Er zijn mensen die dingen hier weten die mijn vriendin later niet hoeft te weten hoor.quote:
Ja ik ben 17.quote:[..]
Heloef is 17 toch?
Jij ook 20?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:06 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Hmm ik vind een oudere vriendin maar niks. Paar jaar jonger is primaMaar oke dat is makkelijker te zeggen als je 20'er bent
Aye Kapitein!quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah ja, de set van LL gemist
en: O hai
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:07 schreef Morpheus2002 het volgende:
[..]
Als je heloef ziet zonder boxer aan wil je nooit meer iets anders
Je bent heel lief, maar neequote:
KleinGeschapenquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:07 schreef KapiteinGasthof het volgende:
Ah ja, de set van LL gemist
en: O hai
quote:
Klopt maar dat geeft nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:08 schreef KapiteinGasthof het volgende:
[..]Zo oud ja? jij kan het wel vergeten dus
Ik hoef Gerrie niet meer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:06 schreef RockNijntje het volgende:
Al mijn vriendinnen (van 15 dus) hebben vriendjes van 17.
Nee, dat betekent niet dat ik iets met Heloef wil. Die neemt Gerrie maar [ afbeelding ].
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:08 schreef RockNijntje het volgende:
[..]
[..]
Je bent heel lief, maar nee.
[..]
\
quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik hoef Gerrie niet meer.![]()
Mijn gevoel kreeg uiteindelijk ook door dat het nergens op sloeg.
zei mijn medewerker via msn tegen mijquote:wasmachine aanzetten en tegenaan gaan staan. Die trilt nog harder. Wordt je vanzelf rustig van
Wie is nu je slachtoffer?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Tubbieknuf!quote:
Automatisch fapapparaat?quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:09 schreef cablegunmaster het volgende:
[..]
zei mijn medewerker via msn tegen mij
Oh dear gawdquote:
Werd tijd jongen, nu kan je eindelijk je liefdesleven laten opbloeienquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:09 schreef heloef het volgende:
[..]
Verbeterd voordat je me quote.quote:
VanHallo is wel een betere usernaamquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:11 schreef Woeste_Woerd het volgende:
[..]
Verbeterd voordat je me quote.
Zit ook al hele dag aan t bier, en die grand prestige van net die voel nu welquote:Op maandag 15 augustus 2011 23:10 schreef cablegunmaster het volgende:
Dit topic is een beetje omgekeerde wereld geworden in mijn ogen ben helemaal vaag vandaag
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |