Ik ook, helaas 91', Banjo Kazooie en de opvolger Banjo Tooiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Dat ook jaAlleen ik ben een sucker van de eerste 3d games, Mario 64, Zelda OoT, Banjo Kazooie etc..
ja zwaar kut dat dat nu niet meer kanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:28 schreef Jahr00n het volgende:
de jaren 70 niet meegemaakt hebbende hele dag lekker blowen wat een tijd was dat
Daar weet jij niks van, jij bent van '91.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:28 schreef Jahr00n het volgende:
de jaren 70 niet meegemaakt hebbende hele dag lekker blowen wat een tijd was dat
Ben ik mee opgegroeid, nog nét in de fase dat 'ie zo'n beetje de hele vrijdag vulde op Radio 3 ('een volle vrijdag lang'), en tevens zaten ze op woensdagmiddag op Radio 2 met Nederland Muziekland.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:49 schreef freddygonzales het volgende:
De Veronica Omroep Organisatie die nog een normale omroep was en in het publieke bestel zat.
Later zaten ze de hele zaterdag op radio 3 (van vrijdagavond 00.00 uur tot zondagochtend 06.00 uur) tot het commercieel gaan in 1995. Wat heb ik gelachen op zaterdagnacht met Shock Radio met Rob Stenders en Fred Siebelink.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:03 schreef female81 het volgende:
[..]
Ben ik mee opgegroeid, nog nét in de fase dat 'ie zo'n beetje de hele vrijdag vulde op Radio 3 ('een volle vrijdag lang'), en tevens zaten ze op woensdagmiddag op Radio 2 met Nederland Muziekland.![]()
...terwijl op hetzelfde moment, op Radio 3, een combinatie van de EO en de VPRO te horen was. En was het ook alweer niet zo dat de NCRV deze dag afsloot?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:10 schreef freddygonzales het volgende:
Woensdag zaten ze trouwens van 7 uur tot 17 uur op radio 2 met o.a. Nederland Muziekland idd.
Ik zei ernaar ook nog dat ik een pocket hadquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:14 schreef FartHoven het volgende:
[..]
gameboy color ..? Ik speelde ninja turtles op de old school gameboy aka the no color
Jij ook niet, je bent van '77quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:31 schreef cvboer het volgende:
[..]
Daar weet jij niks van, jij bent van '91.
Net zoals je ouders waarschijnlijk zo Duits hebben geleerd, als ze een TV hadden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:23 schreef TigerXtrm het volgende:
Cartoon Network, ze de zender waar menig kind in de jaren 90 Engels van heeft geleerd voor hij ook maar op de middelbare school zat. Tot een jaar of '97 was die hele zender Engels en toen ineens een reclame: JA! Je hoort het goed! Vanaf blabla is Cartoon Network met Nederlandse ondertiteling te zien!
Nu zijn ze te ver doorgeschoten en is alles Nederlands gesproken. Zo zonde.
Die kennen het geluid van een inbelverbinding, kunnen zich de enorme mobiele telefoons mét antenne herinneren, hebben telekids gezien, op de SNES gespeeld en flippo's gespaard?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:25 schreef Klaas_Pindakaas het volgende:
15/16 jarigen hebben dit ook allemaal meegemaakt hoor
Kan ook dat ik een extreem goed geheugen heb en het wat bewuster heb meegemaakt, maar ik herinner me die dingen toch echt.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:42 schreef Superslechterik het volgende:
[..]
Die kennen het geluid van een inbelverbinding, kunnen zich de enorme mobiele telefoons mét antenne herinneren, hebben telekids gezien, op de SNES gespeeld en flippo's gespaard?
Ik dacht het niet.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |