Technisch Iveco, design en plaatwerk Brits, door een paar Siestaschroevers in elkaar geknutseldquote:
Klinkt als een kwalitatief hoogstandjequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Technisch Iveco, design en plaatwerk Brits, door een paar Siestaschroevers in elkaar geknutseld
Genaamd Carlos zeker.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:28 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Technisch Iveco, design en plaatwerk Brits, door een paar Siestaschroevers in elkaar geknutseld
en toch rijd mn buurman er al zo lang ik hier woon (jaar of 7) naar volle tevredenheid in rondquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:29 schreef Barcaconia het volgende:
[..]
Klinkt als een kwalitatief hoogstandje
Herinner ik het me goed dat jij daar een tijd hebt gewerkt?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:20 schreef Alexxxxx het volgende:
[..]
Sprinter II wel, Sprinter 1b is bij Visser (ambufabriek)
correct, hoezo?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:38 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Herinner ik het me goed dat jij daar een tijd hebt gewerkt?
nee dat was de concurrent van iglhaut, namelijk dangelquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:38 schreef Dimitri_ het volgende:
[..]
Herinner ik het me goed dat jij daar een tijd hebt gewerkt?
neequote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:40 schreef densmee het volgende:
[..]
nee dat was de concurrent van iglhaut, namelijk dangel
Wat weet jij nou van vage voertuigenquote:
van een stokbrood toch een auto proberen te maken, dan heb je wel doorzettingsvermogen nodigquote:
Was er laatst op bezoek, en zat te bedenken waar ik het ook alweer van kende.. Maar dat was dus omdat ik jou ooit erover heb zien schrijven.quote:
komen die T5jes nu allemaal al weer terug? tsskquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:46 schreef Dimitri_ het volgende:
Was een ernstig ongeluk gebeurd toen ik er was.
[ afbeelding ]
In die tijdooit een topic geopend "ik zie hier in Leeuwarden ene stuk of 20 ambulandes staan, wat is er gebeurd?"quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:46 schreef Dimitri_ het volgende:
[ afbeelding ]
De Fransozen waarderen je complimentquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:42 schreef densmee het volgende:
[..]
van een stokbrood toch een auto proberen te maken, dan heb je wel doorzettingsvermogen nodig
Ja, het plaatje ging stukquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 20:46 schreef Dimitri_ het volgende:
[ afbeelding ]
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op maandag 14 mei 2012 23:55 schreef Sjoegerd het volgende:
Volgens mij wordt geen enkele auto zo onderhouden en geliefd als de jouwe :)
https://www.facebook.com/groups/linkshandigen/
wij hebben een snelwegmeetingquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:25 schreef Anne het volgende:
Ach ja, weet je ook eens hoe ik me voel overdag!
Morgen heb ik gelukkig veel meetings ingepland staan. Heb ik tenminste *iets* te doen.
Ga snel weg danquote:Op dinsdag 16 augustus 2011 21:46 schreef Sounddragon het volgende:
[..]
wij hebben een snelwegmeeting![]()
Ah er gaat een telefoon; zou het dan toch?
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |