SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
Een mooi boek graag.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:21 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Wil je mijn twilight saga lenen?
Ben wezen surfen in het zuiden van Frankrijkquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice, je maakt me trots.
Waar ben je heen geweest?
Ok jmmrquote:Op maandag 15 augustus 2011 21:23 schreef Beach het volgende:
Noodzakelijk, mijn beste Spaghetti etende Vriend.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 21:31 schreef Spaghettivreter het volgende:
Even wat chocoladerozijnen gepakt + bier
Lijkt me nietquote:Op maandag 15 augustus 2011 22:19 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Ewww je gaat toch niet liggen nueken als je op een strandstoel zit met allemaal mensen om je heen?WTF MAN.
Naar wel dat zeg. JEminee.quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 00:55 schreef HappyBob het volgende:
Sommige mensen denken ook dat ik neger ben, maar die kijken niet verder dan mijn huidskleur.
Erg vaag idd.....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:24 schreef utopie het volgende:
Wat is dit dan.. half 6 krijg ik 3 mailtjes van Click & Buy dat 'ik' via iTunes applications heb gekochtin totaal 123¤ heeft iemand aan apps gekocht via mijn account
Ik gelijk mailen naar itunes en clickandbuy dat ik geen machtiging heb afgegeven, om half 6 mijn PC lopen formatteren en alle wachtwoorden veranderd.
Gelukkig heb ik net een mail gekregen van click & buy dat ze mijn rekening tijdelijk hebben stopgezet vanwege dit alelmaal
Fucking vaag gewoon! Die gene heeft world at war (Gratis app) gedownload, 1x Poker texas en 150 miljoen aan chips gekocht, en bij mij word het automatisch geincasseerd
Goedemorgen bytheway
Ik snap er echt geen fuck van. Waarom zou iemand zo iets doen? Als hij werkelijk toegang heeft tot mijn pc, dan ga je toch geen apps kopen via itunes, maar dingen doen die ergere schade kan verrichtenquote:Thank you for contacting ClickandBuy and for your message.
We have now blocked your ClickandBuy account as you informed us about unauthorised charges made in connection with your iTunes account.
In order to dispute the unauthorised charges please contact iTunes directly. There you will also receive further instructions on how to proceed as your account appears to have been taken over by a third party.
As soon as they have cancelled the charges please send us a brief message so we can refund the money back to the payment method which was originally debited.
Please select answer or reply when responding to this email as opposed to sending a new email as this will aid us in resolving your issue with more efficiency.
Yours sincerely,
ClickandBuy Service Team
Wel kut voor je dit....quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:40 schreef utopie het volgende:
[..]
Ik snap er echt geen fuck van. Waarom zou iemand zo iets doen? Als hij werkelijk toegang heeft tot mijn pc, dan ga je toch geen apps kopen via itunes, maar dingen doen die ergere schade kan verrichten? Ook moet je een wachtwoord voor verificatie invoeren bij aankoop van een app.
Straks is het gewoon een fout van itunes zelf, die net als sony, een schijtbeveiliging hebben en dat een stel amateurs gewoon gegevens heeft weten te bemachtigen![]()
Anyway, mijn geld krijg ik wel terug, hoe dan ook. niemand komt ongevraagd aan mijn rekening
Achja, ik heb een iPhone dus. Nu snap ik waarom mensen altijd zeggen; applequote:
quote:Op dinsdag 16 augustus 2011 11:57 schreef utopie het volgende:
[..]
Achja, ik heb een iPhone dus. Nu snap ik waarom mensen altijd zeggen; apple_______!
Ik durf geen itunes meer te openen/downloaden. Ik zou er wel een zaak van willen maken over hoe slecht dit is, maar je weet dat apple geld heeft en het ze toch niet uit maakt
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |