Dinsdag is ook goedquote:Op vrijdag 4 november 2011 20:37 schreef Miasan het volgende:
Ik zie hier al twee mensen die a.s. dinsdagmiddag wel kunnen. Dan kan ik ook wel.
dinsdag zand ophalen of wat wil je doen die dinsdag?quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:37 schreef Miasan het volgende:
Ik zie hier al twee mensen die a.s. dinsdagmiddag wel kunnen. Dan kan ik ook wel.
Geen idee! Dat ligt er aan wie er met de auto willen komen en wat zij van plan zijn.quote:Op vrijdag 4 november 2011 22:44 schreef loecje het volgende:
[..]
dinsdag zand ophalen of wat wil je doen die dinsdag?
Moet ik even kijken of dat mag in de bus, mensen worden wel eens geweigerd als ze grote voorwerpen meenemen.quote:Op vrijdag 4 november 2011 20:41 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
En ohja ik heb geen schep en bezem etc kunnen jullie dit meenemen?
Ik wil wel met de auto komen, maar ik denk dat 'ie iets te klein is voor zandtransport, het is maar een Poloquote:Op zaterdag 5 november 2011 01:48 schreef Miasan het volgende:
[..]
Geen idee! Dat ligt er aan wie er met de auto willen komen en wat zij van plan zijn.
[..]
Moet ik even kijken of dat mag in de bus, mensen worden wel eens geweigerd als ze grote voorwerpen meenemen.![]()
![]()
Een kuub zand zeker.quote:Op zaterdag 5 november 2011 10:20 schreef loecje het volgende:
in de bus kan wel hoor als je op een rustig tijdstip gaat.
(wat ik allemaal niet met de bus heb vervoerd...)
Zal ik om een uur of drie komen dinsdag om de troep af te voeren, Loecte neemt al een schep en bezem mee.quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hahahaaa grapjassen
Nouja ehm zou wel mooi zijn als het allemaal een beetje tegelijk kan nu maar het heeft geen haast zoals ik al eerder zei.
Er staan helaas niet veel tegels meer op marktplaats nu.
Het tuingebeuren houd nu ook allemaal een beetje op he door het weer
Nouja dinsdag zijn jullie welkom.
Tegen hoe laat? 12 uur ofzo?
Dat is bijna 50M2quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:13 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Wie kan deze ophalen?![]()
http://tuin-terras.marktp(...)uks-van-40-x-40.html
De tegels zijn al wegquote:Op zaterdag 5 november 2011 14:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zal ik om een uur of drie komen dinsdag om de troep af te voeren, Loecte neemt al een schep en bezem mee.
[..]
Dat is bijna 50M2
huh mis ik wat? ik heb heulemaal geen schep en bezem.quote:Op zaterdag 5 november 2011 14:47 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zal ik om een uur of drie komen dinsdag om de troep af te voeren, Loecte neemt al een schep en bezem mee.
[..]
Dat is bijna 50M2
quote:Op zaterdag 5 november 2011 11:53 schreef loecje het volgende:
pff dat is wat moeilijk te tillen. ik had het meer over schep/bezem die de bus wel in mogen
Vandaar mijn aanname.quote:Op zaterdag 5 november 2011 16:14 schreef loecje het volgende:
[..]
huh mis ik wat? ik heb heulemaal geen schep en bezem.
Ik kan er dinsdag rond 13.30-14.00 zijn. Helaas geen schep of bezem want zelf geen tuin...quote:Op zaterdag 5 november 2011 13:44 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Hahahaaa grapjassen
Nouja ehm zou wel mooi zijn als het allemaal een beetje tegelijk kan nu maar het heeft geen haast zoals ik al eerder zei.
Er staan helaas niet veel tegels meer op marktplaats nu.
Het tuingebeuren houd nu ook allemaal een beetje op he door het weer
Nouja dinsdag zijn jullie welkom.
Tegen hoe laat? 12 uur ofzo?
Dinsdag om 13.30 kan Pagan bij je zijn Pam. Hij kan een bezem, schep ed. meenemen.quote:Op zondag 6 november 2011 17:48 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Ik kan er dinsdag rond 13.30-14.00 zijn. Helaas geen schep of bezem want zelf geen tuin...
<Pagan>quote:Op zondag 6 november 2011 21:39 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
Ik heb vuilniszakken maar of het stevige zijn weet ik niet
Maar dat komt goed
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.</Pagan>De tong is het enige wapen dat scherper wordt bij veelvuldig gebruik.
Bullie is thuis
quote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef Strega het volgende:
[..]
<Pagan>
Tijd voor empirisch onderzoek.
HahahahaaaSPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.</Pagan>Supert! Gaarnequote:Op zondag 6 november 2011 23:14 schreef YskaFredriksson het volgende:
Maar schatjes, ik kom dinsdag niet helpen he. Ik heb alleen wel spullen te leen die ik zo morgen zou kunnen komen brengen bij PSDB :p
Vanaf twaalf uur ben ik opgestart
"I'm gonna shove my fist up your ass and use you as a handwarmer."
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |