abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
  zondag 16 oktober 2011 @ 16:49:09 #176
124373 Ireth
#sjongejongejonge
pi_103151208
quote:
0s.gif Op zaterdag 15 oktober 2011 04:46 schreef vannelle het volgende:

[..]

Komt misschien lullig over maar zo is het absoluut niet bedoeld.
Rucky zal best wel kloppen, twijfel ik niet aan. :)

[lang verhaal]

Gelukkig gaat het ook vaak goed :)
Oeps, zie nu pas deze heule lange reactie :D Mijn reactie was ook niet echt als aanval bedoeld, alleen vond ik het ietwat sneu naar Rucky toe omdat hij er alleen door aangesproken leek. Heb nu de hele 'discussie' doorgenomen en snap nu precies wat je bedoelde :Y

Excusus als ik een sort-of-relletje heb veroorzaakt :D Was niet mijn bedoeling :P
Goedemiddag! Kan ik u ergens mee helpen?
pi_103153586
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:49 schreef Ireth het volgende:

[..]

Oeps, zie nu pas deze heule lange reactie :D Mijn reactie was ook niet echt als aanval bedoeld, alleen vond ik het ietwat sneu naar Rucky toe omdat hij er alleen door aangesproken leek. Heb nu de hele 'discussie' doorgenomen en snap nu precies wat je bedoelde :Y

Excusus als ik een sort-of-relletje heb veroorzaakt :D Was niet mijn bedoeling :P
Ach er is niks aan de hand :)

Kijk maar even in feedback topic daar reageren de modjes ook nog :)
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
pi_103165510
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 16:49 schreef Ireth het volgende:

[..]

Zit allemaal wel goed joh, niet druk om maken. ;)
En als het goed is zitten de kastjes nu ook in elkaar dus alles ^O^
pi_103165780
quote:
0s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:45 schreef vannelle het volgende:

[..]

Zit allemaal wel goed joh, niet druk om maken. ;)
En als het goed is zitten de kastjes nu ook in elkaar dus alles ^O^
Neee dat gebeurt morgen :P
haha :D *O*
pi_103166271
Oeps! :@
  maandag 17 oktober 2011 @ 10:46:21 #181
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_103181089
Ik heb hier trouwens nog 4 tuinstoelen staan :p maar daar zal je de komende tijd nog wel geen plek voor hebben ben ik bang? Ze zijn wel gewoon opgestapeld maar wil eigenlijk voor de winter de tuin wel helemaal opgeruimd hebben en ze passen niet in de schuur of onder de overkapping :)
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
pi_103191159
quote:
0s.gif Op maandag 17 oktober 2011 10:46 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ik heb hier trouwens nog 4 tuinstoelen staan :p maar daar zal je de komende tijd nog wel geen plek voor hebben ben ik bang? Ze zijn wel gewoon opgestapeld maar wil eigenlijk voor de winter de tuin wel helemaal opgeruimd hebben en ze passen niet in de schuur of onder de overkapping :)
Hoi! :D

Nou ik heb zelf dus ook een beetje ruimte gebrek.
Heb nu 3 tuinstoelen en die kan ik net kwijt onder mijn afdakje. De schuur staat al best vol vandaar. :)
Thanks anyhoo :*
  maandag 17 oktober 2011 @ 17:05:08 #183
350622 Skippy_ball
Wear suncreen!
pi_103197356
quote:
17s.gif Op zondag 16 oktober 2011 21:50 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Neee dat gebeurt morgen :P
haha :D *O*
Whoop :@ Heb helemaal niet meer aan je gedacht :@ :@ Ik had vrijdag tijd gehad :@
Disclaimer: bovenstaande tekst kan meningen bevatten welke voor feiten aangezien kunnen worden. De auteur is niet aansprakelijk voor schade in enige vorm die is ontstaan uit de interpretatie en het daar naar handelen door de lezer.
pi_103201965
quote:
99s.gif Op maandag 17 oktober 2011 17:05 schreef Skippy_ball het volgende:

[..]

Whoop :@ Heb helemaal niet meer aan je gedacht :@ :@ Ik had vrijdag tijd gehad :@
Hihihi geeft niks :)

Alles zit in elkaar!! *O*

Wat een lieve mensen zeg!
Heb nu gewoon ruimte over in de kasten! :D hahahahah

[ Bericht 0% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 17-10-2011 19:35:07 ]
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 16:12:02 #185
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_103237688
Hopelijk gelukt met het vinden van een mooi werkblad? O+
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
pi_103239928
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 16:12 schreef Strega het volgende:
Hopelijk gelukt met het vinden van een mooi werkblad? O+
Heb een supermooi werkblad van ikea! De maat is perfect! *O*
  † In Memoriam † dinsdag 18 oktober 2011 @ 17:12:34 #187
72518 Strega
Het glas is altijd halfvol.
pi_103240286
quote:
17s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 17:02 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:

[..]

Heb een supermooi werkblad van ikea! De maat is perfect! *O*
Helemaal Top! *O*
De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 18:43:36 #188
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_103243680
Op verzoek van Pam maak ik een overzichtje van de dingen die er gedaan moeten worden in voorbereiding op het eigenlijke tegelen.
Hieronder links de situatie zoals die nu is, en rechts hoe het moet worden. Het blauwe blok linksonder is de schuur, en rechtsonder is een afdakje.

1 De planten moeten uit de tuin gehaald worden, snoeien en rooien. Daarna met zo min mogelijk aarde aan de wortels in vuilniszakken doen. Dit levert een paar uurtjes werk en een stuk of zes volle zakken op. Ik voer die daarna af.

2 Er moeten tegels komen, ongeveer 150 van 30X30 en 25 van 15X30. Deze kunnen onder het afdakje liggen waar de bestrating er waarschijnlijk niet uit hoeft.

3 Ik denk dat een kuub zand voldoende is, de tuin ligt iets lager als de bestaande bestrating en het geheel kan tov. de achterdeur best 10cm. opgehoogd worden. Afvoeren van zwarte grond is dan wellicht niet nodig. Het zand kan tijdelijk in de brandgang worden opgeslagen.

4 Het eigenlijke werk: Bestraten. Het zou het mooiste zijn om alles wat er nu ligt opnieuw te leggen tot aan de schuur. Naar de schuur toe moet een helling komen van 15 cm. over een lengte van ongeveer 150 cm. Dit ter vervanging van het bestaande opstapje. Een trilplaat erbij zou fijn zijn.

De tuin is via een brandgang te bereiken, de doorgang is net breed genoeg voor een fiets, dus een kruiwagen zou ook moeten passen.
Pam kan door haar gezondheid alleen de catering op zich nemen (en dat doet ze geweldig), maar door de klus goed voor te bereiden, zorgen dat alles ter plaatse klaar ligt/staat denk ik dat twee man/vrouw het eigenlijke tegelwerk in een dag zouden kunnen doen.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd maar als dat niet zo is komt dat geheel en al door mij.
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_103245837
Misschien moet Pam een van deze mensen eens mailen met de vraag of ze het willen komen brengen:

Marktplaats 1

Marktplaats 2
pi_103250582
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:43 schreef Pagan het volgende:
Op verzoek van Pam maak ik een overzichtje van de dingen die er gedaan moeten worden in voorbereiding op het eigenlijke tegelen.
Hieronder links de situatie zoals die nu is, en rechts hoe het moet worden. Het blauwe blok linksonder is de schuur, en rechtsonder is een afdakje.
[ afbeelding ]

1 De planten moeten uit de tuin gehaald worden, snoeien en rooien. Daarna met zo min mogelijk aarde aan de wortels in vuilniszakken doen. Dit levert een paar uurtjes werk en een stuk of zes volle zakken op. Ik voer die daarna af.

2 Er moeten tegels komen, ongeveer 150 van 30X30 en 25 van 15X30. Deze kunnen onder het afdakje liggen waar de bestrating er waarschijnlijk niet uit hoeft.

3 Ik denk dat een kuub zand voldoende is, de tuin ligt iets lager als de bestaande bestrating en het geheel kan tov. de achterdeur best 10cm. opgehoogd worden. Afvoeren van zwarte grond is dan wellicht niet nodig. Het zand kan tijdelijk in de brandgang worden opgeslagen.

4 Het eigenlijke werk: Bestraten. Het zou het mooiste zijn om alles wat er nu ligt opnieuw te leggen tot aan de schuur. Naar de schuur toe moet een helling komen van 15 cm. over een lengte van ongeveer 150 cm. Dit ter vervanging van het bestaande opstapje. Een trilplaat erbij zou fijn zijn.

De tuin is via een brandgang te bereiken, de doorgang is net breed genoeg voor een fiets, dus een kruiwagen zou ook moeten passen.
Pam kan door haar gezondheid alleen de catering op zich nemen (en dat doet ze geweldig), maar door de klus goed voor te bereiden, zorgen dat alles ter plaatse klaar ligt/staat denk ik dat twee man/vrouw het eigenlijke tegelwerk in een dag zouden kunnen doen.

Ik hoop dat ik het een beetje duidelijk heb uitgelegd maar als dat niet zo is komt dat geheel en al door mij.
Perfect *O*

quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 19:26 schreef JK1982 het volgende:
Misschien moet Pam een van deze mensen eens mailen met de vraag of ze het willen komen brengen:

Marktplaats 1

Marktplaats 2

Het zand zou inderdaad geweldig zijn! Dat kan dan wel gewoon even in de hoek liggen bij de schuur.

De stenen denk ik niet want het is maar 7 meter en alles gewoon met stoeptegels is het handigste denk ik. :)
pi_103253074
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 18:43 schreef Pagan het volgende:

en het geheel kan tov. de achterdeur best 10cm. opgehoogd worden.
Lijkt mij een heel goed plan aangezien daar de afvoer van de vaatwasser loopt en die ligt op het moment niet overdreven diep.
Ophogen is daarom een goed idee! ^O^
pi_103254666
Ik heb alleen zo'n vermoeden dat je met 1 kuubje zand toch een beetje tekort gaat komen wanneer de boel 10cm omhoog moet. Maargoed, dat kan aan mij liggen..
pi_103255640
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 21:41 schreef JK1982 het volgende:
Ik heb alleen zo'n vermoeden dat je met 1 kuubje zand toch een beetje tekort gaat komen wanneer de boel 10cm omhoog moet. Maargoed, dat kan aan mij liggen..
Nee niet alles he :P
Het moet een beetje vloeiend worden. Valt best mee. Maar ik heb een bod gedaan en ik zal kijken of er gereageerd word.
pi_103255771
quote:
10cm verhogen met een helling van 15cm naar achteren toe. (is dat 15cm naar beneden?)
niet dat ik kan inschatten hoeveel zand je daarvoor nodig hebt.
  dinsdag 18 oktober 2011 @ 22:53:34 #195
12903 Pagan
Volenti non fit iniuria.
pi_103259373
quote:
Als de huidige bloemperkjes opvult is 1 kuub voldoende, voor het ophogen mag daar idd nog wel een kuub bij.. Dat had ik wat duidelijker mogen aangeven. :@
Old moderators never die, they just smell that way!
Op dinsdag 5 januari 2010 20:40 schreef nokwanda het volgende:
En natuuuuuurlijk was jij dat weer. Smeerpijp dat je der bent :P _O-
Bullie is thuis X-Rated Epic fail
pi_103260693
quote:
14s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:53 schreef Pagan het volgende:

[..]

Als de huidige bloemperkjes opvult is 1 kuub voldoende, voor het ophogen mag daar idd nog wel een kuub bij.. Dat had ik wat duidelijker mogen aangeven. :@
Hahahha waar moet ik het allemaal laten :D hihihihi!
pi_103263214
quote:
0s.gif Op dinsdag 18 oktober 2011 22:00 schreef loecje het volgende:

[..]

10cm verhogen met een helling van 15cm naar achteren toe. (is dat 15cm naar beneden?)
niet dat ik kan inschatten hoeveel zand je daarvoor nodig hebt.

Als ik naar dat plaatje kijk van hoe de situatie moet worden, dan zie ik ca. 25m² die betegeld moet worden. Stel dat je overal 10 centimeter omhoog wilt, dan heb je dus al zeker 2,5 kuub (aangestampt) zand nodig. Maar dat wil je niet, want je wilt van het huis naar achteren schuin naar beneden. Dus hou je de helft aan: 1,25 kuub.

Maargoed, als ze het komen brengen is het niet aangestampt, dus ik denk dat als je zand bestelt, dat je echt wel 2 kuub mag hebben hoor.. Misschien die 2,5 zelfs wel, als het flink aangetrild wordt..
pi_103280819
quote:
0s.gif Op woensdag 19 oktober 2011 00:06 schreef JK1982 het volgende:

[..]

Als ik naar dat plaatje kijk van hoe de situatie moet worden, dan zie ik ca. 25m² die betegeld moet worden. Stel dat je overal 10 centimeter omhoog wilt, dan heb je dus al zeker 2,5 kuub (aangestampt) zand nodig. Maar dat wil je niet, want je wilt van het huis naar achteren schuin naar beneden. Dus hou je de helft aan: 1,25 kuub.

Maargoed, als ze het komen brengen is het niet aangestampt, dus ik denk dat als je zand bestelt, dat je echt wel 2 kuub mag hebben hoor.. Misschien die 2,5 zelfs wel, als het flink aangetrild wordt..
Ben benieuwd hoeveel er nou in moet ja :P
pi_103321409
http://tuin-terras.marktp(...)-kruiwagens-vol.html

mijn bod van 5 euro is geaccepteerd. Nu heb ik gevraagd of ze het kan brengen!
Mocht dit niet zo zijn. Zijn er mensen die het kunnen ophalen?!? :D het is in Beijum

edit:

kreeg net antwoord. Ze heeft geen auto en aanhanger en ze is zelf ook niet meer in beste staat. Wie o wie kan mij helpen! :D

[ Bericht 20% gewijzigd door PamSwynfordDeBeaufort op 20-10-2011 13:36:10 ]
  vrijdag 21 oktober 2011 @ 09:57:01 #200
242204 YskaFredriksson
Vitamientjes zijn je vriendjes
pi_103362409
Ehm, ik wil het wel achterin mijn combo gooien die moet ik toch nog steeds schoonmaken van de laatste keer dat wij naar de stort zijn geweest alleen ik zit de komende tijd nogal krap in tijd. Ik moet de komende 2 weken 7 schoolprojecten afronden en daarnaast nog 4 tentamens. Dus weet niet welke termijn je zelf in gedachte hebt? Want neem aan dat je tuin toch ook al behoorlijk leeg moet zijn voordat we het zand erin kunnen gooien? Of heb je die ruimte?

En wil je dan al het zand of maar een deel?? :p
Attentie attentie letten wij even op... [kerst] Creatieve FOK!kers voor een fijne kerst voor FOK!kers
abonnement Unibet Coolblue Bitvavo
Forum Opties
Forumhop:
Hop naar:
(afkorting, bv 'KLB')