Ik draaide zo erg dat ik een keer uit een half-hoogslaper(quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:24 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik had altijd 2 vlechtjes want dan ging het minder in de klit. Alsnog werd ik altijd wakker met een gigantische vilt plak op mn achterhoofd want ik fietste in mn slaap enzo
awwww, jouw icoon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:24 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik had altijd 2 vlechtjes want dan ging het minder in de klit. Alsnog werd ik altijd wakker met een gigantische vilt plak op mn achterhoofd want ik fietste in mn slaap enzo
Villa achterwerk! Ja zuster nee zuster, klokhuis...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het nu nog wel eens knap dat ik me met alleen ned 1,2 3 en duitsland 1,2,3 op tv kon uithouden, zelfs service salon was toen spannend
Ik viel ook altijd uit bed als we bij mijn oma waren, dat bed had geen hoog genoeg randje.. Mijn ouders hoorden dan snachts een POK en ik sliep ook rustig verder jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik draaide zo erg dat ik een keer uit een half-hoogslaper(met zo'n tent eronder
) ben gevallen, en rustig doorsliep
Truequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:27 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik viel ook altijd uit bed als we bij mijn oma waren, dat bed had geen hoog genoeg randje.. Mijn ouders hoorden dan snachts een POK en ik sliep ook rustig verder ja![]()
Maar we gaan offtopic, dit is niet specifiek 90's
ja zondags rembo & rembo, theo & thea, die serie met oh shreck oh shreck das kind ist weg (zo ging het liedje), de freules, mevrouw ten katequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:26 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
awwww, jouw icoon.
[..]
Villa achterwerk!
Wij hadden ook BBC, had je allemaal hotte shit.
Theo&Theaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja zondags rembo & rembo, theo & thea, die serie met oh shreck oh shreck das kind ist weg (zo ging het liedje), de freules, mevrouw ten kate
Beppiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:29 schreef Verbodsbord het volgende:
Mensen die loenatik nog kennen, damn dat was geniaal
hoezo nog? dat is tot 2001 uitgezonden noem ik amper 90s (al begon het wel in 95)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:29 schreef Verbodsbord het volgende:
Mensen die loenatik nog kennen, damn dat was geniaal
Da's 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoezo nog? dat is tot 2001 uitgezonden noem ik amper 90s (al begon het wel in 95)
Begon in '95, daaromquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoezo nog? dat is tot 2001 uitgezonden noem ik amper 90s (al begon het wel in 95)
huh?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:22 schreef pasopikbijt het volgende:
Kregen jullie ook een tuinbroek aan van je moeder die je zo moeilijk open kreeg als je moest plassen?
haha ohja 2001 is voor mijn gevoel een tijdje geleden toen had ik al 1 opleiding afquote:
Ja tuinbroeken waren toch ook helemaal hip toen?quote:
Ik was toen bijna 7quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha ohja 2001 is voor mijn gevoel een tijdje geleden toen had ik al 1 opleiding af
2001 lijkt voor mij ook nog vrij recent hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha ohja 2001 is voor mijn gevoel een tijdje geleden toen had ik al 1 opleiding af
Dat is wel een beetje het beste van 2 werelden inderdaad, alle nostalgie, en nog jong genoeg om de moderne technologie op te zien komen en het te leren beheersenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
'83 was een bazenjaar
Het einde van de 80's bewust meemaken en de hele 90's. Alle bovenstaande "ouwe meuk" is me bekend
Dat zegt niet zoveel ik heb oudere broers en zussen dus ik ken ook alle meuk van voor mijn tijd, tita tovenaar, Q en Q, de vijf, de zevensprong, beertje collacol, enz,quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:38 schreef Drizzt_DoUrden het volgende:
'83 was een bazenjaar
Het einde van de 80's bewust meemaken en de hele 90's. Alle bovenstaande "ouwe meuk" is me bekend
Dingen als de zevensprong ken ik ook, net als de familie knots enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:40 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
Dat zegt niet zoveel ik heb oudere broers en zussen dus ik ken ook alle meuk van voor mijn tijd, tita tovenaar, Q en Q, de vijf, de zevensprong, beertje collacol, enz,
haha wanneer kan dat niet meer dan, lees maar eens het 40+ forum daar zitten zat mensen die meer van computers weten dan de gemiddelde persoon die in de 90s geboren is. De grap was computers zijn er al vanaf de jaren 70 en om vroeger een computer te bedienen moest je er ook nog iets van af weten tegenwoordig maken ze het je maar heel gemakkelijk waardoor veel mensen al panisch worden als ze iets in moeten typen of een stukje moeten coden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:39 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dat is wel een beetje het beste van 2 werelden inderdaad, alle nostalgie, en nog jong genoeg om de moderne technologie op te zien komen en het te leren beheersen
Familie knots komt me echt heel vaag bekend voor maar ik kan me niet herinneren waar het over gingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dingen als de zevensprong ken ik ook, net als de familie knots enzo
Altijd leuk als dat werd uitgezonden op tv in de vakantie.
Ik weet het ook niet meer precies, iets met een stripboekenwinkel, en een tante die met roze verf schilderde en dan kreeg iemand een soort dagdroom ofzo? Lang geledenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:42 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Familie knots komt me echt heel vaag bekend voor maar ik kan me niet herinneren waar het over ging
Ze herhalen nu geloof ik zelfs hamelen, dan moet ik altijd denken aan een liedje van fratsen het hele liedje lang vragen waar hamelen ligt en dan ineens horen dat rob de nijs daar woont, oh laat dan maar zittenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:41 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Dingen als de zevensprong ken ik ook, net als de familie knots enzo
Altijd leuk als dat werd uitgezonden op tv in de vakantie.
True, misschien een beetje een non-argument, maar zo ervaar ik hetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:42 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha wanneer kan dat niet meer dan, lees maar eens het 40+ forum daar zitten zat mensen die meer van computers weten dan de gemiddelde persoon die in de 90s geboren is. De grap was computers zijn er al vanaf de jaren 70 en om vroeger een computer te bedienen moest je er ook nog iets van af weten tegenwoordig maken ze het je maar heel gemakkelijk waardoor veel mensen al panisch worden als ze iets in moeten typen of een stukje moeten coden.
Kloddertje roze hier kloddertje roze daarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:42 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Familie knots komt me echt heel vaag bekend voor maar ik kan me niet herinneren waar het over ging
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |