Ik wist niet eens dat er een ruimtestation op de maan stondquote:Op woensdag 7 september 2011 12:16 schreef dadgad het volgende:
[..]
eh.. (god ik ben echt achterlijk) Geen idee... een ruimtestation bouwen?
Ok, wie van de twee is er nu achterlijk?quote:Op woensdag 7 september 2011 12:18 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ik wist niet eens dat er een ruimtestation op de maan stond
Om een aantal elementen te faken moet je zo'n beetje meer moeite doen dan er gewoon heen te gaan, dus nee ik nietquote:Op woensdag 7 september 2011 11:16 schreef dadgad het volgende:
[..]
Een aantal maanlandingen zijn gefaked. Thans daar ben ik wel van overtuigd. Jij niet?
Ja ik waarschijnlijk want wist het nietquote:Op woensdag 7 september 2011 12:19 schreef dadgad het volgende:
[..]
Ok, wie van de twee is er nu achterlijk?
De eerste keer hebben ze idd niet veel meer gedaan dan dat. Vlag planten, steentjes oppakken, wat foto's maken en ze zijn weer vertrokken. Pas bij de 2de en latere missies zijn ze lang gebleven, en hebben ze een stuk uitgebreider onderzoek kunnnen doen, en met een 4x4 rondgeredenquote:Op woensdag 7 september 2011 11:56 schreef Bastard het volgende:
[..]
1xx om een vlag te planten en stenen te pakken.. en waarom de rest?
Ok.. nou weer wat geleerd.. ja nu je het zegt dat karretje hadden ze de eerste keer niet meequote:Op woensdag 7 september 2011 12:21 schreef ATuin-hek het volgende:
[..]
De eerste keer hebben ze idd niet veel meer gedaan dan dat. Vlag planten, steentjes oppakken, wat foto's maken en ze zijn weer vertrokken. Pas bij de 2de en latere missies zijn ze lang gebleven, en hebben ze een stuk uitgebreider onderzoek kunnnen doen, en met een 4x4 rondgereden
Ja echt he. Dat lijkt me nou ook van die dingen die ik zou willen doen voordat ik deze dimensie verlaat.quote:Op woensdag 7 september 2011 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. nou weer wat geleerd.. ja nu je het zegt dat karretje hadden ze de eerste keer niet mee
Hoe stoer is dat.. rondcrossen op de maan
Ga naar Lanzarote, huur een fourwheeldrive met gids en ga daar rijden. Is een stuk goedkoper en je waant je op de maanquote:Op woensdag 7 september 2011 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Ok.. nou weer wat geleerd.. ja nu je het zegt dat karretje hadden ze de eerste keer niet mee
Nee dat is toch niet helemaal hetzelfde als rijden over de maan met uitzicht op de aardequote:Op woensdag 7 september 2011 12:39 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Ga naar Lanzarote, huur een fourwheeldrive met gids en ga daar rijden. Is een stuk goedkoper en je waant je op de maan
Ja!! Zoals in Armageddon!quote:Op woensdag 7 september 2011 12:46 schreef dadgad het volgende:
Ja en het zwaartekrachtsverschil. De bedoeling op de maan is natuurlijk dat je over gigantische kraters gaat jumpen.
Lijkt me geweldig jaquote:Op woensdag 7 september 2011 12:23 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dag Dag Dad Gadquote:Op woensdag 7 september 2011 12:53 schreef dadgad het volgende:
Ok ik ga wat met mn dag doen. Off-line. Gegroet.
quote:Op woensdag 7 september 2011 13:02 schreef Bastard het volgende:
[..]
Dat laatste deel doet mij steeds denken aan "oh my gawd"
Hallo Lavenderr. Wist je dat lavender geur mijn favoriet is? Ik heb zelfs lavender geurige wasverzachter. Een goeie vriend vind het maar gay. Toch ruiken mijn kleertjes hemels en die van hem niet.quote:
Zo is dat, gewoon niks aantrekken van je vriend. Pure jaloezie. Hij wil ook zo lekker ruiken .quote:Op woensdag 7 september 2011 21:18 schreef dadgad het volgende:
[..]
Hallo Lavenderr. Wist je dat lavender geur mijn favoriet is? Ik heb zelfs lavender geurige wasverzachter. Een goeie vriend vind het maar gay. Toch ruiken mijn kleertjes hemels en die van hem niet.
Ik ruik bijgeloof.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo is dat, gewoon niks aantrekken van je vriend. Pure jaloezie. Hij wil ook zo lekker ruiken .
Wist je dat lavendel ook rustgevend is?
Paar druppeltjes op je kussensloop en je slaapt als een roos.
Nee echt niet. Probeer het maar eens.quote:
Mocht ik eens wat lavender in huis hebben dan zal ik er zeker aan denken.quote:Op woensdag 7 september 2011 23:35 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Nee echt niet. Probeer het maar eens.
Of als je in bad gaat. Lekker een scheut lavendelolie en je ontspant. Geloof me .
Waar kan ik dat kopen dan?quote:Op woensdag 7 september 2011 23:25 schreef Lavenderr het volgende:
[..]
Zo is dat, gewoon niks aantrekken van je vriend. Pure jaloezie. Hij wil ook zo lekker ruiken .
Wist je dat lavendel ook rustgevend is?
Paar druppeltjes op je kussensloop en je slaapt als een roos.
| Forum Opties | |
|---|---|
| Forumhop: | |
| Hop naar: | |