Ik heb afgelopen nacht dus echt wat gemistquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach midden om 5uur met mario deuntjes draaien , remix van sparta , taking the hobits to isengardFamily guy bird is the word.
Omdat we een best hechte groep zijn en lief dagboek is ons niet onbekendquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
oke ik moet eigenlijk al 20 minuten plassen, maar er was en is goeie muziek.
ik ga proberen om het op te houden tot 3 uur.
waarom vertel ik dit eigenlijk
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:50 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
ach midden om 5uur met mario deuntjes draaien , remix van sparta , taking the hobits to isengardFamily guy bird is the word.
Om precies de reden dat ik vertel wat er met mijn zaad gebeurt onder de douche.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Jij bent Knetterquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:51 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Hecht mijn aarsch, ik haat jullie allemaalquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:51 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Omdat we een best hechte groep zijn en lief dagboek is ons niet onbekend
hechtquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Hecht mijn aarsch, ik haat jullie allemaal
IK HOU NOG WEL VAN JOUquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Doodquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:52 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Deze vrouw snapt het.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hecht
tis de interwebz
dus
Dit is mijn uitspraak daar zal u het mee moeten doen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:52 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
hecht
tis de interwebz
dus
Die man moet echt met een voorhamer bewerkt wordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:54 schreef heloef het volgende:
[..]
Dit is mijn uitspraak daar zal u het mee moeten doen.
[ afbeelding ]
Jah, ik heb geen schrik van mooie dames, Ze zijn in t begin vaak wel lastig omdat ze nogal schild om zich heen hebben, en dat is niet voor niks. Als je als vrouw er goed uit ziet word je vaak lastig gevallen door mannen. Daarom moet je zorgen dat ze zichzelf vertrouwt bij je voelt.quote:
Haten op de Rijdende Rechter.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:55 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Die man moet echt met een voorhamer bewerkt worden
Oh.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:54 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik prefereer een louter fysieke relatie
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |