Het oosten van Nederland is sowieso het beste stuk van Nederland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Beter nog. Dat dit kan in het oosten des lands
Erik was op zijn 17de exact hetzelfde als ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:38 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Die wake up call is iig een grote stap in de goeie richting.
Wordt verworpen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het oosten van Nederland is sowieso het beste stuk van Nederland.
quote:
oostenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:37 schreef Stiffler1988 het volgende:
[..]
Beter nog. Dat dit kan in het oosten des lands
Waarom herken ik mezelf hier ook inquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:38 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
Ik ken het , maar het heeft erook mee te maken dat je die de aantrekkelijkste vind, dan is de moeilijkheid altijd IETS te doen. Ja ik ken het probleem bij mij zelf namelijk ook. IETS doen om die meid de aandacht bij jou te trekken. Ik ben een nerd en praat makkelijk over spelletjes en andere ongein maar echt doorsnede meisje trek ik niet aan omdat ik daar te gek voor ben
U komt er ook vandaan ?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:38 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Het oosten van Nederland is sowieso het beste stuk van Nederland.
ik vond jou gewoon.. zeg maar neutraalquote:
Ik heb een enorm minderwaardigheidscomplex.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:37 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Klinkt als een minderwaardigheids complexje
Ja hoiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:38 schreef heloef het volgende:
[..]
Erik was op zijn 17de exact hetzelfde als ik.
Nou ja alleen hij was dan homo maar voor de rest.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:39 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ik vond jou gewoon.. zeg maar neutraal
nu vind ik jou wel tof.. want carpenters
* Schud hand *quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:39 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb een enorm minderwaardigheidscomplex.
Ja jij ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:40 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ja hoiIk heb het gisteren nog gezegd dat ik het heel erg confronterend vond om jouw liefdesverhalen te lezen.
quote:
oh dat vind ik niet eens oostenquote:
Achterhoek nog wel vind ik.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dat vind ik niet eens oosten
ik ben nogal raar daarin
Logisch, alles wat ten westen van ons is, is geen oostenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:40 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
oh dat vind ik niet eens oosten
ik ben nogal raar daarin
Mijn 17-jarige ik is een beetje een kruising tussen jouw en naatje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:40 schreef heloef het volgende:
[..]
Ja jij ook.
Maar hij snapt mij in zo'n beetje alles.
quote:
en ons is?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:41 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Logisch, alles wat ten westen van ons is, is geen oosten
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |