jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:01 schreef monkyyy het volgende:
Bestaan huurmoordenaars nog eigenlijk?
in de hele maffia onderwereld bestaan ze zeer zeker nog welquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:01 schreef monkyyy het volgende:
Jawel, in de vorm van Voormalig Joegoslaven. Nog steeds achter die mod aan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:01 schreef monkyyy het volgende:
Wat is het verschil tussen full en pimp ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat je goed man.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:01 schreef monkyyy het volgende:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:02 schreef TheFamousMan het volgende:
Dalando, gruwelijke baas[ afbeelding ]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.phpquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen full en pimp ?
Over 24 uur denk ik dat ik er een hebquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:02 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
[ afbeelding ]
Staat je goed man.
de ene is duurderquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:02 schreef Plastic_zak het volgende:
[..]
Wat is het verschil tussen full en pimp ?
Niet de mod, de user die zich schuldig heeft gemaakt aan smaad jegens mijn persoon. Beledigingen aan gewone medeburgers zijn in uitzonderlijke gevallen strafbaar als laster en eerroof.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:02 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
Jawel, in de vorm van Voormalig Joegoslaven. Nog steeds achter die mod aan?
wiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet de mod, de user die zich schuldig heeft gemaakt aan smaad jegens mijn persoon. Beledigingen aan gewone medeburgers zijn in uitzonderlijke gevallen strafbaar als laster en eerroof.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Over 24 uur denk ik dat ik er een heb
Mpjquote:
Dan neem ik wel een fullquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:03 schreef BBQSausage het volgende:
[..]
http://www.fok.nl/shop/abonnementen.php
Dat
Hoe meer abo's, des te beterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:03 schreef Dalando het volgende:
[..]
Over 24 uur denk ik dat ik er een heb
PM details, dan constateer ik dat het een mongool is en meld ik dat hierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Niet de mod, de user die zich schuldig heeft gemaakt aan smaad jegens mijn persoon. Beledigingen aan gewone medeburgers zijn in uitzonderlijke gevallen strafbaar als laster en eerroof.
Aanklacht indienen tegen die user.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:03 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Yepquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hoe meer abo's, des te beter
Het ging mij niet alleen om de mogelijkheden, dus ik dacht, ach, waarom niet.quote:
Tja, ik had die maand wat geld overquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:03 schreef Zolder het volgende:
Hahaha dat iemand echt die tim dingen heeft besteld
Je zit zijn piemel
quote:
Ik reageer erop, 3 minuten later haalt de mod mijn reactie weg maar laat deze staan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 01:21 schreef Mpj het volgende:
Dat is hetzelfde als op FOK! Meisjes (hoe lelijk ook) zetten hier foto's neer en krijgen de volle aandacht van alle kneuzen hier en gaan dan denken yeah ik lig goed in de markt, maar nee dat lig je niet. Op FOK! ja maar daar is dan ook alles mee gezegd. Kijk alleen maar naar die monkyyy, meid ziet er in real life niet uit en maakt foto's met handen voor haar gezicht/helft van haar gezicht etc. maar fans heeft ze hier wel.
Onafhankelijkheid van Googlequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:04 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hoe meer abo's, des te beter
Ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:05 schreef sciter het volgende:
FOK! verdient het ook wel om gesteund te worden.
Even kijken in je fobo of dat ook echt zo is.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:05 schreef monkyyy het volgende:
[..]
[..]
Ik reageer erop, 3 minuten later haalt de mod mijn reactie weg maar laat deze staan.
Tedteller omlaag! Huidige stand:quote:
En de ads legaal blokkeren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:06 schreef monkyyy het volgende:
Ik mis alleen een negeerstatus, misschien dat ik ook wel een abo neem daarvoor.
Op mijn vorige pc blokkeerde ik de ads aan de zijkanten legaal maar nu ik nieuwe laptop heb zie ik ze weerquote:
Ach, ik ben misschien wel lelijk, maar ik ben tenminste aardig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:06 schreef Beach het volgende:
[..]
Even kijken in je fobo of dat ook echt zo is.
Juist, dat is bij mij de hoofdreden geweest, ik gebruik amper functies, heb nu pas 2 mensen geblokkeerd, en gebruik pas sinds een aantal dagen customcss.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:05 schreef sciter het volgende:
FOK! verdient het ook wel om gesteund te worden.
Monky, wat doe je, dat zeggen lelijke mensen en dat ben jij niet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach, ik ben misschien wel lelijk, maar ik ben tenminste aardig.
Het was dan ook een grapje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:07 schreef monkyyy het volgende:
[..]
Ach, ik ben misschien wel lelijk, maar ik ben tenminste aardig.
legaal, zonder abo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:07 schreef Tchock het volgende:
[..]
Op mijn vorige pc blokkeerde ik de ads aan de zijkanten legaal maar nu ik nieuwe laptop heb zie ik ze weer
Een soort Faux. 1.0 dusquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:08 schreef sciter het volgende:
[..]
Iemand die zich voordeed als een 12 jarige.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |