SPOILER: Geschiedenis van ARG7Om spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Huisregels
• Niet constant groeten en doei zeggen voor als je even weg bent.
• Deze slowchat is niet om constant te baggeren.
• Denk ook aan de mobiele gebruikers; grote plaatjes graag in spoilers.
• Het is hier geen linkdump en radiopraat-topic, daar zijn andere topics voor
• En vooral; hou de geest van ARG7 levend zoals het bedoeld is.
Als het topic vol is en je hebt de lapo, open het nieuwe topic met het 'Open nieuw deel' knopje!![]()
quote:
Ditquote:Op zondag 14 augustus 2011 12:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]__________________________________________________
Wut?quote:Op zondag 14 augustus 2011 13:14 schreef Klinkerbotsing het volgende:
vamos a la playa oooh ooooh ooohhh
Je was toch al even terug ofniet?quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:34 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Wat heb ik iedereen van FOK! gemist![]()
Maar nu ben ik terug![]()
![]()
![]()
Vandaarquote:Op zondag 14 augustus 2011 16:36 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Ja, maar toen was ik meteen weer op vakantie
klein huis dan..quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:48 schreef SpaceInvaders het volgende:
O hallo mijn huis is volgebouwd met mijn vriend zijn xbox en kabels overal
huur een poetspool..quote:Op zondag 14 augustus 2011 16:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
IK MOET HEEL DE WEEK HUISVROUW SPELEN
mama vind het vast niet erg als overal een dikke laag stof ligt als ze terugkomt toch?
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 17:15 schreef Spaghettivreter het volgende:
Daar ben ik weerhee svSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
Lasagnequote:Op zondag 14 augustus 2011 17:30 schreef gianni61 het volgende:
yes, hij doet het.
lasagna in de oven, Finale EK handbal op de livestream.
en hopen dat nederland wint
van de ikea, met elandvleesquote:
Werksequote:Op zondag 14 augustus 2011 18:09 schreef FreezePop het volgende:
Pannenkoeken. Nu werken.
Kusjes voor de meeste dames en een handdruk voor de meeste mannen.
Was het maar zoquote:Op zondag 14 augustus 2011 18:41 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Moet jij niet de amerikaanse wegen onveilig maken?
Ja kreeg niet langer dan 4 weken vrijquote:
Halloquote:
Ja was echt super tofquote:
Mooi!quote:
Nah, ben net terug.quote:Op zondag 14 augustus 2011 18:45 schreef SpaceInvaders het volgende:
Wie gaat er mee oud en nieuw vieren bij de Brandenburger Tor?
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:30 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Je bent als een broer voor me.
quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:28 schreef dralion13 het volgende:
Hallo allemaal
Net terug van vlieland
En wat haat ik de zin: Je bent als een broer voor me![]()
Waarom?quote:
Vlieland is leukquote:
Tof dat het leuk was, hoelang was je gegaan dan?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Vlieland is leuk
En erg gezellig, de meeste mensen daar op de camping ken ik al bijna mn hele leven (nou ja, sinds ik 4 ben).
auwquote:
Neu, je kan er niet veel doenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:41 schreef Patje1987 het volgende:
Veel langer hoef je daar niet te zitten denk ik, of kun je nog wel veel doen op dat eiland?
Ik haat niks doen.quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:43 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Neu, je kan er niet veel doen
Beetje in de duinen rondhangen, beetje op het strand rondhangen
Je kan er niks doen, en dat is nou juist zo heerlijk aan vlieland
Beetjequote:
Dit, ik word dan lam en dan eindig ik op de bank om bier te drinken, maar dat doe ik thuis ookquote:
Mooiquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:34 schreef dralion13 het volgende:
[..]
Vlieland is leuk
En erg gezellig, de meeste mensen daar op de camping ken ik al bijna mn hele leven (nou ja, sinds ik 4 ben).
Ik 1x, maar dat was zo'n 10 jaar geledenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben nog nooit op Vlieland geweest
Dit was mijn 21ste keerquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:55 schreef Patje1987 het volgende:
Ik ben nog nooit op Vlieland geweest
Wij gingen de Golden Gate Bridge over fietsen, dat was echt lachenquote:Op zondag 14 augustus 2011 20:55 schreef SpaceInvaders het volgende:
Na 5 dagen me kapot fietsen op Texel hoef ik geen eiland meer te zien
U crazy yes?quote:Op zondag 14 augustus 2011 20:57 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Wij gingen de Golden Gate Bridge over fietsen, dat was echt lachen
quote:De brug is 2737 m lang,
Ja wtf niemand kan fietsen daar, we zeiden dat we Nederlanders waren en toen hoefden we meteen geen helm en zonder instructies meteen weg. Al die mensen liepen naast hun fiets die berg op. Wij gewoon omhoog fietsen met sigaret in de mond. Je had die mensen moeten zien kijkenquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 21:00 schreef Patje1987 het volgende:
[..]
Ja wtf niemand kan fietsen daar, we zeiden dat we Nederlanders waren en toen hoefden we meteen geen helm en zonder instructies meteen weg. Al die mensen liepen naast hun fiets die berg op. Wij gewoon omhoog fietsen met sigaret in de mond. Je had die mensen moeten zien kijken!
Ik ben wel eens de afsluitdijk over gefietstquote:
Dat is echt iets dat je wil zien ?quote:Op zondag 14 augustus 2011 22:45 schreef Spaghettivreter het volgende:
KUT SBS kappen ze Red Mijn Vakantie af
Ja, bazenprogrammaquote:Op zondag 14 augustus 2011 22:46 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dat is echt iets dat je wil zien ?
MEREL!!quote:
Tof!quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef FreezePop het volgende:
Ik zag haar vandaag weer en morgen weer.
Dus je hebt het haar gevraagd?quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:02 schreef FreezePop het volgende:
Ik zag haar vandaag weer en morgen weer.
Hoooiquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:03 schreef dralion13 het volgende:
klinks
Komt wel goed
[..]
MEREL!!![]()
Hoi
Niks? We zijn collegas....quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:12 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dus je hebt het haar gevraagd?
[..]
Hoooi
Oh jammer, ik dacht, zie hartje erachter, misschien dat je het toch wel gevraagd had..quote:
Eh nee.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:24 schreef Chocolatebear het volgende:
Beertje is gearriveerd, breng me mijn slippers!
hihiquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:24 schreef Chocolatebear het volgende:
Omdat ik zo aardig benquote:Op zondag 14 augustus 2011 23:24 schreef Chocolatebear het volgende:
Fixedquote:
quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:37 schreef dralion13 het volgende:
[..]
hihi
wat ben jij een zielig figuur
Ooit misschien als we elkaar buiten werk zien.quote:Op zondag 14 augustus 2011 23:19 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Oh jammer, ik dacht, zie hartje erachter, misschien dat je het toch wel gevraagd had..
Blijf erbij dat je dat moet doen
Zo bedoelde ik het nietquote:
Ok, vriendjes?quote:
Ik voel me geliefd.quote:
Ik ook van jouquote:
Jaquote:
maar wat is het?quote:
wie?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:20 schreef gianni61 het volgende:
zie ik nou dat mereltje weer gepost heeft??
92merel (vorige pagina)quote:
Hou je me in de gaten?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:20 schreef gianni61 het volgende:
zie ik nou dat mereltje weer gepost heeft??
Merel!quote:
Haha ik merk hetquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:44 schreef gianni61 het volgende:
[..]
Merel!![]()
![]()
nee, ik heb je gewoon gemist
Oh crap, dan moet ik me maar snel gaan aankledenquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef FreezePop het volgende:
Merel hij heeft een camera in je kamer verstopt kijk uit
nee, wacht nog ffquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:45 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Haha ik merk het![]()
[..]
Oh crap, dan moet ik me maar snel gaan aankleden
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Reaching out to embrace the random. reaching out to embrace what ever may come.
om de een of andere reden reageert freezepop zo wel vaker op mijn postsquote:
Gewoon man. Wees een heer voor de dames.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om de een of andere reden reageert freezepop zo wel vaker op mijn posts
Gelijk heeft iequote:Op maandag 15 augustus 2011 13:51 schreef gianni61 het volgende:
[..]
om de een of andere reden reageert freezepop zo wel vaker op mijn posts
Wat zou je doen als mijn fietsband ontplofte en jij liep voor me?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gewoon man. Wees een heer voor de dames.
Soms word ikzelf wel verdrietig van het feit dat ik nog leef. Ik neem een moestuintje en maak een speer waarmee ik mijn eigen avondmaal vang. Elektronica gooi ik weg en maak voor elk seizoen één simpele doch effectieve outfit. Nu alleen nog een vrouw vinden die deze ervaring en leefstijl met mij wilt delen.quote:
Jou tillen en je fiets achterlaten.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:53 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat zou je doen als mijn fietsband ontplofte en jij liep voor me?
Heer.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jou tillen en je fiets achterlaten.
ja, want ik heb natuurlijk ook echt een camera geplaatst bij iemand die ik niet ken en niet weet waar ze woont en zit ook echt hier op kantoor te fappen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:51 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Gewoon man. Wees een heer voor de dames.
Ik heb jou toch nooit is misdaan?quote:
Van dat programma, meisjes van de jungle ofzo.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Soms word ikzelf wel verdrietig van het feit dat ik nog leef. Ik neem een moestuintje en maak een speer waarmee ik mijn eigen avondmaal vang. Elektronica gooi ik weg en maak voor elk seizoen één simpele doch effectieve outfit. Nu alleen nog een vrouw vinden die deze ervaring en leefstijl met mij wilt delen.
Wat lief.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:56 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jou tillen en je fiets achterlaten.
fapfapfap dingen horen zijn niet heel geweldigquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:56 schreef gianni61 het volgende:
[..]
ja, want ik heb natuurlijk ook echt een camera geplaatst bij iemand die ik niet ken en niet weet waar ze woont en zit ook echt hier op kantoor te fappen.
jij maakt een opmerking (die volgens mij toch grappig bedoelt is) en ik ga daar gewoon net zo onzinnig op in
[..]
Ik heb jou toch nooit is misdaan?
oke, sorryquote:Op maandag 15 augustus 2011 13:58 schreef 92Merel het volgende:
[..]
fapfapfap dingen horen zijn niet heel geweldig
Geen van deze vrouwen past in dit plaatje.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:56 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Van dat programma, meisjes van de jungle ofzo.
Oh sorry.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen van deze vrouwen past in dit plaatje.
Je wil iemand die toch nog wel kan denken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:59 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Geen van deze vrouwen past in dit plaatje.
Natuurlijk. Zo ben ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:57 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wat lief.![]()
Zou je wel mn fiets op slot doen ja?
Vrouwen kunnen niet denken..quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je wil iemand die toch nog wel kan denken?
Ik wil dat ook. Laten we samen gaan.quote:Op maandag 15 augustus 2011 13:55 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Soms word ikzelf wel verdrietig van het feit dat ik nog leef. Ik neem een moestuintje en maak een speer waarmee ik mijn eigen avondmaal vang. Elektronica gooi ik weg en maak voor elk seizoen één simpele doch effectieve outfit. Nu alleen nog een vrouw vinden die deze ervaring en leefstijl met mij wilt delen.
Dan hoop ik voor jou dat je later nooit bij mij in het vliegtuig staptquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet denken..
HEUJ.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:01 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Vrouwen kunnen niet denken..
Heb jij haar nummer?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:00 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Oh sorry.
Jane, van Tarzan dan?
Geen vereiste, maar zou wel erg prettig zijn.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:00 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Je wil iemand die toch nog wel kan denken?
www.nummerzoeker.com ga losquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:02 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Heb jij haar nummer?
[..]
Geen vereiste, maar zou wel erg prettig zijn.
Ben je bereid om een vrouw te delen? Of moeten we opzoek gaan naar 2 vrouwen? Bedenk wel dat we geen kinderen op deze wereld gaan brengen. De condooms maken we wel van varkensdarmen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:01 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Ik wil dat ook. Laten we samen gaan.
quote:
quote:Totaal 45 vermeldingen gevonden, getoond 1 tot en met 10.
We zoeken wel twee wanhopige dames.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:03 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ben je bereid om een vrouw te delen? Of moeten we opzoek gaan naar 2 vrouwen? Bedenk wel dat we geen kinderen op deze wereld gaan brengen. De condooms maken we wel van varkensdarmen.
[..]
[..]
![]()
KB en Merel?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:05 schreef FreezePop het volgende:
[..]
We zoeken wel twee wanhopige dames.
Jij wordt piloot. Argh dat is echt cool.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:01 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Dan hoop ik voor jou dat je later nooit bij mij in het vliegtuig stapt
Wanhopig ?quote:
Ja tochquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij wordt piloot. Argh dat is echt cool.
Maar ik ben gemeen online ter compensatie jeweetquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:06 schreef Klinkerbotsing het volgende:
[..]
Wel beetje jammer van je reacties.![]()
geen kunstacademie meer?quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:07 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Wanhopig ?
[..]
Ja tochBegin in november <3
Slechte tijden om piloot te worden.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:06 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Jij wordt piloot. Argh dat is echt cool.
Dat zou ik sowieso niet gaan doen, alleen een basisjaar (vooropleiding) omdat het me interessant leekquote:
Ik ga ervanuit dat het over 2 jaar beter isquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:08 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Slechte tijden om piloot te worden.
Ik hoop het voor je, maar tot die tijd zal het aantal werkloze piloten ook groeien.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:09 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik ga ervanuit dat het over 2 jaar beter is
Ja, dat is waar. Maar ik ga gewoon flink mn best doen met de theorie en praktijk en verder hoop ik stiekem dat er nog iets van positieve discriminatie isquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:13 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik hoop het voor je, maar tot die tijd zal het aantal werkloze piloten ook groeien.
Neequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:13 schreef FreezePop het volgende:
Merel mag ik wel een gratis ticket van je dan ?
Maar ik en.BOb moeten naar een tropisch eiland om te overlevenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar ik ga gewoon flink mn best doen met de theorie en praktijk en verder hoop ik stiekem dat er nog iets van positieve discriminatie is
[..]
Nee
Ga maar lang sparen doenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maar ik en.BOb moeten naar een tropisch eiland om te overleven
Positieve discriminatiequote:Op maandag 15 augustus 2011 14:15 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ja, dat is waar. Maar ik ga gewoon flink mn best doen met de theorie en praktijk en verder hoop ik stiekem dat er nog iets van positieve discriminatie is
Ik heb ook zo mijn contacten. Is vast wel iets te regelen tegen de tijd dat wij onze vrouwen hebben gekozen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:16 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Maar ik en.BOb moeten naar een tropisch eiland om te overleven
Ik vind het ook nergens op slaan, maar als er geen banen zijn en ik op die manier toch een baan kan krijgen.. Beetje hypocriet zijn mag wel.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Positieve discriminatieDe bedenker van dit verdient naar mijn mening de doodstraf.
[..]
Ik heb ook zo mijn contacten. Is vast wel iets te regelen tegen de tijd dat wij onze vrouwen hebben gekozen.
Dat je er gebruik van zou maken vind ik logisch. Ik zou hetzelfde doen. Maar de benaming staat mij niet aan. Het komt gewoon neer op de andere groep te discrimineren.quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:20 schreef 92Merel het volgende:
[..]
Ik vind het ook nergens op slaan, maar als er geen banen zijn en ik op die manier toch een baan kan krijgen.. Beetje hypocriet zijn mag wel.
En ik denk ook wel dat jullie er zelf ook wel komen
quote:
Hey Gianquote:
weer terug in nederland?quote:
Ja helaas welquote:
hallo mevrouw spees.quote:
Je negeert me dus negertquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:40 schreef gianni61 het volgende:
[..]
hallo mevrouw spees.
ik ben geen negert..
can't argue with that..quote:
Hallo zeggenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
iemand tips om sociaal te doen?Ik kan alleen arrogant doen en doen alsof mensen lucht voor me zijn
Dat is mijn specialiteit
geen idee, ik durf mensen in het echt niet aan te sprekenquote:Op maandag 15 augustus 2011 14:44 schreef SpaceInvaders het volgende:
iemand tips om sociaal te doen?Ik kan alleen arrogant doen en doen alsof mensen lucht voor me zijn
Dat is mijn specialiteit
Geen probleem, tevens hallo.quote:
quote:Op maandag 15 augustus 2011 14:07 schreef Breezerslet17 het volgende:
[..]
Maar ik ben gemeen online ter compensatie jeweet
HUEHUEHUEquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:22 schreef Breezerslet17 het volgende:
Let op: Beach wil geen berichtjes van jou ontvangen.
Ook welquote:Op maandag 15 augustus 2011 15:32 schreef Klinkerbotsing het volgende:
Jahoor, heb me er maar bij neergelegd en probeer er het beste van te maken.
En daar?
Heb je iets gedaan waar je heel erg trots op kan zijn?quote:
ZIEN.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:38 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb net een foto van mijzelf gemaakt waarop ik er enigszins fotogeniek uit zie.
quote:
*Opent Facebook.quote:Op maandag 15 augustus 2011 15:38 schreef FreezePop het volgende:
Ik heb net een foto van mijzelf gemaakt waarop ik er enigszins fotogeniek uit zie.
Is dit een heel lief aanbod, of mij nu gewoon jaloers maken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:25 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Er is nog wat over van mijn lasagne.
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.fan van Putin, Baudet, Jorge Lorenzo en Assad
Een heel lief aanbod, Zo hoop ik je mijn huis in te lokken.quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:29 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Is dit een heel lief aanbod, of mij nu gewoon jaloers maken?
quote:Op maandag 15 augustus 2011 18:31 schreef Beach het volgende:
Ik heb nog wel een groot stuk vlees voor je.Als ik niet beter zou weten, zou ik denken dat dit een vieze seksueel getinte opmerking was.SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.Op deze manier gaat dat zeker wel lukkenquote:Op maandag 15 augustus 2011 18:33 schreef FreezePop het volgende:
[..]
Een heel lief aanbod, Zo hoop ik je mijn huis in te lokken.
Sig verwijderd door FA. Niet terug plaatsen.
Ik.quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Garnalen![]()
![]()
. Zeg eens eerlijk, wie wil DIT nu eten
![]()
[ afbeelding ]
Ik spoel mijn mond enkel met mijn eigen liefdessappen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:06 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Ga je mond spoelen met zeep![]()
en schoonmaakbenzine
Lekker, mag ik ook een glaasje?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:06 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Ik spoel mijn mond enkel met mijn eigen liefdessappen.
quote:Op maandag 15 augustus 2011 19:58 schreef SpaceInvaders het volgende:
Garnalen![]()
![]()
. Zeg eens eerlijk, wie wil DIT nu eten
![]()
[ afbeelding ]
Nee. Zoiets moet je verdienen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:07 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Lekker, mag ik ook een glaasje?
quote:
Sorry bob, hoe kan ik het ooit met je goedmaken?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:16 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Jouw nare reacties bevallen mij niets.
Een mooi boek doet het altijd goed.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:17 schreef SpaceInvaders het volgende:
[..]
Sorry bob, hoe kan ik het ooit met je goedmaken?
Tijdje overgegaan op een snor. Maar nu is de baard weer helemaal terugquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:17 schreef Michhas het volgende:
[..]
Hoe is het met je baard, gekke pooier.
Lang doch verantwoord, ik mag niet klagen.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Tijdje overgegaan op een snor. Maar nu is de baard weer helemaal terug [ afbeelding ] Ruig als altijd! Hoe hangt die van jou erbij?
Mijn vorige was ruim 3 weken lang. Ik moest huilen bij het trimmenquote:Op maandag 15 augustus 2011 20:19 schreef Michhas het volgende:
[..]
Lang doch verantwoord, ik mag niet klagen.
Wil je mijn twilight saga lenen?quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:19 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Een mooi boek doet het altijd goed.
[..]
Tijdje overgegaan op een snor. Maar nu is de baard weer helemaal terug [ afbeelding ] Ruig als altijd! Hoe hangt die van jou erbij?
Nice, je maakt me trots.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:21 schreef HappyBob het volgende:
[..]
Mijn vorige was ruim 3 weken lang. Ik moest huilen bij het trimmenMijn huidige staat nog op 1 week. Net terug van vakantie en alles, dus weer even overnieuw beginnen dan.
Is dat Michhas?! Ja dat is Michhas!quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef Michhas het volgende:
[..]
Nice, je maakt me trots.
Waar ben je heen geweest?
Welkom, mijn zoon.quote:Op maandag 15 augustus 2011 20:24 schreef honkeytonk het volgende:
[..]
Is dat Michhas?! Ja dat is Michhas!
Held!
Forum Opties | |
---|---|
Forumhop: | |
Hop naar: |