Puur persoonlijk vind ik dat het moet kunnen als het topic zelf al goed is, als kleine toevoeging. Is het een hele rij is zoals je hier aangeeft hoeft het wmb niet zo.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 00:52 schreef FL_Freak het volgende:
ff een vraagje he, want ik zie de laatste tijd weer een aantal topics met klachten opsomming, antiklachten en samenvattingen.
Mag dit dan weer of hoe zit het nu precies?
Bedankt
Omdat het een te korte en niet krachte klacht was die nergens op sloeg. Dagboekmateriaal zeg maar.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:19 schreef Piet_Piraat het volgende:
Waarom zit mijn kort maar krachtige klacht op slot?
Zak in de stront met die hele KLB dan.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:21 schreef GGMM het volgende:
[..]
Omdat het een te korte en niet krachte klacht was die nergens op sloeg. Dagboekmateriaal zeg maar.
Veel plezier met de standaard kloontjes.quote:
Nie zoveul zuipen en optiefen.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:39 schreef shifto het volgende:
waarom ben ik zo zat als ik niet eens op fok kwam??????????? echt kanur zat
Neh, ga hier maar verder: Mijn man wil niet fietsenquote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:38 schreef Piet_Piraat het volgende:
Heb ik een keer een klacht, wordt ie godverderdegodnondeju op slot gezet.![]()
Kan ik daar een topic over openen?
Geen probleem, die durf je niet te sluiten.quote:Op zaterdag 27 augustus 2011 04:43 schreef GGMM het volgende:
[..]
Neh, ga hier maar verder: Mijn man wil niet fietsen
Nee laat maar. Je begrijpt het niet.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor dat je in dat geval naar het vivaforum gaat, dit topic is niks raars aan hoor
Waarom heb je dan reacties verwijderd?quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:33 schreef swarmahoer het volgende:
ik stel voor dat je in dat geval naar het vivaforum gaat, dit topic is niks raars aan hoor
Vond het al vreemd dat ik het topic wat minder ernstig raar vond toen ik het net nog eens las. Begon me bijna (bijna dan hè) af te vragen of ik me aan het aanstellen was.quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:45 schreef Kapt-Ruigbaard het volgende:
[..]
Waarom heb je dan reacties verwijderd?
mission accomplished!quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:27 schreef Kreator het volgende:
Het is gewoon niet leuk om in KLB topics te openen
quote:Op woensdag 31 augustus 2011 14:59 schreef swarmahoer het volgende:
ik heb geen reacties verwijderd, 1tje van een kloon van gebande en n reactie daarop, verder niet
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |