quote:Op woensdag 7 september 2011 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo is dat, gewoon niks aantrekken van je vriend. Pure jaloezie. Hij wil ook zo lekker ruiken .
Wist je dat lavenderrr ook rustgevend is?
Paar druppeltjes op je kussensloop en je slaapt als een roos.
Kopen? Als je haar lief aankijkt squirt ze wel ff over je kussen.quote:
sick...quote:Op woensdag 7 september 2011 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Kopen? Als je haar lief aankijkt squirt ze wel ff over je kussen.
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:45 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
[..]
Kopen? Als je haar lief aankijkt squirt ze wel ff over je kussen.
Ja dat is ook zoiets waarbij je dan denkt.,.. hoe.. hoe.. verzinnen ze het..quote:
Uh.. lavenderrr op je kussensloop..quote:
SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:51 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Uh.. lavenderrr op je kussensloop..Die bestel je dan zeker ff? Ja hallo, ik wil graag een dame die wat lavendel over mijn kussensloop komt squirten... wat zegt u? Ja je hoort me goed. Voorts, breng die dame hier!SPOILEROm spoilers te kunnen lezen moet je zijn ingelogd. Je moet je daarvoor eerst gratis Registreren. Ook kun je spoilers niet lezen als je een ban hebt.
Niet alle dames hoef je te bestellen dadgadquote:Op woensdag 7 september 2011 23:53 schreef dadgad het volgende:
[..]
Die bestel je dan zeker ff? Ik wil graag een dame die wat lavendel over mijn kussensloop komt squirten... wat zegt u? Ja je hoort me goed. Voorts, breng die dame hier!
Niet?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:54 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Niet alle dames hoef je te bestellen dadgad
Dus jij wilt suggereren dat ik lavendel squirtende dames gewoon in de bar kan oppikken? Zo van hé skatje, mijn kussen stinkt. Mag ik je G-spot zodanig stimuleren dat je wat lavendel geurige vocht eroverheen kunt spuiten?quote:
Tuurlijk. Heb ik net nog ff geregeld voor mezelf.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:56 schreef dadgad het volgende:
[..]
Dus jij wilt suggereren dat ik lavendel squirtende dames gewoon in de bar kan oppikken? Zo van hé skatje, mijn kussen stinkt. Mag ik je G-spot zodanig stimuleren dat je wat lavendel geurige vocht eroverheen kunt spuiten?
Zoals het een waar meester betaamt.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:57 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Tuurlijk. Heb ik net nog ff geregeld voor mezelf.
quote:Op woensdag 7 september 2011 23:58 schreef dadgad het volgende:
[..]
Zoals het een waar meester betaamt.
Straks en morgen in één zin, terwijl het 00:04 uur isquote:Op donderdag 8 september 2011 00:03 schreef dadgad het volgende:
Ok heren. Het was me wéér een groots genoegen, maar we gaan weer off-line. Heb je enig idee hoe laat het wel niet is! Straks ben ik weer zo'n zombie morgen.
Mijn verstand liep 4 minuten achter. Dat kán wel is gebeuren. :pquote:Op donderdag 8 september 2011 00:04 schreef J0kkebr0k het volgende:
[..]
Straks en morgen in één zin, terwijl het 00:04 uur is![]()
Slaap lekker man!
Oeh.. oud, krakend, maar best lekker..:)quote:Op donderdag 8 september 2011 00:10 schreef dadgad het volgende:
[..]
Mijn verstand liep 4 minuten achter. Dat kán wel is gebeuren. :p
Mag ik als slaapliedje even Blind Willie Johnson meegeven? Wel luisteren he.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |