Dat ik niet kon oplossen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:58 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Met elke week dat mysterie achterop, in die strip verwerkt
Wij knikkerdenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:01 schreef Eenskijken het volgende:
Deden jullie ook flippo spelletjes op het schoolplein?dat was altijd een hele handel daarzo.
Toen flippo's dr waren was ik nog iets te jong daarvoor geloof ik. Ik had er wel een hoop maar tochquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:01 schreef Eenskijken het volgende:
Deden jullie ook flippo spelletjes op het schoolplein?dat was altijd een hele handel daarzo.
Knikkeren vond ik klote, die kleine knikkers waren geen zak waard, alleen de bonken en mammoeten enzo.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Wij knikkerdenvonden we stoer.
Ik had wel pokemon flippo's. Die waren iets later dan die die hier worden bedoelt toch?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Toen flippo's dr waren was ik nog iets te jong daarvoor geloof ik. Ik had er wel een hoop maar toch
Maar gelukkig kwam de oplossing de volgende week, als je het hele verhaal alweer vergeten wasquote:
Vooral knikkeren eigenlijk, alhoewel de pokémon flippo's wel erg populair warenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:01 schreef Eenskijken het volgende:
'Dichtste bij de muur' spelen als er veel wind stond.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:01 schreef Eenskijken het volgende:
nah ik bedoelde looney tunes flippo'squote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik had wel pokemon flippo's. Die waren iets later dan die die hier worden bedoelt toch?
Die herinner ik me wat vager. Mn zus had ze wel (6 jaar ouder dan ik)quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nah ik bedoelde looney tunes flippo's
Die kwamen net toen de hype over wasquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Ik had wel pokemon flippo's. Die waren iets later dan die die hier worden bedoelt toch?
Waarom geef jij mijn antwoordenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:02 schreef pasopikbijt het volgende:
[..]
Omdat je maar een jaartje ouder bent dan ikquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:03 schreef Verbodsbord het volgende:
[..]
Waarom geef jij mijn antwoorden
In die tijd waren looney tunes erg populair ja. Ik was er helemaal gek opquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:03 schreef Eenskijken het volgende:
[..]
nah ik bedoelde looney tunes flippo'sen vast andere die ik alweer vergeten ben
Space Jam!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:04 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
In die tijd waren looney tunes erg populair ja. Ik was er helemaal gek op![]()
Space Jam wel 3x in de bios gezien
Volgens mij zit je nu met mensen tussen de 18 en 23 ofzoquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:05 schreef Fascination het volgende:
Ik kan me nog heel vaag herinneren dat in de begin jaren '90 van die gekleurde speentjes in waren, die je aan een ketting kon rijgen. Herinnert iemand zich dat nog?
Ja, ik was bij de premiere en heb een kind dik genaait met die mewkaart, had charizard ervoor teruggekregenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand die de speciale Mew pokémon kaart nog kent die je bij de eerste film kreeg
uiteraardquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:05 schreef Verbodsbord het volgende:
Iemand die de speciale Mew pokémon kaart nog kent die je bij de eerste film kreeg
Foeiquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:06 schreef sinterklaaskapoentje het volgende:
[..]
Ja, ik was bij de premiere en heb een kind dik genaait met die mewkaart, had charizard ervoor teruggekregen
Daarna ruzie met zijn moeder
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |