Nee ik wil al het zand wel volgens mij is dat ook nodig ze had het over 10 kruiwagens.quote:Op vrijdag 21 oktober 2011 09:57 schreef YskaFredriksson het volgende:
Ehm, ik wil het wel achterin mijn combo gooien die moet ik toch nog steeds schoonmaken van de laatste keer dat wij naar de stort zijn geweest alleen ik zit de komende tijd nogal krap in tijd. Ik moet de komende 2 weken 7 schoolprojecten afronden en daarnaast nog 4 tentamens. Dus weet niet welke termijn je zelf in gedachte hebt? Want neem aan dat je tuin toch ook al behoorlijk leeg moet zijn voordat we het zand erin kunnen gooien? Of heb je die ruimte?
En wil je dan al het zand of maar een deel?? :p
Jep meer foto's is m'n andere topic.quote:Op donderdag 27 oktober 2011 21:09 schreef toenie het volgende:
Mooie kat! Echt een soort tijgervacht heeft ie.
Zullen we dat dan samen doen, ik heb tuingereedschap en een auto om de vuilniszakken mee af te voeren, alleen werkt mijn lichaam nog niet zo goed mee. Daardoor kan ik het niet alleen af.quote:Op woensdag 26 oktober 2011 13:35 schreef Miasan het volgende:
Kunnen jullie nog een paar handen gebruiken? Ik heb geen auto en ook geen ervaring met tuinieren of bestrating, maar ik kan misschien wel gewoon komen helpen. Planten uit de grond halen moet te doen zijn.![]()
Ben vanaf 7 november beschikbaar (tentamens, jeweet) en woon in de buurt.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zullen we dat dan samen doen, ik heb tuingereedschap en een auto om de vuilniszakken mee af te voeren, alleen werkt mijn lichaam nog niet zo goed mee. Daardoor kan ik het niet alleen af.
quote:Op vrijdag 28 oktober 2011 19:56 schreef Pagan het volgende:
[..]
Zullen we dat dan samen doen, ik heb tuingereedschap en een auto om de vuilniszakken mee af te voeren, alleen werkt mijn lichaam nog niet zo goed mee. Daardoor kan ik het niet alleen af.
Nee dat is ook weer zo, maar jij kon toch op zaterdagquote:Op maandag 31 oktober 2011 22:13 schreef JK1982 het volgende:
Die heeft toch niks in jouw tuin te zoeken?
Doordeweeks is prima, alleen ben ik niet zo'n ochtendmens, maar dat is Pam ook niet.quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:54 schreef Miasan het volgende:
[..]Doen we.
Dus, dag afspreken dat we allemaal aan die tuin gaan werken?
Ik heb een lichte voorkeur voor doordeweeks ivm OV enzo
Lieve mensen, welke dag kunnen jullie komen helpen?quote:Op maandag 31 oktober 2011 20:54 schreef Miasan het volgende:
[..]Doen we.
Dus, dag afspreken dat we allemaal aan die tuin gaan werken?
Ik heb een lichte voorkeur voor doordeweeks ivm OV enzo
Zal even vanuit PB's hier reageren; ik kan komende week dinsdag- en vrijdagmiddag en zoals het er naar uitziet het hele weekend door wel komen. Kleine klusjes kunnen tussendoor wel op bepaalde andere momenten, reistijd is toch zeer kortquote:Op donderdag 3 november 2011 18:42 schreef PamSwynfordDeBeaufort het volgende:
[..]
Lieve mensen, welke dag kunnen jullie komen helpen?
Het weekend klinkt goed.quote:Op vrijdag 4 november 2011 16:32 schreef Inkomen het volgende:
[..]
Zal even vanuit PB's hier reageren; ik kan komende week dinsdag- en vrijdagmiddag en zoals het er naar uitziet het hele weekend door wel komen. Kleine klusjes kunnen tussendoor wel op bepaalde andere momenten, reistijd is toch zeer kort
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |