Wie heeft er nou nog hyvesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
VIELLEICHT aanwezig
Maar misschien mag dat niet, ik mocht niet eens je hyves
Ok vet! Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:18 schreef whosvegas het volgende:
Ok, ik ben wel geintresseerd, als ik kan natuurlijk
Die is al 6 jaar dicht, Black & White trouwens ook al meer dan 3 jaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:49 schreef Maanvis het volgende:
oké, zuipen in de samsam, ik ben er misschien bij.
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:17 schreef Weissman het volgende:
Ik post weinig maar lurk dagelijks. Heb er ook wel zin in.
Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:18 schreef whosvegas het volgende:
Ok, ik ben wel geintresseerd, als ik kan natuurlijk
Dat weet ik, ik zei het uit nostalgiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:33 schreef Re het volgende:
[..]
Die is al 6 jaar dicht, Black & White trouwens ook al meer dan 3 jaar
Amsterdam dan kom ik ook wel!
onzin, amsterdam is prima te doen vanuit brabant. utrecht zuigt want daar kom je telkens bij die tent van henk westbroek uit aangezien men het nooit eens kan worden over iets andersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:31 schreef zwartedoos het volgende:
Gebruikelijk is om een meet een beetje centraal te houden, zoals bv Utrecht. Sommige mensen komen van Brabant, Limburg etc en dan is het niet te doen.
Lekker om 23u naar huis of met n cola om daarna 3uur naar huis te rijden, veel plezier!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
onzin, amsterdam is prima te doen vanuit brabant. utrecht zuigt want daar kom je telkens bij die tent van henk westbroek uit aangezien men het nooit eens kan worden over iets anders.
ik doe er vanuit het oosten van brabant maar 1,5 uur over hoor. Tja als je uit maastricht komt dan organiseer je daar maar een meetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Lekker om 23u naar huis of met n cola om daarna 3uur naar huis te rijden, veel plezier!
Misschien dat we zelfs als FOK!kers kunnen carpoolen ? Voor mij is Amsterdam zo ong. 1 uur en 50 minuten vanuit Twente. Ik heb er geen problemen mee mensen mee te nemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Lekker om 23u naar huis of met n cola om daarna 3uur naar huis te rijden, veel plezier!
Dat is een gevalletje duidelijke afspraken makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:22 schreef Maanvis het volgende:
het is altijd gezellig, maar de amsterdam crew is gewoon toffer dan de utrecht crew.
ik ben altijd huiverig voor carpoolen aangezien sommigen verwachten dat ik naar huis ga als zij moe worden
Ik zeg een gevalletje van:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:22 schreef Maanvis het volgende:
het is altijd gezellig, maar de amsterdam crew is gewoon toffer dan de utrecht crew.
ik ben altijd huiverig voor carpoolen aangezien sommigen verwachten dat ik naar huis ga als zij moe worden
neuh, ik heb het 1x meegemaakt in grunn, dat een gozer die met me meereed om 11u zei 'zullen we niet eens terugrijden' (naar den bosch)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:30 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik zeg een gevalletje van:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:51 schreef Witbaard het volgende:
Als ik mag komen, kom ik ook wel misschien. :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wist niet dat er 2 groepen waren?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:22 schreef Maanvis het volgende:
je doet alsof jij dit organiseert. Er mag best rekening gehouden worden met mensen die van verder komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik doe er vanuit het oosten van brabant maar 1,5 uur over hoor. Tja als je uit maastricht komt dan organiseer je daar maar een meet.
mishu organiseert het. en die komt uit amsterdam dus ze mag het in amsterdam organiseren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
je doet alsof jij dit organiseert. Er mag best rekening gehouden worden met mensen die van verder komen.
Ik kom zelf vanuit den bosch, maar ben liever in Utrecht dan in Amsterdam.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mishu organiseert het. en die komt uit amsterdam dus ze mag het in amsterdam organiseren.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:05 schreef Mishu het volgende:
Maar andere suggesties zijn natuurlijk meer dan welkom![]()
hou je dan buiten de organisatie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mishu organiseert het. en die komt uit amsterdam dus ze mag het in amsterdam organiseren.
gezeik over plaatsen altijd, ik ben op diverse meets in amsterdam en op diverse meets in utrecht geweest. die in amsterdam waren beter.
Maar hey als jij liever in utreg bent...
Aha, dus jij mag wel zeiken dat het in utreg moet maar ik mag niet zeiken dat het in amsterdam leuker is?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
hou je dan buiten de organisatie.
Het lag aan de groep ja en aan het feit dat we telkens naar die kuttent van henk westbroek gaan waar het geen flikker aan is.quote:Is t voor Mishu zelf niet leuker om naar Utrecht te gaan dan constant in Amsterdam te zijn?
En verder, waarop baseer je dat meetings leuker waren in adam? Misschien lag t aan de groep?
Tja, waarom zou je sociaal zijn? Als je in utreg organiseert dan ben je weer aso naar de mensen uit hoorn en den helderquote:Tis al met al een stukje socialer voor de provincialen onder ons als het centraal wordt gehouden.amsterdam is een teringeind
Ik neem toch wel aan dat er meerdere tenten zijn daarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aha, dus jij mag wel zeiken dat het in utreg moet maar ik mag niet zeiken dat het in amsterdam leuker is?
[..]
Het lag aan de groep ja en aan het feit dat we telkens naar die kuttent van henk westbroek gaan waar het geen flikker aan is.
[..]
Tja, waarom zou je sociaal zijn? Als je in utreg organiseert dan ben je weer aso naar de mensen uit hoorn en den helder.
natuurlijk zijn er meerdere tenten daar, maar daar wil niemand heenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik neem toch wel aan dat er meerdere tenten zijn daar
manier waarop je het brengt doet me denken alsof jij het organiseert, das dus niet echt zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aha, dus jij mag wel zeiken dat het in utreg moet maar ik mag niet zeiken dat het in amsterdam leuker is?
[..]
Het lag aan de groep ja en aan het feit dat we telkens naar die kuttent van henk westbroek gaan waar het geen flikker aan is.
[..]
Tja, waarom zou je sociaal zijn? Als je in utreg organiseert dan ben je weer aso naar de mensen uit hoorn en den helder.
euh, nu doe jij net alsof jij het organiseert.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
manier waarop je het brengt doet me denken alsof jij het organiseert, das dus niet echt zo.
Verder voel je je geloof ik een beetje op je teentjes getrapt he?
Er zijn meer dingen in Utrecht, maar ook dat lijk je niet te beseffen.
En voor mensen uit Hoorn is Utrecht nog altijd dichterbij dan mensen uit Maastricht, dus qua afstand kwel je niemand als je Utrecht kiest.
ik doe dit alleen om wat tegengas te geven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh, nu doe jij net alsof jij het organiseert.
Maargoed, ik sta open voor tips in utrecht, weet jij leuke tenten? Of kom je er nooit?
nouja, er is altijd gezeik over 'het moet centraal' maar dan blijkt dat de meet kut is aangezien niemand of maar 1 of 2 personen die op de meet komen daadwerkelijk uit utrecht komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ik doe dit alleen om wat tegengas te geven.
het gaat er om dat degenen die op de meet komen zelf weten hoe een bepaalde tent isquote:Utrecht heeft een veel minder chaotische binnenstad dan Amsterdam, qua tenten ken ik er nog niet veel, maar wil best eens rondvragen... Misschien het Utrecht forum in STA
is dat al geopperd hier dan??quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
natuurlijk zijn er meerdere tenten daar, maar daar wil niemand heen.
nee, ervaringen uit het verleden. ik ben al op een stuk of 6 FOK! meets in utreg geweestquote:
en dat was met dezelfde mensen als de mensen wat hier in de OP staan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, ervaringen uit het verleden. ik ben al op een stuk of 6 FOK! meets in utreg geweest.
ik ken ze geen van allen. maar om met deze mensen naar utreg te gaan terwijl er niemand vandaan komt, alleen maar om het centraal te houden, zie ik niet zittenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:06 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
en dat was met dezelfde mensen als de mensen wat hier in de OP staan?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:07 schreef Mishu het volgende:
Qua, datum, hebben mensen daar een suggestie voor?
Ik zat te denken aan een zaterdag ergens in de eerste of tweede week van september.doe maar als jij tijd hebtSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt..
Trots lid van het 👿 Duivelse Viertal 👿
Een gedicht over Maanvis
Het ONZ / [KAMT] Kennis- en Adviescentrum Maanvis Topics , voor al je vragen over mijn topiques!
Ik heb dit ook wel een beetje, het is echt leuker en makkelijker als iemand de stad goed kent. Ik ben wel eens met vrienden naar Utrecht geweest en we eindigden ergens in een random anoniem kroegje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ken ze geen van allen. maar om met deze mensen naar utreg te gaan terwijl er niemand vandaan komt, alleen maar om het centraal te houden, zie ik niet zitten.
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je niet iedereen over 1 kam moet scheren en ook niet iedere meet.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik ken ze geen van allen. maar om met deze mensen naar utreg te gaan terwijl er niemand vandaan komt, alleen maar om het centraal te houden, zie ik niet zitten.
het voordeel van a'dam is dat er echt veel FOK!kers wonen. dus heb je daar ook makkelijker slaapplaatsen en mensen die de stad kennen, etc.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:11 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik bedoel alleen maar te zeggen dat je niet iedereen over 1 kam moet scheren en ook niet iedere meet.
En al eens bedacht dat er misschien geen mensen in de OP erbij komen juist omdat het in Adam is?
Ik kom zelf uit zuid limburg en zou eerder naar utrecht gaan dan naar adam, als ik zou komen dan. Want dat doe ik dus niet. Maar kan daardoor wel begrijpen dat veel mensen dan niet kunnen.
Nou ok, ik heb iig mijn mening gegeven. Verder wens ik jullie veel plezierquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het voordeel van a'dam is dat er echt veel FOK!kers wonen. dus heb je daar ook makkelijker slaapplaatsen en mensen die de stad kennen, etc.
als je lief bent mag je vast wel bij iemand op d ebank crashen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:15 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Nou ok, ik heb iig mijn mening gegeven. Verder wens ik jullie veel plezier
Ik denk dat wanneer er meerdere mensen van buiten Amsterdam komen het ook centraler moet worden gehouden. Vanuit Twente scheelt het denk ik zo'n 20 minuten reistijd Utrecht > Amsterdam, echter is de reistijd voor een Limburger veel langer en daar dient ook rekening mee gehouden te worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:14 schreef Maanvis het volgende:
[..]
het voordeel van a'dam is dat er echt veel FOK!kers wonen. dus heb je daar ook makkelijker slaapplaatsen en mensen die de stad kennen, etc.
nouja, dan moeten er eerst veel mensen uit limburg komen. voor mij is a'dam ook een half uur langer reistijd. je kunt iig nooit met iedereen rekening houden. de organisator bepaalt waar de meet is vind ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:23 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik denk dat wanneer er meerdere mensen van buiten Amsterdam komen het ook centraler moet worden gehouden. Vanuit Twente scheelt het denk ik zo'n 20 minuten reistijd Utrecht > Amsterdam, echter is de reistijd voor een Limburger veel langer en daar dient ook rekening mee gehouden te worden.
We moeten een oplossing voor iedereen hebben ( voor zover mogelijk ) en niet voor sommigen denk ik zo ?
Dan vind ik wel dat een van deze mensen die Utrecht wilt de organisatie op zich neemt wat betreft de leuke plekken in Utrecht en welke kroeg enzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:36 schreef Witbaard het volgende:
Misschien handig om je voorkeur aan te geven als je je aanmeldt. Meeste voorkeur wint.
niet nodig, want of het nu adam of utrecht is ik kom sowieso nietquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:21 schreef Maanvis het volgende:
[..]
als je lief bent mag je vast wel bij iemand op d ebank crashen.
Ja maar ik kom uit het noorden, dus ik reis liever naar Utrecht dan naar Amsterdam.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:07 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jammer, je lijkt me wel een leuke accesoire op mijn bank.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:39 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
niet nodig, want of het nu adam of utrecht is ik kom sowieso niet
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:58 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jammer, je lijkt me wel een leuke accesoire op mijn bank.
nu liggen er (waarschijnlijk) 2 katten op. Wordt ook saai.quote:
Ik voel je pijn man.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:14 schreef Witbaard het volgende:
Ik voel me genegerd, ik mag niet op de misschien-lijst.
Ik zou Mishu niet pm'en dan neemt ze je tekst letterlijk overquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:14 schreef Witbaard het volgende:
Ik voel me genegerd, ik mag niet op de misschien-lijst.
Pst, er zijn leukere zaken in U heur, die tent van Westbroek is idd waardeloos.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
[..]
[..]
alle FOK! meets in utreg waren daarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:16 schreef yvonne het volgende:
[..]
Pst, er zijn leukere zaken in U heur, die tent van Westbroek is idd waardeloos.
kan je verwachten in r&pquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:05 schreef Mishu het volgende:
[..]
Klinkt inderdaad als een goedkope pick up lineHe bebe
![]()
Moeten hun weten, wij gaan tegenwoordig naarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:17 schreef Maanvis het volgende:
[..]
alle FOK! meets in utreg waren daar. We gingen overigens nog wel naar die blowtent met die tralies vorig jaar. Dat was wel leuk.
was ook aardig aangebodenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:25 schreef Maanvis het volgende:
hoezo pickup line? Neukt een beetje lastig als zij beneden op de bank ligt en ik boven op bed. Is dus puur vriendschappelijk.
Als het maar geen harige neger is!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:29 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
was ook aardig aangebodenmisschien kan er een ander fokker nog gebruik van maken
Geweldig zo'n rookruimte.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moeten hun weten, wij gaan tegenwoordig naar
http://www.mickoconnells.nl/home.html
lekker veel plek, mega rookruimte, bier in pints (!) en goed betaalbaar voer!
op de foto's staan veel studenten. is het daar altijd zo stutenterig?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:25 schreef yvonne het volgende:
[..]
Moeten hun weten, wij gaan tegenwoordig naar
http://www.mickoconnells.nl/home.html
lekker veel plek, mega rookruimte, bier in pints (!) en goed betaalbaar voer!
voor de rokers wel jaquote:
Ja of andersom.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:04 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
voor de rokers wel jaanders moet je maar een niet rokers meet organiseren
Sorry, zal het weghalenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:15 schreef kedge het volgende:
[..]
Ik zou Mishu niet pm'en dan neemt ze je tekst letterlijk over
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:27 schreef Northside het volgende:
Oh, en als zwartedoos komt beloof ik hierbij plechtig dat mijn misschien een zeker wordt.
Ik heb nu al een Amsterdamse lokatie als suggestie gedaan. Als het in Utrecht gehouden wordt moet ik nog even nadenken of dat me leuk lijkt. Ik had namelijk dit in gedachten...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:46 schreef Silenus het volgende:
Ik kom zelf uit Utrecht, maar de Stairway moet je dan echt niet doen. Typisch een plaats waar veel Fokkers samenklonteren, samen met alto's met pluizige paardenstaarten die raar hinniken om WoW-grapjes. (Fokkers dus.)
Doe Kafe Belgie, O'Connels, Olivier en voor de echte die-hards stappen in de Derrick. In dat geval ben ik erbij.
Nee hoor, ik volg dit met grote belangstellingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:22 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
*smeck smeck smeck* tastes like sarcasm
hoe scheer jij je polsen het liefst?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:51 schreef yvonne het volgende:
[..]
Nee hoor, ik volg dit met grote belangstelling
Ik vind dat uiteindelijk iedereen lekker moet doen wat hij zelf leuk vind. Wat dat betreft ben ik vrij flexibel. Het uiteindelijke doel is dat iedereen iets leuks meemaaktquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:52 schreef Northside het volgende:
Tsjee, doe anders 2 meets als het zo'n issue is. Reizen is reizen, of je nou 1,5 of 2 uur onderweg bent, dat maakt toch ook niet zoveel uit? Je zal er sowieso iets voor over moeten hebben om erbij te zijn mij in levende lijve te zien.
Ja, maar met de 'ik kom alleen als het bij mij voor de deur wordt gehouden'-mentaliteit kom je ook niet ver he. Niks mis met een beetje moeite doen voor iets leuks.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:56 schreef Mishu het volgende:
Ik vind dat uiteindelijk iedereen lekker moet doen wat hij zelf leuk vind. Wat dat betreft ben ik vrij flexibel. Het uiteindelijke doel is dat iedereen iets leuks meemaakt
ze kan toch slaapplaats aanbieden?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, maar met de 'ik kom alleen als het bij mij voor de deur wordt gehouden'-mentaliteit kom je ook niet ver he. Niks mis met een beetje moeite doen voor iets leuks.
Ja nou ik zeg niet definitief nee ofzo maar dan moet ik er wel nog even over nadenken.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:04 schreef Northside het volgende:
[..]
Ja, maar met de 'ik kom alleen als het bij mij voor de deur wordt gehouden'-mentaliteit kom je ook niet ver he. Niks mis met een beetje moeite doen voor iets leuks.
Eens!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:31 schreef Re het volgende:
Oh jee het FOK! meet syndroom.
Je zult nooit iedereen tevreden kunnen houden door 1 locatie, dat moet je ook niet willen. Users zullen er altijd over blijven zeiken dus doe daar geen moeite over.
Zet de stad vast en ga ervoor, wil iemand naar de meet dan komen ze dus daar naar toe. Punt.
Nou, zet jij de stad eens vast.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:28 schreef Mishu het volgende:
Ja nou ik zeg niet definitief nee ofzo maar dan moet ik er wel nog even over nadenken.
Dronken voetballen met mishu lijkt me wel leuk...quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:10 schreef Mishu het volgende:
en een voetbal.
Ik ben wel voor alcohol, daardoor wordt je wat losser
Kijk jij begrijpt het. Drank en een voetbal en meer heb je niet nodig. (misschien een zonnetje)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:16 schreef kingtoppie het volgende:
[..]
Dronken voetballen met mishu lijkt me wel leuk...
awwwwwww, coetsjie coetsjie coooquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 17:25 schreef kingtoppie het volgende:
Jij bent toch mijn Zonnetje Mishu
(@ mezelf:![]()
)
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 16:58 schreef MeraViglioSa het volgende:
Maybe.
Poging 685 om Maanvis te meeten.
Ja Fok! bestaat 12 jaar dit jaar dus waarom niet gelijk de 12jaarsmeet in Amsterdam, komen er gelijk veel meer mensenquote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Ik wil best komen maar het voelt zo stom om te komen als niemand je kent.![]()
Dan spreek je van te voren met iemand af en dan ken je tenminste al 1 persoon. Ik wil best je handje vasthouden tijdens de meet. Ik bijt niet hoor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Aw.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:41 schreef tijnbrein het volgende:
[..]
Dan spreek je van te voren met iemand af en dan ken je tenminste al 1 persoon. Ik wil best je handje vasthouden tijdens de meet. Ik bijt niet hoor.
Dat zou mij niet weerhouden om naar een meet te gaan. Als het niet bevalt dan kan je zo weer weg gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:42 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Aw.![]()
Nah, bedoelde meer dat ik de users niet ken etc. En vica versa. Ik zie wel.
Donequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:51 schreef AnnaTralala het volgende:
Ik post niet zoveel maar het lijkt me wel leuk, wil iemand mij op `misschien´ zetten?![]()
In Utrecht is er trouwens het Julianapark, goed bereikbaar per trein of bus.
Eigenlijk wel jammer dat je je bij je eigen initiatief een beetje laat ondersneeuwen door de rest hier, ik zou als ik het zelf zou organiseren de datum en stad zelf bedenken gelijk in de OP vermelden zodat daar niet meer over doorgezaagd zou worden.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Mishu het volgende:
Ik heb het idee dat het Utrecht wordtKan ook leuk zijn. Alleen ik word dan misschien, om het minder verplicht voor mezelf te maken
Ik denk dat dat voor sommige juist bepalend isquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:15 schreef jaha het volgende:
Als je naar Utrecht kan komen kun je ook naar Amsterdam. Dat is maar een half uurtje extra treinen...
reken op 100 euro zuipen dus da's niets op dat treinkaartje.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor sommige juist bepalend ishalf uur heen en half uur terug is al 1 uur extra op het totaalplaatje. en niet iedereen heeft een OV
Ik snap je.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mwah.. als het in de buurt is maybe.
jammer dat de organisator een misschien is geworden. dat betekent dat de meet nu nog maar een kleine kans heeft om door te gaan (zie eerdere pogingen om een meet te organiseren)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Mishu het volgende:
Ik heb het idee dat het Utrecht wordtKan ook leuk zijn. Alleen ik word dan misschien, om het minder verplicht voor mezelf te maken
Ik ken ook niemand. Maar dat maakt niet uit. Alcohol verbroedert.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:39 schreef LuxorBeetroots het volgende:
Mwah.. als het in de buurt is maybe.
Ok zeker in Amsterdam. Whatever. Daar gaat m'n likability op dit forumquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:39 schreef Maanvis het volgende:
[..]
jammer dat de organisator een misschien is geworden. dat betekent dat de meet nu nog maar een kleine kans heeft om door te gaan (zie eerdere pogingen om een meet te organiseren)
Dampende seksquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:27 schreef Northside het volgende:
Zeg, die Fok-meets zijn toch altijd doorspekt met ranzige bezopen seks enzo? Dan kom ik misschien ook wel.
Haha, ohja, leidenaren stick together!quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
Luxorrrr, als jij gaat vanuit leiden dan durf ik de stap misschien ook nog wel te wagenTreintje?
Komen jij!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:18 schreef Weissman het volgende:
[..]
Ik denk dat dat voor sommige juist bepalend ishalf uur heen en half uur terug is al 1 uur extra op het totaalplaatje. en niet iedereen heeft een OV
Je zegt het maar, slaap er maar een nachtje overquote:Op woensdag 17 augustus 2011 02:14 schreef LuxorBeetroots het volgende:
[..]
Haha, ohja, leidenaren stick together!
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 15:27 schreef Northside het volgende:
Zeg, die Fok-meets zijn toch altijd doorspekt met ranzige bezopen seks enzo? Dan kom ik misschien ook wel.
Oh, en als zwartedoos komt beloof ik hierbij plechtig dat mijn misschien een zeker wordt.
Er moeten een paar kratten bier gehaald worden. En een voetbal...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:46 schreef Psy-freak het volgende:
Als ik moet helpen organiseren doe ik dat graag.
TS is zo'n typische Amsterdamse die het eng vind haar stad uit te gaanquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:55 schreef Mishu het volgende:
Waarbij het het hebben van een rijbewijs en auto niet nodig is.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 11:49 schreef Northside het volgende:
[..]
Er moeten een paar kratten bier gehaald worden. En een voetbal...
Viespeuk.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 12:14 schreef Godshand het volgende:
Mij boeit het niet waar, Utrecht, Amsterdam, Groningen of Maastricht. Het is mij om het even. De afstanden stellen toch geen fuck voor en ik boek wel een hotelletje (of een geil Fok! persoon heeft nog een slaapplek over).
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:25 schreef kingtoppie het volgende:
Luxorrrr, als jij gaat vanuit leiden dan durf ik de stap misschien ook nog wel te wagenTreintje?
Ik ben ook 30. Dan gaan we wel met z'n 2en met een fles jenever op een bankje aan de zijkant zitten, kijken hoe de kinders zich vermaken.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:23 schreef LostInSpace het volgende:
Hmm, misschien is het handig om de leeftijd van de mensen toe te voegen
Geen idee of ik te oud ben met 30 jaar
Zo niet, zet mij dan maar op misschien.
Is goedquote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:26 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik ben ook 30. Dan gaan we wel met z'n 2en met een fles jenever op een bankje aan de zijkant zitten, kijken hoe de kinders zich vermaken.
Wut,quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:26 schreef Northside het volgende:
[..]
Ik ben ook 30. Dan gaan we wel met z'n 2en met een fles jenever op een bankje aan de zijkant zitten, kijken hoe de kinders zich vermaken.
En je komt ook of wou je alleen vermelden dat je het een leuk idee vind ?quote:
Ik denk niet dat ik durf te komenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:21 schreef kedge het volgende:
[..]
En je komt ook of wou je alleen vermelden dat je het een leuk idee vind ?
Ik vind dat je daarom juist moet komenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik durf te komen![]()
Ik vind het gewoon echt een superidee. Mensen die eenzaam zijn of toe zijn aan nieuwe gezichten kunnen zo op een makkelijkere manier elkaar ontmoeten. Maakt de drempel iets lager
Voor mij is de drempel nog steeds hoog. Maar kan me voorstellen dat er een hoop mensen zijn voor wie dit een geweldige uitkomst is. Voor mij is de stap te groot. En komen er waarschijnlijk teveel mensen
Persoonlijk denk ik dat bij deze meet de focus meer op gezelligheid ligt dan op een ontmoetingsplek bieden voor mensen die eenzaam zijn. Het is altijd heel gezellig op meets.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 17:31 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Ik denk niet dat ik durf te komen![]()
Ik vind het gewoon echt een superidee. Mensen die eenzaam zijn of toe zijn aan nieuwe gezichten kunnen zo op een makkelijkere manier elkaar ontmoeten. Maakt de drempel iets lager
Juist als er veel mensen zijn voel ik me op mijn gemak. Je kunt je dan verstoppen in de druktequote:Voor mij is de drempel nog steeds hoog. Maar kan me voorstellen dat er een hoop mensen zijn voor wie dit een geweldige uitkomst is. Voor mij is de stap te groot. En komen er waarschijnlijk teveel mensen
Met 50% sociaal gestoorde Fok!kers?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik ben 24, hoor ik dan bij de jongste mensen?
En ik kom niet met de reden dat ik eenzaam ben, ik kom gewoon voor de gezelligheid
Dacht ik ook met deze tijd, want dan kan iedereen drinken..quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:01 schreef Northside het volgende:
Ik dacht dat de focus op alcohol zou liggen.
Yeap want vlak voor de meet word ik 25quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:00 schreef Woussie1987 het volgende:
Ik ben 24, hoor ik dan bij de jongste mensen?
En ik kom niet met de reden dat ik eenzaam ben, ik kom gewoon voor de gezelligheid
Ja, ik.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:24 schreef Woussie1987 het volgende:
Gaan er ook nog wat vrouwen naar de meeting? Moet wel natuurlijk een beetje 50/50 zijn he
Nee op Fok! zitten geen vrouwenquote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:24 schreef Woussie1987 het volgende:
Gaan er ook nog wat vrouwen naar de meeting? Moet wel natuurlijk een beetje 50/50 zijn he
Correct.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 16:51 schreef Witbaard het volgende:
Maarrr, wat zijn de plannen dan?
Vondelpark:
-> Jeugd gaat voetballen/spelen
-> Ouderen houden toezicht en drinken bourbon/jenever
Terrasje pakken:
-> Één grote tafel(?), gewoon allemaal drinken.
Sorry, maar wordt mogelijk mijn eerste meet, ben benieuwd hoe het in z'n werk gaat.
Misschien zijn er wat Fokkers die hun zus meenemen? Of een Fokker die niet zonder verpleegster los rond mag lopen?quote:
Ook dit is juist.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:01 schreef Northside het volgende:
Ik dacht dat de focus op alcohol zou liggen.
Ik kom met beidequote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:31 schreef Northside het volgende:
[..]
Misschien zijn er wat Fokkers die hun zus meenemen? Of een Fokker die niet zonder verpleegster los rond mag lopen?
Wat vind jij leuk dan kan ik kijken wat ik voor je kan doen.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:45 schreef Woussie1987 het volgende:
Zal wel leuk zijn, neem in ieder geval je leuke zus mee
Ik neem je zus meequote:
Je mag komen hoor...quote:Op woensdag 17 augustus 2011 19:51 schreef MissyA het volgende:
Hoi Mensen
Lijkt me ook leuk ben net nieuw hier heb nog nie veel gereageerd maar lijkt me leuk idee mag ik ook komen
Ik kom uit Deventer das wel redelijk in de buurtquote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:07 schreef kedge het volgende:
Ik kom uit twente, dus ik val afOverigens als er nog mensen zijn die willen meerijden...
Niet je gedachten op mijn post projecteren met die edit!quote:
Hmm, deelnemer moet maar even gevraagd worden, anders ben ik de oudste met mijn 35quote:Op woensdag 17 augustus 2011 15:50 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Wut,zet er dan een fles bourbon naast, kom ik aan met mijn 32......
Ik ben 28, miss is dat te oud?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:07 schreef Forever152 het volgende:
Post niet zo heel vaak, maar R&P is wel m'n favoriete subforum :-). Lurk sowieso heel veel haha.
Kom zelf uit brabant... dus zou eventueel wel met MissyA kunnen reizen.
Weet alleen nog niet geheel zeker of ik kom
Komen er ook nog andere vrouwen van een jaar of 20?![]()
Oh nee hoor. Ik ben vrij volwassen voor mijn leeftijd, althans dat voelt zo :"). Een vriendin van mij is 26 en daar kan ik prima mee opschieten. Hoeft dus geen probleem te vormen denk ik zo.quote:
19 hierquote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:07 schreef Forever152 het volgende:
Post niet zo heel vaak, maar R&P is wel m'n favoriete subforum :-). Lurk sowieso heel veel haha.
Kom zelf uit brabant... dus zou eventueel wel met MissyA kunnen reizen.
Weet alleen nog niet geheel zeker of ik kom
Komen er ook nog andere vrouwen van een jaar of 20?![]()
Voorlopig ben ik de oudste, dus kom gerust...'quote:
Maar jij vindt iedereen toch engquote:
Je daar kom ik langs, maar vraag me af of de auto wel een verstandig idee is op een zaterdag in Amsterdam.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 22:53 schreef Woussie1987 het volgende:
[..]
Ik kom uit Deventer das wel redelijk in de buurt
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:46 schreef MissVanity het volgende:
[..]
Maar jij vindt iedereen toch eng
Ok... Dus je komt niet?quote:
Dan heb ik er niks aanquote:
Omdat het de 100 miljoenste post wasquote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:29 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom staat dat in godsnaam overal
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:57 schreef MissVanity het volgende:
Geen sc neeKunnen we je overhalen om naar de meet te komen?
Dat idee krijg ik ook.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:56 schreef Ghostbuster het volgende:
Maareh die meeting
Dacht dat dit slowchat was van R&P
Ach, als het geen Utrecht is, willen de Fok! boeren niet komen....quote:Op donderdag 18 augustus 2011 10:59 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Dat idee krijg ik ook.
Een meet is een leuk idee, ik ben altijd voor maar als dit topic (en het volgende deel zo te zien) SC blijft, dan issie dicht.
Ik wil wel Amersfoort voorstellen, lekker dicht in de buurt voor mij.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 13:50 schreef Godshand het volgende:
[..]
Ach, als het geen Utrecht is, willen de Fok! boeren niet komen....
Dus gaan ze dan maar SC...
Zolang er maar bier is.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:54 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Ik wil wel Amersfoort voorstellen, lekker dicht in de buurt voor mij.
Amsterdam is toch overrated en ik begin het stomvervelend te vinden aangezien al mijn buitenlandse collega's ook altijd naar amsterdam moeten.
Organiseer het dan maar zelf. Ik zie het topique 'Rottumerplaat R&P meeting' wel tegemoet!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:00 schreef Ghostbuster het volgende:
Waarom altijd Amsterdam dat vind ik pas afgezaagd, doe een lekker rustig plaatsje ofzo.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:03 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Organiseer het dan maar zelf. Ik zie het topique 'Rottumerplaat R&P meeting' wel tegemoet!
Je hebt Park & Ride plekken. 7 euro voor een dag parkeren + 2 kaartjes voor het openbaar vervoer gratis erbij. Moet je wel voor een bepaalde tijd weer je auto ophalen anders kost het je opeens 20 euro.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 09:47 schreef kedge het volgende:
[..]
Je daar kom ik langs, maar vraag me af of de auto wel een verstandig idee is op een zaterdag in Amsterdam.
Is het ookquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:33 schreef Ghostbuster het volgende:
Park and ride? klinkt als een afwerkplek
Ok, leuk!quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:40 schreef BONG4002 het volgende:
Ik weet nog niet zeker of ik kom (heb wel al het topic een tijdje gevolgd), maar de mensen hier spreken mij wel aan dus zet mij voorlopig maar op de misschien lijst if possible![]()
Leuk idee though!![]()
De afstand is voor mij iig te doen (Schagen-A'dam)
Thnx!quote:
Doe ik ook, zo zwemmen in de zeequote:Op donderdag 18 augustus 2011 17:32 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Moet jij niet gewoon van je huwelijksreis genieten?
quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:10 schreef Godshand het volgende:
Hmm, deelnemer moet maar even gevraagd worden, anders ben ik de oudste met mijn 35
Er is het hele topic al over gediscussieerd en de meeting wordt in Amsterdam gehouden.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:08 schreef Godshand het volgende:
Waarom doen we gewoon niet eens het gezellige Leiden? Kunnen we meteen daar de STA Leiden meet houden
Afhankelijk van waar het gehouden wordt kom ik ook wel en 17 september ben ik ook alweer 35.quote:Op woensdag 17 augustus 2011 23:10 schreef Godshand het volgende:
[..]
Hmm, deelnemer moet maar even gevraagd worden, anders ben ik de oudste met mijn 35
yvonne is 38 dus die zal wel de oudste zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:21 schreef Daniel1976 het volgende:
[..]
Afhankelijk van waar het gehouden wordt kom ik ook wel en 17 september ben ik ook alweer 35.
Volgens mij was er geen defintief besluit.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:12 schreef Mishu het volgende:
[..]
Er is het hele topic al over gediscussieerd en de meeting wordt in Amsterdam gehouden.
Nah.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 23:08 schreef Godshand het volgende:
Waarom doen we gewoon niet eens het gezellige Leiden? Kunnen we meteen daar de STA Leiden meet houden
Volgens mij zijn alle "aanwezigen" akkoord met Amsterdam en de "misschien aanwezig" ook.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij was er geen defintief besluit.
Mishu is degene die het organiseert, die zegt dat het in Amsterdam is, dus het is in Amsterdam.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 01:31 schreef Godshand het volgende:
[..]
Volgens mij was er geen defintief besluit.
Datquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mishu is degene die het organiseert, die zegt dat het in Amsterdam is, dus het is in Amsterdam.
Alle volgende posts over andere locaties moeten dan maar verwijderd worden door de mods
Doen we dan.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 09:08 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Mishu is degene die het organiseert, die zegt dat het in Amsterdam is, dus het is in Amsterdam.
Alle volgende posts over andere locaties moeten dan maar verwijderd worden door de mods
17 september. Fixed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:28 schreef Northside het volgende:
Iets voor de volgende tt dan? R&P meeting Amsterdam?
Kunnen we in #2 gaan kibbelen over de exacte datum.
Gaan we de datum laten afhangen van het feit of Maanvis wel of niet kan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:40 schreef Northside het volgende:
[..]
Weet je zeker dat maanvis dan kan?
De aanwezigheid van MeraViglioSa zou wel eens gelinkt kunnen zijn aan de aanwezigheid van Maanvis. Zoiets werd in ieder geval naar voren gebracht in een vorige post.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:41 schreef heloef het volgende:
Gaan we de datum laten afhangen van het feit of Maanvis wel of niet kan?
Lijkt mij niet verstandig om dit van specifieke mensen af te laten hangen maar goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:47 schreef Northside het volgende:
[..]
De aanwezigheid van MeraViglioSa zou wel eens gelinkt kunnen zijn aan de aanwezigheid van Maanvis. Zoiets werd in ieder geval naar voren gebracht in een vorige post.
Het staat op internet dus het is waar!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:47 schreef Northside het volgende:
[..]
De aanwezigheid van MeraViglioSa zou wel eens gelinkt kunnen zijn aan de aanwezigheid van Maanvis. Zoiets werd in ieder geval naar voren gebracht in een vorige post.
Kom kom, het was een grapje. Het is vrijdagmiddag, niet zo serieus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef heloef het volgende:
Lijkt mij niet verstandig om dit van specifieke mensen af te laten hangen maar goed.
Weet ik veel ik kom net binnenzetten man.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:01 schreef Northside het volgende:
[..]
Kom kom, het was een grapje. Het is vrijdagmiddag, niet zo serieus.
Regel een slaapplaats.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 13:50 schreef seasushi het volgende:
Ik wil evt. wel komen maar moet dan om een uurtje of 9 uiterlijk weer weg om ng thuis te kunnen komen.. (Ik woon aan het eind van het zandpad in de achterhoek)
De aanmeldingen stromen binnen..quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:03 schreef Woussie1987 het volgende:
Nog een maandje en het is dan zover
Ja, je hebt mij er ook 2 keer bijgezet.quote:
Ja ik bijvoorbeeld, kom er vanmiddag achter dat ik dan een etentje heb met mijn schoonfamilie vanwege een 12 en half jarige bruiloft gezelligquote:
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |