mwah, ik zet er een krat bier op dat hij dat helemaal niet bedoeldequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:18 schreef laares het volgende:
Denk dat ie wil zeggen dat wa ook geldt voor bijvoorbeeld brommers/scooters of boten, dus inderdaad niet alleen voor auto's..
* r_one zet kratje Grolsch erbij en verhoogt inzet naar 2 kratquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:21 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
mwah, ik zit er een krat bier op dat hij dat helemaal niet bedoelde![]()
Kratje Dommelsch graag
Zullen we eerst even allemaal inzetten in de pot? Doe je mee, Nembrionic?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:41 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zijn dus 3 kratjes voor Laares. Wees je wel een vent en regel je dat dan ook echt, r_one? Of blijft het gewoon bij een grote mond?
En klusfoobje ook graag.
Eerlijk gezegd had ik aan boten nog niet eens gedacht. Maar daarin is een douche opzich niet zo gek, als 'ie groot genoeg is
http://nl.wikipedia.org/wiki/Aansprakelijkheidsverzekeringquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:21 schreef klusfoobje het volgende:
[..]
mwah, ik zet er een krat bier op dat hij dat helemaal niet bedoelde![]()
Kratje Dommelsch graag
Aansprakelijkheidsverzekering voor Particulieren (AVP) sluit meestal schade aan motorvoertuigen uitquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:39 schreef Onnoman het volgende:
maar nu rest de vraag.. wat heb je aan een wa verzekering, als je al een aansprakelijkheidsverzekering hebt
Maar daar zit geen glas inquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 02:41 schreef Nembrionic het volgende:
Dat zijn dus 3 kratjes voor Laares. Wees je wel een vent en regel je dat dan ook echt, r_one? Of blijft het gewoon bij een grote mond?
En klusfoobje ook graag.
Eerlijk gezegd had ik aan boten nog niet eens gedacht. Maar daarin is een douche opzich niet zo gek, als 'ie groot genoeg is
Wat denk jezelf?quote:
Het standaard soort glasverzekeringen dekken dit niet. Deze dekken namelijk de breuk (of schade aan) ruiten die licht doorlaten in een woning. Oftewel de ruiten aan de buitenzijde van je woning. Je glaswerk in de vaatwasser en ruiten binnen de woningen zoals de douchedeur vallen hier niet onder. Er zijn natuurlijk afwijkende polissen, maar deze zie je vooral bij bedrijven die bijvoorbeeld vitrines ook willen verzekeren.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:54 schreef PLAE@ het volgende:
Schade toegebracht met een voertuig valt niet onder de aansprakelijkheidsverzekering.
En deze glazen deur valt gewoon onder de glasverzekering...als je 't niet te dom speelt.
End of story
Ik ookquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:13 schreef vigier het volgende:
Ik zou eerder bij mijn eigen inboedelverzekering aankloppen...
Bij de maatschappij waar ik mee gewerkt heb zagen we dit als lichtdoorlatend glas. Dat was namelijk het doel van het glas....licht doorlaten. Das wat anders dan een kookplaat oid van glas.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 23:24 schreef snabbi het volgende:
[..]
Het standaard soort glasverzekeringen dekken dit niet. Deze dekken namelijk de breuk (of schade aan) ruiten die licht doorlaten in een woning. Oftewel de ruiten aan de buitenzijde van je woning. Je glaswerk in de vaatwasser en ruiten binnen de woningen zoals de douchedeur vallen hier niet onder.
Je tip is dus om te frauderen?quote:Op woensdag 17 augustus 2011 00:50 schreef kree het volgende:
Je kunt het wel vergeten denk, ik geloof je best dat het niet je schuld is.
Maar bewijzen kun je het nooit.
Enige wat ik kan bedenken.
Vraag een familielid om aan te geven dat die de deur heeft kapot gemaakt (tegen gestoten ofzo)
En verhaal het op hun aansprakelijkheids verzekering.
Wel niet zo netjes, maar zo zou je nog je geld terug kunnen krijgen.
|
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |