Het is toch gewoon een terechte klacht?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:04 schreef boekenplank het volgende:
Volgens mij zit hier een mod gewoon te trollen. Anders begrijp ik niet waarom sanasoufi nog geen ban heeft.
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:03 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
Ik had het moeten weten... het is moeilijk normaal antwoord geven voor paardenkopfans.
Heb je alles wel gelezen?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:05 schreef waht het volgende:
[..]
Het is toch gewoon een terechte klacht?
Kan ook bijna niet anders.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:04 schreef boekenplank het volgende:
Volgens mij zit hier een mod gewoon te trollen. Anders begrijp ik niet waarom sanasoufi nog geen ban heeft.
TS is een fulltime troll.quote:Op maandag 15 augustus 2011 23:55 schreef sanasoufi het volgende:
[..]
NEEEE ik wil en moet en zal hem krijgen/hebben:
[ afbeelding ]
wanneer ik naar hem kijk vergeet ik al mijn zorgen/angsten....alleen zijn prachtige gezicht maakt me weer gelukkig
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Nee dus... TS is, wat degene onder jou ook al zegt, een relkloon/~trollquote:
Succes.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 01:24 schreef sanasoufi het volgende:
Ik zet het gewoon allemaal van me af. Ben er klaar mee! Het was toch mijn vaders geld. Vanaf nu ga ik gewoon echt een weekje rusten en alles wat er om me heen gebeurt kan me gestolen worden.
TOEDELOE!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |