Jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:45 schreef vannelle het volgende:
Opgeruimd staat netjes.
Zie ik afdrukken van kattepootjes trouwens?
ohja ook wel weer zo maja ik kijk wel even anders gooi ik wel wat koffie dik in de tuin jaquote:Op vrijdag 11 november 2011 15:50 schreef vannelle het volgende:
Koffiedrab schijnt ook te helpen tegen ongewenste poezebeesten.
Ik weet niet of Dazzle buiten komt maar zo niet zou je dat eens kunnen proberen.
Zeil heeft het nadeel dat het nogal herrie maakt als het regent, daar ga je je aan ergeren denk ik.
Was wel ffe zweten voor mijn doen whahahquote:Op zaterdag 12 november 2011 12:35 schreef Pagan het volgende:
Een stukje landbouwplastic over het zand. Dan regent het ook niet nat waardoor het minder zwaar werken is met scheppen. Je hebt het pad weer mooi schoon gekregen.
quote:Op maandag 28 november 2011 18:51 schreef Pagan het volgende:
Zo, een nieuwe schep en bezem gekocht bij de Hormbach.
quote:Ik heb een auto en kan wel een aanhangertje lenen en een kruiwagen lukt ook nog wel. Als een of twee van de mensen die eerder hun hulp hebben aangeboden het sjouwwerk met de tegels kunnen doen liggen die maar vast klaar.
Geeft nix, dat heet slijtage.quote:
Akkoord!quote:Op maandag 28 november 2011 20:23 schreef Pagan het volgende:
[..]
Geeft nix, dat heet slijtage.
Samen doen? Goed plan, maar dan wel volgend jaar.
Heb dit topic alleen maar namens (en in overleg met uiteraard) Pam geopend omdat ze vlak na de verhuizing nog geen internet had en dit is ook niet de originele topictitel, oorspronkelijk was het hulp gevraagd met verhuizen deel 2 of zoiets, vandaar ook deeltje 2, de aftermath.quote:Op vrijdag 20 januari 2012 20:14 schreef JK1982 het volgende:
Ik zat er vandeweek nog aan te denken ja..
Maar ik zie TS hier ook nooit meer
Excuus, ik bedoelde Pam ook eigenlijk. Ging er gemakshalve vanuit dat zij het topic geopend hadquote:Op vrijdag 20 januari 2012 21:18 schreef vannelle het volgende:
[..]
Heb dit topic alleen maar namens (en in overleg met uiteraard) Pam geopend omdat ze vlak na de verhuizing nog geen internet had en dit is ook niet de originele topictitel, oorspronkelijk was het hulp gevraagd met verhuizen deel 2 of zoiets, vandaar ook deeltje 2, de aftermath.
Pam zal zich echt nog wel melden hier over, weet dat bijna zeker.
Heb mijn onderzoek gehad en medicatie is aangepast! Voel me stukken beter. Heb zeker nog vermoeide dagen in de week maar dat komt dan eigenlijk omdat ik leuke dingen heb gedaanquote:Op donderdag 24 november 2011 12:18 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
En we zij nweer een tijdje verder. Het weer is niks aan. Ik voel me ook behoorlijk slecht dus rust is wel goed
Het enige wat misschien wel kan is dus dingen ophalen van marktplaats en hier in de tuin zetten.
Ik denk dat het tuinplan maar naar de lente moet doorgeschoven.
Wat wel kan in de winter is mijn behang plakken en plankjes ophangen voor de kat
Kijken hoe ver ik daarmee kom als mijn medicatie is aangepast. Krijg 5 december een onderzoek en dan weet ik pas meer. Ik zie er erg tegenop maar ja, als daarna de meds omhoog mogen dan heb ik er op een gekke manier ook zin in zo van doe maar snel dan voel ik me beter. Beetje vreemd.
dankjwelquote:Op vrijdag 20 januari 2012 22:34 schreef JK1982 het volgende:
Dat is goed om te horen, en gefeliciteerd!
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |