Je hebt je momenten.quote:
even na maffia.. anders krijg ik een ban (net als toen, toen was k ook maffia aan het spelen) en kan ik het niet afmakenquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:40 schreef Bellatrix het volgende:
Godverdomme wat een aids was dat.
En Patrique is trouwens echt het beste in baggertopics maken.
Poes, doe nog eens?
Ik voel me hier ook nog niet helemaal thuis nog.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:44 schreef ValHallen het volgende:
heloef en ik zullen samen ten strijde trekken, als de newbies van de SC.
sorryquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me hier ook nog niet helemaal thuis nog.
godverquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil het nu weer doen maar ik vind het zielig voor de mensen die maffia spelen dus doe het niet. Ja ik heb een hart.
[ afbeelding ]
quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef Bellatrix het volgende:
Ik wil het nu weer doen maar ik vind het zielig voor de mensen die maffia spelen dus doe het niet. Ja ik heb een hart.
[ afbeelding ]
Jongeh! Crybaby dat je er bent.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef heloef het volgende:
[..]
Ik voel me hier ook nog niet helemaal thuis nog.
Watertornado?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:45 schreef iBenny het volgende:
Ik kijk naar een FOK!ker met een boodschappentas op zn kop
Dank je.quote:
Ik ben nog een jochie ik mag dat nog.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:46 schreef ValHallen het volgende:
[..]
Jongeh! Crybaby dat je er bent.
Oja, dat moet ik zien. Waar is dat topique?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:49 schreef iBenny het volgende:
[..]
lompehork
Er gaat zo iemand 3 pepers live op cam eten
IK BEN VALHALLEN IK MAG DATquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:48 schreef heloef het volgende:
[..]
Dank je.![]()
[..]
Ik ben nog een jochie ik mag dat nog.
Dat wil ik ook zien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:49 schreef Bellatrix het volgende:
[..]
Oja, dat moet ik zien. Waar is dat topique?
Drentse logicaquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen die zeggen dat ze iets mogen en dan hun naam als reden geven.
Waar het fout ging....quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:51 schreef Bellatrix het volgende:
Mensen die zeggen dat ze iets mogen en dan hun naam als reden geven.
Er zijn er al 80 inquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:52 schreef Bellatrix het volgende:
O ik kan niet meer in de chat. Nou, dan niet!
Waar dan?quote:Op maandag 15 augustus 2011 22:53 schreef iBenny het volgende:
[..]
Er zijn er al 80 in
Maar hij gaat het niet in TC doen
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |