SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Een mooi boek graag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil je mijn twilight saga lenen?
Ben wezen surfen in het zuiden van Frankrijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice, je maakt me trots.
Waar ben je heen geweest?
Ok jmmrquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:23 schreef Beach het volgende:
Noodzakelijk, mijn beste Spaghetti etende Vriend.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even wat chocoladerozijnen gepakt + bier
Lijkt me nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ewww je gaat toch niet liggen nueken als je op een strandstoel zit met allemaal mensen om je heen?WTF MAN.
Naar wel dat zeg. JEminee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef HappyBob het volgende:
Sommige mensen denken ook dat ik neger ben, maar die kijken niet verder dan mijn huidskleur.
Erg vaag idd.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:24 schreef utopie het volgende:
Wat is dit dan.. half 6 krijg ik 3 mailtjes van Click & Buy dat 'ik' via iTunes applications heb gekochtin totaal 123¤ heeft iemand aan apps gekocht via mijn account
Ik gelijk mailen naar itunes en clickandbuy dat ik geen machtiging heb afgegeven, om half 6 mijn PC lopen formatteren en alle wachtwoorden veranderd.
Gelukkig heb ik net een mail gekregen van click & buy dat ze mijn rekening tijdelijk hebben stopgezet vanwege dit alelmaal
Fucking vaag gewoon! Die gene heeft world at war (Gratis app) gedownload, 1x Poker texas en 150 miljoen aan chips gekocht, en bij mij word het automatisch geincasseerd
Goedemorgen bytheway
Ik snap er echt geen fuck van. Waarom zou iemand zo iets doen? Als hij werkelijk toegang heeft tot mijn pc, dan ga je toch geen apps kopen via itunes, maar dingen doen die ergere schade kan verrichtenquote:Thank you for contacting ClickandBuy and for your message.
We have now blocked your ClickandBuy account as you informed us about unauthorised charges made in connection with your iTunes account.
In order to dispute the unauthorised charges please contact iTunes directly. There you will also receive further instructions on how to proceed as your account appears to have been taken over by a third party.
As soon as they have cancelled the charges please send us a brief message so we can refund the money back to the payment method which was originally debited.
Please select answer or reply when responding to this email as opposed to sending a new email as this will aid us in resolving your issue with more efficiency.
Yours sincerely,
ClickandBuy Service Team
Wel kut voor je dit....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:40 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen fuck van. Waarom zou iemand zo iets doen? Als hij werkelijk toegang heeft tot mijn pc, dan ga je toch geen apps kopen via itunes, maar dingen doen die ergere schade kan verrichten? Ook moet je een wachtwoord voor verificatie invoeren bij aankoop van een app.
Straks is het gewoon een fout van itunes zelf, die net als sony, een schijtbeveiliging hebben en dat een stel amateurs gewoon gegevens heeft weten te bemachtigen![]()
Anyway, mijn geld krijg ik wel terug, hoe dan ook. niemand komt ongevraagd aan mijn rekening
Achja, ik heb een iPhone dus. Nu snap ik waarom mensen altijd zeggen; applequote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:57 schreef utopie het volgende:
[..]
Achja, ik heb een iPhone dus. Nu snap ik waarom mensen altijd zeggen; apple_______!
Ik durf geen itunes meer te openen/downloaden. Ik zou er wel een zaak van willen maken over hoe slecht dit is, maar je weet dat apple geld heeft en het ze toch niet uit maakt
Maar ik heb mijn billetjes vanochtend niet goed afgeveegd, dus ik durf er niet aan te zitten.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:48 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Moet je hem even weer goed doen
Voortaan beter afvegen dus.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar ik heb mijn billetjes vanochtend niet goed afgeveegd, dus ik durf er niet aan te zitten.
Maar hij is eigenwijs.quote:
Voor een volgende keer een goede optie, maar daar is het nu al te laat voor.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 12:51 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Voortaan beter afvegen dus.
Laten we hem samen roepen.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 13:25 schreef Spaghettivreter het volgende:
Waar blijft de zon, het zou mooi weer worden vandaag
wat is er gestolen dan?quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 22:01 schreef killerbee911 het volgende:
Ik ben gister gewoon overvallen denk
Dank god niet me'n telefoon maar wel cash geld xDquote:
Groetjes vanaf het toilet waar ik nog minimaal 5 minuten op zitquote:Op woensdag 17 augustus 2011 13:16 schreef FreezePop het volgende:
Groetjes vanuit de bus waar ik nog minimaal 1.45 uur in zit
Somsquote:
Ja hé, die username klopt niet mijn beste.quote:
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:10 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Nog 10 dagen omg ik ben zo blij.
Strafantie.
Geen last van gehadquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:17 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Echt zo kut he. Om vier uur 's nachts viel de stroom uit en sindsdien niet meer gekomen.![]()
En nu hebben ze de noodaggegraat maar aangezet. Pauperland.
Van die mannetjes die mensen naroepen en denken helemaal geweldig te zijn.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
HAHAHA UITGAAN HAHAHAAH HAHAAHAHA ALS VROUW ALLEEN OVER STRAAT LOPEN IN WESTERSE KLEREN HAHAAHHAAH AHAHAHAHAHA AHAHAHAHA.
Gisteren liepen we naar huis (we waren bij familie) en er waren allemaal hangjongens/mannen buiten en allemaal fluiten staren allesGelukkig liep er een man met ons mee. Jeetje mina.
Bruin tintje en een SOA scoren, je weet.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef HappyBob het volgende:
Volgend jaar lekker naar Chersonissos of Salou?
En je kunt er nog heerlijk Nederlands praten ook. Wat wil je nog meer op vakantie?quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:40 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Bruin tintje en een SOA scoren, je weet.
Haha nicequote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:42 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja echt hoor. Nooit meer met mn ouders mee. Ik heb het ze gezegd en ze zeiden: Groot gelijk.
Whehehe.
En gewoon lekker frikandelletje speciaal tog? xdquote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:42 schreef HappyBob het volgende:
[..]
En je kunt er nog heerlijk Nederlands praten ook. Wat wil je nog meer op vakantie?
Friet van Piet ;$quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:43 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Haha nice
[..]
En gewoon lekker frikandelletje speciaal tog? xd
Weet ik niet, wil oostkust wel keer zien maar wil ook naar Azië, maar wil ook een huisje.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 14:55 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja is goed. Ga je weer naar Amerika?
Als een eckte baas.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Weet ik niet, wil oostkust wel keer zien maar wil ook naar Azië, maar wil ook een huisje.
Doe gewoon alles jwz
Ieuww seks.quote:
Vies bah voortplanting overlevenquote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:03 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Als een eckte baas.
[..]
Ieuww seks.
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 15:04 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Vies bah voortplanting overleven
Ik? Heul niet.quote:
Hoi daar!quote:
En die arme jongen rekent je nog wel tot zijn FOK!-vriendjesquote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:02 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ik? Heul niet.
Was leuke NB vannacht wel. Op die megagrote plaatjes na dan.Homo.
Ja nou en.quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:17 schreef Hooidraad het volgende:
[..]
En die arme jongen rekent je nog wel tot zijn FOK!-vriendjes
quote:Op donderdag 18 augustus 2011 16:27 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ja nou en.Alles liep vast, verdomme.
mooi hequote:Op donderdag 18 augustus 2011 19:03 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Krijg je er van als je in limboland woont
Neequote:
Oh nou dankje, jij bent ook wel een lekkertje. Zullen we uit eten gaan bij de mac krijg je kipnuggetquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:50 schreef Breezerslet17 het volgende:
Jij bent dan ook woest aantrekkelijk
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 12:48 schreef Patje1987 het volgende:
Ja sorry maar KB ging gewoon mij zoeken in allerlei topics omdat ze me wel een beetje mistte.
Y?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Omg ik word zo agressief van dit kutland.
En al die mensen het geloof maar de schuld geven. Het ligt gewoon aan het land dus..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Doelde op de agressiviteit die nu ook bij jou aan het ontstaan is.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:38 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Hmm, het geloof heeft er verder weinig mee te maken dat er geen elektriciteit is oid. Lijkt mij. De meeste mensen die er wonen maken het er ook niet beter op.
Ik snap het niet.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:40 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Doelde op de agressiviteit die nu ook bij jou aan het ontstaan is.
quote:
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:26 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Laat maar, je hebt de grap al verpest.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 14:51 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ja dat begrijp ik wel. Maar ik snap het niet.
Ik doe m'n best, maar je maakt het mij niet makkelijk.quote:
Jeetje, dat ik je grap even verpest heb ga je me meteen haten?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:12 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik doe m'n best, maar je maakt het mij niet makkelijk.
Mja, ging wel goed hoor de laatste tijd. Alleen de afgelopen drie dagen. Wat een hel.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:13 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Hoi Klinkergaat het nog een beetje daar?
Ook goed, nu lekker weekendquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:15 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Mja, ging wel goed hoor de laatste tijd. Alleen de afgelopen drie dagen. Wat een hel.Frustraties lopen hoog op hier.
En bij jou?
Net als velen, kan ik mijn gevoel niet sturen. Ik kan het enkel verbloemen met liefde.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:12 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Jeetje, dat ik je grap even verpest heb ga je me meteen haten?
Jeejquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:16 schreef Spaghettivreter het volgende:
[..]
Ook goed, nu lekker weekend
Sorry.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Net als velen, kan ik mijn gevoel niet sturen. Ik kan het enkel verbloemen met liefde.
quote:
Hooi, hoe is alles ermee enzo?quote:
Ja, hoezo?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:34 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Merel werk je nog bij die schoenenwinkel + callcenter?
Oh wist ik niet. Maar jij als echte baas kan gewoon slapen op je werk. Zullen ze heus niks van zeggen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:35 schreef Patje1987 het volgende:
Kan trouwens niet slapen nu KB ben op mijn werk, maar ga zo kappen om een biertje te drinken en dan naar huis.
Juahh wel okeuu, met jou dan?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:35 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Hooi, hoe is alles ermee enzo?
[..]
Ja, hoezo?
ohw..quote:
Redelijk naar omstandigheden. Pols is vandaag geopereerd..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:36 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Juahh wel okeuu, met jou dan?
En gewoon vroeg ik me opeens af
Scopie van polsquote:
Ik kan wel wakker blijven hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:35 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh wist ik niet. Maar jij als echte baas kan gewoon slapen op je werk. Zullen ze heus niks van zeggen.
Ohh jeetje, nou hopen dat die operatie werkt he!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:37 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Redelijk naar omstandigheden. Pols is vandaag geopereerd..
Oke
Wat voor werk heb jij eigenlijk?
Ja ach, nog even!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:37 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ik kan wel wakker blijven hoor, alleen beetje moe gewoon moet kunnen.
Ja, hoop ik ook. Klopt ja, was echt belemmerend..quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:39 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Ohh jeetje, nou hopen dat die operatie werkt he!Je had er veel last van toch?
En ik heb geen werk meer.Moest ontslag nemen want ze geven max. 3 weken vakantie en ik ging 5 weken op vakantie...
Hooiquote:
zin in weekendquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 15:45 schreef Patje1987 het volgende:
Buh mijn eerste werkweek zit er weer bijna op.
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef HappyBob het volgende:
Eerst poepte ik altijd in de ochtend, nu is dat pas laat in de middag. Ik vind het maar vreemd.
Ik ben meer een nachtpoeper.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef HappyBob het volgende:
Eerst poepte ik altijd in de ochtend, nu is dat pas laat in de middag. Ik vind het maar vreemd.
Ik poep meestal 's avonds, in dat geval stap ik daarna meteen onder de douche.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:07 schreef HappyBob het volgende:
Dit dus.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 16:12 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik poep meestal 's avonds, in dat geval stap ik daarna meteen onder de douche.
Een andere keer moet ik in de ochtend
Kusje op je zaadverspreiderquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:38 schreef Patje1987 het volgende:
Wat een kut UI heb je Trollscience.
Nee opbokken.quote:
Ik ben woest.quote:
Woest aantrekkelijk vooral.quote:
quote:
Hoiquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 18:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
OLE
dikke meevaller voor schoolboeken![]()
hoi
Waarom zie je hem dan niet meer vaak?quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:04 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Mijn BFFL die ik nu niet vaak meer zie (!) zei ook altijd Woest aantrekkelijk
Het is een haar. Woont nu in Nijmegen ivm met studie, allebei drukdrukdruk maar binnenkort weer eens afsprekenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:10 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Waarom zie je hem dan niet meer vaak?
Oh okquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is een haar. Woont nu in Nijmegen ivm met studie, allebei drukdrukdruk maar binnenkort weer eens afspreken
Lijkt me leuk.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Het is een haar. Woont nu in Nijmegen ivm met studie, allebei drukdrukdruk maar binnenkort weer eens afspreken
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:35 schreef FreezePop het volgende:
Bob en ik.gaan.binnenkort ook afspreken maar hij heeft het ook druk met studeren.
Doen we niet nee.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:37 schreef SpaceInvaders het volgende:
FUUU kutboeken, doen jullie niet thuisbezorgen voor luie mensen
SVquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:38 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik ben ook weer van de partij.
Ik stond boven hemquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:50 schreef Trollscience het volgende:
[..]
Ik had je nog niet gezien
OV
Hiervoor gooi ik mijn boeken uit het raam.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 19:35 schreef FreezePop het volgende:
Bob en ik.gaan.binnenkort ook afspreken maar hij heeft het ook druk met studeren.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Goed ideequote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Ik vind het tijd geworden om een biertje open te maken.
Ik wil je zien voelen en ruikenquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 20:10 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Hiervoor gooi ik mijn boeken uit het raam.
Baby steps. Eerst 'zien'. Dus kom maar op met die profielfotoquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:28 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik wil je zien voelen en ruiken
Ik had de leuke fotos van mij verwijderd toen ik een dip hadquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:45 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Baby steps. Eerst 'zien'. Dus kom maar op met die profielfoto
Maar laatst had je eindelijk weer eens een goede foto van jezelfquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:47 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik had de leuke fotos van mij verwijderd toen ik een dip had
romantisch hoorquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:48 schreef Patje1987 het volgende:
Oja deze foto had ik voor KB gemaakt.
[ afbeelding ]
Ik heb ook een foto voor KB gemaakt, maar ik wil geen banquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:48 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Ja die heb ik verwijderd. Binnenkort opnieuw proberen.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:48 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Maar laatst had je eindelijk weer eens een goede foto van jezelf
quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:49 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik heb ook een foto voor KB gemaakt, maar ik wil geen ban
WAT TOF!quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:48 schreef Patje1987 het volgende:
[ afbeelding ]
Toevallig ben ik professioneel fotograaf en kan ik wel een paar leuke kiekjes van je maken. Kom maar een keertje langsquote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:49 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ja die heb ik verwijderd. Binnenkort opnieuw proberen.
Is goed.quote:Op vrijdag 19 augustus 2011 22:53 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Toevallig ben ik professioneel fotograaf en kan ik wel een paar leuke kiekjes van je maken. Kom maar een keertje langs [ afbeelding ]
Amsterdam schijnt ook erg leuk te zijn.quote:Op zaterdag 20 augustus 2011 00:22 schreef Flippiee het volgende:
ROTTERDAM ROTTERDAM ROTTERDAM ROTTERDAM ROTTERDAM ROTTERDAM ROTTERDAM ROTTERDAM ROTTERDAM
interessantquote:Op zaterdag 20 augustus 2011 03:07 schreef Spaghettivreter het volgende:
Dit topic sluit automatisch over 6 posts.
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |