haha! Wat meesterlijk!quote:Op donderdag 8 september 2011 00:30 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Oeh.. oud, krakend, maar best lekker..:)
Hier nog eentje voor jullie...
tisda?quote:Op maandag 12 september 2011 22:15 schreef oompaloompa het volgende:
gebruikt er hier iemand goodreads?
een soort online boek-bijhoud programma. Laat zien wat jij en vrienden hebben gelezen en dan krijg je reviews etc. Best leuk als je mensen vind met dezelfde interesses, kom je interessante nieuwe opties tegen...quote:
ik niet iigquote:Op maandag 12 september 2011 22:21 schreef oompaloompa het volgende:
[..]
een soort online boek-bijhoud programma. Laat zien wat jij en vrienden hebben gelezen en dan krijg je reviews etc. Best leuk als je mensen vind met dezelfde interesses, kom je interessante nieuwe opties tegen...
Zo, relaxed! Have fun!quote:Op maandag 12 september 2011 22:59 schreef Lavenderr het volgende:
Oh, en even over de TT : morgen klein weekje Ibiza![]()
Tot gauw!
Op je boze bolletje danquote:Op maandag 12 september 2011 23:05 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niet op mijn mond, dan gaat mijn lippenstift er af.
Nog meer restricties? Pfffquote:Op maandag 12 september 2011 23:07 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Pas wel op voor mijn bloempje.
Een mix! Maar vooral lekker genieten van de zon. Het is daar tegen de 30 graden momenteelquote:Op maandag 12 september 2011 23:19 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Ga je doen? Relaxen, stappen, actief doen? Of een mix?
Damn.. zou daar ook wel weer zin in hebben, zeker met dat baggerweer van hier, maar goed... ik ben al geweest. Volgend jaar weer en misschien nog even skiën tussendoor.quote:Op maandag 12 september 2011 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Een mix! Maar vooral lekker genieten van de zon. Het is daar tegen de 30 graden momenteel
Ja, makkelijk is Jokkie niet he?quote:Op maandag 12 september 2011 23:22 schreef Gray het volgende:
Wat je wel niet moet doen voor een kus met j0kkie!
Lavvie, mag ik mee?
ik hoopte eigenlijk dat ik in je handbagage mee konquote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ja, makkelijk is Jokkie niet he?![]()
Ja hoor, als je nog een ticket kunt regelen voor morgenmiddag zie ik je in vertrekhal 1, om half 5
Handbagage mag maar tot 5kg, dus ik vrees (en hoop voor jouquote:Op maandag 12 september 2011 23:32 schreef Gray het volgende:
[..]
ik hoopte eigenlijk dat ik in je handbagage mee kon
Dankjewel, en doe ikquote:Op maandag 12 september 2011 23:27 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Damn.. zou daar ook wel weer zin in hebben, zeker met dat baggerweer van hier, maar goed... ik ben al geweest. Volgend jaar weer en misschien nog even skiën tussendoor.
Veel plezier en geniet er van!
Ik photoshop mezelf gewoon als lippenstift,quote:Op maandag 12 september 2011 23:37 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Handbagage mag maar tot 5kg, dus ik vrees (en hoop voor jou) dat dat niet gaat lukken
Great ideaquote:Op maandag 12 september 2011 23:42 schreef Gray het volgende:
[..]
Ik photoshop mezelf gewoon als lippenstift,
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |