Wie heeft er nou nog hyvesquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:10 schreef Neo-Mullen het volgende:
VIELLEICHT aanwezig
Maar misschien mag dat niet, ik mocht niet eens je hyves
Ok vet! Hoe meer zielen hoe meer vreugdquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:18 schreef whosvegas het volgende:
Ok, ik ben wel geintresseerd, als ik kan natuurlijk
Die is al 6 jaar dicht, Black & White trouwens ook al meer dan 3 jaarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:49 schreef Maanvis het volgende:
oké, zuipen in de samsam, ik ben er misschien bij.
Ik ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:17 schreef Weissman het volgende:
Ik post weinig maar lurk dagelijks. Heb er ook wel zin in.
Dit.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:18 schreef whosvegas het volgende:
Ok, ik ben wel geintresseerd, als ik kan natuurlijk
Dat weet ik, ik zei het uit nostalgiequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:33 schreef Re het volgende:
[..]
Die is al 6 jaar dicht, Black & White trouwens ook al meer dan 3 jaar
Amsterdam dan kom ik ook wel!
onzin, amsterdam is prima te doen vanuit brabant. utrecht zuigt want daar kom je telkens bij die tent van henk westbroek uit aangezien men het nooit eens kan worden over iets andersquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:31 schreef zwartedoos het volgende:
Gebruikelijk is om een meet een beetje centraal te houden, zoals bv Utrecht. Sommige mensen komen van Brabant, Limburg etc en dan is het niet te doen.
Lekker om 23u naar huis of met n cola om daarna 3uur naar huis te rijden, veel plezier!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:33 schreef Maanvis het volgende:
[..]
onzin, amsterdam is prima te doen vanuit brabant. utrecht zuigt want daar kom je telkens bij die tent van henk westbroek uit aangezien men het nooit eens kan worden over iets anders.
ik doe er vanuit het oosten van brabant maar 1,5 uur over hoor. Tja als je uit maastricht komt dan organiseer je daar maar een meetquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Lekker om 23u naar huis of met n cola om daarna 3uur naar huis te rijden, veel plezier!
Misschien dat we zelfs als FOK!kers kunnen carpoolen ? Voor mij is Amsterdam zo ong. 1 uur en 50 minuten vanuit Twente. Ik heb er geen problemen mee mensen mee te nemen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:37 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Lekker om 23u naar huis of met n cola om daarna 3uur naar huis te rijden, veel plezier!
Dat is een gevalletje duidelijke afspraken makenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:22 schreef Maanvis het volgende:
het is altijd gezellig, maar de amsterdam crew is gewoon toffer dan de utrecht crew.
ik ben altijd huiverig voor carpoolen aangezien sommigen verwachten dat ik naar huis ga als zij moe worden
Ik zeg een gevalletje van:quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:22 schreef Maanvis het volgende:
het is altijd gezellig, maar de amsterdam crew is gewoon toffer dan de utrecht crew.
ik ben altijd huiverig voor carpoolen aangezien sommigen verwachten dat ik naar huis ga als zij moe worden
neuh, ik heb het 1x meegemaakt in grunn, dat een gozer die met me meereed om 11u zei 'zullen we niet eens terugrijden' (naar den bosch)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:30 schreef Ordos20 het volgende:
[..]
Ik zeg een gevalletje van:
[ afbeelding ]
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:51 schreef Witbaard het volgende:
Als ik mag komen, kom ik ook wel misschien. :$
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
ik wist niet dat er 2 groepen waren?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 09:22 schreef Maanvis het volgende:
je doet alsof jij dit organiseert. Er mag best rekening gehouden worden met mensen die van verder komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 08:40 schreef Maanvis het volgende:
[..]
ik doe er vanuit het oosten van brabant maar 1,5 uur over hoor. Tja als je uit maastricht komt dan organiseer je daar maar een meet.
mishu organiseert het. en die komt uit amsterdam dus ze mag het in amsterdam organiseren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:28 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
je doet alsof jij dit organiseert. Er mag best rekening gehouden worden met mensen die van verder komen.
Ik kom zelf vanuit den bosch, maar ben liever in Utrecht dan in Amsterdam.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mishu organiseert het. en die komt uit amsterdam dus ze mag het in amsterdam organiseren.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:05 schreef Mishu het volgende:
Maar andere suggesties zijn natuurlijk meer dan welkom![]()
hou je dan buiten de organisatie.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:35 schreef Maanvis het volgende:
[..]
mishu organiseert het. en die komt uit amsterdam dus ze mag het in amsterdam organiseren.
gezeik over plaatsen altijd, ik ben op diverse meets in amsterdam en op diverse meets in utrecht geweest. die in amsterdam waren beter.
Maar hey als jij liever in utreg bent...
Aha, dus jij mag wel zeiken dat het in utreg moet maar ik mag niet zeiken dat het in amsterdam leuker is?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:40 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
hou je dan buiten de organisatie.
Het lag aan de groep ja en aan het feit dat we telkens naar die kuttent van henk westbroek gaan waar het geen flikker aan is.quote:Is t voor Mishu zelf niet leuker om naar Utrecht te gaan dan constant in Amsterdam te zijn?
En verder, waarop baseer je dat meetings leuker waren in adam? Misschien lag t aan de groep?
Tja, waarom zou je sociaal zijn? Als je in utreg organiseert dan ben je weer aso naar de mensen uit hoorn en den helderquote:Tis al met al een stukje socialer voor de provincialen onder ons als het centraal wordt gehouden.amsterdam is een teringeind
Ik neem toch wel aan dat er meerdere tenten zijn daarquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aha, dus jij mag wel zeiken dat het in utreg moet maar ik mag niet zeiken dat het in amsterdam leuker is?
[..]
Het lag aan de groep ja en aan het feit dat we telkens naar die kuttent van henk westbroek gaan waar het geen flikker aan is.
[..]
Tja, waarom zou je sociaal zijn? Als je in utreg organiseert dan ben je weer aso naar de mensen uit hoorn en den helder.
natuurlijk zijn er meerdere tenten daar, maar daar wil niemand heenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:45 schreef zwartedoos het volgende:
[..]
Ik neem toch wel aan dat er meerdere tenten zijn daar
manier waarop je het brengt doet me denken alsof jij het organiseert, das dus niet echt zo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:44 schreef Maanvis het volgende:
[..]
Aha, dus jij mag wel zeiken dat het in utreg moet maar ik mag niet zeiken dat het in amsterdam leuker is?
[..]
Het lag aan de groep ja en aan het feit dat we telkens naar die kuttent van henk westbroek gaan waar het geen flikker aan is.
[..]
Tja, waarom zou je sociaal zijn? Als je in utreg organiseert dan ben je weer aso naar de mensen uit hoorn en den helder.
euh, nu doe jij net alsof jij het organiseert.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:51 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
manier waarop je het brengt doet me denken alsof jij het organiseert, das dus niet echt zo.
Verder voel je je geloof ik een beetje op je teentjes getrapt he?
Er zijn meer dingen in Utrecht, maar ook dat lijk je niet te beseffen.
En voor mensen uit Hoorn is Utrecht nog altijd dichterbij dan mensen uit Maastricht, dus qua afstand kwel je niemand als je Utrecht kiest.
ik doe dit alleen om wat tegengas te geven.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:52 schreef Maanvis het volgende:
[..]
euh, nu doe jij net alsof jij het organiseert.
Maargoed, ik sta open voor tips in utrecht, weet jij leuke tenten? Of kom je er nooit?
nouja, er is altijd gezeik over 'het moet centraal' maar dan blijkt dat de meet kut is aangezien niemand of maar 1 of 2 personen die op de meet komen daadwerkelijk uit utrecht komen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:55 schreef Neo-Mullen het volgende:
[..]
ik doe dit alleen om wat tegengas te geven.
het gaat er om dat degenen die op de meet komen zelf weten hoe een bepaalde tent isquote:Utrecht heeft een veel minder chaotische binnenstad dan Amsterdam, qua tenten ken ik er nog niet veel, maar wil best eens rondvragen... Misschien het Utrecht forum in STA
is dat al geopperd hier dan??quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 10:48 schreef Maanvis het volgende:
[..]
natuurlijk zijn er meerdere tenten daar, maar daar wil niemand heen.
nee, ervaringen uit het verleden. ik ben al op een stuk of 6 FOK! meets in utreg geweestquote:
en dat was met dezelfde mensen als de mensen wat hier in de OP staan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:04 schreef Maanvis het volgende:
[..]
nee, ervaringen uit het verleden. ik ben al op een stuk of 6 FOK! meets in utreg geweest.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |