Of spelden erin doen om bij de buren in de gordijnen te schieten als de raam open stondquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:04 schreef baaart het volgende:
[..]
Ja het was wel stoer als je het zelf goed konnadeel is dat je dan zo'n droge bek krijgt als je ze dicht draait met speeksel. Of anders lekker harde punten maken als je ze van te voren vouwt met plakband. Wat een tijd..
Ja, beetje wel. Een jaar later kocht ik zelf een brander, en kreeg ik pas écht goed door hoe die hele materie in elkaar stak.quote:
ik heb nog een compaq contura 430c met 16 mb ram liggen ! en een hagel nieuwe batterijquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:14 schreef FartHoven het volgende:
[..]
gameboy color ..? Ik speelde ninja turtles op de old school gameboy aka the no color
Vooral die visquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:21 schreef pindaplukker het volgende:
Booeeboeeeen uiteraard trauma's overgehouden van Karbonkel
![]()
[ afbeelding ]
Jawelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:18 schreef WcPot het volgende:
Ben deze volgens mij ook nog niet tegen gekomen in dit topic
[ afbeelding ]
Fixedquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:51 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
bah, eckte bazen hadden een N64 SNES. Nintendo was baas toentertijd
Dat ook jaquote:
Zo man wat een herinnering, dat was 5 jaar geleden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:05 schreef Superthomas het volgende:
ik kan me nog herinneren toen ik mijn playstation 2 slim kreeg. man, ik sprong een gat in de lucht. ik kon eindelijk 3d gamen! de spelletjes waren best wel moeilijk, maar ik heb ze toch allemaal uitgespeeld. nu heb ik ook net een PS3 gekocht, en de spelletjes zijn niet meer wat ze vroeger waren.
voor de PS2 had ik ook nog de gameboy advance met pokemon leafgreen. ik heb daar zó vaak op sitten spelen. ik heb ook nog dat wireless ding, dat was ook baas.
Lol wut. Ik wilde die net posten. Double Dragon op de NES! Street Fighter 2 op de Megadrivequote:
Wat een bazenspellen idd. Rare was toen ook eckt de shitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:38 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
Dat ook jaAlleen ik ben een sucker van de eerste 3d games, Mario 64, Zelda OoT, Banjo Kazooie etc..
tjek die neus danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
Waarom heeft iedereen trauma's van karbonkel.
[ afbeelding ]
Kijk die klotekop, wat een mongool, hij deed niet eens enge dingen.
CN zat gewoon in het normale pakket hoorquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 03:12 schreef sciter het volgende:
Ik keek altijd are you being served en kindernet,telekids en ned3.
We hadden geen cartoon network.
Niet altijd.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:05 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
CN zat gewoon in het normale pakket hoor
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |