tummytub? hetzelfde ook geen succesquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:45 schreef kaatjejannie het volgende:
En in de bademmer FR? Sofie vond (vind nog steeds eigenlijk) het badje helemaal niks, en de emmer is dikke pret.
Ze vindt insmeren ook al niks. sowieso aan- en uitkleden niet ik ga dus al met een huilend kind richting douche/bad/tummytub ik hoop gewoon dat het nog beter gaan worden want ik merk zelf dat het mijn ook frustreert dat ik haar niet kan helpenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:42 schreef MamaPurk het volgende:
[..]
En als je haar inzeept voor je onder de douche stapt? Dan hoef je haar alleen maar af te spoelen en kan ze redelijk tegen je aangeplakt blijven zitten
Dat. Alleen dan zonder washandje.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:48 schreef Jore het volgende:
Ik was Silke eigenlijk nooit met zeep(vrije wasgel), afspoelen met water is toch voldoende? Lekker snel onder de douche door, eventueel met een washandje over het gezichtje en de billen en klaar!
Die gebruik ik ook nooit hoor, maar aangezien het over inzepen/wassen gaat (nooit gedaan dus) dacht ik iets tegemoet te komen door middel van het washandje.quote:
Ik lees nog maar net mee, maar kom toch even uit de lurk-stand. Heb je niet een buurmeisje ofzo wat op kan passen dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:33 schreef danic het volgende:
Ik vind het toch altijd wel moeilijk om een goede middenweg te vinden met prikkels.
Je wilt ze niet overprikkelen, maar daar kom je vaak pas achter als het te laat is. Aan de andere kant zullen ze ook moeten wennen aan 'het leven'.
Wij zijn nu uitgenodigd voor een etentje op een rondvaartboot. Is pas eind september dus dan is Eva alweer 4,5 maand. Maar ik vind het moeilijk. In een gewoon restaurant kun je eerder weggaan als het teveel wordt. op een boot gaat dat wat lastig.
Een oppas is geen optie, want mijn vriend zijn familie gaat mee en de mijne zitten in Spanje......
Wat zouden jullie doen?
Vandaar betrouwbaar.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:05 schreef Troeta het volgende:
Oh, lijkt me vreselijk als je dan op een boot moet zitten met een oppas in huis die je niet kent
Dat heeft Lena ook, maar op een bepaald moment gaat ze wel slapen. De kans dat ze gaat slapen is sowieso het grootst als ik haar bij me houd. En als ze niet slaapt dan heeft ze in ieder geval genoeg geborgenheid van waaruit ze de wereld kan ontdekken.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 21:09 schreef Vanyel het volgende:
[..]
Daar komen we bij Dottir niet mee weg. Die moet kijken, al verrekt ze haar nek ermee.
Ja dat denk ik ook! Nu hij meer kan gaat het al een stuk beter met zijn onrustigheid. Mr.DML dacht dat het kwam doordat hij vast voedsel kreeg maar nu we dat allemaal geschrapt hebben vanwege het eczeem blijft hij gelukkig toch gewoon lekker aan het spelen.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:33 schreef Claudia_x het volgende:
DML, ik heb nog steeds het gevoel dat het bij Puck om kan slaan als hij meer controle over de wereld ervaart. Ik merk dat het in bad gaan nu volstrekt anders voor Ivan is dan in de eerste tijd. In het begin was het meer lijdzaam ondergaan, maar nu is het een leuke speelactiviteit. Alleen het wassen van de haren is en blijft een groot drama. Hij begrijpt wel dat hij omhoog moet kijken, maar hij doet het niet. Zijn eerste reflex als er water op zijn hoofd komt is ineenkrimpen met zijn hoofd omlaag.
Dat laatste begrijp ik niet? Het loopt daardoor voor een groot deel over zijn gezichtje naar beneden. En ik moet helaas vrij goed wassen en spoelen omdat hij zoveel zand in zijn haar krijgt van het spelen op het kinderdagverblijf.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:40 schreef Twinkly het volgende:
En haren uitspoelen vond hij eerst vreselijk omdat hij schrok van het water, maar sinds deze week probeert hij zelf het bekertje water over zijn hoofd te gieten! Hij doet trouwens ook zijn hoofd naar voren als ik zijn haar uitspoel, dat is toch ook een oplossing om geen water en zeep in je ogen te krijgen Claudia?
Ik vind het op zich ook heel logisch. In het begin overkomt alles een baby maar. Het kunnen zitten maakt al zoveel verschil! Of rollen naar een plek waar ze willen zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:40 schreef Dizzy-Miss-Lizzy het volgende:
[..]
Ja dat denk ik ook! Nu hij meer kan gaat het al een stuk beter met zijn onrustigheid. Mr.DML dacht dat het kwam doordat hij vast voedsel kreeg maar nu we dat allemaal geschrapt hebben vanwege het eczeem blijft hij gelukkig toch gewoon lekker aan het spelen.
Dat zal het verschil wel zijn, ik gebruik maar weinig water want hij heeft weinig haarquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 08:43 schreef Claudia_x het volgende:
[..]
Dat laatste begrijp ik niet? Het loopt daardoor voor een groot deel over zijn gezichtje naar beneden. En ik moet helaas vrij goed wassen en spoelen omdat hij zoveel zand in zijn haar krijgt van het spelen op het kinderdagverblijf.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |