quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:14 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
Kijk, vaste bazen zijn er allemaal nog.
Dit bagger noemen, mijn zelfvertrouwen wat doe je?quote:
Een stukje uit deze:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:17 schreef iBenny het volgende:
Dalando wat voor stuk staat er nou in je UI?
Ga naar R&P ofzo..quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:17 schreef Faux. het volgende:
[..]
Dit bagger noemen, mijn zelfvertrouwen wat doe je?
Het was trouwens een verkapt naamtopic hequote:
http://www.lololyrics.com/lyrics/15651.htmlquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:17 schreef iBenny het volgende:
Dalando wat voor stuk staat er nou in je UI?
TT swa.quote:
Kom je ook niet aan toequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Ik zou deze nacht niet slapen.
Aaaaaaahquote:
want?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
lololyricsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:17 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.lololyrics.com/lyrics/15651.html
Leuck he, even hard s'nachtsquote:
Ja, de haters hebben het onmogelijk gemaakt om te filmenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:19 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
wrm
Ik heb je filmpje gemist. FML
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:18 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
En ik had de lapoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:20 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik was even weg en ineens een nieuw topic
Dan doe je het maar opnieuw.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:20 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ja, de haters hebben het onmogelijk gemaakt om te filmen
In de sportschool toch?quote:
Nooit meerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:21 schreef MarokkaanseKip het volgende:
[..]
Dan doe je het maar opnieuw.
Hoi.quote:
Daar is tie hoorquote:
Dacht je fout.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:21 schreef iBenny het volgende:
[..]
Ik had gedacht dat het uit een rustig liedje kwam oid.
Wamotje daar dan.quote:
Echt hequote:
quote:
Kloptquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:23 schreef sciter het volgende:
[..]
Daar dacht ik ook aan. Kutuser is dat.
Oh, dat valt weer mee dan.quote:
jep, maar ik weet nu waar hij woont, waar hij werkt, dus het komt wel goedquote:
Stuur je vriend erop af.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
jep, maar ik weet nu waar hij woont, waar hij werkt, dus het komt wel goed
ik moest lachen.quote:
Ik zocht z'n facebook al maar er zijn meer Men at Work werknemers dan je zou zeggenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
wil je de fok! knokploeg lenen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Van die mod of van die ene user?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:23 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Den Haag is van wat ik er van gezien heb nogal een grafstad, maar ik ben er nog nooit lang geweest. Zonder chick kwam ik er nietquote:
Ah top. Ik eet jou nu trouwens, gr gr.quote:
Die is veel te lief om mensen pijn te doen, helaas.quote:
Goeie gozer dan.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die is veel te lief om mensen pijn te doen, helaas.
Vet veel mensen ademen jou nu in, is dat geen fijn gevoel?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah top. Ik eet jou nu trouwens, gr gr.
Ik kan wel voor vriend spelen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:26 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Die is veel te lief om mensen pijn te doen, helaas.
saw what u did there .jpgquote:
Ook van wat je er niet van gezien hebt is het een grafstad.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:25 schreef Tchock het volgende:
[..]
Den Haag is van wat ik er van gezien heb nogal een grafstad, maar ik ben er nog nooit lang geweest. Zonder chick kwam ik er niet
(c) annie MG smit 1999quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:27 schreef Faux. het volgende:
Ik sluit mijn ogen,
wachtend op de droom die komen gaat.
Ik sluit m'n ogen,
om me af te scheiden van alle pijn.
Ik wacht op die droom waarin gewoon de zon schijnt,
maar ik kan zelfs mezelf niet meer vertrouwen,
als ik de volgende morgen wakker word,
en merk dat ik een nachtmerrie heb gehad
ROT OP! HET WAS GODVERDOMME NOG EEN GEDICHT EN DAN SLApEN EN DIT IS VERDOMME AL HET TWEEDE GODSVERGETEN GEDICHT!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:27 schreef Faux. het volgende:
Ik sluit mijn ogen,
wachtend op de droom die komen gaat.
Ik sluit m'n ogen,
om me af te scheiden van alle pijn.
Ik wacht op die droom waarin gewoon de zon schijnt,
maar ik kan zelfs mezelf niet meer vertrouwen,
als ik de volgende morgen wakker word,
en merk dat ik een nachtmerrie heb gehad
Niets gemist dus. Eigenlijk heb ik nog nooit een mooie stad gezien in heel Zuid-Holland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:27 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ook van wat je er niet van gezien hebt is het een grafstad.
Tsja, als zijn huis zou afbranden zou hij nog niet eens boos worden schat ik in, maar dan zou hij zeggen "oh, wat vervelend nou"quote:
Langzame saaie muzakquote:
topzquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:25 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah top. Ik eet jou nu trouwens, gr gr.
quote:
Ik kan me ook geen mooie stad bedenken daar nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:28 schreef Tchock het volgende:
[..]
Niets gemist dus. Eigenlijk heb ik nog nooit een mooie stad gezien in heel Zuid-Holland.
Nee echt niet. Olivia wilde of Suzan coffeyquote:
Zelfgeschrevenquote:
Wat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tsja, als zijn huis zou afbranden zou hij nog niet eens boos worden schat ik in, maar dan zou hij zeggen "oh, wat vervelend nou"
Waar kom jij ongeveer vandaan dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:28 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ik kan me ook geen mooie stad bedenken daar nee.
Emotioneel stabiliteitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:28 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Tsja, als zijn huis zou afbranden zou hij nog niet eens boos worden schat ik in, maar dan zou hij zeggen "oh, wat vervelend nou"
Ben jij annie mg smit dan?quote:
Als ik verdrietig ben heb ik te veel inspiratie gewoonquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:27 schreef sciter het volgende:
[..]
ROT OP! HET WAS GODVERDOMME NOG EEN GEDICHT EN DAN SLApEN EN DIT IS VERDOMME AL HET TWEEDE GODSVERGETEN GEDICHT!
Yep, moet nog wat geld op mijn ing zetten, maar inmiddels werkt ideal wel. Dus moet binnenkort naar de bank en me geld erop gooienquote:
Ja, dingen waar de dalai lama nog om gaat schelden blijft hij vrij koeltjes onder.quote:
Ongeveer uit Arnhem. Wat trouwens ook een lelijke stad is, maar het heeft zo zijn plekjes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:29 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waar kom jij ongeveer vandaan dan?
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar een abo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Yep, moet nog wat geld op mijn ing zetten, maar inmiddels werkt ideal wel. Dus moet binnenkort naar de bang en me geld erop gooien
Kut, betraptquote:
Eenden-vagina's?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:30 schreef Dalando het volgende:
Ik eet iets maar ik mag het niet posten.
Arnhem heeft mooie plekken inderdaadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ongeveer uit Arnhem. Wat trouwens ook een lelijke stad is, maar het heeft zo zijn plekjes.
Hoe weet je dat?quote:
Het gaat mij om ABO en custom CSS.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:30 schreef sciter het volgende:
[..]
Ik ben ook wel nieuwsgierig naar een abo.
En jijzelf wordt al boos als één fok!kertje jou lelijk vindt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, dingen waar de dalai lama nog om gaat schelden blijft hij vrij koeltjes onder.
Ik kom uit Zwolle, mooie en leuke stad vind ik. Ben er alleen wel enorm op uitgekeken nu, ken werkelijk iedere plek welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:30 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ongeveer uit Arnhem. Wat trouwens ook een lelijke stad is, maar het heeft zo zijn plekjes.
Ik moet nogsteedsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En jijzelf wordt al boos als één fok!kertje jou lelijk vindt?
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:30 schreef Dalando het volgende:
[..]
Yep, moet nog wat geld op mijn ing zetten, maar inmiddels werkt ideal wel. Dus moet binnenkort naar de bank en me geld erop gooien
Het is FOK!.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Bij mannen kan ik het waarderen (nohomo), chicks moeten temperament hebben.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:30 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ja, dingen waar de dalai lama nog om gaat schelden blijft hij vrij koeltjes onder.
opgezwollequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kom uit Zwolle, mooie en leuke stad vind ik. Ben er alleen wel enorm op uitgekeken nu, ken werkelijk iedere plek welGelukkig studeren in september!
Nee, dat niet, maar als ik erop reageer dat het meteen wordt weggehaald onder het mom van "ontopic blijven" raakte wel even een gevoelige snaar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:31 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ja, overal waar niet gebouwd wordt bijvoorbeeld. Wat dus echt bijna nergens is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:31 schreef sciter het volgende:
[..]
Arnhem heeft mooie plekken inderdaad
Maar ik ga dan wel voor de Full, niet voor de pimp.quote:
geen latina voor jou dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:32 schreef sciter het volgende:
[..]
Bij mannen kan ik het waarderen (nohomo), chicks moeten niet temperament hebben.
Ah, Zwolle is ook leuk. Kwam daar geregeld. Waar ga je studeren?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:31 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik kom uit Zwolle, mooie en leuke stad vind ik. Ben er alleen wel enorm op uitgekeken nu, ken werkelijk iedere plek welGelukkig studeren in september!
ABO met tieten inderdaad en natuurlijk mijn notes inzien en het aanzien dat je krijgt van andere users.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:31 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het gaat mij om ABO en custom CSS.
Amsterdamquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:33 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Ah, Zwolle is ook leuk. Kwam daar geregeld. Waar ga je studeren?
cool story broquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:33 schreef Frietkraam het volgende:
een vriend van me ( mitta ) ook wel Mitchel in de volksmond is vandaag op vakantie gegaan naar australie. hij moest zijn schildpad achterlaten maar werd opgehaalt door een batmobiel groetjes
Nadenken, en als je het leuck vind dan neem je het gewoon. Geen gezeik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:34 schreef sciter het volgende:
[..]
ABO met tieten inderdaad en natuurlijk mijn notes inzien en het aanzien dat je krijgt van andere users.
Mooiste en beste stad met uiteraard de mooiste voetbalclub ooit. Topkeuze. Wat ga je studeren?quote:
grafstad.quote:
Ik wilde eigenlijk zeggen dat ze wel temperament moesten hebben maar ik maakte een tikfout. Maar latina's vind ik sowieso niet leuk.quote:
Verlegt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:34 schreef Faux. het volgende:
Nu ga ik slapen,
en zeg ik de dag vaarwel.
Hoewel, dagen?
Ik ervaar ze niet meer,
omdat pijn de grenzen van tijd en ruimte verlegd.Slaap lekker
Ja inderdaad. Ik zit geregeld op FOK! en het kost bijna niks zo'n abo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:35 schreef Dalando het volgende:
[..]
Nadenken, en als je het leuck vind dan neem je het gewoon. Geen gezeik.
Voor de voetbal hoef ik er niet te komenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:35 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Mooiste en beste stad met uiteraard de mooiste voetbalclub ooit. Topkeuze. Wat ga je studeren?
Het voetbal. Rechtsgeleerdheid, toe maar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Voor de voetbal hoef ik er niet te komenEn inderdaad een prachtige stad
ik ga rechtsgeleerdheid doen
Hebbiej internet bankieren?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:35 schreef sciter het volgende:
[..]
Ja inderdaad. Ik zit geregeld op FOK! en het kost bijna niks zo'n abo.
Ik had het nietquote:
De uitgaanscentra liggen relatief ver uit elkaar. Als studentenstad is dat misschien niet handig, in steden als Groningen en Utrecht ligt alles dicht bij elkaar en ken je dus na een tijd iedereen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? Ik vind het echt tof daar
Omdat ik arrogante mensen haat. Woon er vlak bij en kom er vaak en die mensen, ja weet niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef Tchock het volgende:
[..]
Waarom vind je dat? Ik vind het echt tof daar
Ik ben afgeschrikt door horrorverhalen over de geld=statuscultuur daar. Vond het niet zo leuk ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef sciter het volgende:
Ik vind Leiden heel mooi, maar mijn beoogde studie kan je daar niet doen
Haha ja. Ben benieuwd of het zo leuk is als ik hoopquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Het voetbal. Rechtsgeleerdheid, toe maar.
Wat let je dan?quote:
Dat is inderdaad wel waar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:37 schreef sciter het volgende:
[..]
De uitgaanscentra liggen relatief ver uit elkaar. Als studentenstad is dat misschien niet handig, in steden als Groningen en Utrecht ligt alles dicht bij elkaar en ken je dus na een tijd iedereen.
Maar dat moet je wel willen natuurlijk.
Dat schijnt wel te zijn inderdaad maar dat maakt mij niet zo uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:38 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik ben afgeschrikt door horrorverhalen over de geld=statuscultuur daar. Vond het niet zo leuk ook.
Ik niet, maar ik kocht ook bijna niks onlinequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso al meer dan 5 jaar
Ik ook, sinds ik een keer rabomobiel had.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:38 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Ik heb het sowieso al meer dan 5 jaar
Klopt, maar veel te materialistisch. Als het uitmaakt wat je ouders verdienen en wat voor kleren je draagt hoeft het voor mij niet meerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:38 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat schijnt wel te zijn inderdaad maar dat maakt mij niet zo uit.
Leiden is wel een echte rechtenstad.
Maar dan zit de nachtbagger zonder grote bazenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:39 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ga nog 1 biertje doen en daarna ook slapen
Is dat niet den haag?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:38 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat schijnt wel te zijn inderdaad maar dat maakt mij niet zo uit.
Leiden is wel een echte rechtenstad.
Het wordt wel erg makkelijk om iets online te kopen ja. Met PayPal is dit nóg ergerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:39 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik niet, maar ik kocht ook bijna niks onlineEn anders schreef ik het wel af
HoE gaaT iE meT joU?quote:
Bwoah, ik vind dat kakkerige gedoe wel leuk.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:39 schreef Tchock het volgende:
[..]
Klopt, maar veel te materialistisch. Als het uitmaakt wat je ouders verdienen en wat voor kleren je draagt hoeft het voor mij niet meer
Hoezo dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:40 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het wordt wel erg makkelijk om iets online te kopen ja. Met PayPal is dit nóg erger [ afbeelding ]
Ben jij kakker?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:40 schreef sciter het volgende:
[..]
Bwoah, ik vind dat kakkerige gedoe wel leuk.
Als communist?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:40 schreef sciter het volgende:
[..]
Heb je een zus die "Anne-fleauh" heet?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:40 schreef sciter het volgende:
[..]
Dat is alleen om te trollenquote:
Een beetje wel ja, maar ik loop niet arrogant te doen in de kroeg hoor. Het is voornamelijk de kledingstijl en dat soort dingen.quote:
Het is te makkelijk, erg verleidelijk om iets te kopen. Je klikt op bestellen, voert je PayPal wachtwoord in en klikt op betalen. En klaar ben je.quote:
Nee, Floor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:41 schreef Dalando het volgende:
[..]
Heb je een zus die "Anne-fleauh" heet?
Ja sorryquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:40 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar dan zit de nachtbagger zonder grote bazen
Ik heb wel eens als ik gaap dat m'n kaak dan vast zit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:42 schreef Hooidraad het volgende:
Mijn kaak knakte los, lekker gevoel is dat.
Het zelfde is met ideal hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:42 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Het is te makkelijk, erg verleidelijk om iets te kopen. Je klikt op bestellen, voert je PayPal wachtwoord in en klikt op betalen. En klaar ben je.
Lekker gevoel iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:42 schreef Hooidraad het volgende:
Ik heb dat wel eens en dan gevolgd door een brandend gevoel in mijn achterhoofd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:42 schreef Hooidraad het volgende:
:Squote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:42 schreef Hooidraad het volgende:
Klopt, maar dan moet je al die codes nog invoeren en dat is toch wat meer moeitequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:43 schreef Dalando het volgende:
[..]
Het zelfde is met ideal hoorMaar het maakt niet uit, je moet verleiding kunnen weerstaan
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:33 schreef Dalando het volgende:
[..]
Maar ik ga dan wel voor de Full, niet voor de pimp.
Nee johquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:44 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Klopt, maar dan moet je al die codes nog invoeren en dat is toch wat meer moeite
Ja maar dalijk blijft ie zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Gewoon wijd opendoen, beetje wrikken en hij knakt.
Prima grapmateriaal als je een meisje was ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Zuig je vaker piemels of wat?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:45 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
HAHAHA XDquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima grapmateriaal als je een meisje was dit
Ja, pun intendedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:45 schreef Tchock het volgende:
[..]
Prima grapmateriaal als je een meisje was dit
In een keer toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:46 schreef Dalando het volgende:
Als je ooit een abbo neemt, neem dan een full of pimp. Basic enzo, da's zonde van je geld.
Maar vraagje, word er maandelijks 3,20 afgeschreven of in 1x 38,40?
1Xquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:46 schreef Dalando het volgende:
Als je ooit een abbo neemt, neem dan een full of pimp. Basic enzo, da's zonde van je geld.
In 1 keerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:46 schreef Dalando het volgende:
Och fuck it, ik betaal die 38,40 morgen later vandaag wel. Moet ik wel langs de bank.quote:
I know, you know...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:47 schreef Tchock het volgende:
Godver ik ging net slapen, begint PsychWat is dit voor complottheoristische onzin
quote:
Ik heb nu een half jaar abo, vind ik (ondanks dat ik de 13 maand anders gratis krijg) toch een redelijker bedrag om ieder half jaar te betalen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:47 schreef Dalando het volgende:
[..]
Och fuck it, ik betaal die 38,40 morgen later vandaag wel. Moet ik wel langs de bank.
Mijn bier is nog niet opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:48 schreef Dalando het volgende:
SV volgensmij kwam bietsj je aflossen, jij hups naar bed nou
HaaDeequote:
Snel opdrinken danquote:
DEFAMASMAN LANG NIET GEZIENquote:
Slurpertquote:
DALANDO, BAAS, JIJ HUPPELT HIER OOK NOG RONDquote:
bier zuipen achter je bureauquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oeps ik heb bier gemorst over mijn bureau
Lekker kleven/quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
Oeps ik heb bier gemorst over mijn bureau
TUURLIJKquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:51 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
DALANDO, BAAS, JIJ HUPPELT HIER OOK NOG ROND
De enige die echt wat eruit gekocht heeftquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
TUURLIJK![]()
![]()
Laatste keer was geloof ik nog in de TimElzinga SCHooidraad had trouwens een shirt gekocht en een mok en ook nog iets anders in die shop he
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:53 schreef Beach het volgende:
[..]
De enige die echt wat eruit gekocht heeft
Ik ben dus onbanbaar als tong80quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:52 schreef Tchock het volgende:
[..]
Je bent het liefje van iedereen met je peperactie. Gebeurt niet.
Nope hij heeft perm geloof ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:53 schreef monkyyy het volgende:
Is penisbaard nog gespot de laatste tijd of wat
Geen idee en maakt me niet uit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:53 schreef monkyyy het volgende:
ton80 is bantechnisch op een ander niveau denk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:53 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Ik ben dus onbanbaar als tong80?
Nee, gelukkig nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:53 schreef monkyyy het volgende:
Nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:53 schreef monkyyy het volgende:
Volgens mij ben ik dement aan het worden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:50 schreef Dalando het volgende:
BBQ
Explosie in flat Emmen
Waar doet dat ons aan herinneren
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:53 schreef Tchock het volgende:
[..]
ton80 is bantechnisch op een ander niveau denk ik
Ergens bij smegmanus
vertelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:54 schreef Chloroform het volgende:
Mensen die denken dat Penisbaard al eeuwen weg is.
Och weetje laat maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:54 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
Volgens mij ben ik dement aan het worden?
Shht.quote:
In ieder geval stukken beter dan de stront die jij produceert.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er kwam niks anders uit dan : Plas in je kont, plas in haar kont
Fow real niggahquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:52 schreef Dalando het volgende:
[..]
TUURLIJK![]()
![]()
Laatste keer was geloof ik nog in de TimElzinga SCHooidraad had trouwens een shirt gekocht en een mok en ook nog iets anders in die shop he
Hij heeft voor wat mooie hypes gezorgd hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:55 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Er kwam niks anders uit dan : Plas in je kont, plas in haar kont
Jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:56 schreef TheFamousMan het volgende:
[..]
Fow real niggah
Wat een bazentroll was dat
damnquote:
B-B-B-B-BUUUUUUUURRNNNNNNquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
In ieder geval stukken beter dan de stront die jij produceert.
HAHAHAHAH!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
Wat een haat weerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:56 schreef Chloroform het volgende:
[..]
ah de zogenaamde aanbidders zijn al gespotquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:57 schreef sciter het volgende:
[..]
Hij heeft voor wat mooie hypes gezorgd hoor
Ik ben ookquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:57 schreef Spaghettivreter het volgende:
Penisbaardbij dat 'ie weg is.
Ik moest lachenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:57 schreef Dalando het volgende:
[..]
Ik ben ook
[ afbeelding ]
dat ie weg is.
oh em geequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:57 schreef CyberJesus het volgende:
[..]
HAHAHAHAH!
Fucking baws dit..
1000 Exp. voor dezen dame!
Welcome to the list, sis.
Niet echt een aanbidder, ik kon hem alleen wel waarderen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:57 schreef Beach het volgende:
[..]
ah de zogenaamde aanbidders zijn al gespot
Dat ken jij nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:59 schreef Tchock het volgende:
[..]
Ik zou nooit iets aandoen waar van daag en voor al op staat.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:59 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was het een onderzwembroek ding
Daar ga ik nog eens een foto van maken 'in functie'quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:59 schreef Dalando het volgende:
[ afbeelding ]
Dat was het een onderzwembroek ding
Google maar: Tim-elzinga.quote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |