iddquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:27 schreef ValHallen het volgende:
Cream is altijd eenwaard vanwege Clapton
Beter dan te vroeg geboren worden nietwaar?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:25 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
zo geweldig vind ik het niet dat ik toen geboren ben..
ik ben te laat geboren
Dat zeg ik!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:26 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Maar goed ik verdien wel beter dan dat
eigenlijks ben ik 2 weken te vroeg geboren.. maar daardoor ben ik wel op een toffe dag jarig dus ik vind het niet zo ergquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:28 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Beter dan te vroeg geboren worden nietwaar?
Maakt het nog niet echt makkelijk thoughquote:
Hoe dat zoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:29 schreef _Fanta het volgende:
soms he, soms kan ik beter mn muil houden
Ik 3 weken te laatquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eigenlijks ben ik 2 weken te vroeg geboren.. maar daardoor ben ik wel op een toffe dag jarig dus ik vind het niet zo erg
The Tremeloes - Silence is goldenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:29 schreef _Fanta het volgende:
soms he, soms kan ik beter mn muil houden
De beste verliefdheden zijn degene die onverwacht zijnquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:29 schreef Insomnium het volgende:
[..]
Maakt het nog niet echt makkelijk though![]()
Ik moet gewoon iemand tegen komen die mij omver blaast denk ik ( AKA instant in love )
Ik heb gewoon een dag of 5 echt niets gegeten en kon niet eens in mijn eigen bed slapen.
Born to be a rebel.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Ik 3 weken te laatZe moesten me er uit trekken
Je vond het te gezelligquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zeer goed verwoord ditquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je vond het te gezellig
past wel bij je.. je was toch ook wel een beetje een typje wat op zichzelf is?
nja.. daar in de buik was je lekker in je uppie, warm en beetje doen wat je zelf leuk vond.
zo gauw je er uitkomt.. BAM volk, eng, licht alles.. ik snap je wel
Ik ook niequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:29 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
eigenlijks ben ik 2 weken te vroeg geboren.. maar daardoor ben ik wel op een toffe dag jarig dus ik vind het niet zo erg
Ik ook, 3 uur 's nachtsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:29 schreef ValHallen het volgende:
[..]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je vond het te gezellig
nja.. daar in de buik was je lekker in je uppie, warm en beetje doen wat je zelf leuk vond.
Jij snapt het. Ik was vroeger ook een kind dat de hele dag leuk en schattig was maar s'avonds het vertikte om te gaan slapenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:30 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
Je vond het te gezellig
heb je iig wel een lange verjaardag.quote:
Ik heb vandaag echt een wake-up call gehad qua verliefdheden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:30 schreef ValHallen het volgende:
[..]
De beste verliefdheden zijn degene die onverwacht zijn
Mijn broer 23:45. Dus het valt meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:32 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
heb je iig wel een lange verjaardag.
ik tijdens gtst.. tien over 8... dus nog geen 4 uur jarig
Vertel het jongen. Het is nacht, nu kan het.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:32 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik heb vandaag echt een wake-up call gehad qua verliefdheden.
oh das echt kortquote:
maar dat is eigenlijk ook wel weer grappig aan mij, ik word vaak wakker met het idee van wat heb ik nu toch weer allemaal gezegt, en als ik t dan nuchter teruglees valt t vaak bestwel meequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:32 schreef _Fanta het volgende:
[..]
Njah ben nogal moe enzow, en heb het idee dat ik weer veel onzin aan t uitkramen ben..
In het Drents?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Bam, volume vol open, en heul zachtjes meezingen
Vergeet dat heul zachtjes maarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:34 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
Bam, volume vol open, en heul zachtjes meezingen
jij snapt hemquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:35 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Jawel, gewoon met je hoofd heen en weer bewegen
Nou Erik zei het mij, waarom ik telkens verliefd werd op het mooiste meisje van de klas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:33 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Vertel het jongen. Het is nacht, nu kan het.
Nóg toffer. Dat dit kan in Nederland?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
jij snapt hem
ik vind jou nu al een stuk toffer dan ik vond
ja ik vond jou zegmaar niet zo heel tof.. maar dat komt niet zo lief over.. dus zeg ik nog tofferquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nóg toffer. Dat dit kan in Nederland?
Klinkt als een minderwaardigheids complexjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou Erik zei het mij, waarom ik telkens verliefd werd op het mooiste meisje van de klas.
Ik schrok me echt dood omdat het ook allemaal klopte wat hij zei.
Ik wordt dus altijd verliefd op het mooiste meisje van de klas waarom? Omdat ik het dan niet hoef te proberen, omdat het op voorbaat al kansloos is, omdat ik dan in mijn comfortzone kan blijven zitten omdat het de moeite niet waard is om te proberen.
Das lekker dan.
Beter nog. Dat dit kan in het oosten des landsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef ACT-F het volgende:
[..]
Nóg toffer. Dat dit kan in Nederland?
Wat heb ik misdaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:37 schreef Knetterkrankjorum het volgende:
[..]
ja ik vond jou zegmaar niet zo heel tof.. maar dat komt niet zo lief over.. dus zeg ik nog toffer
Die wake up call is iig een grote stap in de goeie richting.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Nou Erik zei het mij, waarom ik telkens verliefd werd op het mooiste meisje van de klas.
Ik wordt dus altijd verliefd op het mooiste meisje van de klas waarom? Omdat ik het dan niet hoef te proberen, omdat het op voorbaat al kansloos is, omdat ik dan in mijn comfortzone kan blijven zitten omdat het de moeite niet waard is om te proberen.
Das lekker dan.
Ik ken het , maar het heeft erook mee te maken dat je die de aantrekkelijkste vind, dan is de moeilijkheid altijd IETS te doen. Ja ik ken het probleem bij mij zelf namelijk ook. IETS doen om die meid de aandacht bij jou te trekken. Ik ben een nerd en praat makkelijk over spelletjes en andere ongein maar echt doorsnede meisje trek ik niet aan omdat ik daar te gek voor benquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:36 schreef heloef het volgende:
[..]
Das lekker dan.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |