Gesloten door Snakey.quote:Op dinsdag 6 september 2011 00:46 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
Herrie in de avond door Allochtonen
Kom jongens, maak dit spektakel nog eens wat groter
Opgeschoond.quote:Op dinsdag 6 september 2011 23:31 schreef Nikmans het volgende:
Één baldadige FOK!-er heeft mij 'gekloond'
Topic wordt overgenomen, doe iets
Het is een nepklacht en zijn topics zijn alleen leuk om de jailbait, die nu verdwenen is, als ik zo de reacties lees. Ik zou denken, slotje.quote:
Mwa, er is verder weinig mis met het topic. Zie nu geen noodzaak om het te sluiten.quote:Op woensdag 7 september 2011 00:31 schreef FkTwkGs2012 het volgende:
[..]
Het is een nepklacht en zijn topics zijn alleen leuk om de jailbait, die nu verdwenen is, als ik zo de reacties lees. Ik zou denken, slotje.
Nu wel.quote:Op woensdag 7 september 2011 13:36 schreef Chai het volgende:
Vrouwen die op foute mannen verliefd worden
is deel 2 van
Vrouwen die op foute mannen verliefd worden
Maar niet gereekst.
geschreven:quote:Op donderdag 8 september 2011 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zoals ik al eerder zei, bans worden niet inhoudelijk besproken en niet zomaar gegeven. Dat moet je hier dus ook niet doen. Je kan daarvoor terecht in de PM. Proberen om op het forum moderatie onderuit te halen moet je ook niet doen, wij doen allemaal ook alleen maar ons werk hier. Dus die discussie kan verder per PM, niet hier.
Zo erg was die post van mij toch niet? Het was alleen maar een reactie op zijn - in mijn ogen - arrogante post, nadat hij ervoor had gezorgd dat ik onterecht een ban had gekregen.quote:Man man, die arrogante nietszeggende posts af en toe van jou...
Hoe krijg je ze in reiki's naam uit je toetsenbord...
'Forum moderatie onderuit halen' en 'wij doen doen alleen maar ons werk hier'...
Gek, Vogeltjesdans modereert TRU en niet KLBquote:Op donderdag 8 september 2011 01:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Is vogeltjesdans bevoegd om zomaar posts die hem niet aanstaan te wijzigen in Klaagbaak?
ouwe lul met semi-intelligente vraag
Ik had namelijk alleen maar als reactie op deze post:
[..]
geschreven:
[..]
Zo erg was die post van mij toch niet? Het was alleen maar een reactie op zijn - in mijn ogen - arrogante post, nadat hij ervoor had gezorgd dat ik onterecht een ban had gekregen.
Ja, dat bedoel ik dus.quote:Op donderdag 8 september 2011 01:13 schreef Nikmans het volgende:
Gek, Vogeltjesdans modereert TRU en niet KLB![]()
Bedankt!quote:Welkom terug trouwens
Nee, het ging over je commentaar op de moderatie en de ban die je kreeg. Dat bespreken doen we niet op het forum, daar zijn andere manieren voorquote:Op donderdag 8 september 2011 01:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Is vogeltjesdans bevoegd om zomaar posts die hem niet aanstaan te wijzigen in Klaagbaak?
ouwe lul met semi-intelligente vraag
[..]
geschreven:
[..]
Zo erg was die post van mij toch niet? Het was alleen maar een reactie op zijn - in mijn ogen - arrogante post, nadat hij ervoor had gezorgd dat ik onterecht een ban had gekregen.
In principe is dat niet de bedoeling, nee.quote:Op donderdag 8 september 2011 01:12 schreef Joipoidoipoipoi het volgende:
Je hebt een goed punt, we gaan het overleggen. We komen er nog op terug.quote:ouwe lul met semi-intelligente vraag
[..]
geschreven:
[..]
Waar geef ik commentaar op de moderatie?quote:Op donderdag 8 september 2011 01:46 schreef vogeltjesdans het volgende:
Nee, het ging over je commentaar op de moderatie en de ban die je kreeg.
Man, kom op, ik heb je vannacht tijdens mijn wereldrecord korte ban die ik dankzij jou kreeg, een aantal keren per PM gevraagd of je er ook voor kon zorgen dat die onterechte ban er weer af kon. Het enige wat ik van jou kreeg waren antwoorden in de trant van: "bans worden niet besproken via PM", terwijl je achteraf hier schrijft:quote:Op donderdag 8 september 2011 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Dat bespreken doen we niet op het forum, daar zijn andere manieren voor![]()
Uiteindelijk ben ik zelf maar op zoek gegaan naar een online Forum Admin, en Snakey (die de ban ook gezet had) was mijn redder in nood.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Zoals ik al eerder zei, bans worden niet inhoudelijk besproken en niet zomaar gegeven. Dat moet je hier dus ook niet doen. Je kan daarvoor terecht in de PM. Proberen om op het forum moderatie onderuit te halen moet je ook niet doen, wij doen allemaal ook alleen maar ons werk hier. Dus die discussie kan verder per PM, niet hier.
Tja.quote:Op donderdag 8 september 2011 00:58 schreef vogeltjesdans het volgende:
Als mijn manier van reageren je niet aanstaat kan je terecht in mijn pm, en dan bespreken we dat netjes als volwassen mensen. Persoonlijke kwesties en issues horen nu eenmaal niet op het forum. Ik nodig je dan ook van harte uit om het per pm verder te bespreken
Dank je wel.quote:Op donderdag 8 september 2011 02:30 schreef gamezz het volgende:
Je hebt een goed punt, we gaan het overleggen. We komen er nog op terug.
O.k., duidelijk.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:19 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
vogeltjesdans blijft in het vervolg met zijn tengels uit KLB.
Nah, ik heb weinig zin om nog verder hierover met die arrogante kwal te gaan PM'en. Bovendien is het nu opgelost. Mijn onterechte ban is eraf en er is nu duidelijkheid over de bevoegdheden van vogeltjesdans.quote:Jullie meningsverschil vechten jullie maar per PM/DM uit.
KLB-FB is daar helemaal niet de plek voor.
Ik hul me in stilzwijgen. Klaar met de discussie nu.quote:Op donderdag 8 september 2011 08:31 schreef Michielos het volgende:
Eens met Nikmans.
Enorm kinderachtig dit. Echt enorm ..
Een volgende keer een linkje naar het topic in kwestie plaatsen graag. Scheelt ons gokken / zoekenquote:Op donderdag 8 september 2011 07:30 schreef Jadusable het volgende:
Waarom sluit ludo mijn topic? Wat dacht je van het verwijderen van troll posts? Alles off topic verwijderen mischien een beter idee geweest?
Klopt.quote:Op donderdag 8 september 2011 13:35 schreef Nikmans het volgende:
4e keer hetzelfde topic, we kennen het nu wel
Mensen die Ataturk niet waarderen
Dan pas je de OP toch aan? En een simpel klikje van je muis en je bent zo op mijn GS maar tis wel goed zoquote:Op donderdag 8 september 2011 08:54 schreef Opa.Bakkebaard het volgende:
[..]
Ik hul me in stilzwijgen. Klaar met de discussie nu.
[..]
Een volgende keer een linkje naar het topic in kwestie plaatsen graag. Scheelt ons gokken / zoeken
Je OP lokt uit tot bagger. De opsommingen, verwachte reacties. Onleuke rommel die wel al tijden niet meer willen zien in KLB.
Nee, dan laat je ze er in het vervolg uit. Jij lokt bagger uit met je OP en wij kunnen het voor je opruimen.quote:Op donderdag 8 september 2011 14:49 schreef Jadusable het volgende:
[..]
Dan pas je de OP toch aan? En een simpel klikje van je muis en je bent zo op mijn GS maar tis wel goed zo
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |