lolneequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:22 schreef pasopikbijt het volgende:
Kregen jullie ook een tuinbroek aan van je moeder die je zo moeilijk open kreeg als je moest plassen?
Heeel vroeger wel jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:22 schreef pasopikbijt het volgende:
Kregen jullie ook een tuinbroek aan van je moeder die je zo moeilijk open kreeg als je moest plassen?
Ik had altijd 2 vlechtjes want dan ging het minder in de klit. Alsnog werd ik altijd wakker met een gigantische vilt plak op mn achterhoofd want ik fietste in mn slaap enzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:23 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Heeel vroeger wel jaMaar toen had ik ook nog houten klompen, en een gelkuif
Ik draaide zo erg dat ik een keer uit een half-hoogslaper(quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:24 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik had altijd 2 vlechtjes want dan ging het minder in de klit. Alsnog werd ik altijd wakker met een gigantische vilt plak op mn achterhoofd want ik fietste in mn slaap enzo
awwww, jouw icoon.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:24 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik had altijd 2 vlechtjes want dan ging het minder in de klit. Alsnog werd ik altijd wakker met een gigantische vilt plak op mn achterhoofd want ik fietste in mn slaap enzo
Villa achterwerk! Ja zuster nee zuster, klokhuis...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:24 schreef Bosbeetle het volgende:
Ik vind het nu nog wel eens knap dat ik me met alleen ned 1,2 3 en duitsland 1,2,3 op tv kon uithouden, zelfs service salon was toen spannend
Ik viel ook altijd uit bed als we bij mijn oma waren, dat bed had geen hoog genoeg randje.. Mijn ouders hoorden dan snachts een POK en ik sliep ook rustig verder jaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:25 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ik draaide zo erg dat ik een keer uit een half-hoogslaper(met zo'n tent eronder
) ben gevallen, en rustig doorsliep
Truequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:27 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik viel ook altijd uit bed als we bij mijn oma waren, dat bed had geen hoog genoeg randje.. Mijn ouders hoorden dan snachts een POK en ik sliep ook rustig verder ja![]()
Maar we gaan offtopic, dit is niet specifiek 90's
ja zondags rembo & rembo, theo & thea, die serie met oh shreck oh shreck das kind ist weg (zo ging het liedje), de freules, mevrouw ten katequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:26 schreef LolaLovesYou het volgende:
[..]
awwww, jouw icoon.
[..]
Villa achterwerk!
Wij hadden ook BBC, had je allemaal hotte shit.
Theo&Theaquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:28 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
ja zondags rembo & rembo, theo & thea, die serie met oh shreck oh shreck das kind ist weg (zo ging het liedje), de freules, mevrouw ten kate
Beppiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:29 schreef Verbodsbord het volgende:
Mensen die loenatik nog kennen, damn dat was geniaal
hoezo nog? dat is tot 2001 uitgezonden noem ik amper 90s (al begon het wel in 95)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:29 schreef Verbodsbord het volgende:
Mensen die loenatik nog kennen, damn dat was geniaal
Da's 10 jaar geledenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoezo nog? dat is tot 2001 uitgezonden noem ik amper 90s (al begon het wel in 95)
Begon in '95, daaromquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:31 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
hoezo nog? dat is tot 2001 uitgezonden noem ik amper 90s (al begon het wel in 95)
huh?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:22 schreef pasopikbijt het volgende:
haha ohja 2001 is voor mijn gevoel een tijdje geleden toen had ik al 1 opleiding afquote:
Ja tuinbroeken waren toch ook helemaal hip toen?quote:
Ik was toen bijna 7quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha ohja 2001 is voor mijn gevoel een tijdje geleden toen had ik al 1 opleiding af
2001 lijkt voor mij ook nog vrij recent hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:33 schreef Bosbeetle het volgende:
[..]
haha ohja 2001 is voor mijn gevoel een tijdje geleden toen had ik al 1 opleiding af
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |