:')
Nope.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:19 schreef sciter het volgende:
[..]
Ben je een dame tussen de 17 en 20 jaar oud?
Is dat het enige wat ertoe doet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:19 schreef sciter het volgende:
[..]
Ben je een dame tussen de 17 en 20 jaar oud?
Erkenningquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:20 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zag je reactie wel hoor.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Zo, het biertje is op, net als het kratje overigens.
Ik ga maar eens een reis door dromenland maken![]()
Snel opschieten, anders mis je de treinquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
slaap lekkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Je organen zijn je eeuwig dankbaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
de wereld vergaatquote:
Welterustenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
slaap zachtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
ICM ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:21 schreef Dalando het volgende:
[..]
Snel opschieten, anders mis je de trein
Slaap zacht zoete prinsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:21 schreef Spaghettivreter het volgende:
Nieuwe signature.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Print deze reactie uit en lijst hem in.
je hoeft ook niks te snappen, zolang je maar weet dat a niet b isquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:22 schreef Beach het volgende:
Ik ga ook maar eens. Vroeg eruit enzo. Fijne nacht nog
Slaap lekker jij.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:22 schreef Beach het volgende:
Welterusten, baasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:22 schreef Beach het volgende:
Wow, mooi man, zo'n faal.quote:
Welterustenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:22 schreef Beach het volgende:
Echt he?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:21 schreef Chloroform het volgende:
Serieus, al die andere reacties van hem.![]()
Het grappige is dat ik het wel probeerde maar net zo faalde als Tchock.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:23 schreef Dalando het volgende:
Marokip wat ik mij afvraag is waarom jij nog geen ondertitel / sig heb
Haha.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:24 schreef Tchock het volgende:
[..]
[..]
[..]
Jaja, ik weet het. Fire at will.
hahaha yess.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik het wel probeerde maar net zo faalde als Tchock.Ik weet gewoon niet hoe het moet.
Ga naar profile, vul iets in, klaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:24 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Het grappige is dat ik het wel probeerde maar net zo faalde als Tchock.Ik weet gewoon niet hoe het moet.
Oja, dat plaatjequote:
Makkelijker gezegd dan gedaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ga naar profile, vul iets in, klaar.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:24 schreef sciter het volgende:
[..]
Heb je al rare pm's van hem ontvangen?
Hé, hoe zou het met hem zijn dan?quote:
Ja, dat weet ik dus wel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:25 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ga naar profile, vul iets in, klaar.
Plaatje is bijna net zo oud als het internet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:26 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Is dat het Havo-volk van tegenwoordig?
Je moet een stuk weghalen, tot je overhoudt:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus wel.
Maar die quote faalde.
dit dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Plaatje is bijna net zo oud als het internet.
Nooit gezien.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:26 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Plaatje is bijna net zo oud als het internet.
Trusten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:27 schreef sciter het volgende:
Ik ga slapen want ik moet morgen dingen doen enzo
Welterusten iedereen!
Als er fotos gevonden worden van MJP dan gaarne even doorsturen naar mijn inbox, dank daarvoor.
[ afbeelding ]
Ter afsluiting.
Slaap lkkr.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:27 schreef sciter het volgende:
Welterusten iedereen!
Als er fotos gevonden worden van MJP dan gaarne even doorsturen naar mijn inbox, dank daarvoor.
[ afbeelding ]
Ter afsluiting.
Slaap zequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:27 schreef sciter het volgende:
Welterusten iedereen!
[ afbeelding ]
Ter afsluiting.
Oke ff testen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:27 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je moet een stuk weghalen, tot je overhoudt:
Op dinsdag 16 augustus 2011 03:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Ja, dat weet ik dus wel.
Maar die quote faalde.
Je moet kan alleen maar [url] tags gebruiken in je sig, de rest moet je allemaal weghalen. Dus gewoon alleen bijvoorbeeldquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:26 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ja, dat weet ik dus wel.
Maar die quote faalde.
Kun je de globale inhoud hier onthullen en/of de dm's doorsturen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:28 schreef Chloroform het volgende:
Hey jongens, krijgen jullie ook van die leuke en lieve dm's of is die eer alleen aan mij?
Die eer is alleen aan jou.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:28 schreef Chloroform het volgende:
Hey jongens, krijgen jullie ook van die leuke en lieve dm's of is die eer alleen aan mij?
Desbetreffend persoon en ik zijn gewoon awesome, daar komt het op neer.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Kun je de globale inhoud hier onthullen en/of de dm's doorsturen?
Ben je op oorlogspad?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:29 schreef monkyyy het volgende:
Hoe oud moet een topic zijn voordat je het niet meer omhoog kan kicken
gelukkig gebeurde het in de pauze, daardoor vielen er maar 5 doden, ipv de gehele voorste rij.quote:
Kan altijd, tekstvak verdwijnt alleen na 100 dagen geloof ik, maar die kun je weer tevoorschijn toveren door op die rode regel te klikken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:29 schreef monkyyy het volgende:
Maakt niet uit geloof ik. Alleen baggerkicks zijn verbodenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:29 schreef monkyyy het volgende:
Het verloopt wel na een paar jaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan altijd, tekstvak verdwijnt alleen na 100 dagen geloof ik, maar die kun je weer tevoorschijn toveren door op die rode regel te klikken.
Nouja topics uit de heule oude layout (2004 en vroeger geloof ik) kun je niet meer kicken toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:30 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Kan altijd, tekstvak verdwijnt alleen na 100 dagen geloof ik, maar die kun je weer tevoorschijn toveren door op die rode regel te klikken.
Precies.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nouja topics uit de heule oude layout (2004 en vroeger geloof ik) kun je niet meer kicken toch?
Nee hoor, topics uit 2000 kan ik bijvoorbeeld niet meer in postenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:30 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Maakt niet uit geloof ik. Alleen baggerkicks zijn verboden
Dat in je sig (eventueel zonder [..] ) en je bent klaar!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Op dinsdag 16 augustus 2011 03:27 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Oke ff testen.
Klopt, die inderdaad niet meerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nouja topics uit de heule oude layout (2004 en vroeger geloof ik) kun je niet meer kicken toch?
Verwijder de [b] en de [..] en dan is het goedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:31 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Op dinsdag 16 augustus 2011 03:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Precies.
Waarom zou je een topic uit 2000 kickenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:31 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Nee hoor, topics uit 2000 kan ik bijvoorbeeld niet meer in posten
De [b] mag, zie mijn sig:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Verwijder de [b] en de [..] en dan is het goed
Als je er dan eentje doet uit userfotos kun je lachen "Ohh wat zag ik er toen uit"quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Waarom zou je een topic uit 2000 kicken?
Jamaar die zie je neitquote:
Even kijken toch, om te kijken hoe oud topics moeten zijn voordat ik ze niet meer omhoog kan kicken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ohquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:33 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Je ondertitel, ik zie het nu pas
Kan sowieso niet want slotje tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:32 schreef Dalando het volgende:
[..]
Als je er dan eentje doet uit userfotos kun je lachen "Ohh wat zag ik er toen uit"
Ja, is mij ook ooit eens overkomen maar ik weet het topic niet meerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:34 schreef Dalando het volgende:
[..]
OhDa's toch een achievement, gequote worden door een Admin?
hoeft er toch niet op te zeitenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:34 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Kan sowieso niet want slotje toch
http://frontpage.fok.nl/p(...)ng-in-rotterdam.htmlquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:32 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Okequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:33 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Even kijken toch, om te kijken hoe oud topics moeten zijn voordat ik ze niet meer omhoog kan kicken.
Dit deed jij net?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:35 schreef Dalando het volgende:
Hehe
1; schud een fles met iets met prik waar nog ongeveer 3/5 in zit
2; er ontstaat schuim
3; spaar de schuim en ALLEEN de schuim in een glas
4; drink het op
5; je hebt nu de hik
leuke tut he
*hik* ja met *hik* ijstheequote:
kip met hik xDxDquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Hoezo zou je de hik willen hebben. xd
Loooool, okay.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:37 schreef Chloroform het volgende:
Monky, mag ik je voortaan aanspreken met lekker wijf? Voor je ego dit dat?
ik ook?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:37 schreef Chloroform het volgende:
Monky, mag ik je voortaan aanspreken met lekker wijf? Voor je ego dit dat?
nou gewoon zoals smegma het mooi in zijn ondertitel omschreef "voor de lulz"quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
Omdatquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:37 schreef MarokkaanseKip het volgende:
XDquote:
Ah okayquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:37 schreef Dalando het volgende:
[..]
nou gewoon zoals smegma het mooi in zijn ondertitel omschreef "voor de lulz"
quote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:38 schreef Dalando het volgende:
*hik* TOK *hik* TOK *hik* TOK *hik* TOK *hik* TOK *hik* TOK *hik* TOK *hik* TOK
MarokaanseHikKip
wat was daar eigenlijk grappig aanquote:
Hihihi [insert pic of Elvis here]quote:
Okey succes hequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:39 schreef Tchock het volgende:
Lieve nachtbaggeraars en lekker wijf, ik ga slapen.
elke keer als ik dat woord zie moet ik denken aan zo'n vieze piemel in slappe status met allemaal opgedroogd zaad eraan als korstjesquote:
Zie mijn eerder vandaag geopende topic en klaag daar verder!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:39 schreef Plastic_zak het volgende:
Klacht : Mensen die fok , FOK, Fok, fok! , de foks, de FOKS, de Foks schrijven![]()
Linkje ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zie mijn eerder vandaag geopende topic en klaag daar verder!
Was jij de TSquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Zie mijn eerder vandaag geopende topic en klaag daar verder!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:39 schreef Tchock het volgende:
Lieve nachtbaggeraars en lekker wijf, ik ga slapen.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:39 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Hihihi [insert pic of Elvis here]
Lekker wijf.
Die ja.quote:
watquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:42 schreef DjeyDjeyDjey het volgende:
You know 1 thing straight, i'll be there girl whenever you call me !
Ja, net als dat sommige mensen mij bbq,bbQ,Bbq,BBq,of zelfs bBQ noemen, schandalig!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:41 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Terechte klacht, het moet maar eens afgelopen zijn met dat tuig
Het is FOK! of de FOK!s
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Geil geworden.
You can learn anything, the secret lies in discipline.
"What the mind can conceive and believe, it can achieve"
You will make mistakes. Forgive yourself. Move on. Start rebuilding.
Je meloenen d00dverm00rd3n dit lieven topique gr. gr.quote:
Idd, ik word er moe van.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je meloenen d00dverm00rd3n dit lieven topique gr. gr. [ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:46 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Je meloenen d00dverm00rd3n dit lieven topique gr. gr. [ afbeelding ]
Gefeliciteerd jongen, je hebt je bewezen als kutuser.quote:
Is dit nou prettig om naar te kijken dan?quote:
Vind ik wel ja.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:48 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Is dit nou prettig om naar te kijken dan?
Van zoenende wijven? Ja, inderdaad. Maak ons gek. Broek op de enkels alles.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:48 schreef BBQSausage het volgende:
Topic ligt meteen stil, iedereen zit met de broek op de enkels, hopende op meer pics.
Ja, ik niet hoor, ik typ hier gewoon door. Maar het is hier wel opeens heel rustig geworden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:49 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Van zoenende wijven? Ja, inderdaad. Maak ons gek. Broek op de enkels alles.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:51 schreef Chloroform het volgende:
SPRINKHAAN OP MIJN MUUR WAT IS DIT
Ja!quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |