Neem Heloef. Laat hem je plezierenquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:03 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Daar ben ik nog niet helemaal over uit.
Oh kan ook.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:02 schreef Omdatappel het volgende:
[..]
Was dat PM? Ik dacht DM. Niet dat het uitmaakt.
Heb je je kaartje al verkocht>quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:03 schreef iBenny het volgende:
mud......... kip........... mud......... kip........... mud......... kip........... mud......... kip........... mud......... kip...........
Ja maar.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neem Heloef. Laat hem je plezieren
Whut.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:06 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ja!
ZE ZEI JA HELOEF GA NU OP JE AUTOPED!
Nee Rene, gewoon nee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:03 schreef Renesite het volgende:
[..]
Neem Heloef. Laat hem je plezieren
Ik zie het ook, VH... Ik zie het ook!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:09 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Zie hem eens hard to get spelen.
Wij zien dingen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:09 schreef Renesite het volgende:
[..]
Ik zie het ook, VH... Ik zie het ook!
Hoe danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:08 schreef Zeroku het volgende:
Stoer. Mijn laptop heeft een pinch-to-zoom-functie.
Zoals anderen het niet zien. Ongelooflijk maar waar.quote:
Eerst RockNijntje en nu ga je Appeltje ook lastig vallen?quote:
Kun je dan in Carice haar tietjes knijpen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:08 schreef Zeroku het volgende:
Stoer. Mijn laptop heeft een pinch-to-zoom-functie.
Inderdaad.quote:
Jawel, maar voor zover ik weet zit zoiets niet in Windowsquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:10 schreef Renesite het volgende:
[..]
Mijne is multitouch. Heb jij dat niet? Apple?
Dat moet JIJ doen. Gek.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:11 schreef heloef het volgende:
[..]
Eerst RockNijntje en nu ga je Appeltje ook lastig vallen?
Ja. Ik bedoel, den innovatie!!!quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:11 schreef iBenny het volgende:
[..]
Jawel, maar voor zover ik weet zit zoiets niet in Windows
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |