precies dit, misplaatste melancholie van internet autisten die hun herinneringen hebben van inet memesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:42 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Die kennen het geluid van een inbelverbinding, kunnen zich de enorme mobiele telefoons mét antenne herinneren, hebben telekids gezien, op de SNES gespeeld en flippo's gespaard?
Ik dacht het niet.

Je UI heeft me een paar seconden beziggehouden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:19 schreef sinepedraap het volgende:
Kennen jullie die tekenfilm Pokémon nog? Dat waren nog eens tijden!

Klopt. Tevens heb ik me er ook altijd afzijdig van gehouden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:28 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Jij ook niet, je bent van '77

15/16 jarige waren nog niet eens geboren toen de Snes uit kwamquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:25 schreef Klaas_Pindakaas het volgende:
15/16 jarigen hebben dit ook allemaal meegemaakt hoor

Alsof je toen verpest wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:06 schreef -Strawberry- het volgende:
Gelukkig was ik ook niet voor 'die' generatie geboren. Ik voel me niet geheel verpest.

Best droevig.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 14:38 schreef Doler12 het volgende:
[..]
15/16 jarige waren nog niet eens geboren toen de Snes uit kwam

Telekids ging weg toen jij een jaar of 5 was zo ongeveer denk ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:50 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Kan ook dat ik een extreem goed geheugen heb en het wat bewuster heb meegemaakt, maar ik herinner me die dingen toch echt.

Ik heb nog op de eerste versie mogen spelen, ook al kwam ik uit '91. Bazenspellen zaten erop, kon me er uren mee bezig houden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:55 schreef penny-wise het volgende:
Bazenapparaat, toen..
[ afbeelding ]

Ja, alleen was de SNES een NESquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:42 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Die kennen het geluid van een inbelverbinding, kunnen zich de enorme mobiele telefoons mét antenne herinneren, hebben telekids gezien, op de SNES gespeeld en flippo's gespaard?
Ik dacht het niet.

quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:57 schreef Plastic_zak het volgende:
De jaren 90 had ook slechte dingen
Paars I en paars II![]()

NES is zo 80'squote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Ja, alleen was de SNES een NES
En ben ik dan 17![]()

Alsof balkenende 1 t/m 3 zo goed warenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:57 schreef Plastic_zak het volgende:
De jaren 90 had ook slechte dingen
Paars I en paars II![]()

Nintendo tm de N64quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe dan ook, NES en SNES, beide

Feit blijft dat de jeugd nu minder buiten speelt, de pc lijkt belangrijkerquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:08 schreef schommelstoel het volgende:
[..]
Hoe dan ook, NES en SNES, beide

| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |